Πέμπτη 12 Ιουλίου 2018

Γεύση από καλοκαίρι

Μπορεί όταν σκεφτόμαστε το καλοκαίρι η γεύση της αλμύρας να είναι η πρώτη που έρχεται να μας αποπλανήσει, αλλά όταν το ζούμε πολιορκούμαστε από μια πανδαισία γεύσεων άρρηκτα δεμένων μαζί του. Και μπορεί κάποια από τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά να τα βρίσκουμε πια και άλλες εποχές, αλλά η γεύση που έχουν το καλοκαίρι είναι άλλη. Ασύγκριτα καλύτερη!

Τι θα ήταν το καλοκαίρι χωρίς τις γεύσεις του;
Ποιος μπορεί να το φανταστεί χωρίς την πλούσια γλύκα του σύκου, τη δροσιά του καρπουζιού, τη μαγεία της βανίλιας, τη τσαχπινιά του κερασιού, τη μεστή ωριμότητα του ροδάκινου;
Ποιος ζει χωρίς γεμιστές ντομάτες και πιπεριές, αλλά και χωρίς όλα εκείνα τα λαχανικά που συνθέτουν το καλοκαιρινό μας μενού;
Ποιος τολμά να αντισταθεί σε ένα παγωτό, ή σε ένα ψημένο καλαμπόκι αγορασμένα στη βόλτα;
Ή σε ένα σπιτικό παγωτό και βρασμένα γλυκά καλαμπόκια;

Ποιος προσπερνά τα βατόμουρα ελαφρά τη καρδία, αφού δεν είναι μόνο πεντανόστιμα, αλλά κι ένα σούπερ φουντ που λένε και στο χωριό μου;
Όχι εγώ πάντως, αφού το τελευταίο διάστημα ούτε ξέρω πόσα έχω φάει!!
Πέρυσι το καλοκαίρι τα είχα τιμήσει με έναν ακόμα τρόπο.
Τα είχα κάνει γλυκό και μαρμελάδα. 

"Απλή διαδικασία ωρίμανσης" λέω τώρα, μια κι έτσι ονόμασα την τελευταία φωτογραφία που πήρε μέρος στο "4ο Δρώμενο Φωτογραφίζειν" που διοργάνωσε η Μαρία Νικολάου στο "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά".
Η φωτογραφία τραβήχτηκε ενόσω περίμενα να ωριμάσουν τα κόκκινα. Εννοείται πως όσα μαύρα βρέθηκαν εκεί τη μέρα της φωτογράφισης φαγώθηκαν αμέσως.

Ευχαριστώ πολύ τη Μαρία για τη φιλοξενία, αλλά και όσους στάθηκαν στη συμμετοχή μου!




25 σχόλια:

  1. καλημέρα Μαρία μου
    συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου και την ξεχωριστή θέση που κατείχες
    ιδιαίτερο και το όνομα που της έδωσες

    όλες οι λαχταριστές και καλοκαιρινές σου φωτογραφίες είναι πανέμορφες, εστίασα - καθότι λιχούδα - στο παγωτό μηχανής, μου αρέσει ιδιαίτερα η διπλή χρωματική και κυματιστή έλξη

    να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου αλλά και η άποψη του καλοκαιριού που παρουσιάζεις. Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Μαρία μου για την πρωτιά σου!
    Αθάνατο ελληνικό καλοκαίρι!!!
    Εκρήξεις γεύσεων οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Μαρία για το βραβείο! Υπέροχες οι φωτογραφίες των καλοκαιρινών γεύσεων!
    Την καλημέρα μου και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε, αθεόφοβη! Δε μας έφτανε το κείμενο που με έστειλε στο μανάβη να κλέβω από το καλοκαίρι που είχε στους πάγκους του, ήρθε και η φωτογραφία να ολοκληρώσει την καλοκαιρινή πρόκληση! Ωραιότατη! Μ' αρέσουν πολύ οι ασπρόμαυρες που "σπάνε" με κάποιο κόκκινο ή μπλε ή κίτρινο (και οι οποίες, αυτομάτως, αποκτούν εύκολα και κάποιο συμβολισμό). Θαύμα! Καλό καλοκαίρι, καλές εμπνεύσεις - και φέρνε μας και κανένα καλούδι από 'δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη!! Όπως όλες οι φωτογραφίες σου!! Και το κείμενο που τις συνοδεύει απίθανο...Συγχαρητήρια για την πρωτιά Άξια!!
    Φιλιά από την εξοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου τι όμορφα που περιγράφεις τις γεύσεις του καλοκαιριού!
    Η φωτογραφία σου ήταν η πρώτη μου επιλογή, μου άρεσε πολύ η τεχνική των χρωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαράκι μου
    Πανέμορφες όλες αλλά αυτή με την οποία που συμμετείχες
    σκέτο ποίημα!!!

    Πολλά φιλιά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν παίρνεις τη μηχανή σου, οι φωτογραφίες σου αποτυπώνουν την ομορφιά της φύσης ολόγυρά σου και το φωτεινό σου χαμόγελο.
    Κοίτα τώρα εδώ, ολάκερο περιβόλι με καλοκαιρινές γεύσεις. Ανάμεσά τους και το βατόμουρο που αγαπήθηκε και διακρίθηκε.
    Μπράβο Μαρία μου. Ξέρω την αγάπη σου στη φωτογραφία και την έμπνευσή σου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hello, beautiful images of the summer fruits. They look so colorful and pretty. Happy Thursday, enjoy your day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήταν απλά υπέροχη η φωτογραφία σου, Μαρία, συγχαρητήρια! Μα κι όλες οι άλλες, για βραβείο κι αυτές!
    Εύχομαι ένα γευστικό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραίος πρόλογος, τι ωραίες φωτογραφίες. Μαρία μου, πολλά μπράβο για τη φωτογραφία σου, που μου έκλεψε τη καρδιά με τη πρώτη ματιά - κι ήμουν βέβαιη πως ήταν δική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανδαισία ομορφιάς και όπως ήταν επόμενο η φωτογραφία σου (που και ψήφισα) πήρε τη πρωτιά!
    Έχετε σύκα... οκ! τα υπόλοιπα φρούτα, τα βρίσκουμε, αλλά σύκα;
    Εύχομαι να έχεις ένα καλοκαίρι γεμάτο γλυκά με γλυκές εμπνεύσεις!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η χαρά του καλοκαιριού οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!
    Δηλαδή τέτοιες καλλιτεχνικές φωτογραφίσεις, δεν θα τις ξαναδούνε τα ζαρζαβατικά-φωτομοντέλα!
    Συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου και για όλα αυτά τα ζουμερά ενσταντανέ, που αποτυπώνεις με την κάμερά σου!
    Καλό καλοκαιράκια Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ααα! Διόρθωση! Στο πιο πάνω σχόλιό μου σου έγραφα μόνο για τη γκρι φωτογραφία με τα κόκκινα βατόμουρα, γιατί για κάποιο ακατανόητο λόγο δε μου είχε "βγει" καμιά άλλη φωτογραφία στην ανάρτησή σου! Σήμερα που ξαναμπήκα, να κλέψω κανένα βατομουράκι στα κρυφά,με έπιασα να μένω άναυδος από τόσο χρωματιστό καλοκαίρι!!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλα καλά και πολύ ωραία!
    Όμως ξέχασες τα αγαπημένα μου: τα σταφύλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφερα και τα σταφύλια, αφού πρώτα έδιωξα κάτι περισσευάμενα βατόμουρα από το τρίτο κολάζ! :)

      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα μάλιστα :) Καλό σου καλοκαίρι με ό,τι γεύσεις επιθυμείς.

      Διαγραφή
  17. Δεν υπάρχεις Μαρία μου.
    Τί ομορφιές είναι αυτές;
    Τί πόζες;
    Και ο πρόλογος σου τέλειος.
    Συγχαρητήρια και για την βράβευση σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό καλοκαίρι με δροσερές φωτογραφικές λήψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πω πω πω τι να πρωτοθαυμάσεις
    υπέροχα όλα
    πολλά ωραίες όλες οι φωτογραφίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υποβρύχιο ...αχ τέλειο Βεβαια όλες οι φωτογραφίες παρα πολύ καλές
    Στο υποβρύχιο όμως κόλλησα κάπου έχω και συνταγή !!!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η αποθέωση των καλοκαιρινών γεύσεων!
    Τόσο το κείμενό σου όσο και οι υπέροχες φωτογραφίες σου, Μαρία μου!!!
    Συγχαρητήρια για την πρωτιά με τα υπέροχα βατόμουρα, όπως επίσης και στην Κάτια μας !
    Εδωσα τις ψήφους μου και στις δύο σας, αλλά μόλις διάβασα πως η ψηφοφορία μου βγήκε εκπρόθεσμη! Πολύ λυπήθηκα αλλά, έτσι κι αλλιώς πήρες την πρωτιά!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή