Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Για ποιον χτυπούν οι καμπάνες

Παραφράζω ελαφρώς τον Χέμινγουεϊ κι αφήνω τις καμπάνες να χτυπούν για όποιον θέλουν....
Day 24...loud
...ενώ ανακαλύπτω μια υδάτινη γωνία όλο φως...
Day 25...angle
 ...και περιμένω με ανυπομονησία να γίνουν τα κάστανα.
Day 26...best (best thing in autumn...chestnuts are getting ready)
Από την άλλη η φύση γιορτάζει το φθινόπωρο με κάθε τρόπο...
Day 27...celebration
 ...κι ο Νιάου αποφασίζει να παίξει με τη μηχανή μου.
Day 28...game
Παρόλα αυτά, εύχομαι να μπορούσα να ταξιδέψω...
Day 29...wish (I could travel more)

...και σας παρουσιάζω την πόλη μου...
Day 30...where I'm from
Ταυτόχρονα ετοιμάζομαι για τον Οκτώβρη!
Όχι, δε φτιάχνω ντουλάπες και άλλα τέτοια πεζά που αναγκαστικά θα γίνουν, αλλά ξεσκονίζω τη φαντασία μου και ψάχνω λέξεις που θα γίνουν εικόνες, μια και η 
νέα λίστα του Photo A Day είναι έτοιμη και άκρως ενδιαφέρουσα...
Λοιπόν, τι λέτε; 
Παίζουμε;


Για το photo a day πληροφορίες εδώ!

24 σχόλια:

  1. Ομορφιές όπως πάντα!!! Ο μιάου είναι τρελό γατί! Ζηλεύωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας παραφράσω κι εγώ ελαφρώς, τον Μπέκετ: ω οι ευτυχισμένες λήψεις! Μαρία είναι όλες υπέροχες, γιόμισε το μάτι μου! Να ΄σαι καλά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα γελάω με το σχόλιο της Ειρήνης πάνω στη δική σου..τσαχπινιά!! ;)
    Μοναδικές όπως πάντα οι φωτογραφίες σου!!
    Μ'αρέσεις που συνεχίζεις ακάθεκτη το challenge! Απ'ότι βλέπω το αλλάζει ριζικά τον Οκτώβρη.. κάπως πιο ελεύθερο θέμα!
    Καλή συνέχεια φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες φωτογραφίες, πολύ ταξιδιάρικες σκέψεις... Με το καλό να υποδεχτούμε τον Οκτώβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανέμορφες όλες!!! Μαράκι θέλω να μου στείλεις κάστανα μόλις γίνουν!!!!! χαχαχαχαχα.... ενδιαφέρουσα η λίστα... χμμ.. φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιωνω για τον μιαου! Θελω να τον βλέπω πιο συχνά!
    Καλό μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες όλες Μαράκι μου αλλά ο νιάου έκλεψε την παράσταση νομίζω!
    Είναι κούκλος!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαράκι
    Καταπληκτική ύπαρξη
    Άλλος για βαρκάδα!!!

    φιλί και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρελάθηκα με την φωτογραφία του γατιού.
    Σαν selfie μοιάζει!! χαχα
    Καλό σου μήνα Μαρία, όμορφο και δημιουργικό.
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Μαρία μου κι από δω!
    Ο Νιάου όλα τα λεφτά! ♥

    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα με υγεία, ομορφιά, χαρά, δημιουργία και με όρεξη για blogging!
    Οι μαυρόασπρες φωτό, έχουν κάτι άλλο... ίσως πιο νοσταλγικό!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι λήψεις!! Ο Νιάου έκλεψε την παράσταση - τι βλέμμα!
    Καλό μήνα να έχεις, Μαρία μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίες φωτογραφίες, όπως πάντα, Μαρία μου! Οι ασπρόμαυρες είναι ξεχωριστές!
    Καλή αρχή με το Photo a Day!
    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφη η πόλη σου Μεμαρία!
    Όμορφες και οι φωτογραφίες σου, αλλά αυτό ήδη το ξέρεις!
    Καλό μήνα!
    Φιλί πρωτομηνιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ξεχωριστές φωτογραφικές λήψεις που όπως φαίνονται, θα μπορούσαν κάλλιστα να 'ναι συγκεντρωμένες όλες οι εποχές!Τα λόγια που τις συνόδευσες κι αυτά εκφραστικά... έδωσαν πνοή!Δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω κάποια φωτογραφία ιδιαίτερα.. είναι όλες το ίδιο υπέροχες, αν κι απ' όσο διαβάζω η μικρή και γλυκιά φατσούλα του Νιάου κέρδισε τις εντυπώσεις... και δεν έχουν άδικο φυσικά!
    Να 'σαι πάντα καλά Μαρία μου για να ν' απολαύσουμε μαζί σου το επόμενο φωτογραφικό ταξίδι!!!:-)
    Χαρούμενο μήνα να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα να χεις Μαρία μου γεμάτο λήψεις καρδιάς!! Το Νιάου είναι σκέτο κουκλί δεν το συζητώ όμως κι αυτές οι υδάτινες πτυχώσεις στην αμμουδιά με ξετρέλαναν!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα Μαρία μου!!Πανέμορφες λήψεις καί τό γατούλίνι όλα τά λεφτά!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλα τέλεια ρε Μαράκι και καταπληκτικά. Μια απορία έχω. Πώς στο καλό βάζεις τον γάτη και σου ποζάρει πάνω σε μια βάρκα;
    Ειδικά αυτές οι φωτογραφίες είναι όλα τα λεφτά!
    Καλό μήνα να έχεις Μαράκι μου και το φθινόπωρο να σου φέρει έμπνευση, ανανέωση και πολλές όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο μου έλειψε το photo a day!!!
    Και σεις μου λείψατε πολύ.
    Επανέρχομαι δυναμικά.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα γλυκό μου Μαράκι!!η φύση φόρεσε τα καλά της έλαμψε η θάλασσα απο το χρώμα του φθινοπώρου η καστανιά είναι μεγάλη πλανεύτρα με τα πρασινάκια της και ο νιάου σε εκπληκτικές φωτό μας πήρε τα μυαλά!!μαγεία σήμερα εδώ!!την αγαπη μου και άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα Μαρία μου με τις όμορφες ταξιδιάρικες εικόνες και φράσεις σου !!!Τώρα το γατί σαν μοντέλο το έστησες και η πόζα απίθανη!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Διάβασα με χαμόγελο τα σχόλιά σας...σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω, τι απίθανα όμορφο, γλυκό γατί είναι αυτό!!!!!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή