Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Δεντρολίβανο και λέξεις όπλα

Τα τελευταία χρόνια απέκτησα μια σχεδόν "καρμική" σχέση με το δεντρολίβανο.
Το βλέπω συνέχεια μπροστά μου, το μυρίζω συνέχεια. 
Βέβαια έχω και δυο γλάστρες από δαύτο, μα δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. 
Μόλις χτες πάντως κλάδεψα τη μία και κάποια κλαδάκια τα κράτησα και στόλισα την κουζίνα.
Λένε πως βελτιώνει τη μνήμη, μα διαφορά δεν είδα. 
Ακόμα θυμάμαι μόνο αυτά που θέλω.
Τα υπόλοιπα τα διώχνω.

Θυμάμαι στην χθεσινή βόλτα, το μισοφέγγαρο, να κρύβεται για λίγο πίσω από τα σύννεφα και να γίνεται ακόμα πιο λαμπερό. Μια ακρούλα να φαίνεται και να είναι τόσο λαμπερή όσο δεν ήταν κανένα άστρο ποτέ.
Φώτισε τα σύννεφα, φώτισε και μας.
Αυτό θα θυμάμαι από το χτες και κάτι άλλα πιο δικά μου.

Και θα γυρνάνε στο μυαλό μου για μέρες ακόμα φαντάζομαι οι στίχοι από το τραγούδι που μου κόλλησε και σιγομουρμουρίζω διαρκώς.
Θα το ακούσουμε μαζί στο τέλος.

Προς το παρόν υποδέχομαι το φθινόπωρο και τον Σεπτέμβρη με...δεντρολίβανο!

Day 1...in my cup
Ενώ η πρώτη βροχή έπεσε ήδη, βάζοντας μια πινελιά από φθινόπωρο στις μέρες μας.




Day 2...stripes
Aποχαιρετώ τον Αύγουστο και το καλοκαίρι (λέμε τώρα, γιατί αυτό θα συνεχιστεί, δεν μας ξεγελά λίγη βροχή)με τη νοστιμιά του σύκου!

Day 29...dessert

Τη φωτογραφία από τις ας πούμε "διακοπές" μου στο εξωτικό Ρίο.
Ποιο Ρίο;
Γιατί έχει και το άλλο τέτοια γέφυρα "nearby του"  και δεν το ξέρω;

Day 30...nearby

Και ναι, το παραδέχομαι. Την ώρα που η πρόκληση ήθελε να βγάλω φωτογραφία, εγώ κοιμόμουν.

Day 31...10am 
Όποιος θέλει μπορεί να χρησιμοποιήσει την πληροφορία ελεύθερα σαν όπλο εναντίον μου.
Μπορεί να με πει τεμπέλα, ανεπρόκοπη, υπναρού, ου χίλια δυο μπορεί να πει!
Όταν όμως κάνουμε τις λέξεις όπλα, δημιουργούμε ένα όπλο ακόμα, μια και ο αποδέκτης τους, γίνεται όλο και πιο σκληρός.
Πρώτα για να αντέξει την επίθεση και μετά για να περάσει ίσως στην αντεπίθεση.
Όπλο πια κι ο ίδιος χωρίς αναστολές ξερνάει το κακό ολόγυρα.

Τώρα όμως έπεσα σε περισυλλογή η άμυαλη.
Οι ρουκέτες που στέλνουμε συνεχώς προς κάποιους πολιτικάντηδες και όχι μόνο, λέτε να τους κάνουν πιο επικίνδυνους;
Μπα, όσο το σκέφτομαι, τόσο το αποκλείω!
Αυτοί έχουν γεννηθεί ζόμπι και τρέφονται έτσι κι αλλιώς με τις σάρκες των άλλων.

"Words As Weapons"

I feel your knife as it goes right in
Cut to my core but I'm not bleeding
All that you say trying to make me small
Well, the bigger you get the harder you fall

You use your words as a weapon dear
But your blades don't hurt when you have no fear

You think that you're deep under my skin
You're trying to keep me suffering

If you use your words as a weapon
Then as a weapon, I'll shed no tears

You have my heart but I lock it up
This burning flame has been burnt enough
My window's cracked they can be replaced
But your arm will tire throwing stones my way

You use your words as a weapon dear
But your blades don't hurt when you have no fear

You think that you're deep under my skin
You're trying to keep me suffering

If you use your words as a weapon
Then as a weapon, I'll shed no tears

I feel your knife as it goes right in

You use your words as a weapon dear
But your blades don't hurt when you have no fear

You think that you're deep under my skin
You're trying to keep me suffering

If you use your words as a weapon
Then as a weapon, I'll shed no tears
I'll shed no tears

61 σχόλια:

  1. καλησπέρα, καλο μηνα!!!!!
    πολυ ομορφες εικονες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανεμορφες βροχερες εικονες Μαρια μου, ειναι μαγικη εποχη και το φθινοπωρο, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω το φθινόπωρο!
      Λατρεύω τη μυρωδιά της πρώτης βροχής του, τα δροσερά του βράδια, όλα του τα λατρεύω!....
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Επ έχω κι εγώ φρέσκο δενδρολίβανο στη γλάστρα μου και μάλιστα έχει φουντώσει για τα καλά. Είναι λίγο πικρό το άτιμο αλλά όπως λες έχει τόσες καλές ιδιότητες. Θα το βάλω στο διαιτολόγιό μου Μαράκι, με έπεισες. (Από Πάτρα είσαι;;;;; Την λατρεύω την Πάτρα!, Έχω έρωτα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...εσένα σε έπεισα, αλλά εγώ δεν το χρησιμοποιώ καθόλου στην κουζίνα, παρά σαν διακοσμητικό καλή ώρα...βρίσκει άλλους τρόπους να με κυνηγά αυτό...
      Από Αγρίνιο είμαι, αλλά πέρασα τις ας πούμε διακοπές μου στην Πάτρα, κι έκανα μπάνια στο εξωτικό Ρίο!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα κούκλα!!!! Και δεν πτοουμαστε...το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να μην μας κάνει κανέναν καύσωνα, να αφήσει και το φθινόπωρο να μας δώσει μια ανάσα δροσιάς!...μην τα θέλει όλα δικά του!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Καταφέρνεις πάντα να παρουσιάζεις τις υπέροχες φωτογραφίες σου, συνοδεύοντας τες με ένα ακόμα πιο υπέροχο κείμενο... Δε ξέρω ποια φωτογραφία να ξεχωρίσω, γιατί είναι όλες μία και μία! Θα δείξω μια προτίμηση σε αυτή με τη νεραιδίτσα, γιατί είναι πιο παραμυθένια και όπως και να το κάνεις εμείς οι Έλληνες είμαστε συνηθισμένοι στα... παραμύθια...
    Το τραγούδι δε το γνώριζα, αλλά μου άρεσε πολύ!
    Καλό Μήνα εύχομαι, με πολύ δεντρολίβανο!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Αν οι Έλληνες ήταν συνηθισμένοι στα παραμύθια θα ήξεραν και για το δράκο που ίσως κρύβεται μέσα τους, αλλά και να ξεχωρίζουν το καλό από το κακό...απλά προτιμούν το παραμύθιασμα!
      Το τραγούδι το λάτρεψα...μου έχει κολλήσει άγρια!
      Σε ευχαριστώ πολύ...καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  6. Η φωτογραφία που ξεχώρισα είναι η δεύτερη!
    Το δενδρολίβανο το χρησιμοποιώ στις μπάμιες, τις οποίες μπορεί να μην τις τρώω, αλλά από ότι μου λένε οι οικείοι μου τις μαγειρεύω καταπληκτικά. Συνήθως το κλέβω από τον κήπο της συννυφάδας μου. Τόσο όσο για κάποια φαγητά. Όχι για να βοηθήσω τη μνήμη μου. Αλίμονο. Πάσχω από υπερμνησία έτσι κι αλλιώς.
    Όσο για τα σύκα, με φίλεψαν τις προάλλες αρκετά και τα έκανα μαρμελάδα!
    Καλό βράδυ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τη 2 ξεχωρίζω...την τράβηξα αξημέρωτα σχεδόν πηγαίνοντας στη δουλειά και η βροχή που είχε πέσει νωρίτερα έκανε τα χρώματα ακόμα πιο έντονα!
      Το δεντρολίβανο δεν το χρησιμοποιώ καθόλου...κατάφερα να σας μπερδέψω..χαχα...δηλαδή το χρησιμοποιώ σαν διακοσμητικό, χρησιμοποιώ τους μίνι κορμούς του τα Χριστούγεννα για δεντράκια.
      Τέτοια πεζά κάνω...με άλλο τρόπο είναι στη ζωή μου τα τελευταία χρόνια και όχι μέσω της μαγειρικής!
      Έλεγα όμως μήπως βοηθήσει τη μνήμη μου με τη μυρωδιά...χαχα!
      Μπάμιες ε?...κρίμα που δεν τις τρώω κι αυτές....τα σύκα όμως, τα τρώω σε όλες τους τις παραλλαγές....φαντάζομαι τι νόστιμη μαρμελάδα θα έγιναν!
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία παρουσίαση. Εγω βάζω ενα κλωνάρι δενδρολίβανο στο αγουρέλαιο και το αρωματίζει υπέροχα.
    Καλό μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ωραία συμβουλή για τους φίλους που αγαπούν να το γεύονται!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Λίγο βαρύ μ΄ έρχεται το δενδρολίβανο στην μαγειρική, και στη γλάστρα ό,τι βάζω το αποτελειώνω στο πιτς φιτίλι, άχρηστη στην κηπουρική!!! Από μνήμη σκίζω! Αν ξέρεις κανένα φυτό να ξεχάσω κατιτίς, θα το καλλιεργήσω!!! Δεν ξέρω αν στο ΄χω πει, οι φωτογραφίες που τραβάς είναι μαγικές :)))) Η τρίτη είναι απίθανη!!! Σε φιλώ γλυκά, Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα βαρύ μου έρχεται,γι΄αυτό δεν το χρησιμοποιώ στην μαγειρική παρά σαν διακοσμητικό....κοίτα μπορείς να καλλιεργήσεις οτιδήποτε και να το ξεχάσεις...χαχα! (κρύο το αστειάκι)...
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τα φύλλα που πεθαίνουν, παίρνουν χρώματα και τα αναμιγνύουν με τρόπο θαυμαστό!
    Φιλιά Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά μυστήριο το πως κάτι που πεθαίνει, μπορεί να γίνει τόσο όμορφο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και καλό μήνα! Ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οχι παντα...
    Για τα οπλα-λεξεις λεω.
    Δεν "σε" κανουν παντα πιο ανθεκτικο.
    Εχω "δει" ανθρωπους να πεθαινουν
    απο ακατασχετη αιμορραγια...απαραδεκτο βεβαια.
    Ενα κλωναρι διοσμαρυ ή ροσμαρυ θυμαμαι..
    παντα διπλα στα τηγανισμενα μπαρμπουνια
    και παντα σκεφτομουν -σαν παιδι-
    πως ειναι το φυκι που θα κρυψει
    το ψαρακι..τον φοβο του.

    Φυλακισμενοι κισσοι ειμαστε θαρρω.

    Εχεις την καλημερα μου,Μαρια μου
    Η φωνη της τραγουδιστριας...ζακετουλα στην εξω συννεφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ σωστά τα λες...απλά το προσέγγισα έτσι, λόγω του τραγουδιού!
      Έχεις απόλυτο δίκιο!
      Αυτό που σκεφτόσουν σαν παιδί δείχνει την τρυφεράδα σου...κι αυτό που σκέφτεσαι τώρα δείχνει την απελπισία μας(?)
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία η φωτογραφία με την νεραιδούλα.
    Λατρεύω άρωμα δεντρολίβανου και λάτρεψα και την εικόνα με τα φύλλα.
    Μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι Μαρία μου, γεμάτη εμπνεύσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η νεραϊδούλα μου, αλλά και τα φύλλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικοι οι στιχοι του τραγουδιου και πολυ σωστη η σκεψη σου! Τροφη για σκεψη και για μενα...
    Ομορφες φωτογραφιες, στον αποηχο ενος καλοκαιριου που καλα κρατει ακομα...
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και το τραγούδι!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η φωτογραφική σου παρουσίαση Μαρία μου!!Λατρεύω τό δεντρολίβανο,στήν μαγειρική καί κυρίως στά ψητά!
    Τό τραγούδι πολύ καλό,άν καί τό άκουσα πρώτη φορα!!Καλό μήνα!!Καλό Φθινόπωρο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Στη μαγειρική δεν το χρησιμοποιώ το δεντρολίβανο, παρά σαν διακοσμητικό...
      Χαίρομαι που σου άρεσε και το τραγούδι!
      Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. όμορφη όλη η παρουσίαση και το κείμενο, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού (φθινοπώρου ή ότι θέλει ο καθένας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Εγώ λέω να διαλέξω φθινόπωρο...χαχα!
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα!

      Διαγραφή
  16. Φωτό, δεντρολίβανο και λέξεις-όπλα (καταπληκτικό το τραγούδι) έπλασαν μια ανάρτηση για την οποία σε θαυμάζω! (Όχι, δεν υπερβάλω, δεν κολακεύω.) Μια ανάρτηση που μου γέννησε χίλιες σκέψεις!
    Θα σχολιάσω μόνο τούτο: τα κείμενα που έχω βρει στη blogόσφαιρα μου δίνουν τόση χαρά. Είναι ένα όπλο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Και δεν έχεις άδικο για όσα βρίσκουμε στην blogόσφαιρα...
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Όμορφη ανάρτηση!

    Όσο για τον προβληματισμό, κατά τη γνώμη μου εξαρτάται το άτομο. Ορισμένοι επηρεάζονται, κάποιοι όμως δε νιώθουν ότι και να τους πεις..

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Μήπως δεν επηρεάζονται γιατί έχουν γίνει ήδη όπλα και σκλήρυναν κι αυτοί?....
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  18. Καλό απόγευμα και καλό μήνα!!!!!! Για άλλη μια φορά μας μάγεψες με τις φωτογραφίες σου.... και φυσικά με τον λόγο που τις συνοδεύει!!!!! Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ δυνατό νόημα οι λέξεις!!! Καρφιά και σκάγια εκεί που πρέπει!!! Αλλά αν δεν ιδρώνει το αυτί τους, δεν βγάζουμε πουθενά!!!
    Και ειδικά στους πολιτικούς που πάσχουν από χοντροπετσίαση στο αυτί, αλοίμονο..
    Πανέμορφες φωτό!!! Ειδικά αυτή με το φύλο είναι η αγαπημένη μου!!!
    Μου αρέσει κι εμένα η μυρωδιά του δεντρολίβανου!!!
    Σε φιλώ Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες ακριβώς!
      Οι πολιτικοί τελικά μάλλον είναι άλλου παπά ευαγγέλιο!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Μαρία μου
    Θελκτικό το άρωμά του
    υπέροχες οι ξεναγήσεις σου!!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες φωτογραφίες!
    Έχω κι εγώ δεντρολίβανο στον κήπο και του δίνω και καταλαβαίνει στη μαγειρική... ειδικά το ψητό κρέας, το απογειώνει!!
    Όσο για τον προβληματισμό σου ειδικά σε σχέση με τους πολιτικούς, θα σου απαντήσω με ένα στίχο του Αγγελάκα: "Εδώ δεν πιάνουν οι κατάρες, δεν πιάνουν οι ευχές..." (Με τόσα που έχουμε εκτοξεύσει όλοι μας εναντίον τους κατά καιρούς, θα έπρεπε να είχαν πάθει διάφορα, αλλά όπως βλέπεις... τζίφος...)
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Εγώ πάλι μόνο στη μαγειρική δεν το χρησιμοποιώ...χαχα!
      Και νομίζω πως ο στίχος του Αγγελάκα τα είπε όλα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  22. Μου άρεσαν οι εξωτικές διακοπές στο Ρίο ! ;-)
    αχαχα!
    Πανέμορφες φωτογραφίες Μαρία μου!( το δεντρολίβανο δεν το αντέχω με τίποτα! Καλύτερα να ξεχν΄ώ! αχαχα!)
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...είχαν κάτι το εξωτικά γνωστό!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Όσο για το δεντρολίβανο, με το να το κοιτάω και να το μυρίζω δε λύνω το πρόβλημα της μνήμης, αφού δεν το εντάσσω στη διατροφή μου...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Άσχετο: αυτό το σύκο πως το φωτογράφισες με τόση μαεστρία Μαρία μου;;; Δεν υπάρχεις λέμε! Με πλάνεψε επίσης η φωτό με τα φύλλα γιατί είναι σαν πίνακας ζωγραφικής! Τι θες να πεις ότι για το δεντρολίβανο δεν είπα κουβέντα; !! Μάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα άρχισε το στριπτίζ το κολασμένο και δεν μπορούσα να του αντισταθώ...χαχα!
      Τι να πεις για το δεντρολίβανο?..αν δεν το χρησιμοποιείς ούτε εσύ μάλλον ξέχασες τι θα έλεγες!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Γεια σου κορίτσι με τις ανησυχίες σου!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαράκι μου οι λέξεις αν δεν βρουν εύφορο έδαφος
    δεν φυτρώνουν, δεν αλλάζουν το τοπίο ....
    Ας μένουν οι εικόνες που αιχμαλωτίζει η μηχανή σου
    και οι στίχοι που πάντα πηγάζουν από τις αλήθειες
    του ανθρώπου να χορταίνουν τα μάτια και την ψυχή...
    Κι αυτό το εξωτικό Ρίο! Φέτος για πρώτη φορά μετά
    από χρόνια δεν κατάφερα να το δω από κοντά :-))
    Βλέπεις όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια κάποιος
    εκεί πάνω γελάει ειρωνικά ...
    Τα φιλιά μου κοριτσάκι μου και καλό Φθινόπωρο σου εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην ήταν σοβαροί οι λόγοι που δεν είδες φέτος το εξωτικό Ρίο από κοντά!
      Αυτό εκεί θα είναι και θα σε περιμένει!
      Όσο για τα λόγια έχεις απόλυτο δίκιο!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Μάλλον είμαι εκτός κλίματος και δεν κατάλαβα τι εννοείς από την Day 31 (αλήθεια, τι είναι;) και κάτω.
    Έγινε κάτι τώρα τελευταία και πρέπει να ανησυχώ;
    Αν θες το διευκρινίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, το θέμα της φωτογραφίας της ημέρας ήταν δέκα το πρωί, αλλά εκείνη την ώρα επειδή το προηγούμενο βράδυ είχα βγει, αλλά κι επειδή η εβδομάδα ήταν κουραστική, εγώ κοιμόμουν και φωτογραφία δεν είχα..
      Οπότε επιστράτευσα την καλή μου νεράιδα και με την ευκαιρία την χρησιμοποίησα ως εισαγωγή στο τραγούδι...
      Ήθελα απλά να το βάλω, μια και μου έχει κολλήσει και τα έφερα από δω, τα έφερα από εκεί να το εντάξω στην ανάρτηση...χαχα!

      Διαγραφή
  27. Ποιος θα σε πει υπναρού ή τεμπέλα;;;; Α πα πα όχι εγώ με τόσα που έγραψες για τα όπλα και τη σκληρότητα του αποδέκτη!!!!!!!!!!χαχαχαχα
    Όμορφες εικόνες και ναι βοηθά το δεντρολίβανο τη μνήμη, δεν της απαγορεύει την επιλογή!!
    Και το τραγούδι υπέροχο...
    Καλή σου μέρα Μαρία μου και καλό φθινόπωρο όποτε έρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...όχι για τόλμα!!
      Σωστά τα λες, η επιλογή είναι πάντα δική μας!
      Νομίζω πως οι τελευταίες μέρες είναι άκρως φθινοπωρινές!
      Δροσιστήκαμε λίγο πάντως!
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε λοιπόν!...και καλό καλοκαιράκι, αν κάνει πισωγύρισμα, που θα κάνει δηλαδή...χαχα!

      Διαγραφή
  28. Καλό φθινόπωρο Μαρία μου,
    Εσύ τον υποδέχτηκες με πολύ όμορφο τρόπο. Πολύ ωραίες οι φώτοι και οι σχολιασμοί σου,.
    Γέλασα με την ατάκα " Ακόμα θυμάμαι μόνο αυτά που θέλω. Τα υπόλοιπα τα διώχνω." μου θύμισε εμένα...χαχαχαχχα
    Καλό μήνα, τα φιλιά μου!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό φθινόπωρο και καλό μήνα και σε σένα!
      Είμαστε της ίδιας σχολής δηλαδή....χαχα...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Εντάξει... Δεν υπάρχουν λόγια για τις φωτογραφίες σου... Ειδικά η τρίτη (stripes), είναι μοναδική!
    Ξέρεις Μαράκι, μπαίνοντας κάθε φορά στη μικρή σου έκθεση φωτογραφιών & σκέψεων, νιώθω όλο και πιο αμήχανα.
    Θαυμάζω, μυρίζω, σκέφτομαι, θυμάμαι, παρατηρώ τις λεπτομέρειες, το χρώμα που έχει το σύκο όταν αποφλοιώνεται, γεύομαι και ευγνωμονώ που υπάρχουν φίλοι που κερνάνε στιγμές.
    Να'σαι καλά ρε Μαράκι & τα ταπεινά μου συγχαρητήρια για την εξέλιξή σου στην τέχνη που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά με κάνεις και κοκκινίζω περισσότερο...σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Καλο μήνα Μαρία,αν και λίγο αργά τώρα που το λέω,μύρισε Φθινόπωρο,ωραιες εικόνες μας έβαλες,τα φιλιά μου ,καλη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Καλό μήνα και σε σένα...πραγματικά μύρισε πια φθινόπωρο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή