Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Τι είδα στην Αστυπάλαια



Στην Αστυπάλαια είδα τον ήλιο να βγαίνει μόνο για την αφεντιά μου.
Είδα απέραντο λευκό και αστραφτερό γαλάζιο.
Ή μήπως αστραφτερό λευκό και απέραντο γαλάζιο;
Τι σημασία έχει, τα είδα όλα έτσι κι αλλιώς!
Είδα το κάστρο, περιπλανήθηκα στα ερειπωμένα του σπίτια κι ένιωσα πως ταξίδεψα στο χρόνο.
Ένιωσα πως είμαι κομμάτι του χρόνου.
Έγινα κομμάτι του χώρου.
Μεταξύ μας, χίλια κομμάτια έγινα, γιατί ήθελα να τα απολαύσω όλα!

Είδα πόσο αγάπησε το νησί η λατρεμένη μου.
Και την άκουσα με τα μεγάλα και χαριτωμένα μου αυτάκια να λέει στη μαμά της, πως τα βράδια περπατώντας στα σοκάκια, ένιωθε πως δεν ήταν μόνη, ακόμα κι αν ήταν.
Όχι, δεν τρόμαζε, ήταν μια όμορφη αίσθηση. 
Καθησυχαστική.
Νόμιζε πάντα πως κάποιος περπατούσε δίπλα της, μα ίσως ήταν ο αέρας λέω εγώ, που φυσούσε κι ανακάτευε μαγικά τις σκιές, όπως μόνο εκείνος ξέρει.













Ελπίζω να σας άρεσαν οι φωτογραφίες που έβγαλα. 
Ε, καλά, δεν τις έβγαλα εγώ, αλλά η αγαπημένη μου και η παρέα της.



Εγώ έβλεπα, άκουγα, διάβαζα, κολυμπούσα (πατήστε εδώ για να θυμηθείτε οι παλιότεροι και να μάθετε οι νεότεροι) και ανέβαινα σε κανέναν βράχο για να με καμαρώσουν όλοι!
Κυρίως ο ήλιος που έβγαινε μόνο για μένα!


Μπρίκι

84 σχόλια:

  1. Μαρία μου με ταξίδεψες στην Αστυπάλαια. Και επειδή έχω μια αδυναμία στην Ανατολή και δύση του ηλίου καταλαβαίνεις ότι δυο φωτογραφίες σου τις ξεχώρισα! :)
    Μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι να έχεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας ταξίδεψε όλους ο Μπρίκι και οι φωτογραφίες του...
      Κατάλαβα ποιες ξεχώρισες....δεν είναι ο Μπρίκι ο μόνος έξυπνος εδώ...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. πω πω ......Πανέμορφες φωτογραφίες ....αν κρίνω από της εικόνες θα πέρασες καλά ..
    να εισαι καλά και να περνάς πάντα καλά ..κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασαν καλά, γιατί κι εγώ από τις φωτογραφίες την είδα την Αστυπάλαια...
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχαχα μα τι μόρφωση όλη η οικογένεια! χαχαχαχαχα ας στο καλό σας χαχαχαχα
    Τέλειο το νησί ,εχω φιλες που δίδαξαν εκεί.
    Φιλάκια σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες?..χαχα....αν και κάτι μου λέει πως ο Μπρίκι μας ξεπερνάει σε όλα...τώρα και στη μόρφωση!
      Η κόρη μου το ερωτεύτηκε κυριολεκτικά το νησί!
      Φιλιά πολλά από όλους μας!!

      Διαγραφή
  4. Με μια λέξη... μαγεία!!

    Φοβερές οι φωτογραφίες.. (τελικά μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις πάει και τέλειωσε)..

    Φιλιά πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά...δυστυχώς κάποιο πρόβλημα στη μηχανή της κόρης μου (που αυτή ήταν Αστυπάλαια μαζί με τον Μπρίκι) δεν επέτρεψε να έχουμε περισσότερες....αλλά κι αυτές μας είπαν πολλές λέξεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. καλημερα καλη μου!
    χαιρομαι που ταξιδεψα μαζι σου! :)
    πανεμορφο μερος! δεν εχω παει ποτε αλλα νοιωθω πλεον οτι πηγα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω πάει, μα ο Μπρίκι πήγε...χαχα!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφες εικόνες και περιγραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη Αστυπαλιά! Πανέμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι μέρη πανέμορφα έχουμε τελικά!!!! Μαρία μου δεν έχω πάει ποτέ Αστυπάλαια, κι είναι τόσο όμορφα!! Καταπληκτικές και πάλι οι φωτός σου!! Τι χρώματα, εικόνες και η περιγραφή του Μπρίκι!! :))) Χαίρομαι που πέρασες τόσο τέλεια!! Μακάρι να το ξαναεπαναλάβετε όποτε μπορείτε!!
    Σε φιλώ γλυκειά μου και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω πάει....ο Μπρίκι και η αγαπημένη του πήγαν...(στην ανάρτηση έπαιξα το ρόλο της μαμάς που ακούει τις μαρτυρίες από το τηλέφωνο...και στα αλήθεια τον ίδιο ρόλο είχα δηλαδή...χαχα)
      Θα μεταφέρω τα καλά σου λόγια για τις φωτό στα αρμόδια αυτιά!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία μου
    Εξαιρετική η περιγραφή!!!!

    πολλά φιλιά (ο ξεναγός καταπληκτικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Ο ξεναγός όλα τα λεφτά...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Kαθε φορα που βλεπω τετοιες υπεροχεςεικονες δεν μπορω παρα να αναρρωτηθω αν πραγματικα αξιζουμε τοση ομορφια κι αν ξερουμε να την εκτιμησουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και την αξίζουμε και την εκτιμάμε!!
      Αλλιώς θα ήμασταν απόλυτα δυστυχισμένοι...τουλάχιστον έχουμε την ομορφιά, γιατί όλα τα άλλα μας τα έχουν πάρει!

      Διαγραφή
  11. Μπρίκι είσαι κούκλος!!! Τα λες πολύ ωραία!! Μπράβο που διαβάζεις, η Μαρία πρέπει να είναι περήφανη για σένα χιχι Θα γινόσουν πολύ καλός φίλος με τον Greco!!Καλή συνέχεια!! Πες της Μαρίας ότι οι φωτογραφίες της είναι φοβερές!! Μας πήρε μαζί της σε αυτό το όμορφο μέρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι διαβαστερός...χαχα!
      Οι καλύτεροι φίλοι θα ήταν, δεν έχω καμιά αμφιβολία!
      Οι φωτογραφίες όμως δεν είναι δικές μου...θα μεταφέρω τα καλά σου λόγια εκεί που πρέπει!
      Όπως έγραψα και παραπάνω η κόρη μου με τον Μπρίκι πήγαν στην Αστυπάλαια....εγώ τα άκουγα τηλεφωνικά...χαχα!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Αχ, είχα πάει πριν πολλά πολλά χρόνια! Πολύ όμορφη! Και ο σκυλάκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ταξιδιαρικη αναρτηση, ακομα το καλοκαιρι δεν εχει φυγει απο πανω μας!

    δεν εχω παει ακομα στην Αστυπαλαια, μαλλον χανω ομως!

    καλο σ/κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω πάει...η κόρη μου κι ο Μπρίκι πήγαν...
      Ελπίζω λοιπόν να καταφέρουμε να πάμε κι εμείς που δεν πήγαμε να τη χαρούμε από κοντά!
      Σε ευχαριστώ πολύ...καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  14. όταν βλέπω τόσο λευκό και τόσο γαλάζιο, ενθουσιάζομαι!
    πανέμορφη Αστυπάλαια....
    Φιλάκια πολλάάάαα, καλό σαββατοκύριακο Μαρία μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο παθαίνω!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα....φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. ο μπρικάκος πήγε ταξίδι ο κούκλος και είναι φοβερός , η ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ φοβερή τελικά μαρία μου... και εκεί θέλω να πάω ,΄μέσα από τις φωτο που ειδα , φιλια και να ειστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω να πάω, ειδικά μετά από όσα άκουσα γι' αυτήν από την κόρη μου...κι ο Μπρίκι μου είπε τα καλύτερα εδώ που τα λέμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ...κι εσύ να είσαι καλά...καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  16. Μαρία, η Αστυπάλαια φτιάχτηκε για να τη φωτογραφίσεις..... Την απογείωσες!! Γλυκά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα φτιάχτηκε γι΄αυτό, πρέπει να πάω επειγόντως να μην τη στήσω κι άλλο που με περιμένει....χαχα!
      Μακάρι να είχα πάει...αλλά βλέπεις έστειλα αντιπροσώπους να τη φωτογραφίσουν, τον Μπρίκι και τη κόρη μου....δεν πιστεύω να μην με περιμένει πια?
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Και πανω που σε είχα στο νού μου Μπρίκι μου πως χάθηκες .. και νά σου φανηκες .. και που φανηκες καλέ;; στην Αστυπάλαια..!!!! ευτυχώς που η αγαπημενη σου έχει το χόμπυ της φωτόγραφίας και μας κανει και εμας να ονειρευόμαστε ένα τέτοιο ταξίδι.. αχ!! βρε τυχερακια.. Μπρίκι...χι.χι. μην σε ακουσω να παραπονιεσαι.. εν ταξει;; καλα η φωτο στα βραχια ... υπέροχη.. με το δικιο σου να περηφανευεσαι.. .. σκετο κουκλί εισαι αλλά μην το παρεις και πανω σου.καλέ;; φιλί σε σενα και φιλα μου την αγαπημενη σου... .. παω να διαβασω και αυτά που έχασα.. χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγαπημένη του μας τα έκανε ρόιδο που έλεγε η γιαγιά μου με τις φωτογραφίες...ή μάλλον η μηχανή της, μια και την άφησε στα κρύα του λουτρού...η κόρη μου κι ο Μπρίκι πήγαν Ρούλα μου!
      Σε ευχαριστούμε πολύ Ρούλα μου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Η κορη;; θαρω πως ακολουθεί τ αχνάρια σου.. Μαρία μου.. εμ απο που θα παρει το [αιδι καλέ;; μπραβο και στην κορη και στον Μπρίκι που σταθηκε στο ύψος τυ..χι.χιχ. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
    3. Ο Μπρίκι πάντα στέκεται στο ύψος του....δεν είναι και πολύ ψηλός εδώ που τα λέμε...χαχα!
      Να είσαι καλά Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Τι είπες τώρα Μπρίκι; Πήγες Αστυπάλαια; Και δεν το ήξερα να σου πω να πας να βρεις τη μικρή μου φίλη Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω), που έπαιζε μουσική όλο το καλοκαίρι στο μπαράκι "Στη Θέα"; Να πας να την βρεις να γνωριστείτε;
    Δεν πειράζει, την επόμενη φορά! Αρκεί που μαζί με την αγαπημένη σου και την παρέα της περάσατε όμορφα!
    Φιλί στη μουσούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι κρίμα να μην το ξέρει!...
      Τι μικρός που είναι ο κόσμος τελικά, μα και πόσο μεγάλος!
      Ναι μια χαρά τα πέρασαν...τους άρεσε πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο Μπρίκι! Έχεις καλά αφεντικά! Σε πάνε και διακοπές! Εμένα δεν με πάνε πουθενά οι σπιτόγατοι! Όλο δουλεύει η άλλη και δεν προλαβαίνει, λέει.
    Και του χρόνου να ξαναπάς και να περάσεις έτσι όμορφα!
    Αλήθεια, μήπως συνάντησες Στη Θέα τη θεία Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός και η αγαπημένη του τα ίδια μυαλά κουβαλάνε...εμείς οι γνωστικοί καθόμαστε σπίτια μας!
      Τώρα που το λες να θυμηθώ να τον ρωτήσω κι αυτόν και την αγαπημένη του αν πήγαν στη Θέα καταρχήν και αν φυσικά συνάντησαν τη θεία σου τη Λεκάνα (συγνώμη, Χριστίνα ήθελα να γράψω)!

      Διαγραφή
  20. Πολύ ιδιαίτερες και ξεχωριστές οι φωτογραφίες σου !!!
    Να περνάς πάντα έτσι όμορφα !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου...όμορφα τα πέρασαν ο Μπρίκι και η κόρη μου...σε ευχαριστώ πολύ πάντως!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  21. Το μήλο, έπεσε κάτω από την μηλιά κι έτσι απολαύσαμε, υπέροχες εικόνες!!! Φανταστική περιήγηση!!! Εύχομαι να μας δείξεις κάποια στιγμή, φωτογραφίες από το νησί, που θα τις έχεις τραβήξει με τα χεράκια σου :))) Φιλάκια πολλά!!! Φιλί στην μουσούδα του φωτομοντέλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παιδί μήλο σε ευχαριστεί....και η μαμά μηλιά επίσης!!
      Η ευχή σου πολύ μου άρεσε!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. ΠΟλύ ωραίος τόπος φαίνεται..ωραίες φώτος.και τα σπιτάκια μου άρεσαν στο χρώμα της Ελλάσας και της ελληνικής σημαίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι μου είπαν είναι πανέμορφος τόπος!
      Όλα τα νησιά του Αιγαίου, λίγο πολύ αυτά τα χρώματα έχουν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Η απόλυτη μαγεία Μαράκι μου!δεν έχω πάει στο πανέμορφο αυτό νησί που οι φωτό που μας έχεις εδώ σε σπρώχνουν να πας!πολύ τυχερό το Μπρικάκι που έκανε τέτοιο μαγευτικό ταξιδάκι!πραγματικά όταν είμαστε ευτυχισμένοι έχουμε την αίσθηση ότι ο ήλιος λάμπει μόνο για μας!είμαστε απίστευτα τυχεροί που ζούμε σε μιά τέτοια χώρα με σπάνιες ομορφιές..τώρα αν κάποιοι μας χαλάνε την εικόνα της άλλο θέμα!ευλογημένοι πρέπει να νιώθουμε για τόση ομορφιά!φιλάκια άπειρα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω πάει και θέλω να πάω οπωσδήποτε μετά από όσα μου είπε ο Μπρίκι...
      Πόσο δίκιο έχεις σε όλα....
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Υπέροχες φωτογραφίες από ένα αγαπημένο νησί. Νοστάλγησα και θυμήθηκα ωραίες στιγμές...
    Μαρία δεν έχω λόγια για τη δουλειά σου... είναι καρτ ποστάλ όλες τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες είναι της αγαπημένης του Μπρίκι, δηλαδή της κόρης μου, και χαίρομαι που σου έφεραν όμορφες αναμνήσεις!
      Να είσαι καλά Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Πω, μαγευτικές οι φωτογραφίες, μπράβο στον μπρίκι και την κόρη σου λοιπόν!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!...χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφο φωτογραφικό ταξίδι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφες φώτο! Με ταξίδεψαν στην Αστυπάλαια που τόσο μα τόσο θέλω να πάω!
    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ
    Φιλάκια
    Υ.Γ: Ταλεντάκι η φωτογράφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί κάναμε αυτό το ταξίδι, μια κι ούτε εγώ έχω πάει ποτέ!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφο νησί Μαράκι μου!
    Οι φωτογραφίες σου θα μπορούσαν να μπουν σε ταξιδιωτικό οδηγό, πραγματικά!
    Είναι έμπνευση.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι φωτογραφίες, μα είναι της κόρης μου...βλέπεις εγώ την Αστυπάλαια την είδα μόνο από φωτογραφίες...χαχα!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Σαν ζωγραφιά είναι οι φωτογραφίες σου Μαράκι. Πάλι μας ταξίδεψες! Τα φιλιά μου σε εσένα και τον Μπρίκι! Να έχετε ένα όμορφο Φθινόπωρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες είναι της κόρης μου Μαράκι μου, χαίρομαι που σου άρεσαν...βλέπεις εγώ είμαι απλά η μαμά της αγαπημένης του...χαχα!
      Να έχεις κι εσύ ένα όμορφο φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  30. Που είναι το σχόλιο μου εοε;
    Άντε τώρα να γράψω πάλι από την αρχή!
    Δεν γίνεται μάνα μου!
    Τσαντίστηκα με τον blogger και πάω για ύπνο.
    Τα φιλιά μου Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τυχερέ Μπρίκι!!!Πέρασες πανέμορφα!!Μπράβο στήν μαμά σου πού έβγαλε τόσο υπέροχες φωτό!!!Πήρε τό ταλέντο από τήν μητέρα της!!
    Η πρώτη φωτό Μπρίκι μου,φοβερή!!!Καλή Κυριακή!!!Φιλάκκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Dimi μου...η πρώτη μου αρέσει και μένα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  32. Υπέροχες φωτογραφίες!! Ταξιδέψαμε κι εμείς μέσα από τα μάτια του Μπρίκι ο οποίος απ' ό,τι φαίνεται πέρασε μοναδικές στιγμές! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!
      Πέρασαν όμορφα κι αυτός και η αγαπημένη του!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  33. Πανέμορφα! Και του χρόνου!!!
    Έχω όνειρο να πάω στην Αστυπάλαια... όλο μου ξεφεύγει, πρέπει να είναι όντως πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπρίκι και η αγαπημένη του (και κόρη μου) σε ευχαριστούν πολύ!
      Νομίζω πως μετά από όσα άκουσα για το νησί έγινε και δικό μου όνειρο πια!

      Διαγραφή
  34. ΣΗΜΑΣΊΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΕΣ ΣΕ ΟΗΕΙΡΕΜΕΝΟ ΤΟΠΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καρτ ποστάλ οι φωτό σου! Η δε πρώτη δεν υπάρχει!!!
    Ζήλεψα το απέραντο ..μπλε!
    Σήμερα βρήκα να μπω να δω ..διακοπές; Θέλω να βάλω τα κλάματα!
    Φιλιά πολλά κι αγκαλιές παρ'ολο ... το σκάσιμο αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι οι φωτογραφίες μου...οι φωτογραφίες τους...χαχα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν....μετά από όσα άκουσα για το νησί, θέλω σαν τρελή να πάω κι εγώ, αλλά χλωμό το κόβω!
      Ποιος ξέρει όμως τι μπορεί να γίνει μέχρι του χρόνου!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  36. Πω πω υπέροχη η Αστυπάλαια και πραγματικά οι φωτογραφίες σου ανέδειξαν ακόμη περισσότερο τις ομορφιές της!
    Πολλά φιλιά και Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες είναι της κόρης μου...χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Ελπίζω κάποτε να βάλω και δικές μου από την Αστυπάλαια και όχι μόνο!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  37. Βρε τον μπρίκι! Και διακοπές σε νησί έκανε και μοντέλο έγινε και τις εντυπώσεις του μας στέλνει.
    Μετά σου λέει σκυλίσια ζωή...
    Μπορώ να έχω λίγη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψέματα δε θα πω...κι εγώ θέλω λίγη σκυλίσια ζωή!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  38. Φαίνεται πανέμορφο το νησί!!!!!!!!! Τι ωραίες φωτογραφίες!!!! Μπράβο στην κορούλα σου, έ και στον Μπρίκι, φυσικά!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαράκι υπέροχες οι φωτογραφίες σου (όπως πάντα άλλωστε)! Δεν έχω πάει ποτέ στην Αστυπάλαια, μέσα από τις φωτογραφίες όμως ήταν σα να βρέθηκα εκεί για λίγο... να περνάς όμορφα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω πάει στην Αστυπάλαια, ο Μπρίκι πήγε με την κόρη μου, οπότε οι φωτογραφίες δεν είναι δικές μου, αλλά τις απολαμβάνουμε παρέα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, κι εσύ να περνάς όμορφα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή