Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Το φως που ξελογιάζει...

Το φως που θρυμματίζεται στη θάλασσα.
(Και οι άγνωστοι που ελπίζω να μην αναγνωρίσουν τους εαυτούς τους.)

Day 18...person(s)
Το φως που ντύνεται τα χρώματα της δύσης.
Χρυσάφι γίνεται και χύνεται στη θάλασσα...

(Παλιότερη φωτογραφία, μα εκείνο το ηλιοβασίλεμα, ήταν μαγικά χρυσό!


Day 19...even (from my archive)
 Το πρωινό φως που ζωντανεύει τα φύλλα...

Day 20...beginning (a new day)
...και ο ήλιος που χαράζει το νερό.

Day 21...fave word (light)
 Καθαρό, άπλετο φως, που κάνει τα λουλούδια να δυσκολεύονται να δηλώσουν τα χαρακτηριστικά τους.

Day 22...crisp

Το φως της λιμνοθάλασσας όταν ο ήλιος της αφήνει τα τελευταία του φιλιά...

Day 23...triangle

75 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Με μπέρδεψες...δε βγάζω και τα γράμματα...χαχα!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  2. Πόση ομορφιά στις φωτο! Ειδικά με τη θάλασσα...
    Καλό ξημέρωμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Μόλις ερωτεύτηκα το φως της λιμνοθάλασσας!
    Τι ώρα είναι; 00.15;
    Καλημέρα θα πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι ερωτεύσιμο!
      Εγώ λέω να πω καλή εβδομάδα πια!!...χαχα!

      Διαγραφή
  4. Φωτίστηκα...
    Θαυμάσιες λήψεις! Γαλήνεψε η ψυχή μου.
    Καλό βράδυ Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ η θαλασσίτσα , μου λείπει πολύ! Οι φωτογραφίες δεν εκθέτουν προσωπα, οποτε μην ανησυχεις. Όλες ειναι μια και μία, ειδικα η τελευταια κρύβει και μια μελαγχολία αχχ!
    Καλό μας ξημέρωμα! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως αποφεύγω να φωτογραφίζω και φυσικά να δημοσιεύω φωτογραφίες με πρόσωπα...αυτό που δε θα ήθελα να μου κάνουν, δεν το κάνω κι εγώ, μα αυτή τη φορά έκανα μια εξαίρεση μια και δεν φαίνονταν καθαρά...
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Φοβερές φωτογραφίες Μαρία. Με μπόλικο φως και ομορφιά.
    Ειδικά η τελευταία, θαρρείς πως ειναι βγαλμένη από παραμύθι!!!!
    Καλημέρα! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες φωτογραφίες Μαράκι μου μας έφτιαξες την μέρα!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες εικόνες Μαρία μου,μέ χρώματα πού θυμίζουν τό όμορφο καλοκαίρι!!Η λιμνοθάλασσα,απίστευτης ομορφιάς!
    Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  9. Αυτο το ηλιοβασιλεμα ειναι απλα μαγευτικο!!!! Παραδεισενιο!Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  10. Αχ Μαρία, αν ήμουνα εσύ, όλο το σπίτι (και την αποθήκη βεβαίως!! αχαχα) θα την είχα γεμίσει με τις φωτογραφίες που βγάζω !! Τέλειες! Μάκια και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεμίζω το μπλογκ από πάνω μέχρι κάτω...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  11. Φανταστικές φωτογραφίες, Μαρία!!!! Φυλάκισες το φως, μοναδικά!!! Δεν ξέρω πια να πρωτοδιαλέξω!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ειρήνη μου!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη Μαρία μου καλημέρα
    Μαγικό το ηλιοβασίλεμά σου!!!

    φιλάκι να το φοράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  13. ...Με ξελόγιασες κι εμένα!
    Υπέροχες!!!
    Πολλά φιλιά Μαρία μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Μας ξελόγιασε το φως!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  14. η καθε φωτο μοναδικη! τι να πω! απιθανες ληψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι εκφάνσεις του φωτός με φωτογραφίες και λέξεις !!!! Φως πάντα φως στη ζωή σου Μαρία μου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!
      Πάντα φως και στη δική σου ζωή εύχομαι!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. πίνω τον καφέ μου και με πάς κάτι ταξίδια με τις φωτό σου.... μα κάτι ταξίδια .... φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α! τη ξελογιάστρα ομορφιά!
    Η πρώτη και η τελευταία αγγίζουν τρυφερά,
    οι άλλες κλείνουν το μάτι πονηρά... σκέτες ξελογιάστρες!
    Πώς είναι η Μαρία πίσω απ΄ αυτές;

    ΑΦιλάκια φωτεινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου, μα και για το ενδιαφέρον σου!!
      Καλά είναι και η Μαρία...κρύφτηκε στο φως!!
      Φιλιά πολλά πολλά φωτεινά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχο το ηλιοβασίλεμα στη 2η φωτό αλλά και οι υπόλοιπες φανταστικές όπως πάντα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Μα τι ΤΕΛΕΙΕΣ φωτογραφίες!!!! Δεν έχω λόγια!!
    Μπράβο, Μαρία μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Μια δημοσίευση γεμάτη φως!
    Υπέροχες όλες Μαρία μου!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. αχ Μαράκι όπως τις βλέπω τις φωτογραφίες νομίζω θέλω διακοπές!!!!! ΤΕΛΕΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως κι εγώ το ίδιο θέλω...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. να το κανονίσουμε τώρα το χειμώνα!!! αχχαχαχα..

      Διαγραφή
  22. Έχει και το φως τις δικές του στιγμές και εντάσεις. Οι φωτογραφίες σου υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μπραβο, καμάρι.. τι ωραίες φωτο... ταιριασμένες με τα λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου κορίτσι!!!! Όλες οι φωτογραφίες είναι μαγικές, αλλά η τελευταία με ξετρελαίνει!! Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν....σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Αχχ τι όμορφα χρώματα που έχουν οι φωτογραφίες σου!!!
    Ειδικά 21 και 23 μέσα στην καρδιά μου έμειναν!
    Σε φιλώ πολύ γλυκά!!! Καλο απόγευμα! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. καλησπέρα, οι φωτο που μιλαν στην ψυχη!!!!
    σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  27. Καταπληκτικές οι 2 πρώτες, η ασημένια θάλασσα και η χρυσή.
    Σε χάλκινη δεν έχει;
    :)))
    Ερώτηση: η πρώτη είναι απλά ασπρόμαυρη ή την επεξεργάστηκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...που θα πάει θα κυκλοφορήσει και χάλκινη!!
      Hello, ανέβα πάνω δεξιά και κοίτα τι μηχανή έχω...είναι και 8 χρονών, πού να ξέρει από ασπρόμαυρες η έρμη?
      Ε τη βοήθησα κομματάκι...χαχα!

      Διαγραφή
  28. ΩΩ!!! Εξαιρετικές λήψεις!! Εχω λατρέψει ειδικά τις δυο πρωτες φωτό!! Μαγεία Μαράκι!! Αυτή η πρώτη, με την σταχτή απόχρωση με έχει ξετρελάνει!! Κανονικό editorial για περιοδικό!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου για τα καλά σου λόγια!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  29. Ειδικά η πρώτη.. είναι φοβερή! Έπιασες την στιγμή τόσο όμορφα..!
    Και να αναγνωρίσουν τους εαυτούς τους τι έγινε; Θα νιώσουν συγκινημένοι και χαρούμενοι!
    Καλή συνέχεια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Ελπίζω αν τη δουν, πράγμα από δύσκολο έως αδύνατο, εδώ που τα λέμε, να συγκινηθούν και όχι να θυμώσουν που μια άγνωστη έκλεψε τη στιγμή τους,
      Αν και την έβαλα επειδή δεν ξεχωρίζουν πρόσωπα...δε θα έβαζα ποτέ χωρίς έγκριση φωτογραφία που να φαίνονται καθαρά πρόσωπα...
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφες εικονες,αλλα με κερδισε η δευτερη,μπραβο,πολλα φιλια,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν....φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  31. φως σε όλες του τις εκφάνσεις, ομορφιά που ξεχειλίζει και που σε κάνει ν' ονειρεύεσαι...
    φιλιά κορίτσι ευλογημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Βίκυ!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  32. Πόση ομορφιά αποτύπωσες σε αυτές τις φώτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο Μαρία μου υπέροχες!
    Καλό Σ/Κ φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  33. Φως, χρώματα, αντανακλάσεις, αντιθέσεις, συναισθήματα... όσα υλικά χρειάζεται μια ψυχή για να επιβιώσει στ' αυτονόητα, αποτύπωσες με τη δική σου οπτική κι ευαίσθητη ματιά και μέσα απ' τις εντυπωσιακές αυτές φωτογραφίες που αγγίζουν την τελειότητα... μαγικές κι ευλογημένες στιγμές!!!Να 'σαι πάντα καλά για να χαίρεσαι όσο κι όπως μπορείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Κι εσύ να είσαι πάντα καλά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  34. Επειδή λατρεύω τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες θα ψηφίσω ότι έχεις σε ασπρόμαυρο!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ελεύθερα!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  35. Γέμισαν τα μάτια ομορφιά και η ψυχή φθινοπωρινή γαλήνη!!! Λατρεύω τα κυκλάμινα και τη μυρωδιά της βρεγμένης γης. Σου αφιερώνω αυτό :

    Δυο μικρά κυκλάμινα
    Του Γιάννη Ποταμιάνου

    Κρατιούνται απ’ το χέρι,δυο μικρά κυκλάμινα στου βράχου τη σχισμάδα ριζωμένα Το γαλάζιο σεντόνι του πελάγους ατενίζουν Περιμένουν να φανούν τ’ άσπρα λατίνια να κουβαλούν την ελπίδα με τον άνεμο Σαν πριονίζει τα κύματα της πλώρης ο ξιφία ςΚρατιούνται απ’ το χέρι δυο κυκλάμινα Περιμένουν να φανούν οι πειρατές με μαύρες σημαίες στ’ αψηλά κατάρτια Στων κοριτσιών τα όνειρα να φέρουν πανικό και προσμονή Στον ίδιο μίσχο ενώ μ ένα δυο κυκλάμινα κοιτάζουν τα πετροχελίδονα Να ψαλιδίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη αφιέρωση!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα κυκλάμινα!

      Διαγραφή