Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Ανάκατα!...φωτογραφίζοντας (Days 28-31) - Green day 38....

Εδώ και καιρό θέλω να φωτογραφίσω πεταλούδες. 
Το να προσπαθείς να φωτογραφίσεις πεταλούδες είναι εμπειρία από μόνο του.
Το να έχεις μαζί σου και σκύλο την κάνει επικίνδυνη (για τις πεταλούδες).
Η βόλτα μας όπως καταλάβατε δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά δεν είδαμε και καμιά της προκοπής εδώ που τα λέμε. Κάτι μικρές άσπρες πετούσαν σαν τρελές και είδα και μια κίτρινη.
Μην τις ψάχνετε σε αυτές τις φωτογραφίες. Αν βρείτε καμιά, σα μαγική εικόνα ένα πράμα, να ξέρετε πως κατά λάθος εγκλωβίστηκε στο πλάνο.
Εκείνες, στις οποίες κάτι φαίνεται να βολοδέρνει εδώ κι εκεί, δεν τις έβαλα. 
Η πιο ωραία φωτογραφία πεταλούδας που έχω τραβήξει (χμ..είναι άλλη μία, αλλά με το ίδιο μοντέλο) είναι αυτή που έχω και μόνιμα στο μπλογκ.
Κάπου εκεί δεξιά μια πορτοκολόμαυρη πασχίζει εδώ και καιρό να γίνει το σήμα κατατεθέν του, αλλά γιαπί το έχω ακόμα το οικοδόμημα και όλα τα σχέδια μένουν στα προσεχώς.
Όλο σκέφτομαι να του ρίξω τρεις τέσσερις ορόφους να το κάνω μέγαρο, αλλά ο Μανώλης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια.
Προς το παρόν βολεύομαι στο κατώι και με μια γρήγορη ματιά διαπιστώνω πως αν καταφέρω ποτέ να ρίξω εκείνους τους ορόφους, θα δεινοπαθήσω να βάλω σειρά.
Άσε που δεν ξέρω αν υπάρχουν και τα ανάλογα θεμέλια.
Μην πάω να σηκώσω πολυκατοικία και βρεθώ στα έγκατα της γης.
Μέχρι να το πάρω απόφαση και να στρωθώ στη δουλειά το έριξα στις βόλτες να ξεχαστώ!

Και ξεχάστηκα χαζεύοντας το εκτυφλωτικό λευκοκίτρινο...


...βλέποντας τις μωβ λεπτομέρειες της ίδιας της ομορφιάς...



...και θαυμάζοντας τις πρώτες παπαρούνες από μακριά γιατί σε ξένα χωράφια εγώ δεν μπαίνω.





Η πασχαλιά και η βουκαμβίλια μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι της άνοιξης!!


I am linkng to Fiona  {Green Day 38} 

Ας δούμε και τις τελευταίες 5 φωτογραφίες του Μάρτη!

Day 28...in the mirror
Ή στο περίπου!!


Day 29...goodnight
...και όνειρα γλυκά!
(ξαναπεράστε το βράδυ)


Day 30...relax
Όχι πείτε μου ποιος δε θα χαλάρωνε εδώ!


Day 31...stuff
Κάποια πραγματικά πολύτιμα πράγματα...βιβλία!


58 σχόλια:

  1. καλημέρα...και πως να μην είναι με τέτοιες όμορφες φωτογραφίες και περιγραφές...μύρισε Άνοιξη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ δύσκολο μέ τίς πεταλούδες!!Στάθηκα κάποιες φορες τυχερή!!Ανοιξιάτικες φωτογραφίες μέ καταπράσινη φύση!!Υπέροχες φωτό Μαράκι!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ δύσκολο!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό βράδυ..φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Dearest me,
    What GORGEOUS pictures kind of heralding spring♡♡♡ I DO wish to learn photography form you if possible, my dear friend in Greece♪♪♪

    Sending you lots of love and hugs from Japan, xoxo Miyako*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφες φωτογραφίες...
    Και τι τα θες τα κτίρια τα ψηλά...
    Στα υπόγεια είν' η θέα, όπως λέει και το τραγούδι...
    Σου εύχομαι πάντα βόλτες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο...αλλά όλο λέω να το φτιάξω λίγο το μπλογκ κι όλο το αναβάλλω..
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό βράδυ..φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αχχχχχχχχ Ανοιξη,πολύ όμορφες εικόνες ,σου φτιάχνουν τη διαάθεση αμέσως ,εγω έχω πάθος με τα λιβάδια και τα βουνά τα προτιμώ απο τα θαλασσινά τοπία,πολύ ωραίες οι φωτο σου,καλο απόγευμα,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν εξίσου και τα θαλασσινά τοπία, αλλά έχω πιο πρόχειρα τα βουκολικά..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ελπίζω και σε σας να άρχισε πια να δείχνει λίγα σημάδια!!

      Διαγραφή
  7. Lovely flowers and images, Maria! It does look like spring there, we are slow to bloom here. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω κι εγώ αδυναμία στις πεταλούδες. (Δες στο προφίλ του μπλογκ μου τη κεντρική φωτογραφία.) Είναι το αγαπημένο μου ζώο.. ε έντομο!! Ανεκτίμητα είναι τα καλά βιβλία, αλλά και η ομορφιά της φύσης που μας προσέφερες με τη συγκεκριμένη ανάρτηση. Μου έφτιαξες τη μέρα! :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα και την ξανάδα αν και τη θυμόμουν..ναι, θυμάμαι που κάποτε που τα είχα βάλει με τα έντομα που μου είχες θυμίσει τις πεταλούδες που παραδόξως είχα ξεχάσει!! τι να πεις!!..χαχα..
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Αυτή την φορά δεν ζηλεύω τις φωτογραφίες σου Μαράκι μου, γεμάτα τα χωράφια γύρω μου μολόχες , παπαρούνες, πράσινο !!! Βγαίνουν και οι πρώτες Πασχαλιές ... λίγη ζεστασιά χρειάζονται, λίγο ήλιο και θα σκάσουν τα λουλούδια τους ... Άνοιξη πραγματική χαρά Θεού!!
    Πεταλούδα ούτε εγώ έχω καταφέρει να φωτογραφήσω... για κακή μου τύχη όταν τις βλέπω δεν έχω την μηχανή κι όταν έχω την μηχανή δεν κάθονται εκεί που θέλω :))

    φιλιά κοριτσάκι μου
    καλό σου απόγευμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παπαρούνες λες και ζηλεύω εγώ τώρα που οι μόνες που έχω βρει μέχρι τώρα ήταν αυτές από πάνω..χαχα!!
      Είναι δύσκολο να πετύχεις πεταλούδα..εξαφανίζονται γρήγορα οι περισσότερες!
      Φιλιά πολλά..καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Έτσι όπως τα είδα αυτά τα καταπράσινα χωράφια, με έπιασε μια παρόρμηση... πολύ θα ήθελα να τρέξω μέσα εκεί, να παίξω, να κυλιστώ στο πράσινο!!!! Υπέροχες φωτογραφίες, δροσερές! Όσο για τις πεταλούδες, είναι δύσκολο, πράγματι, να τις πετύχεις σε σχετικά καλή λήψη... αλλά πιστεύω πως κάποια στιγμή θα το καταφέρεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, αλλά φοβήθηκα να το κάνω..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Για να δούμε θα καταφέρω να φέρω πεταλούδες εδώ?
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Θεά είσαι αγάπη μου!
    Με ή χωρίς πεταλούδες!
    Μην αλλάξεις τίποτα!
    Έτσι σ' αγαπώ!
    Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία
    σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ!

    ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω εδώ μέσα, άλλαξε και η ώρα!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα είναι 10 και, και το μπλογκ λέει 12 και...τίποτα δεν έχω κάνει εδώ μέσα...ε δεν πρέπει τουλάχιστον να φτιάξω την ώρα?..χαχα!
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Με τις πρώτες φωτό από τη φύση, ανυπομονώ να έρθει Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όχι πες μου γιατί εκεί φύτρωσαν οι παπαρούνες ( έστω και σε ξένα χωράφια) κι εδώ τίποτα ακόμα!
    Θα σκάσω! Και να πω ότι δεν έχω χωράφια; ;-)
    Πραγματικά πανέμορφες όλες οι φωτογραφίες...αλλά το relax έσκισε!
    Φιλάκια!
    Καλό απόγευμα! :)
    ( τσέκαρε μηνύματα στο ΦΒ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αυτές έχω δει κι αυτές από μακριά...
      Τις άλλες που με έστειλαν την άλλη φορά να τις ψάχνω, δεν τις βρήκα ποτέ!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Olá, belíssimos campos verdes e flores! Linda participação. Feliz Páscoa. Abraços. Ailime

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φόρεσα λίγη άνοιξη. Επιτέλους!
    Ένα μεγάλο "Ευχαριστώ" μαζί με όλο το θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σαν πίνακες του Κλοντ Μονέ!!
    Καλό βραδάκι Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχω τρέλλα με τη φωτογραφία και αυτές είναι τόσο όμορφες!!!
    Καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. όλα μα όλα τα λουλούδια είναι υπέροχα!!!! οι παπαρούνες είναι τέλειες!!!! αλλά και το στάχυ φανταστικό!!!! φιλάκια Μαράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παπαρούνες είναι το κάτι άλλο...από μικρή με γοήτευαν!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχες φωτογραφίες Μαρία μου!!! Βλέπω άνθισαν ήδη τα πάντα εκεί!!! (Αιτωλοακαρνανία αν δεν κάνω λάθος...)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου λάθος δεν κάνεις..άνθισαν όλα ή περίπου όλα..άσε που σήμερα είδα και την καμέλια ανθισμένη..αυτή δε θα έπρεπε να ανθίσει το χειμώνα?..κάτι γίνεται λάθος..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχες οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου, Μαρία μου! Στεναχωριέμαι που η δικη μου πασχαλιά φαίνεται να έχει καεί από το κρύο, μετά από τόσα χρόνια!!! Οι παπαρούνες όμως έχουν κυριέψει τον κήπο μας. 'Όσο για την πεταλούδα, είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις...σε κάποια λουλούδια στέκονται ακίνητες για πολύ ώρα!
    Φιλιά και καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ελπίζω να μην κάηκε τελικά η πασχαλιά...πόσο θα ήθελα να δω τον κήπο σου με τις παπαρούνες!!
      Μάλλον δεν υπάρχουν εδώ γύρω τέτοια λουλούδια γιατί οι δικές μας οι πεταλούδες είναι πολύ παιχνιδιάρες και δε στέκονται πάνω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου πουθενά..ελπίζω πάντως να "πετύχω" καμιά πιο "σοβαρή"..φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  21. σήμερα δεν έχω όρεξη να σχολιάσω...συνέβη κάτι αυτές τις μέρες,θα σκάσωωωωω....θα κάνω ανάρτηση να βγάλω τον πόνο μου! αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχχχ..τι έγινε καλέ?...θα περιμένω να δω την ανάρτηση...ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό...καλό μήνα!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφες οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου!όλα τα λουλούδια μα και το στάχυ υπέροχα!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξαιρετικές εικόνες!!!
    Πολλά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και μην στενοχωριέσαι θα σου στείλω εγώ ένα μοντέλο-πεταλούδα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για όλα!!
      Και για την πεταλούδα..φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  25. Πριν λίγο Μαρία, αποφάσισα να φάω έξω στον ήλιο το μεσημεριανό μου και φορούσα ένα φούξια μπλουζάκι... δεν μπορείς να φανταστείς τι έγινε με τις πεταλούδες, μαζεύτηκαν γύρω μου 4 κίτρινες και κάνανε τρελό χορό... αχ! και να είχα την μηχανή μου!
    Τα "μπουμπουκάκια" σου τέλεια... εδώ στο βουνό μου, όλα καθυστερούν!
    Καλό μήνα με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο βουνό σου θα έρθω για πεταλούδες...μπορεί να μην άνθισαν ακόμα όλα εκεί, αλλά οι πεταλούδες σου χορεύουν!!
      Σε ευχαριστώ..καλό μήνα και σε σένα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Kαλησπέρα και καλό μήνα!
    Ηρθε η άνοιξη μέσα στο χρώμα και στις όμορφες μυρωδιές!
    Τι χαλαρωτικές οι φωτογραφίες σου!!
    Τέλεια Μαρία μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χτες και σήμερα βρέχει..αλλά μυρίζει πια άνοιξη!
      Σε ευχαριστώ πολύ..
      Καλό μήνα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Πω πω πράσινο!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ποσο απολαμβανω τις φωτογραφιες σου!!!ανοιξη,εξοχη....τι κι αν δεν πετυχες ακομα καποια πεταλουδα...στην επομενη βολτα!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτυχα δυο που χόρευαν προχτές, αλλά στην άκρη της φωτογραφίας..λίγο ακόμα και θα έβγαιναν έξω από το κάδρο..χαχα..θα τη βάλω κάποια στιγμή!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή