Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Διακοπή για παιχνίδια!



Παίρνω τη σκυτάλη από την taelia88 και παίζω πρώτα ένα μουσικό παιχνίδι.
Πρέπει να βρω ποιο τραγούδι ήταν Νο1 την εβδομάδα που γεννήθηκα σε Αμερική και Μεγάλη Βρετανία.
Στη συνέχεια να τα ψάξω στο youtube και να τα ανεβάσω εδώ.
Οι λίστες των charts βρίσκονται εδώ και εδώ.            

Και βρίσκω ότι στην Αμερική ήταν αυτό Νο1!






Στη Μεγάλη Βρετανία υποδέχτηκαν τη γέννησή μου με πιο γλυκό τρόπο!
Ω ναιιιιιιι.........I am candy girl!!


Κι όπως καταλαβαίνεται λίγο πριν φύγει το 1967 ήρθα στο μάταιο τούτο κόσμο!
Τα έχω τα χρονάκια μου δηλαδή!



Πάμε τώρα να δούμε αν τόσα χρόνια που έχω φορτωθεί στην πλάτη μου έδωσαν και καθόλου σοφία (χμμμ....λέμε τώρα)



1. Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση; 
Καθόλου πρωτότυπη, αλλά εδώ και χίλια χρόνια συνηθίζω να λέω "Αύριο είναι μια καινούρια μέρα"
Με είχε επηρεάσει πολύ η Σκάρλετ προφανώς!

2. Και το αγαπημένο σου χρώμα;
Όλα τα φωτεινά χρώματα, με μια μικρή έμφαση στο πορτοκαλί.

3. Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
Λογοτεχνία κυρίως.
Διαβάζω ό, τι πέσει στα χέρια μου γενικά....α μόνο άρλεκιν δε διαβάζω!

4. Πότε έχεις γενέθλια; (Ημέρα και Μήνας)
Ωραιότατα! 
Το πήγα περιφραστικά παραπάνω, για να μην πω και τώρα θα το αποκαλύψω...πρώτη του Δεκέμβρη...είμαι παιδί του χειμώνα που λατρεύει την Άνοιξη!
Δεν αντέχω το κρύο καθόλου, ούτε και τη ζέστη βέβαια, αλλά το κρύο με καταστρέφει!!

5. Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
Θα ξεχωρίσω δύο...τις ημέρες που γεννήθηκαν τα παιδιά μου!

6. Τι σημαίνει αγάπη για σένα;
Αγάπη είναι τα πάντα!
Αν δεν αγαπάς δεν είσαι και δεν έχεις τίποτα!

7. Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου;
Μπορώ να ξεπεράσω γάιδαρο στην υπομονή αν κάτι αξίζει τον κόπο.....αν δεν αξίζει γίνομαι ανυπόμονη...τώρα θα μου πείτε πως τα ξεχωρίζω....ένστικτο!

8. Και το πιο αδύναμο;
Είμαι ειλικρινής μέχρι αηδίας και αυτό πιστέψτε με δεν το εκτιμούν όλοι!

9. Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Αεροσυνοδός, μετά δασκάλα και μετά (ειδικά μετά από τους διθυράμβους που μου έπλεξε ένας καθηγητής στην πρώτη γυμνασίου για τις απαγγελίες μου) ηθοποιός...δεν έγινα τίποτα από τα τρία!

10. Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
Θα ήθελα να ταξιδεύω περισσότερο με το σύντροφό μου ενώ κάπου εκεί κοντά ή και μακρύτερα  να υπάρχουν εγγονάκια να με περιμένουν να τα κακομάθω!

11. Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις γι' αυτήν;
Σημαίνει το σπίτι μου, η πατρίδα μου, η γλώσσα μου, η ιστορία μου, οι μνήμες μου κι ελπίζω να ξαναγίνει η ελπίδα μου!
Είναι όλα όσα γράφει  ο Ελύτης στο "Άξιον Εστί"
Θα ήθελα να μπορούσα να απαντήσω ότι θα έκανα τα πάντα για αυτήν, αλλά πια είναι  "αυτά τα πάντα" στ΄αλήθεια;
Μπορώ να την αγαπάω πάντα και η αγάπη θα μου δείχνει τι να κάνω!


Και μετά τη συναισθηματική φόρτιση που πήρα από την τελευταία απάντηση και συγκρατώντας με να μη γράψω ολόκληρο δοκίμιο προχωράω  σε πιο ανάλαφρες ερωτήσεις για αποσυμπίεση!




1. Who is your favorite superhero? Why?
Η Catwoman επειδή αγαπάω τα αιλουροειδή.

2. What is your favorite magazine?
Κατά καιρούς είχα διάφορα αγαπημένα που τα διάβαζα μανιωδώς.
Αυτή τη στιγμή δεν έχω κανένα!
Δεν αγοράζω καθόλου περιοδικά τα τελευταία 2-3 χρόνια.

3. Have you ever lived abroad?
Δεν έχω ζήσει έξω, αλλά είναι ένα ενδεχόμενο που το εξετάζω τελευταία όλο και περισσότερο!

4. If you could only wear one accessory (bracelet, earring, necklace, etc) for the rest of your life, what would you wear?
Ε λοιπόν αυτή τη στιγμή δε φοράω τίποτα.
Περνάω περίοδο που με ενοχλούν τα πάντα.
Πάντως επειδή είναι φάση (την έχω ξαναπεράσει) και θα φύγει δε θα πω τίποτα... αυτή τη στιγμή και για πάντα (χαχα) διαλέγω βραχιόλι.

5.  Do you own any animals?
Είχα για πολλά χρόνια μια γάτα.
Κατά καιρούς σκέφτομαι να πάρω  άλλη, αλλά δεν αντέχω να ξαναπεράσω τον πόνο του χαμού!
Οπότε τώρα δεν έχω τίποτα!

6. How do you know when it's true love? 
Πώς το ξέρω;
Νομίζεις ότι το καταλαβαίνεις, αλλά ο χρόνος μόνο σε δικαιώνει.
Ό, τι τελειώνει, δεν ήταν ποτέ αληθινό!


7. As for perfume... floral, fruity, foodie, other?
Μάλλον floral μια κι έχει τριαντάφυλλο, κρίνο , γιασεμί....έχει επίσης βερύκοκο, καρύδα και δαμάσκηνο, άρα είναι και fruity....τώρα τη βανίλια και το μπαχάρι να τα βάλω στο foodie;
Το σανταλόξυλο που να το βάλω;
Μάλλον στο floral...


8. Do you have a favorite store to shop at for clothes?

Υπάρχουν 2-3 που καλύπτουν τις ανάγκες μου και τις ενδυματολογικές μου επιλογές περισσότερο από άλλα, αλλά αγαπημένο όχι, δεν έχω.

9. What blogging habit gets on your nerves?
Επειδή είμαι ακόμα στην περίοδο προσαρμογής κι εξερεύνησης (παρόλο που το μπλογκ το έφτιαξα εδώ και κάτι μήνες, μόνο τον τελευταίο μήνα του άνοιξα πανιά), οπότε δε μου σπάει τίποτα τα νεύρα, ακόμα τουλάχιστον...


10. What type of music do you like listening to?
Σχεδόν τα πάντα ανάλογα τη στιγμή.
Αυτό που δεν αντέχω με τίποτα και με εκνευρίζει αφάνταστα είναι η τζαζ (!)....σε όποιον το λέω απορεί...μα είναι δυνατόν να λατρεύουν όλοι πια τη τζαζ; 
Μόνο εμένα τσιτώνει και  νευριάζει;....
Και δεν αντέχω επίσης τα βαριά λαϊκά στυλ Καρρά και τέτοια....όλα τα άλλα, περισσότερο ή λιγότερο το καθένα, είναι καλοδεχούμενα !


11. Are you satisfied with your job?
Καθόλου όμως!


Αυτά ήταν τα  παιχνίδια.
Μπορεί φυσικά να τα παίξει όποιος θέλει.
Τι λέτε;
Παίζουμε; 

12 σχόλια:

  1. Μην ακούω ότι έχεις τα χρονάκια σου!!! Είσαι πάρα πολύ νέα ακόμα!!!
    Μαρία μου, από τις απαντήσεις σου καταλαβαίνω ότι είσαι ένας ζωντανός, αισιόδοξος άνθρωπος! Ταιριάζουμε σε πολλά, εκτός από αυτό που είπες για τα βαριά λαϊκά!!!
    Νομίζω ότι αξίζεις το Νο1 της εποχής... είσαι όντως ένα candy girl!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια....
      Ακούς βαριά λαϊκά ε?
      Δεν πειράζει βρε, όλοι έχουμε ελαττώματα..χαχα!!!
      Πλάκα κάνω έτσι?
      Χαίρομαι πολύ που έχουμε κοινά στοιχεία πάντως....

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ που πήρες την σκυτάλη Μαρία!! Από τα τραγουδάκια ξέρω το Sugar-sugar!!! Όσο για τις απαντήσεις σου στις ερωτήσεις, είναι όλες υπέροχες! Ειδικά η απάντησή σου για την Ελλάδα... Σ' ευχαριστώ που έπαιξες τα παιχνιδάκια!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που μας έδωσες την ευκαιρία να κάνουμε και κάτι διαφορετικό!
      Να σου πω την αλήθεια κι εγώ μόνο το Sugar-sugar ήξερα...καλούλι και το άλλο, αλλά θα προτιμήσω αυτό με τη ζάχαρη.....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Candy Girl απάντησες μια χαρά; Έχεις ξαναδώσει συνέντευξη; Είδες, τώρα σε μάθαμε λίγο παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι μόνες συνεντεύξεις που έχω απαντήσει είναι με ερωτήσεις τύπου..
    -τι έχουμε για φαΐ?
    -Έπλυνες το άσπρο μπλουζάκι?
    -Αν βγεις μπορείς να μου φέρεις παγωτό? κ.λ.π.

    Τέτοιες ομορφιές...χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν τα παιχνίδια!! Συνειδητοποιείς και πολλά κοινά!! Είμαστε ίδιο ζώδιο και σε πολλά που είπες ταιριάζουμε, ειδικά αυτό με την ειλικρίνεια και την υπομονή, ούτε η τζαζ μου αρέσει! Χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε αφού είμαστε και ίδιο ζώδιο δύσκολα θα βρούμε διαφορές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα! :) Εντωμεταξύ έχεις την ίδια ημέρα γενέθλια με τον αγαπημένο μου!! 1η Δεκέμβρη!!

      Διαγραφή
    2. κι άλλος τοξότης!
      Είμαστε καλά παιδιά οι τοξότες....

      Διαγραφή
    3. Θα συμφωνήσω! Άμα δεν παινέσουμε το σπίτι μας... !! χι χι :)

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου είσαι μόλις 4 μέρες μικρότερη από την αδερφούλα μου! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή