Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

Έναρξη 13ου παιχνιδιού "Παίζοντας με τις λέξεις"


Το "Παίζοντας με τις λέξεις" κάνει ποδαρικό στην καινούρια χρονιά!
Η νικήτρια του 12ου παιχνιδιού μας, ποιώ - ελένη μας δίνει τις λέξεις: επιστολή, γυρολόγος, ζουμπούλια, δασκάλα, μπαλκόνι, κι αρχίζει έτσι η πιο δημιουργική φάση του παιχνιδιού, αφού καλούμαστε να ενσωματώσουμε τις πέντε αυτές λέξεις στα πεζά, ή στα ποιήματα που θα γράψουμε!
Αφήνουμε λοιπόν τη φαντασία ελεύθερη να μας οδηγήσει από όποιο δρόμο θέλει στη δημιουργία!


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:

1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου, almikr@gmail.com
Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.

2. Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.

4. Κάθε συμμετοχή καλό είναι να συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.



5. Όταν λήγει η προθεσμία, τα κείμενα θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους στο mail για να βαθμολογούνται.

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου στις 8 το βράδυ.

Το Σάββατο 27 Ιανουαρίου θα αναρτηθούν όλα τα κείμενα και μέχρι την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου θα μπορείτε να τα απολαμβάνετε, αλλά και να τα βαθμολογήσετε, για να έχουμε τον νικητή που θα πάρει ένα συμβολικό δώρο.


Αφήστε τις λέξεις να απογειώσουν τη φαντασία κι ελάτε να παίξουμε!
Καλές εμπνεύσεις!

20 σχόλια:

  1. Νέο παιχνίδι? Ωραία! Φυσικά είμαι μέσα! Καλή Χρονιά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες λέξεις! Ακόμα κι εδώ, η Ελένη άφησε το ποιοτικό και ποιητικό της αποτύπωμα.
    Καλή χρονιά Μαρία μου και καλή επιτυχία στο παιχνίδι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γυρολόγος;!
    Αλί και τρισαλί μου! χιχι
    Τα ζουμπούλια πάντως λατρεμένα...
    Ευχαριστούμε Μαρία και Ελένη μας!
    Ξύνω το μολύβι!..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γυρολόγος;!
    Αλί και τρισαλί μου! χιχι
    Τα ζουμπούλια πάντως λατρεμένα...
    Ευχαριστούμε Μαρία και Ελένη μας!
    Ξύνω το μολύβι!..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραιότατες λέξεις. Μπράβο. Και ας ευχηθούμε να έχουμε έμπνευση...Χρόνια πολλά Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοδεχούμενο το νέο δρώμενο....! άρτι αφιχθέν με την νέα χρονιά φέρνει τα καλούδια του. Ας ευχηθούμε να έχουμε εμπνεύσεις για τα περαιτέρω. Πωπωπωπω αυτό το .... "γυρολόγος" βρε Ελένη μου, ζημιά μας κάνει χαχαχαχα. Τέλος πάντων. Ίδομεν.
    Καλές εμπνεύσεις να ευχηθώ.
    Μαρία μου τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου
    Δεν σας φοβάμαι ....καλές εμπνεύσεις
    Στα δύσκολα θριαμβεύουμε

    Φιλάκια πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές εμπνεύσεις σε όλους. Ανυπομονώ να δω τις συμμετοχές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις λάτρεψα τις λέξεις αυτές! Οι πιο ωραίες όλων των παιχνιδιών! Τέλεια αρχίζει η χρονιά μας!!! ♥ Καλές εμπνεύσεις να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία στο παιχνίδι και καλή χρονιά εύχομαι!
    Κίσιζ 😘 Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρόκληση μεγάλη οι λέξεις!
    Εύχομαι να ανταποκριθούμε! ☺
    Καλή και δημιουργική χρονιά Μαρία μου.
    Πρέπει να έχω ξαναευχηθεί, αλλά σάματις πληρώνουμε για τις ευχές;
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία στο παιχνίδι μας & καλές εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ωραιες λέξεις!!! μακαρι να έρθουν οι εμνευσεις Μαρία μου καλη επιτυχία και αυτη την φορά σε όσους θα συμμετεχουν.. στο παιχνιδι των λέξεων.. που έχει πια καθιερωθεί..στον χώρο μας...!!
    Καλη χρονιά ξανα από εδω...!!φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή αρχή Μαρία μου.
    Αυτός ο γυρολόγος,αμέσως μου έφερε στο νου εικόνες από παλιές γειτονιές.
    Για να δούμε τί θα δούμε.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποδαρικό με λέξεις πολύ ενδιαφέρουσες.....εύχομαι εμπνεύσεις ξεχωριστές στο 13ο παιχνίδι μας. Καλή χρονιά με υγεία !!!Καλή αρχή Μαρία μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή