Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

14ο Παίζοντας με τις λέξεις (Συμμετοχές 1 - 5)


Η στιγμή που όλοι περιμέναμε έφτασε!
Το 14ο "Παίζοντας με τις λέξεις" έχει πολλά χρώματα και 21 ξεχωριστές συμμετοχές, χάρη στις λέξεις: 
χρώμα, φιλία, παραστάτης, νόμισμα, βλέμμα
Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά που για άλλη μια φορά παίξατε με τις λέξεις.
Το δημιουργικό κομμάτι του παιχνιδιού μας ολοκληρώνεται απόψε με την παρουσίαση των συμμετοχών και αρχίζει το κάπως πιο άχαρο μέρος του, που είναι η βαθμολογία. 
Δε χρειάζεται να σας πω πόσο τυχερή νιώθω που εξαιρούμαι από αυτή. Νομίζω καταλαβαίνετε!

Ελπίζω να μην έκανα κάποιο σοβαρό λάθος, αλλά αν έχω κάνει και αφορά συμμετοχή παρακαλώ να με ενημερώσετε στο mail almikr@gmail.com 
Αν αφορά οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να αφήσετε σχόλιο εδώ!

Βαθμολογείτε 5 συμμετοχές! 

3 βαθμούς παίρνει η συμμετοχή που σας άρεσε περισσότερο, 
2 η επόμενη και από 
1 βαθμό δίνετε σε τρεις ακόμα συμμετοχές που σας άρεσαν!
Για την αποφυγή αδικιών πρέπει να μπουν όλοι οι βαθμοί.
Δεν μπορείτε φυσικά να βαθμολογήσετε τη δική σας συμμετοχή κι εννοείται ότι κρατάτε κρυφή τη συμμετοχή σας και δεν τη δημοσιεύετε μέχρι να λήξει το παιχνίδι.

Τις βαθμολογίες θα τις γράψετε στα σχόλια, κάτω από αυτή την ανάρτηση μέχρι και τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 30 Μαρτίου. 
Το Σάββατο 31 Μαρτίου  θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα και ο νικητής, ή η νικήτρια, θα λάβει ένα συμβολικό δώρο.
Σας αφήνω να απολαύσετε την ανάγνωση!


https://www.pinterest.co.uk/justandyr/lavender-fields/


1. Η νεράιδα της λεβάντας 

Όπως κάθε πρωί, έτσι και σήμερα, η Ιωάννα κάνει τη βόλτα της στο αγαπημένο της λιβάδι με τις λεβάντες.... Το αγαπημένο της χρώμα, άλλωστε, είναι το λιλά. Της αρέσει πολύ να περπατά ανάμεσα στις λεβάντες, να τις αγγίζει, να απολαμβάνει τη μυρωδιά τους… Ένοιωθε τόσο ξέγνοιαστη, χαρούμενη, ολομόναχη παρέα με τις αγαπημένες της λεβάντες…

Έτσι πίστευε... Ότι ήταν μόνη της…
Δεν ήξερε ότι καθημερινά, κάποιος δεν άφηνε το βλέμμα του από πάνω της…
Από τη πρώτη στιγμή που την είδε ο Μιχάλης , ένοιωσε κάτι ξεχωριστό για την ξανθιά νεράιδα όπως την ονόμασε …
Μακάρι να έβρισκε τη δύναμη να της πει πως κάθε μέρα είναι εκεί για την ίδια, σαν παραστάτης, την προσέχει, την θαυμάζει …

Ήταν κι αυτό το παλιό, νόμισμα, που είχε πάντα μαζί του
Το βρήκε πριν καιρό, έξω από το σπίτι του
Όταν το είδαν κάποιοι γέροντες, φίλοι από παλιά, ξαφνιάστηκαν
Του διηγήθηκαν μια ιστορία που είχαν ακούσει πριν πολλά χρόνια
Κάποτε το χωριό μας, ήταν ένας πανέμορφος τόπος
Τα παιδιά έπαιζαν χαρούμενα στις αυλές των σπιτιών, στους κήπους , με το γέλιο τους να ακούγεται παντού
Καμιά αρρώστια, κανένα κακό δεν υπήρχε ποτέ στο χωριό μας
Ώσπου, όλα αυτά μέσα σε μια στιγμή άλλαξαν
Εμφανίστηκε μια γυναίκα που κανείς δεν είχε ξαναδεί, πολύ στενοχωρημένη
Αυτή η γυναίκα, όπως μάθαμε αργότερα, από την ίδια, προστάτευε το χωριό μας από κάθε κακό, γι αυτό και υπήρχε μόνο η χαρά εδώ
Το προστάτευε γιατί είχε πάντα μαζί της το νόμισμα της χαράς
Τώρα όμως το έχασε, χωρίς να ξέρει πώς και πού …
«Που το βρήκες, Μιχάλη;» τον ρώτησε ο ένας γέροντας
Έξω από το σπίτι μου, μια μέρα που βγήκα για να πάω στο λιβάδι με τις λεβάντες
«Στο λιβάδι με τις λεβάντες;» «Πού είναι αυτό;» , ρώτησε ο άλλος γέροντας
«Έξω από το χωριό μας»
Δεν είχαν ξανακούσει γι' αυτό το λιβάδι, οι δυο γέροντες
Την άλλη μέρα το πρωί, τους πήρε ο Μιχάλης, να τους δείξει το λιβάδι με τις λεβάντες
Μόλις έφτασαν, την ίδια στιγμή ακριβώς, ήρθε και η Ιωάννα
Οι δυο γέροντες τα έχασαν …
Η κοπέλα αυτή έμοιαζε με τη γυναίκα που έχασε το νόμισμα, τόσα χρόνια πριν … Είχε όμως και την ίδια ηλικία… Πώς γίνεται; Αναρωτήθηκαν οι δυο γέροντες …
Και τότε, κατάλαβαν, πως ήταν νεράιδα
Η νεράιδα της λεβάντας 




2. Το βλέμμα του Κόσμου

Αν κοιτάξεις το βλέμμα του Κόσμου, θα τρομάξεις. Αν προσπαθήσεις να το καταλάβεις, θα χαθείς. Το χρώμα των ματιών Του, είναι τόσο σκοτεινό, που νομίζεις ότι αντικρίζεις το Χάος.

Το κορμί Του, εξαντλημένο από τον Πόλεμο που μέρα τη μέρα, Τον κατατρώει.  Η κακοποίηση, χαραγμένη στο δέρμα Του, έχει φτάσει στη ψυχή Του. Ακόμα κι αν η Ειρήνη με ένα χάδι προσέφερε τη φιλία Της, δε θα αναγνώριζε το άγγιγμα. Του είναι ξένο. Η Καλοσύνη, σπάνια επισκέπτης στη ζωή Του. Η Αγάπη, κάπου κρυμμένη, περιμένει κάποιον να νοιαστεί για τον Κόσμο.

Το παρελθόν Του, ποτισμένο με δάκρυα παιδιών και αίμα αθώων. Το παρόν Του ματωμένο κι αυτό. Το μέλλον Του, αμφίβολο.

Παραστάτης στη καταστροφή Του, ο άνθρωπος.

Πριν αφήσει την τελευταία Του πνοή, ίσως ξεσπάσει. Και ποιος θα μπορεί να Τον κατηγορήσει; Έτσι κι αλλιώς, αν κάτι έμαθαν στον Κόσμο, είναι να ξεπληρώνει με το ίδιο νόμισμα.





3. Ο ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ

Ήμουν ο παραστάτης σου.

Εκείνος που δίχως όρια, δίχως βλέψεις, δίχως σκοπούς και άκαρδες φιλοδοξίες, σε Αγάπησα.

Ήμουν εκείνος που σου έδειξα, όλες τις πτυχές σε κάθε χρώμα που άδειασε, από την παλέτα που δώρο, σου είχα προσφέρει.

Ήμουν εκείνος που μετέτρεψε την φιλία σε ανομολόγητο Έρωτα και το βλέμμα της Χαράς, το βάφτισα απελπισμένο Δάκρυ.

Ήμουν εκείνος που στα πρόσφερα όλα, δίχως φραγμούς, δίχως απαιτήσεις και υπενδεδυμένα όνειρα και φύλαξα σαν θησαυρό, το νόμισμα που μια φορά μου είχες δώσει.

Δεν κοίταξα ποτέ την αξία του,
ήταν για μένα λίθος.
Ακόμη κι όταν μου το έκλεψες, υποστήριξα πως μόνος το είχα χάσει.

Κι ούτε ξέρω γιατί μου το στέρησες
Κι ούτε ξέρω που το έδωσες, ίσως κάπου πάνω σου, να το κρατάς ακόμη.

Μόνο που…
Δεν ήμουν νομισματοπώλης, μα του έδωσα την πιο βαθιά, ανυπολόγιστη αξία.

Έκλεψες.




4. Για σένα

Σαν παραστάτης του ονείρου μου
στάθηκες
δίνοντας χρώμα σε κάθε μου βήμα.

Με το βλέμμα σου
να κεντάς
και τη πιο μικρή πληγή.

Η φιλία σου
το ακριβότερο νόμισμα
ευλογία ιερή.




5. Το κυνήγι μια λέξης

-Που λες γιατρέ μου το έβαλα στα πόδια. Μην με κοιτάς με απορία. Με το που μου είπε  ότι έχει εκπαιδευτεί Παραστάτης Δικηγόρος στις Διαμεσολαβήσεις άρχισα να τρέμω...Παραστάτης; Και εδώ αυτή η ριμάδα λέξη;
Τα νεύρα μου γιατρέ... τη μισώ αυτήν τη λέξη, τη συναντώ σε όλη μου τη ζωή και μου μουτζουρώνει τις στιγμές  μου.
Με κυνηγάει συνεχώς ένας παραστάτης!
Ναι... ναι, θα σου τα πω από την αρχή.

Όταν ήμουν μικρή, η μαμά μου έλεγε ότι κάθε παιδί έχει τον παραστάτη άγγελο να το φροντίζει. Και εγώ ησύχασα. Πώς να ξέρω ότι οι μεγάλοι λένε άνετα ψέματα στα παιδιά τους ενώ τα κοιτάζουν στα μάτια; Πού ήταν όμως ο άγγελός μου όταν σκαρφαλώναμε, παιδιά, τη μάντρα του κ.Θύμιου να κόψουμε φράουλες και μόνο εμένα τσάκωνε στα πράσα;
Πού ήταν ο  άγγελός μου όταν παίζαμε βόλους και εγώ ούτε ένα νόμισμα δεν κέρδισα ποτέ, γιατί  πάντα ήμουν η χαμένη;
Και τα καλοκαίρια πηγαίναμε εξοχή στης γιαγιάς το χωριό. Παλιό σπίτι, δε μου άρεσε, με μια πόρτα τεράστια να μην μπορώ να την ανοίξω. Ξέρεις πόσες φορές είχα χτυπήσει στον μαρμάρινο παραστάτη της πόρτας;

Αμ στο σχολείο; Που δεν κατάφερα ποτέ να γίνω ούτε παραστάτης στις Εθνικές Επετείους;
Σκέψου γιατρέ ότι στη γειτονιά μου με τους συμμαθητές μου, παίζαμε την παρέλαση πολλές φορές. Και εμένα δεν  με έβαζαν σημαιοφόρο, αλλά ούτε παραστάτη. Μόνο ν'ακολουθώ ήθελαν.
Πώς να μη μισήσω αυτήν τη λέξη;
Τιιιι; Δεν ήταν σπουδαίο;
Περίμενε έχει και παρακάτω.
Η Σόνια ήταν  φίλη μου. Ό,τι έκανα το έκανε κι εκείνη. Ήμασταν κολλητές. Που λες, στο Λύκειο έκανα παρέα με το Χρήστο και εκείνη βάλθηκε να τον ξελογιάσει. Χαχα, σιγά μην το καταφέρει σκέφτηκα, αλλά... το κατάφερε. Η φιλία μας θάφτηκε κάτω απ' τις μνήμες του Λυκείου. Ξέρεις όμως ότι ήθελε να την συγχωρήσω όταν χώρισε με το Χρήστο , επειδή  ήταν πάντα καλή φίλη και παραστάτης μου σε κάθε στιγμή της ζωής μου;

Άκου παραστάτης της ζωής μου! Πω πω δεν αντέχω ούτε να τη λέω τη λέξη.
Κάθε φορά που την  ακούω,  χάνω το χρώμα μου  γιατρέ, να κοίτα με!
Και τώρα; Γνώρισα ένα δικηγόρο τον Νίκο Αναγνώστου, γοητευτικός και χαμογελαστός, μου άρεσε πολύ και τόσο ιππότης... α ναι είναι σημαντικό για μένα, να είναι ιππότης ένας άντρας. Βγαίνουμε δυο βδομάδες, όλα υπέροχα,  μέχρι σήμερα που το 'φερε η συζήτηση και μου είπε σε τι έχει εκπαιδευτεί. 
Τον κοιτούσα με ένα βλέμμα γεμάτο τρόμο... Αφού με ρωτούσε συνεχώς  τι συνέβη... τι έπαθα...  τι είδα... Κι εγώ; Να η τρεμούλα!
Σου είπα, το έβαλα στα πόδια και ήλθα   τρέχοντας εδώ.
-Είμαι σοβαρά γιατρέ μου;



Για να διαβάσετε τις συμμετοχές 6-13 πατήστε εδώ!
Για τις συμμετοχές 14-21 πατήστε εδώ!

55 σχόλια:

  1. Καλημέρα !!! Διάβασα τις υπέροχες ιστορίες αυτού του Κύκλου και απόλαυσα πραγματικά τη δημιουργική πνιή ων συγγραφέων....με κάποιες ταυτίστηκα, με τις περισσότερες συγκινήθηκα, και όλες μα όλες τις βρίσκω αντάξιες γιά 3άρι......άντε να δω πως θα καταφέρω να τηρήσω τους όρους του παιχνιδιού.....υπόσχομαι να επανέλθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηρθε η ώρα λοιπόν.
    Δύσκολο να ξεχωρίσεις...
    Συγχαρητήρια σε όλους τους/τις συμμετέχοντες/ουσες!
    Συγχαρητήρια και σε σένα Μαρία μου για την οργάνωση, άλλη μια φορά!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, Μαρία μου. Συγχαρητήρια για το υπέροχο δρώμενο. Συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες. Οι συμμετοχές για άλλη μια φορά είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες και άκρως ποιοτικές. Δύσκολη η επιλογή των καλύτερων και ακόμη πιο δύσκολη η βαθμολόγηση. Ωστόσο, επειδή απλά πρέπει να ακολουθήσουμε τους κανόνες του παιχνιδιού, θα σου πω τις συμμετοχές που, κατά τη γνώμη μου, ξεχωρίζουν: 3, 4, 9, 13, 19. Η βαθμολόγηση λοιπόν αυτών με δυσκόλεψε πολύ:
    3 βαθμοί στο 9
    2 βαθμοί στο 13
    Από 1 βαθμό στα 3, 4 και 19 (μακάρι να μπορούσα να δώσω από 2 βαθμούς στα 3 και 4, και 3άρι στο 19).
    Σε φιλώ, φίλη μου.
    Μία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφες συμμετοχές συγκεντρώθηκαν!
    Πραγματικά οι λέξεις ήταν εξαιρετικές και όλοι ανταποκρίθηκαν πολύ δυναμικά!
    Μπράβο σε όλους!
    Η επιλογή κάποιων ιστοριών μπορεί να γίνει ας το πούμε σχετικά εύκολα. Το να διαμοιράσεις 3,2 και άσους όμως, είναι το δύσκολο κομμάτι. Θα επανέλθω!

    Πολλά φιλιά Μαρία μου, καλή δύναμη στο επόμενο κομμάτι, αυτό της καταμέτρησης και καλή αυριανή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Επειδή λόγω της ημέρας θα απουσίαζω μάλλον όλη μέρα, ήρθα πουρνό πουρνό να καταθέσω τα ψηφουλάκια μου -την εκτίμησή μου την κατέθεσα ψες! ☺

      Με την πρώτη ανάγνωση είχα βρει το 3αρι μου: Στο χιούμορ και δη στο καλογραμμένο έχω αδυναμία μεγάλη, οπότε 3 βαθμοί στο 11 με όλη μου τη ψυχή!!! Υποκλίνομαι, αγαπώ, χειροκροτώ !

      Οι δύο βαθμοί μου, στο κούτσικο, μα καλογραμμμένο 2. Όμορφο!

      Κι από έναν βαθμό στα 14,17 και 21 όχι απαραίτητα με σειρά προτίμησης.

      Να πω εδώ ότι με συγκίνησαν κι άλλες ιστορίες. Βρήκα επίσης έξυπνες 2 συμμετοχές...αλλά τα υπόλοιπα, μετά τις αποκαλύψεις, στο χώρο του καθενός, γιατί δεν θα ήθελα να προδώσω εμένα :))

      Συγχαρητήρια σε όλους μας! Νιώθω κάθε φορά τόση χαρά, όταν βγαίνει το Παιχνίδι μας στον αέρα!
      Και πιο πολύ όταν διαβάζω Ωραίες συμμετοχές! Φτου , φτου μας...μην μας ματιάσω! ☺

      Πολλά φιλιά Μαρία μου !

      υγ: Εντύπωση μου έκανε που δεν είχαμε περισσότερες ποιητικές συμμετοχές! ☺

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλώς όρισαν.....! Ξεκινάω την ανάγνωση Μαρία μου και θα επανέλθω στην ...παράδοση της κρίσης μου. Όμορφο ΣαββατοΚύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή τη φορά, χάρηκα ιδιαιτέρως το παιχνίδι μας. Ήταν επειδή εγώ επέλεξα τις λέξεις; Δεν ξέρω, αλλά το χάρηκα πάρα πολύ. Αυτό που ήθελα ήταν το συναίσθημα, και, προσωπικά, με κάλυψε ό,τι διάβασα. Τόσα συναισθήματα, τόση συγκίνηση! Αρκετές ήταν οι συμμετοχές που μου άρεσαν (και δυσκολεύτηκα να καταλήξω!) και θα ήθελα ν' αφήσω κάποιο σχετικό σχόλιο. Μπράβο μας, όχι, μπράβο μας! Και, Μαρία μου, μπράβο(/ευχαριστούμε) και σε σένα που μάζευες όλον αυτό τον καιρό υπομονετικά τις συμμετοχές, προκειμένου να μας τις "τρατάρεις" γενναιόδωρα.

    Ας πάμε και στο άχαρο κομμάτι...

    3 βαθμοί στην #11: Έχω πολύ ψηλά το χιούμορ, που, για μένα, είναι κάτι σαν δώρο και λύτρωση. Εδώ, τι να πούμε; Αν φορούσα καπέλο, θα το έβγαζα. Όχι μόνο για το πόσο πανέξυπνα έβγαλε το χιούμορ, αλλά και για το ότι τη βρίσκω ζούπερ καλογραμμένη.

    2 βαθμοί στην #2: Όχι τόσο μεγάλο σε έκταση, αλλά απίστευτο σε ένταση/δύναμη και νόημα!

    Κι από 1 βαθμό στις συμμετοχές...

    #21: Πολύ καλογραμμένη, αλλά αισθάνθηκα σα να το διάβαζα από παιδί. Και το γράφω σαφώς με θετικό πρόσημο. Ή, ακόμα καλύτερα, μια συμμετοχή στην οποία αφέθηκε το παιδί, που λουφάζει μέσα μας, στο ν' αποκαλύψει πληγές και να μας ταξιδέψει σε κείνη την αγνότητα, αυτή της άδολης ματιάς.

    #20: Κάνοντας ένα zoom στο contrast συναισθηματική απομάκρυνση - συναισθηματικό σμίξιμο. «Τίποτε δεν μπορεί να εμποδίσει την αγάπη ν' ανθεί, όταν αυτή το θέλει», όπως μου είχε πει μια αγαπημένη ψυχή. Και, ναι, όταν υπάρχει ψυχικό ταίριασμα, οι ηλικιακοί αριθμοί δεν λένε πολλά.

    #7: Ήξερα για σεμινάρια δημιουργικής γραφής, αλλά όχι για σεμινάρια δημιουργικής κλοπής. Εύγε στον ικανό... ρεπόρτερ για τις αποκλειστικές και σπαρταριστές αποκαλύψεις.

    Μετά λύπης αφήνω εκτός κάμποσες συμμετοχές.
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Λυσίππη μου!
      Χαίρομαι που το χάρηκες!

      Διαγραφή

  7. Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και Σ αυτό το δρώμενο .
    Μπράβο και σε σένα Μαρία μου.
    Πολυ δύσκολη η επιλογή γιατί μου άρεσαν όλα .
    Λοιπόν 3 βαθμούς στο 19, 2 στο 20 Κι από ένα βαθμό στα 13 15 16.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν, κάτι πρέπει να γίνει με τους συμμετέχοντες! Δεν μπορεί να κινούνται όλοι στο ίδιο επίπεδο και να μην μπορούμε να ψηφίσουμε! Να μην επαναληφθεί, παρακαλώ πολύ!
    Αλλά ας είναι, ένεκα που η Μεμαρία είναι φίλη... Βέβαια, θα μου πεις, τι φιλία είναι αυτή που δεν γνωρίζει η μία το βλέμμα της άλλης, ούτε το χρώμα των ματιών της, σας πληροφορώ όμως ότι το σημαντικότερο είναι που η Μεμαρία από νωρίς υπήρξε παραστάτης της Γλωσσοπάθειας και από τους πιο πιστούς φαν. Και μπορεί να μην της έχω δώσει ούτε ένα νόμισμα, αλλά έχει την εκτίμησή μου και το ξέρει...
    Ύστερα από μεγάλο προβληματισμό, λοιπόν, κατέληξα στις εξής πέντε συμμετοχές:
    3 βαθμοί στο 11 (Τάμπλετ κοπής). Το διασκέδασα όσο δεν παίρνει.
    2 βαθμοί στο 5 (Το κυνήγι μιας λέξης). Στο ίδιο πνεύμα με το προηγούμενο, τι να γίνει, μου αρέσει το χιούμορ.
    Από 1 βαθμό στα: 7 (Σεμινάρια δημιουργικής κλοπής). Ξεχωρίζει και μόνο από τον τίτλο, όχι ότι δε μου άρεσε το περιεχόμενο...
    9 (Έκτορας). Τρυφερό, αλλά όχι μελό.
    21 (Μέχρι να περάσει η μπόρα). Όμορφα γραμμένο και η τελευταία πρόταση μου άρεσε ιδιαίτερα.
    Καλή επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες..
    Οι δικές μου επιλογές είναι:
    3 βαθμοί στο 11 , με χιούμορ και ευρηματικότητα..
    2 βαθμοί στο 15 , συγκίνηση αλλά και ρεαλισμός..
    1 βαθμός στο 17 , συνεδρία με πολλούς αποδέκτες..
    1 βαθμός στο 6 , η εικόνα της ζωής..
    1 βαθμός στο 14 , με χειμαρρώδη γραφή..
    Καλή συνέχεια ότι και αν κάνετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σε όλους. Συγχαρητήρια για τις τόσο όμορφες δημιουργίες.
    Μαρία μου εύχομαι να πέρασες καλά την Κυριακή σου
    Τώρα που γύρισα είπα να ολοκληρώσω με την ψηφοφορία γιατί αύριο ξεκινά μια νέα εβδομάδα
    3 βαθμούς στο 13 Η Τρίτη Πράξη...Καλογραμμένο και με ανατρεπτικό τέλος
    2 βαθμούς στο 12. Το παρόν …πωλείται επειδή είναι μέσα από τη ζωή και για πολλούς σημασία έχει να πετύχουν καλή τιμή πουλώντας τη ζωή τους
    1 βαθμό στα :
    18. Το δικό μου μπλε γι αυτή τη φιλία πέρα από τα συνηθισμένα
    20. Πορτοκαλί γι αυτήν τη διαφορετική φιλία
    1. Η νεράιδα της λεβάντας επειδή αγαπώ τα παραμύθια
    Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφες συμμετοχες. Οι βαθμοί είναι:
    3 βαθμοί στο 13
    2 βαθμοί στο 15
    1 βαθμός στο 17
    1 βαθμός στο 6
    1 βαθμός στο 14
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαρία μου !! Καιρό έχω να διαβάσω και να ασχοληθώ με το εξαιρετικό δρώμενο !! Σήμερα βρήκα χρόνο και πραγματικά απόλαυσα όλες τις συμμετοχές !!!
    Το 3 μου χωρίς ενδοιασμό και με χαρά το χαρίζω στο 11. Είναι εκείνο που με κάνει να γελάω ακόμα και τώρα!!!
    2 βαθμούς στο 14 για την ξεχωριστή αγάπη, φιλία και αδημονία!!
    και από 1 βαθμό στο 18 , 7 και 21!!
    Αφήνω εκτός και άλλα που μου αρέσουν !!! Συγχαρητήρια σε όλους μα και σε σένα Μαρία μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαρία μου!!
    Για ακόμα μία φορά θα δυσκολευτούμ χωρίς υπερβολές.
    Αφήνω τουλάχιστον τέσσερις έξω με βαριά καρδιά!

    1 βαθμό στα ν7 σεμινάρια δημιουργικής κλοπής, ν11
    Τάμπλετ κοπής & ν13 Η Τρίτη Πράξη.

    2 βαθμοί στο ν21 Μέχρι να περάσει η μπόρα &
    3 βαθμοί στο ν20 Πορτοκαλί γιατί με συγκινούν
    οι ιδιαίτερες και μοναδικές φιλίες!!

    Μαρία μου σ' ευχαριστούμε για την διοργάνωση, τη φιλοξενία
    και την στήριξη! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Μαρία μου πολύ ωραίες δημιουργίες έχουμε πάλι! Δύσκολη η επιλογή αλλά έπειτα από βαθιά σκέψη, βάζω 3 βαθμούς στο 10 ''Εκείνος και ο άλλος'' για την πρωτότυπη γραφή του με το τόσο μεστό νόημα
    2 βαθμούς στο 19 ''Λαβωμένες μνήμες΄΄ που με συγκίνησε και μου θύμισε τα θύματα του κάθε πολέμου που στερούνται τους αγαπημένους τους
    Κι από 1 βαθμό στο 5 ''Το κυνήγι μιας λέξης'' που με έκανε να γελάσω, στο 16 ''Άννα'' άκρως συγκινητικό και στο 13 ''Η τρίτη πράξη'' για το μυστήριο του θέματος του. Συγχαρητήρια σε όλους! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους
    Πολύ δυνατές συμμετοχές
    Και τώρα τι να διαλέξω;
    Με την βεβαιότητα ότι αδικώ πολλά δίνω:
    3 βαθμούς στο καταπληκτικό 11
    2 βαθμούς στο ανατρεπτικό 13
    κι από 1 βαθμό στα 7, 15, και 19

    φιλάκια πολλά σε όλους και τα θερμά μου συγχαρητήρια
    στην διοργανώτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 21. Μέχρι να περάσει η μπόρα 3
    19. Λαβωμένες Μνήμες 2
    13. Η Τρίτη Πράξη... 1
    16. αννα 1
    17. Το όπλο της Ειρήνης 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aχ αυτή η δύσκολη ώρα της αξιολόγησης...
    Στο εκπληκτικό #20. Πορτοκαλί, το 3άρι μου (τρυφερό και αληθινό)
    Στο # 13. Η Τρίτη Πράξη... το 2άρι μου (απίστευτη έμπνευση αυτή με το όπλο και πιο απίστευτη η ανατροπή στο τέλος)
    Και οι άσοι:
    14. Αδημονία σαν ευχή (ο ορισμός της φιλίας ανθρώπου και σκύλου... κυρίως γι αυτό το "Αδεσποτούλι", που πολλοί τα περιφρονούν και θεωρούν ζωοφιλία την κατοχή τετράποδων ακριβής ράτσας. Κάτι σαν το αυτοκίνητό τους δηλαδή)
    16. αννα (συγκίνηση και μνήμες απ' τη γιαγιά που υπέγραφε με ένα σταυρό, αλλά κουβαλούσε όλη τη σοφία του κόσμου)
    7. Σεμινάρια δημιουργικής κλοπής (ευφάνταστος τίτλος και σκληρές αλήθειες... το σχόλιο με το κομμωτήριο πάντως, το έχω ακούσει κι εγώ. Ως επιχείρημα για το πόσο σκληρή είναι η κρίση που περνάμε)

    Συγχαρητήρια σ' όλα τα παιδιά που έγραψαν με την ψυχή και τη φαντασία τους υπέροχες συμμετοχές.
    Καλή συνέχεια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και να που όσο και να θελεις να τα βαθμολογησεις όλα...ειναι απαγορευτικό Μαρία μου..και αφού υπαρχουν κανονες στο παιχνίδι πρέπει να τους ακολουθησουμε .. οπότε να δωσω τους βαθμους μου ..
    Το 3 μου πάει στον αριθμό "11" Το τάπλετ κοπής...το χαμόγελο που μοιρασε νομιζω οτι αξιζε το τριάρι μου..
    Το 2 μου πάει στον αριθμό "14" Η αδημονία της ευχής...γιατί υπαρχουν και αυτες οι αγαπες που μπορει να ειναι καθοριστικες στην ζωή μας!!
    Το 1 μου παει στο "2" Το βλέμμα του κοσμου.. για την αλήθεια του που την είδαμε καταματα αν θελουμε να ειμαστε ρεαλιστες...
    Το επόμενο μου 1 πάει στο "16" αννα....γιατί η μαθηση σε όποια ηλικία..ειναι η τροφή του μυαλού..με συγκίνησε..
    και το τελευταιο μου 1 πάει στο "20" για κατι δρακουλίνια και πατατακια...και τόσο ομορφες φιλίες!!
    Μαρία μου και αυτην την φορα.. το παιχνιδι των λεξεων ηταν γεματο δημιουργιες γραφής υπεροχες..
    Ξεχωριστα ήταν όλα οσα διαβασαμε εδω ..απλα ενα κλικ παραπανω οι βαθμοί μου...καλη επιτυχια σε όλους ..σε ευχαριστουμε για την φιλοξενία.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επανέρχομαι με τη βαθμολογία.....μόνο 3άρια χρειάζομαι αλλά τηρώντας τους κανόνες του παιχνιδιού, δίνω τους 3 βαθμούς στο 11 , Το τάμπλετ κοπής με κέρδισε από τις πρώτες φράσεις...2 βαθμούς στο 20 που το βρήκα απίστευτα τρυφερό....και από 1 βαθμό στην ΄Αννα του 16, στα Σεμινάρια Δημιουργικής Κλοπής που με ενθουσίασαν (7) και το τελευταίο μου ασσάκι, στο 14 γιατί η Αδημονία της ευχής μου χάρισε ξεχωριστή συγκίνηση...Καλή επιτυχία και συγχαρητήρια σε όλους γιατί θα το επαναλάβω, όλες οι συμμετοχές αυτού του παιχνιδιού, ήταν υπέροχες και άξιζαν 3άρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου ξέφυγε 1 ασσάκι που το προορίζω για το 14....με την εξαιρετική γραφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χωρίς πολλά γιατί διάβασα και γράφω από το κινητό και είναι πολύ κουραστικό:
    3 στο 2. Το βλέμμα του Κόσμου
    2 στο 19. Λαβωμένες Μνήμες
    1 στο 5. Το κυνήγι μια λέξης
    1 στο 11. Τάμπλετ κοπής
    1 στο 14. Αδημονία σαν ευχή

    Ανυπομονώ για την αποκάλυψη και για τη μέρα που θα έχω ξανά ίνετρνετ σπίτι!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ελπίζω να έχεις γρήγορα ίντερνετ στο σπίτι...η αποκάλυψη θα γίνει ελπίζω σε κανένα δίωρο! :)

      Διαγραφή
  22. Παρακολουθώ το blog εδώ και λίγο καιρό, έχω κοινούς γνωστoύς από το pathfinder και θέλω να συμμετάσχω, βαθμολογώντας τις εξαίρετες συμμετοχές. ( Την επόμενη φορά θα γράψω κι εγώ )
    Έχω λοιπόν: Το 3αρι μου πάει στο Νο 10... το 2αρι στο Νο 11 .... και από 1 βαθμό στο Νο 12. Νο 13 και Νο 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Σε καλωσορίζω με μεγάλη χαρά!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα και από εμένα Μαρία.
    Η, όπως πάντα, δύσκολη ώρα της βαθμολογίας. Δεν θα επαναλάβω τα κοινότυπα. Θεωρώ ότι όλες οι συμμετοχές ήταν πολύ όμορφες και κάθε μία είχε κάτι ξεχωριστά δικό της να πει. Γέλιο, χιούμορ, η σχέση μας με τα ζώα, έρωτας, φιλία, αποξένωση, μνήμες, θάνατος, ζωή.
    Με λίγα λόγια άντε τώρα να κάνεις επιλογές.
    Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που ακούμπησαν την ψυχή τους δημιουργώντας.
    Ξεκινώ και εγώ ταπεινά την άποψή μου:

    1 ΒΑΘΜΟΣ στις ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:
    Α) "Ο Παραστάτης" (Συμμετοχή 3) Λόγος αντρικός. Έχει τη σημασία του. Αναδεικνύει το δράμα ενός κρυφού έρωτα που ντυμένος με τον όρο "φίλος" αγωνίζεται να σώσει ότι μπορεί. Στο τέλος βουλιάζει στην απόγνωση.
    Β) "Όταν σε τυλίγει το λευκό" (Συμμετοχή 8). Ένα εφιαλτικό ντεκόρ. Αλλά και ένας ύμνος των ανθρώπων εκείνων που σαν νοσηλευτές ζούνε καθημερινά το δράμα εκείνων των κλειστών χώρων, όπου βασιλεύει η τρέλα και ο θάνατος. Νομίζω πρώτη φορά αναδεικνύεται ένα τέτοιο θέμα και μπράβο.
    Γ) "Τάμπλετ Κοπής" (Συμμετοχή 11). Δεν θα μπορούσε να λείψει το ευρηματικό ανατρεπτικό χιούμορ. Γέλασα πολύ με την καρδιά μου. Εφιάλτης πραγματικός μία συσκευή που σε κυνηγάει σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο και κατάσταση.

    2 Βαθμούς στο "Λαβωμένες Μνήμες" (Συμμετοχή 19). Για λόγους προσωπικούς ψυχολογικούς, έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία σε τέτοιες ιστορίες που χτυπάνε τον συναισθηματικό μου κόσμο. Όμορφα δοσμένο. Μπράβο για την πλοκή. Πολλά τα συναισθήματα σαν το φως της αλήθειας αποκαθιστά τα πάντα.

    3 Βαθμοί στο "Εκείνος και ο Άλλος" (Συμμετοχή 10). Με μεγάλη συγκίνηση πραγματικά διάβασα έναν ύμνο στη Φιλία σαν αξία ζωής. Και το κυριότερο μια διαλεκτική σύνθεση γόνιμη δύο εντελώς διαφορετικών ανθρώπων που ο ένας συμπλήρωνε τον άλλο χωρίς σύγκρουση ή διχασμό. Εξαίρετη η χρήση των δύο αντωνυμιών ως υποδείγματα δύο ανθρώπων. Μπράβο στον δημιουργό.

    Μαρία μου, σε ευχαριστούμε καλή μου φίλη για μία ακόμα φορά για αυτές τις όμορφες στιγμές που μας χαρίζεις με το αγαπημένο αυτό δρώμενο. Ο Κόπος σου δεν πάει χαμένος.
    Τις ευχές μου σε όλες και όλους για Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία μου καταθέτω και εγώ την δική μου βαθμολογία. Ξεχώρισα με δυσκολία ανάμεσα σε ομολογουμένως 21 υπέροχες συμμετοχές τις παρακάτω:
    3 βαθμούς στο 2 "Το βλέμμα του Κόσμου"
    2 βαθμούς στο 10 "Εκείνος και ο Άλλος"
    1 βαθμό στο 3 "Ο Παραστάτης"
    1 βαθμό στο 11 "Τάμπλετ κοπής"
    1 βαθμό στο 21 "Μέχρι να περάσει η μπόρα"

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα κι από εμένα.
    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές.
    Μου αρέσει η ποικιλομορφία.

    Με βάση τι με άγγιξε περισσότερο για δικούς μου λόγους οι βαθμοί μου έιναι:

    οι 3 Βαθμοί στο 10 "Εκείνος και ο Άλλος"
    Το 2 μου πάει στο "14" Η αδημονία της ευχής"
    και από 2 βαθμό στις συμμετοχές:
    2 "Το βλέμμα του Κόσμου"
    16 "αννα"
    13 "Η τρίτη πράξη"

    Και πάλι καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ήρθα κι εγώ να δώσω τη βαθμολογία μου
    για τις τόσο όμορφες ιστορίες.
    3 βαθμοί στο 13
    2 βαθμοί στο 6
    1 βαθμοί στο 18 (κι η φατσούλα τέλεια!)
    1 βαθμοί στο 11
    1 βαθμοί στο 20
    Μαρία μου πολλά φιλιά και καλή δύναμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρία μου τρέχω και δε φτάνω, αλλά δεν ήθελα ν' αφήσω έτσι το δρώμενο μας! Γράφω όμως από το κινητό και δε μπορώ να γράψω πολλά!
    Η βαθμολογία μου, μετά από πολλή σκέψη, είναι η εξής:
    3 βαθμούς στο 21. Μέχρι να περάσει η μπόρα
    2 βαθμούς στο 4. Για σένα
    1 βαθμό στο 18. Το δικό μου μπλε
    1 βαθμό στο 6. Μαύρο-άσπρο
    1 βαθμό στο 13. Η Τρίτη Πράξη...

    Φιλιά πολλά και συγχαρητήρια σε όλους, για τις όμορφες συμμετοχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή