Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Όταν χάνεις το δρόμο...


Εσύ για αλλού ξεκίνησες κι αλλού η ζωή σε πήγε.
Άντε τώρα να καταλάβεις σε ποιο γύρισμα της τύχης, ή και του ανέμου, που παίρνει όσα θέλει, έφτασες να κοσμείς πέτρες, αντί να σεργιανίζεις σε ανθισμένες γειτονιές.
Αλλιώς την περίμενες τη ζωή. 
Πιο εύκολη, πιο χρωματιστή ίσως...γι' αυτό και ντύθηκες στα κόκκινα να τη συναντήσεις. Και μπορεί οι δυσκολίες να μη σου ξεθωριάζουν τη διάθεση, αλλά όσο να πεις, δε σου αξίζουν κιόλας.
Γι΄αυτό δώσε μια κι άνοιξε τα φτερά σου. 
Μη γίνεις σαν εκείνους που τα χάνουν στην προσπάθειά τους να τα προφυλάξουν. Σαν τους δύστυχους που παλεύουν να τα κρατήσουν άφθαρτα και το μόνο που καταφέρνουν είναι να τα καθιστούν άχρηστα.
Ποια η αξία, να έχεις κάτι που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις ποτέ;
Γι΄αυτό, σου λέω, πέτα!
Τα χρώματα σε περιμένουν! 


35 σχόλια:

  1. Τι ωραίες φώτο!! Και τα λόγια που τις συνοδεύουν γεμάτα νοήματα ζωής.
    Η πασχαλίτσα έφυγε τελικά;
    Καλησπέρα σου Μαρία μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Ναι, έφυγε! :) :)
      Χαίρομαι όμως που το καθυστέρησε λίγο και πρόλαβα να τη φωτογραφίσω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Κοίτα να δεις τώρα ξεστράτισμα.....!
    Λοιπόν οι Πασχαλίτσες κάποτε ήταν ανάμεσά μας σαν ήμασταν παιδιά, μέσα στα χωράφια και στις αλάνες με τις μαργαρίτες και αγριολούλουδα.
    Τώρα τα παιδιά τις φοβούνται και τρομάζουν. Μιλάω για τα παιδιά της πόλης.
    Προσωπικά τις λατρεύω.
    Την καλησπέρα μου Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια υπάρχουν παιδιά που τρομάζουν από τις πασχαλίτσες; Νόμιζα πως όλα τα παιδιά τις αγαπούν!
      Ε κι εμείς οι μεγάλοι τις αγαπάμε πολύ, μια και δεν είναι μόνο όμορφες, αλλά και χρήσιμες!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Τι υπέροχες φωτογραφίες με την κατακόκκινη πασχαλίτσα που έχασε τον δρόμο της!!!!
    Αρχικά, νόμιζα πως ήταν ασπρόμαυρες με χρωματισμένη μόνο την πασχαλίτσα, μετά όμως κατάλαβα από την δεύτερη φωτογραφία πως τα βότσαλα είναι γκριζωπά ενώ το μικρό στο κέντρο έχει λίγο χρώμα.
    Συγχαρητήρια Μαρία μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Η πρώτη ναι, είναι πειραγμένη, παρόλο που τελικά δεν κάνει μεγάλη διαφορά με τη δεύτερη, λόγω των χρωμάτων όπως πολύ σωστά επισημαίνεις...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες που είναι οι παπαρούνες , τις λατρεύω
    τόσο μικρούλες [γενικά οτι μικρό , το λατρεύω]
    και πόσο ωραία την πέτυχες πάνω στην πέτρα [καλά που την είδες πάντως]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πασχαλίτσες θες να πεις!! :) :)
      Να είσαι καλά Δελφινάκι μου!

      Διαγραφή
    2. Στη Κύπρο τις λεμε παπαρούνες :)

      Διαγραφή
    3. Δεν το ήξερα! Μάλλον επειδή είναι κόκκινες ε; :) :)

      Διαγραφή
  6. Μάλλον για να ποζάρει σε σένα ανέβηκε εκεί στις πέτρες. Ήξερε πως θα την κάνεις μοντέλο.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες φωτογραφίες Μαρια μου!
    Υπεροχες λήψεις με την πασχαλιτσα!!
    Καλο απόγευμα!!Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαμπρίτσα, σε τύφλωσε το φως της πέτρας ή σε τράβηξε η ζεστασιά της; :)
    Δεν είναι βέβαια, η πέτρα, όπως το λουλούδι αλλά πάνω της γίνεσαι πρωταγωνίστρια ντυμένη στα κόκκινα. Πριμαντόνα!!
    Κι αν δεν ήταν εκεί η Μαρία να σε φωτογραφίσει, εμείς δεν θα είχαμε την ευτυχία να σε θαυμάζουμε τώρα!
    Τα παραπάνω να τα διαβιβάσετε στη λαμπρίτσα παρακαλώ μαζί με τους θερμούς μου χαιρετισμούς.
    Όσο για τη Μαρία, την υπεύθυνη αυτού του πανέμορφου ενσταντανέ, έχω να πω: πανέμορφες φωτογραφίες δεμένες με ένα ευφυές και καλογραμμένο κείμενο!!
    Το χάρηκα..δεν φαντάζεσαι πόσο!
    Χμ..και ο καφές μου, σα να έχει καλύτερη γεύση τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε! Και θα διαβιβάσω και τα όμορφα λόγια σου στην πασχαλίτσα!
      Να είσαι καλά! :) :)

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο κείμενο διΑΝΘΙΣΜΕΝΟ με όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια τόσο δα μικρή λαμπρίτσα πάνω σε αδιάφορες πέτρες μου αρέσει Μαρία μου που σε κάνει να γράφεις αυτές σου τις σκέψεις !!! !!1 Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικόλ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Γι αυτο σου λέω πέτα..
    τα χρώματα σε περιμένουν!!
    Τι ομορφο κειμενο και το τελος του ακομα ωραιότερο..να συνοδευουν ενα τυχερό κόκκινο πλασματακι..που του εδωσε αθανασια το κλίκ του φακού σου Μαρία μου..!!
    υπεροχα και τα δύο.!! να πςρνας ομορφα κλικαροντας!!! καλο σου βραδυ.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  12. Τι πανέμορφο τρυφερό κείμενο..η πασχαλίτσα αγαπημένο πλασματάκι για όλους μας , θυμάμαι ακόμη τότε που μικρά παιδιά τις βάζαμε σε..σπιρτόκουτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφες σκέψεις γεννημένες από όμορφες φωτογραφίες. Πολλά φιλιά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες και το κείμενο επίσης !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι μου, μας κάνεις πάντοτε να παραμιλάμε με τις φωτογραφίες σου. Ε, κι όταν γράφεις τέτοια κείμενα, μας αποτελειώνεις. Τη λάτρεψα τούτη την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή