Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

12ο Παίζοντας με τις λέξεις (Συμμετοχές 1 - 6)


Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω σήμερα τις συμμετοχές του 12ου παιχνιδιού μας!
Οι λέξεις οδηγοί: τζάκι, καλύβα, θάλασσα, σενάριο, μετανάστης, έδωσαν φτερά στη φαντασία και ακόνισαν τη σκέψη. Έτσι συγκεντρώθηκαν 23 υπέροχες συμμετοχές, ποιήματα και πεζά, που σίγουρα θα κάνουν την επιλογή των πέντε που θα βαθμολογήσετε πολύ δύσκολη υπόθεση!

Πριν όμως περάσουμε στη βαθμολογία, θα ήθελα να σας ενημερώσω πως αυτή τη φορά δέχτηκα και ιστορία που ξεπερνούσε το όριο των λέξεων.
Ένα όριο που μπαίνει, όχι γιατί θέλω να σας περιορίσω, αλλά για να μη γίνεται κουραστική η ανάγνωση.
Πάντα υπάρχει όμως μια πρώτη φορά για όλα.
Έτσι, αυτή τη φορά επειδή η συγκεκριμένη ιστορία ήταν αδύνατον να "κοπεί" κι άλλο, αποφάσισα να τη δεχτώ!
Και αυτό θα γίνεται κάθε φορά από δω και στο εξής, εάν ζητηθεί, αρκεί φυσικά να μην ξεπερνιέται κατά πολύ το όριο. 
Ελπίζω στην κατανόησή σας! 

Στην κατανόησή σας ελπίζω επίσης αν δείτε πως μου ξέφυγε κάποιο λάθος.
Σε αυτή την περίπτωση, αν αφορά συμμετοχή, γράψτε μου στο mail almikr@gmail.com 
Αν αφορά οτιδήποτε άλλο μπορείτε να το γράψετε και στα σχόλια.



Βαθμολογείτε 5 συμμετοχές! 

3 βαθμούς παίρνει η συμμετοχή που σας άρεσε περισσότερο, 
2 η επόμενη και από 
1 βαθμό δίνετε σε τρεις ακόμα συμμετοχές που σας άρεσαν!
Για την αποφυγή αδικιών πρέπει να μπουν όλοι οι βαθμοί.
Δεν μπορείτε φυσικά να βαθμολογήσετε τη δική σας συμμετοχή!
Κρατάτε κρυφή τη συμμετοχή σας και δεν τη δημοσιεύετε μέχρι να λήξει το παιχνίδι.

Τις βαθμολογίες θα τις γράψετε στα σχόλια, κάτω από αυτή την ανάρτηση μέχρι και την Κυριακή 26/11  στις οχτώ το βράδυ.
Τη Δευτέρα 27/11 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Ο νικητής, ή η νικήτρια, θα λάβει ένα συμβολικό δώρο.


Καλή ανάγνωση!!






1. Ο θησαυρός του κόσμου

Σε μιαν άλλη εποχή
Σε μιαν άλλη γη
Θα ήθελα να έφτιαχνα μιαν άλλη ζωή
Σε μια έρημη αμμουδιά να ζω
Με καβούρια και γλάρους για φίλους
Μια καλύβα να είναι αρκετή
Δίχως χλιδές, λουτρό και τζάκι
Να μην χρειάζομαι αποσκευές
Να μην νιώθω ανάγκη καμία
Να είμαι μετανάστης της ζωής
Να ανακαλύπτω αμέριμνη άγρια τοπία

Σε μιαν άλλη ζωή
Θα ήθελα να πακετάριζα διαρκώς στιγμές
Ταξιδεύοντας σαν τουρίστας
Μ' ένα αυτοσχέδιο δισάκι στην πλάτη
Συλλέγοντας μονάχα εικόνες στο μυαλό
Και γαλήνη στις φλέβες 
Λίγα πράγματα
Αυτό
Λίγο κρασί
Λίγο θάλασσα
Και το αγόρι απαρεγκλίτως μέσα στο κάδρο

Φτωχικό το σενάριο
Ανιαρό θα το βρεις
Αποδεικτικό μιας απόλυτης ένδειας
Μα ο θησαυρός του κόσμου όλου είναι αυτός
Για τους μύστες της Μεγάλης Αλήθειας




2. Χιόνισε και πάλι...

Χιόνισε και πάλι στις ψυχές των ανθρώπων.
Όσο κι αν η κατακόκκινη φλόγα ενός χειροποίητου τζακιού
προσπαθεί να ζεστάνει για λίγο τα χνώτα τους, 
επιμένουν να ενοχλούνται από το φως της.

Αγνοούν την αλλαγή του φινάλε ενός προδιαγεγραμμένου σεναρίου,
που ξέρουν πως μπορούν να πραγματοποιήσουν μέσα τους.

Όλοι γνωρίζουμε πως το νερό και η φωτιά έχουν δύναμη.
Αρκεί να εντοπίσουμε τον πραγματικό τους ρόλο.

Κάποιοι ζεσταίνουν την ψυχρή τους σάρκα,
σαν τους μετανάστες που αναζητούν απεγνωσμένα μια σωτήρια ξέρα,
για να εναποθέσουν τα κερματισμένα τους όνειρα.
Άλλοι φωτίζουν λιγοστά, τα κρυμμένα τους μονοπάτια.
Κάποιοι άλλοι, εφοδιάζονται την ζεστασιά
και την προσφέρουν σε όσους αγαπούν.

Κάποιοι, διαγράφουν τις ηθικές τους αξίες 
με την βοήθεια του θεσπέσιου γαλάζιου της θάλασσας.
Άλλοι γαληνεύουν και επανέρχονται δριμύτεροι,
σε μια άνιση μάχη υπεροχής της επιβεβλημένης πραγματικότητας.

Άδικος κόπος...

Η φωτιά, πάντα θα σβήνει και πάντα κάποιος θα πρέπει να την αναζωπυρώνει.
Για τον δικό του σκοπό. 
Με τις δικές του προοπτικές.
Με προσωπική προσπάθεια.
Με διαφορετική ευγνωμοσύνη.
Αρκεί να έχει την άσβεστη επιθυμία, την αντοχή και την διάθεση.

Η φτωχή και δύσπιστη αχυρένια καλύβα της καταπιεσμένης τους ψυχής,
θα διαλύεται και θα ξαναχτίζεται με σπασμένα κομμάτια.
Θρύψαλα μιας θύελλας νερού και φωτιάς.
Όπως και να ΄χει, όλοι μας γνωρίζουμε 
πως η ανάμνηση που ίσως κρατηθεί,
θα είναι μαύρα βρεγμένα αποκαΐδια και σκόνη από γκρίζα στάχτη.




3. Ποτέ δεν είναι αργά

Σαν μετανάστης στην ίδια του την πατρίδα. Στην θάλασσα που εμπιστευόταν κάποτε τα όνειρα του, τώρα πνιγόταν. Από τα λάθη και τις ενοχές, από τα απωθημένα και τις αποτυχίες του. Στην Ευρώπη του σήμερα αλλιώς είχε φανταστεί το σενάριο της ζωής του. Κάποιο βράδυ ήρθε στον ύπνο του εκείνη η εικόνα.
Τα γερασμένα του χέρια έβαζαν ξύλα στο τζάκι. Στον κήπο της καλύβας τα εγγόνια του έπαιζαν ξέγνοιαστα. Η φύση γύρω τους είχε τον σεβασμό που της άρμοζε και οι ανθρώπινες υπάρξεις δεν θύμιζαν σε τίποτα προγραμματισμένα ρομπότ. Τα καταφέραμε, σκεφτόταν. Να σώσουμε τουλάχιστον τη γενιά τους. Ξύπνησε ιδρωμένος. Ένιωθε κιόλας γερασμένος.

Προδότης και προδομένος. Θύμα και θύτης. Πρόβατο και ήρωας.
Λίγο από όλα και τίποτα. Τίποτα τίποτα, δεν θα έρθει από μόνο του. Κι αν το μέλλον διαδραματίστηκε στο όνειρό του;
Δεν υπάρχουν σωτήρες. Υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να σώσουν ότι απέμεινε, ομάδες που δρουν συλλογικά.
Με αυτές τις σκέψεις, η μυρωδιά του ξύλου εξόντωνε την φαντασία του κι ας ήταν κατακαλόκαιρο. Οι ήχοι των παιδικών φωνών τρυπούσαν τα αυτιά του και μία ανεξήγητη δύναμη κάλπαζε μέσα του.

Ποτέ δεν είναι αργά, για κάποιον που μπορεί να νιώθει ακόμα και να μην ξεπουλάει τα ιδανικά του.



4. Κλαίρη Καρλάτου Καραπιπέρη

Η Κλαίρη Καρλάτου Καραπιπέρη από μικρή ονειρευόταν να ζει στη θάλασσα, σε μια μικρή αχυρένια καλύβα, ψαρεύοντας σαργούς που λατρεύει και κάνοντας ηλιοθεραπεία.
Αντ' αυτού, η ζωή τη βρίσκει δίπλα στο τζάκι, τυλιγμένη σε μια γούνινη κουβέρτα, πίνοντας ανελλιπώς αψέντι, να πληκτρολογεί τις κρύες νύχτες του ατελείωτου χειμώνα ιστορίες, που φιλοδοξούν να γίνουν σενάρια για τη μεγάλη οθόνη.
Οι ήρωες της είναι άντρες, γυμνοί, μυώδεις, ηλιοκαμένοι που δρουν και διαπρέπουν στα νερά της Μεσογείου- ό,τι της λείπει δηλαδή στο μακρινό Μπέργκεν της Νορβηγίας, στο οποίο ακολούθησε τον μετανάστη σύζυγό της.
Η ίδια βγάζει τα προς το ζην διδάσκοντας Ελληνικά στα ελληνόπουλα του Μπέργκεν και παράλληλα προωθώντας με το έτσι θέλω τους ήρωες της, προς κάθε κατεύθυνση! 
Της αρέσει να μαγειρεύει στραπατσάδα, να πλέκει κασκόλ για τον σύζυγο, και να ονειρεύεται.
Θέλει να ζήσει κάποτε, όχι στη θάλασσα πια, αλλά σε μια φάρμα στα Τρίκαλα, απ' όπου κατάγεται, φυτεύοντας βιολογικά φασόλια.
Οδηγεί τρισάθλια, τραγουδάει μόνο στο μπάνιο, αλλά τουλάχιστον είναι άσος στην μπιρίμπα.
Οι επιτυχίες της κυκλοφορούν στη Νορβηγία και σε βιβλία (μέχρι να γίνουν ταινίες) από την H. Aschehoug & Co. (W. Nygaard). 
Στην Ελλάδα μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της  "Το Γαϊδουράγκαθο"  από τις εκδόσεις Νεφέλη.




5. Χαϊκού* πέντε καταστάσεων

Ένα όνειρο.
Σαν ξύλο στο τζάκι σου.
Σιγοκαίγεσαι.

Στην καλύβα σου.
Στάχτη παραμονεύει.
Τρομοκρατείσαι.

Σαν μετανάστης.
Ξένος στο χωράφι σου.
Eξορίζεσαι.

Μια δροσιά σε ζει.
Η θάλασσα στα μάτια.
Ανυπομονείς.

Νυχτώνει νωρίς.
Θολό το σενάριο.
Αλλάζεις ζωή.

*Χαϊκού: Ιαπωνική ποιητική φόρμα. Συνήθως αποτελείται από τρεις ομάδες των 5, 7, 5 συλλαβών, οι οποίες τοποθετούνται σε τρεις στίχους.




6. “ΜΕΤΡΩ τους ΧΤΥΠΟΥΣ”

Χτύπος πρώτος... Οξύς.
Σε βλέπω να περιφέρεσαι μόνο, εγκαταλειμμένο, μικρό και φοβισμένο. Ένα κινούμενο κορμάκι με τα μικρά αυτάκια σου να ανεμίζουν στον αγέρα. Νιώθω τη ζεστασιά του κορμιού σου καθώς μικρή μπαλίτσα στην αγκαλιά μου κάτω από το μπουφάν όπως κατηφορίζουμε τη στράτα στο δάσος. Ανταμώνω το βλέμμα σου αλλά και το ένστικτό σου ότι κάτι φιλικό σε κουβαλάει.

Χτύπος δεύτερος... Αντανακλαστικός.
Πόσες αγκαλιές σε γυροφέρνουν σαν δοκιμάζεις τα πρώτα δειλά βήματα γύρω απ το τζάκι στο νέο σπιτικό σου. Η Παρουσία σου κατάφερε να μαζέψει ολόγυρά μια οικογένεια. Να την ενώσει ξανά.

Χτύπος τρίτος... ελαφρύτερος.
Σε βλέπω να με κοιτάς. Με εκείνα τα μάτια σου. Μικρός ακόμα αλλά πιο σίγουρος. Ρουφάς κάθε μου κίνηση. Κρυφά να σκάβεις με τα ποδαράκια σου το χώμα στον κήπο δίπλα στα δικά μου λαγούμια με τα φρέσκα φυτά. Σε μαλώνω να μην τα ξεριζώνεις με τη μουσούδα σου.

Χτύπος τέταρτος... βαρύς.
Μεγάλωσες. Τρέχεις πια λεύτερος, σίγουρος. Καλπάζεις αφηνιασμένος. Καταλαβαίνεις τη δύναμή σου να μεγαλώνει, να θεριεύει. Εκεί στην παλιά καλύβα δίπλα στη θάλασσα. Κουνάς την ουρά σου χαρούμενα σε εκείνον τον φτωχό μετανάστη που σε φιλεύει με ένα κομμάτι από το κουλούρι του.

Χτύπος πέμπτος... υπόκωφος.
Αγκαλιάζεις με τα μπροστινά σου πόδια τη μικρή σου Κυρά που κλαίει. Την φιλάς με κάθε τρόπο στα μάγουλά θέλοντας να αποδιώξεις το πόνο της. Κάνεις χίλια δυο να γίνεις ένα μαζί της. Φέρνεις τη μπαλίτσα σου στο στόμα δώρο να ξεχάσει ό,τι την πληγώνει. Γυρεύεις με κάθε τρόπο το χαμόγελό της.

Χτύπος έκτος... μονότονος.
Γίνεσαι άγριο θεριό ανήμερο. Ουρλιάζεις πρωτόγνωρα στο ξένο και επιθετικό χέρι που τολμά να απλωθεί επάνω στη μεγάλη σου Κυρά. Είσαι εκεί, φύλακας, παθιασμένος υπερασπιστής, αδιαφορώντας αν είσαι άοπλος ή πιο αδύνατος. Δεν λογάς τον κίνδυνο και αδιαφορείς για το κόστος. Ματώνεις αλλά νικάς. Και μετά, με τα κοφτά χαρούμενα γαβγίσματά σου δηλώνεις τη χαρά γλύφοντας τις πληγές σου.

Χτύπος έβδομος... σαν σούρσιμο.
Πως κάνεις έτσι σαν τρελός κι αλλοπαρμένος σαν επιστρέφουμε σπίτι...! πηδάς επάνω μας, μας αγκαλιάζεις, γυρίζεις σαν σβούρα στα πόδια μας. Για σένα ο χρόνος της απουσίας είναι μια ευθεία γραμμή. Δεν τον ξεχωρίζεις. Τον νιώθεις σκληρό αποχωρισμό. Και θέλεις να γιορτάσεις ξανά το αντάμωμα.

Χτύπος όγδοος... πνιγμένος.
Τα μάτια σου...! αχ καρδιά μου αυτά τα μάτια σου...! διάπλατα ανοιχτά, ζωγραφισμένα σαν δυό μεγάλα φεγγάρια που λάμπουν. Τόσο εκφραστικά. Έτοιμα να πουν τόσα μεγάλα κι αληθινά.

Αυτά σου του μάτια, τώρα παγωμένα. Γεμάτα απορία και πόνο. Με ένα απέραντο “γιατί” να κραυγάζει, να αντηχεί στα πέρατα της μέρας που ξημερώνει.
Τα μάτια σου λατρεμένε μου Φίλε, ψυχοπαίδι μου μεγάλο. Σκουπίζω απαλά το σφραγισμένο σου στόμα από τα υπόλοιπα του δηλητήριου που πήρε τη ζωή σου.
Είναι οι χτύποι που μετρώ στο χώμα που γράφουν το σενάριο των ύστατων στιγμών σου. Στην αγκαλιά μας. Πριν σε αποθέσω στην ανοιχτή Γη που σε καρτερεί στερνή σου φωλιά.
Το πρώτο χάραμα της αυγής φωτίζει το βλέμμα μου γεμάτο αίμα. Καλό σου ταξίδι...!
Με καρτεράνε λογαριασμοί πίσω μου για σένα.




Για να διαβάσετε τις συμμετοχές 7 - 14 πατήστε εδώ!
Για να διαβάσετε τις συμμετοχές 15 - 23 πατήστε εδώ!

65 σχόλια:

  1. Μαρία μου, 23 υπέροχες συμμετοχές. Μπράβο σε όλους. Θα τη διαβάσω όλες δεύτερη και τρίτη φορά και θα επανέλθω. Πολλά φιλιά, καλή Κυριακή και καλή επιτυχία σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου είδα πως επανήλθες!
      Οπότε τα λέμε πιο κάτω! :) :)

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφες οι συμμετοχές!
    Πάω να συνεχίσω την ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία μου!
    Πολύ όμορφες όλες οι συμμετοχές!
    Καλή επιτυχία εύχομαι σε όλους!
    Καλη εβδομάδα!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωωωωω ήρθαν οι συμμετοχές Μαρία μου....! Καλώς όρισαν. Και μάλιστα αρκετές, 23 τον αριθμό. Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Ξεκινάει η δύσκολη πραγματικά ώρα της επιλογής που έστω και συμβολική είναι εξαιρετικά δύσκολη καθώς παραδοσιακά τα αφηγήματα και τα ποιήματα συμμετοχής είναι εξαιρετικά.
    Μαρία μου μια ακόμα φορά συγχαρητήρια για την διοργάνωση.
    Θα επανέλθω ...δριμύς με τις απόψεις μου.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεκινώ την ανάγνωση και δεν θα σταματήσω μέχρι να τα διαβάσω όλα. Μέχρι οποία ώρα μου πάρει!
    Θα επανέλθω δριμύτερη με τις προτιμήσεις μου!
    Καλό βράδυ Μεμαρία! 🌛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λέει πως θα σε ξαναδώ περίπου 13 σχόλια μετά, οπότε θα τα πούμε εκεί! :)

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα!!! Από την ώρα της δημοσίευσης των κειμένων διαβάζω και ξαναδιαβάζω, κρατώ σημειώσεις και σβήνω, ξαναγράφω, όλα μ'αρέσουν είναι θαυμάσια.
    Για τους τύπους λοιπόν
    3 βαθμούς το 6 “ΜΕΤΡΩ τους ΧΤΥΠΟΥΣ” Αν σου πω ότι έκλαψα διαβάζοντάς το θα το πιστέψεις; Σε λίγες μέρες κλείνει χρόνο ο χαμός του δικού μας σκύλου του Ορφέα μας και συγκινήθηκα τόσο διαβάζοντάς το. Με ευφυή τρόπο μιλά για τη ζωή του καλύτερου φίλου του ανθρώπου
    2 βαθμοί στο 7 ''Αγάπη είναι'' .....να δέχεσαι τον άλλο όπως είναι Τόσο ωραία γραμμένο!
    Από 1 βαθμό :
    16 οι Ακρίτες φυλάνε Θερμοπύλες γιατί με συγκίνησε! Τόσο πατριωτικό και ευαίσθητο αλλά και ρεαλιστικό.
    9. Στεριανός καημός Καταπληκτικό Γι αυτό το ''..μέρισμα του πόνου μου να νοστιμίζει''
    5. Χαϊκού* πέντε καταστάσεων Πανέξυπνα γραμμένο τόσο περιεκτικό μα πλούσιο σε νοήματα! Μπράβο στους δημιουργούς και ένα ευχαριστώ γι αυτό το ταξίδι μέσα από τις λέξεις τους!
    Καλό κουράγιο και σε σένα Μαρία μου με την καταμέτρηση
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ Μαρακι! Ηρθα με τοσο ενθουσιασμο μετα απο μηνες να ψηφισω κι εγω, μα σταθηκε αδυνατον! Θες το θεμα, θες οι λεξεις, θες η ευαισθησια των δημιουργων...καθε που διαβαζα βουρκωνα...κι εκει που ελεγα να αυτο θα ψηφισω, διαβαζα ενα αλλο και αλλαζα γνωμη... Δε θα ψηφισω, πρωτη μου φορα μου συμβαινει να νιωθω πως αν προτιμησω ενα θα ειναι σαν να προδιδω ενα κομματι της καρδιας μου. Πολλα συγχαρητηρια σε ολους! Δεν εχω αλλα λογια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε παρακαλούσα να κάνεις άλλη μια προσπάθεια!
      Είναι δεδομένο πως αδικούμε πολλά, αλλά αυτό γίνεται κάθε φορά.
      Εγώ τουλάχιστον αυτή την αίσθηση έχω όταν βαθμολογώ στο Συμπόσιο, γιατί εδώ νιώθω τυχερή που λόγω φιλοξενίας δεν μπαίνω στη διαδικασία της βαθμολόγησης!
      Ελπίζω να επανέλθεις! :)

      Διαγραφή
    2. Οκ, θα ξαναπροσπαθησω. Ειλικρινα πρωτη φορα δυσκολευομαι ετσι...

      Διαγραφή
    3. Ενταξει λοιπον, εντελως τυπικα
      3 βαθμοι στο νο 6
      2 βαθμοι στο νο 11
      απο 1 βαθμο στα νο 9, νο 15 και νο 17

      Διαγραφή
    4. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία μου.
    Καλή εβδομάδα!
    Συγχαρητήρια σε όλους. Η πρώτη ανάγνωση με άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις.
    Χαίρομαι που πρόσθεσες άλλες δύο άσσους, όπως στο Συμπόσιο. Έτσι, για να νιώθουμε ότι αδικούμε λιγότερες συμμετοχές ( ότι κάθε φορά αδικούμε κάποιες είναι βέβαιο!!! )
    Θα ξαναπεράσω για τη βαθμολογία μου όταν μελετήσω καλύτερα!
    Τι να πω; Μπράβο μας!
    Σε φιλώ.... ενθουσιασμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν αλλάξω ξανά γνώμη, ήρθα να δώσω τη βαθμολογία μου!
      Με δυσκολία αξιολόγησα κι εντελώς τυπικά ( θα τα πούμε και μετά τις αποκαλύψεις!).....

      δίνω τους 3 βαθμούς μου στο εξαιρετικό 15 (Το κόκκινο φόρεμα) που μ' έκανε να ανατριχιάσω! Να πω ότι αρχικά κάπου η έλλειψη στίξης σε πεζό με κλώτσησε. Στην πορεία όμως με παρέσυρε με μια ανάσα να το τελειώσω και κατανόησα σ' έναν βαθμό την έλλειψη της τυπικής παύσης! ("Ένα ταμπόν και μια χτένα που ανώφελη σου είναι πια Πόσα λίγα και πόσα πολλά απομειώνει ο χρόνος Πόσα φέρνει στην επιφάνεια και πόσα σου παρακρατάει" ...έλιωσα η γυναίκα!)
      Τι να πω; Υποκλίνομαι!!!!

      Τους δύο βαθμούς μου δίνω στη συμμετοχή 17 (Το υπογάκι) για την πονεμένη μοσχοβολιά άχνης και βανίλιας. Κι ας μην τρώω ... κουραμπιέδες! Πόσο καλογραμμένη κι αυτή!

      Κι από έναν βαθμό:
      Στη συμμετοχή 6 (“ΜΕΤΡΩ τους ΧΤΥΠΟΥΣ”) που και το θέμα και η γραφή του με συγκίνησε πολύ!
      Στα εξαιρετικά χαϊκού στο 5! Μπράβο στον ποιητή!
      και τέλος στο υπέροχο 9 ("Ούτε μια στιγμή να μη χαθεί απ' το αναλόγιο του χρόνου
      Ούτε μια τρώγλη να μην απομείνει χωρίς απαντοχή αγκαλιάς).

      Το πιο συγκινητικό "Παίζοντας με τις λέξεις" Μαρία μου!
      Οι λέξεις ήταν τέτοιες που οδήγησαν σε πολύ πόνο και πολλή συγκίνηση !
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
    2. Τώρα πως να στο φέρω απ'έξω απ' έξω για να μην πανικοβληθείς?
      Κοίτα να δεις, μην το πάρεις βαριά, και να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι για όλα φταίω εγώ που καθυστέρησα τόσο το παιχνίδι. Με τόση μεγάλη καθυστέρηση λογικό να μη θυμάσαι ότι από το 10ο παιχνίδι έχει αλλάξει η βαθμολογία, μετά από συζήτηση σε σχόλια, όπου με κατηγορήσατε εν ολίγοις για τσιγκουνιά, -καλά πλάκα κάνω, ευγενικά το είχατε θέσει το θέμα- και υποχώρησα η τσιγκούνα ε η "διοργανώτρια" κι έδωσα κάτι ακόμα...
      Όχι για να μη λέτε δηλαδή!
      Εν τω μεταξύ το παιχνίδι εκείνο είχε βγει στον αέρα ένα χρόνο πριν...ιιιιιιιιιιιι...μόλις συνειδητοποίησα πως τον προηγούμενο χρόνο μόνο δυο παιχνίδια παίξαμε...ντροπή μου!

      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα Μαρία μου!
      Τώρα πώς να στο πω; Ένα σοκ το έπαθα. Παραλίγο να λιποθυμήσω η γυναίκα! Ξέρεις τι είναι να διαπιστώνεις κενά μνήμης; Εγώ; Εγώ που κάποτε ήμουν ελέφαντας στο μνημονικό; Όρκο θα έπαιρνα ότι η βαθμολογία άλλαξε σε τούτο τον γύρο!

      Ένι γούει! Είναι τόσο μπιούτιφουλ αυτός ο γύρος, που ξεπερνάω με συνοπτικές διαδικασίες τα σοκ και τις λιποθυμίες κι αναμένω με τεράστια περιέργεια τις αποκαλύψεις [γιατί σιγουράκια έχω μόνο 2 συμμετοχές... υποπτεύομαι μία τρίτη, αλλά για όλα τα άλλα νιώθω σαν χαμένη, εγώ που εντόπιζα συχνά πυκνά πολλούς.....δράστες! ☺]

      Κάνε κάνε αστείο να βγάλεις και φέτος μόνο δύο παιχνίδια και θα σου τα σούρω μαζεμένα και για πέρυσι τώρα που το μολόγησες εσύ η ίδια! ☺☺☺

      Πολλά φιλιά Μαρία μου ( κι αν χρειαστείς εκείνο το εξελάκι μου σφύρα! Ή μήπως στο έχω στείλει και το έχω ξεχάσει ΚΙ ΑΥΤΟ;;;;;;; )

      Διαγραφή
    4. Χαχα....ναι, μου το είχες στείλει, άλλο που για "τεχνικούς" λόγους δεν το χρησιμοποίησα ακόμη!
      Οπότε καθόλου παράλογο που δεν το θυμάσαι!
      Νομίζω πως οι αποκαλύψεις αυτή τη φορά θα κάνουν πάταγο...ελπίζω να μεγάλωσε κι άλλο η περιέργεια!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Μαρία μου
    Είμαι κατενθουσιασμένη με εμάς όλους
    για τις κοινές μας πορείες και για τις
    ξεχωριστές μας ματιές
    Περνάω στη βαθμολογία αφήνοντας απέξω
    πολλά αγαπημένα
    3 βαθμοί στο 13 συναρπαστικό
    2 βαθμοί στο 11 για τον συναισθηματισμό του
    κι από 1 βαθμό στα 17, 5 και 20
    Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα σε εσένα Μαριώ μου

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία μου, ένα ακόμα όμορφο παιχνίδι με τις λέξεις, με ποικίλα συναισθήματα. Το απόλαυσα πραγματικά για τις υπέροχες συμμετοχές του, μα είχε κι αυτό, εκείνο το ζόρικο κομμάτι της ψηφοφορίας που πάντα με δυσκολεύει!

    Για το τυπικό του θέματος, δίνω:
    3 βαθμούς στο 12. Η καρδιά της μάνας
    2 βαθμούς στο 18. Όνειρα σε σακίδιο…
    1 βαθμό στο 5. Χαϊκού* πέντε καταστάσεων
    1 βαθμό στο 8. Χίμαιρες
    1 βαθμό στο 3. Ποτέ δεν είναι αργά

    Να είμαστε καλά, να βρίσκουμε πάντα αφορμές να δημιουργούμε.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα!! Και καλή χειμωνιάτικη σεζόν του Παίζοντας με τις λέξεις, να ευχηθώ!! :)
    Συγχαρητήρια σε όλους και προπάντων στην Μαρία με τον Γιάννη, που με την επιλογή των λέξεων μας οδήγησαν σε δύσκολα μονοπάτια γραφής!

    3 βαθμούς στο 5. Χαϊκού πέντε καταστάσεων
    2 βαθμούς στο 22. Δάκρυα-ουράνια τόξα
    1 βαθμό στο 6. Μετρώ τους χτύπους
    1 βαθμό στο 10. 210 λέξεις για τους νέους
    και 1 βαθμό στο 19. Ζωής Μονοπάτια

    Ανυπομονώ για τα αποκαλυπτήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Μαρία μου!
    Δυσκολεύτηκα πολύ,αλλά αυτή είναι η ουσία!..χιχι
    Η βαθμολογία μου,λοιπόν,έχεις ως εξής:
    Οι άσσοι μου πάνε στα 7,13 και 20.
    Οι δύο βαθμοί στο 5
    και οι τρεις στο 15.
    Καλή συνέχεια!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαρία μου! θραύση πάλι οι δημιουργίες με το ζόρι κατέληξα σε πέντε.
    Έχουμε λοιπόν 3 βαθμούς στο 6 ''Μετρώ τους χτύπους'' που με έκανε και ξέσπασα σε λυγμούς
    2 βαθμούς στο 12 ''Η καρδιά της μάνας'' Συγκινητικό και πανέμορφα γραμμένο
    Κι από 1 βαθμό στο 1 ''Ο θησαυρός του κόσμου'', 2 ''Χιόνισε και πάλι'', και 13 ''Τα βήματα του ελέφαντα'' που με άγγιξαν πολύ και τα τρία. Κρίμα που δεν είχα κι άλλους βαθμούς αλλά τι να κάνουμε; Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαμάντια μαζεύτηκαν πάλι!!! Μαράκι μου θα επιστρέψω άμεσα για ψηφοφορία!! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!! Μπράβο σε όλες τις συμμετοχές, λίγο που διάβασα, μέχρις στιγμής, θα δυσκολευτούμε πάλι να καταλήξουμε!!
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σε περιμένω!
      Χαίρομαι πολύ που δυσκολεύεστε!! :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολλά και εμπνευσμένα τα γραπτά των συμμετοχών.
    Ολοκληρώνοντας την ανάγνωση θα επιστρέψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου, μακάρι να μπορούσα να τα βαθμολογήσω όλα. Είναι όλα υπέροχα και αξίζουν συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες αλλά και σε σένα για το όμορφο αυτό δρώμενο. Λοιπόν, τελείως τυπικά και εντελώς υποκειμενικά, οι βαθμοί μου πάνε στα εξής:
    3 βαθμοί στο 8. Χίμαιρες
    2 βαθμοί στο 19. Ζωής μονοπάτια
    1 βαθμός στο 23. Χέρια υψωμένα
    1 βαθμός στο 1. Ο θησαυρός του κόσμου
    1 βαθμός στο 5. Χαϊκού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά μου πήρε περισσότερες ώρες από ότι υπολόγιζα, διότι ήταν ορισμένα που ήθελα να ξαναδιαβάσω, επειδή μου άρεσαν πολύ.
    Αυτά που ξαναδιάβασα, αυτά και θα ψηφίσω και θα τα βαθμολογήσω!
    3 βαθμοί για το 8
    2 βαθμοί για το 4
    1 βαθμός για το 15
    1 βαθμός για το 6 και
    1 βαθμός για το 17.
    Βέβαια και οι υπόλοιπες συμμετοχές είναι άξιες θαυμασμού, όπως και εσύ Μεμαρία, που εργάστηκες για να γίνει όλο αυτό!
    Κίσιζ και εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτίστα μου, να που ξανασυναντιόμαστε όπως άλλωστε το είχα προβλέψει 13 περίπου σχόλια παραπάνω...χοχο!
      Σε ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. Μαρία μου, όπως λέει κι η Αριστέα, ήταν οι λέξεις που καθόρισαν το ύφος και την έμπνευση σ' αυτό τον κύκλο. Απ' τις 23 θαυμάσιες συμμετοχές που συγκέντρωσες, στάθηκα λίγο περισσότερο στις παρακάτω. Θερμά συγχαρητήρια σ' όλους κι ένα μεγάλο "Ευχαριστώ" σε σένα Μαράκι, για τη φιλοξενία και την άψογη παρουσίαση!

    3 βαθμοί στο #15. Το κόκκινο φόρεμα
    2 βαθμοί στο 17. Το υπογάκι
    Kαι οι άσσοι:
    6. “ΜΕΤΡΩ τους ΧΤΥΠΟΥΣ”
    9. Στεριανός καημός
    11. Aaban: το όνομα του αγγέλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου έλειψε το παιχνίδι Μαρία μου, το επιθύμησα και όταν το ξεκίνησες.....δεν το πήρα είδηση !!!Ευτυχώς ήρθα έγκαιρα για να διαβάσω, να συγκινηθώ, να απολαύσω τις 23 συναρπαστικές ιστορίες και ποιήματα....και να βαθμολογήσω....3 βαθμοί στο 8 Χίμαιρες, 2 βαθμοί στο 16 Ακρίτες φυλάνε Θερμοπύλες και από 1 βαθμό στο 17. Το υπογάκι, στο 19. Ζωής μονοπάτια και στο 20. Φθαρμένη βαλίτσα....αν μου επέτρεπαν οι κανόνες του παιχνιδιού, θα βαθμολογούσα όλες τις συμμετοχές, το 12 Η καρδιά της μάνας, το 6. Μετρώ χτύπους, το 11. AΑBAN του αγγέλου, το 3 Ποτέ δεν είναι αργά με συγκινήσανε ιδιαίτερα.... Συγχαρητήρια σε όλους καιένα τεράστιο ευχαριστώ σε εσένα για την άψογη διοργάνωση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Πολύ κρίμα που αυτό το παιχνίδι δεν έχει 24 συναρπαστικές συμμετοχές!:)

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα και συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές!
    Συγχαρητήρια και σε εσένα Μαρία μου για την διοργάνωση και φιλοξενία.

    Με αγάπη τους 3 βαθμούς μου στη συμμετοχή 7. "ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ"
    Μυθιστορηματικό, να αποπνέει στοργή, αγάπη, τρυφερότητα. Ζωντάνεψαν οι πρωταγωνιστές και η σκηνή μπροστά μου. Πλασματικές εικόνες μου δημιούργησε και πραγματικά το λάτρεψα, τα συγχαρητήρια μου σε όποιον το εμπνεύστηκε. Κι ένας ακόμη λόγος που το ξεχώρισα είναι ο τρόπος που χρησιμοποιήθηκε η λέξη μετανάστης, ξέφυγε θεωρώ από τα γνωστά μονοπάτια. Το λάτρεψα και δεν στάθηκα καθόλου στην ηλικία που ίσως και εκεί να εστίαζε, στάθηκα στον χειρισμό της λέξης μετανάστης. Αυτό.

    Τους δύο βαθμούς μου 15. Το κόκκινο φόρεμα
    κυρίως για τη φράση "να δώσεις ένα λουλούδι σε έναν ανύποπτο μεταναστάση" ακόμη και αναφορικά θα μπορούσα να το είχα ήδη προ πολλού αγαπήσει.

    Από 1. βαθμό δίνω στις συμμετοχές εκείνες που θεωρώ πως έμπλεξαν τις λέξεις πιο αρεστά, κατά την προσωπική μου άποψη:

    1. Ο θησαυρός του κόσμου
    9. Στεριανός καημός
    13. Τα βήματα του ελέφαντα

    Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελπίζω Μαρία μου να προλάβω να ψηφίσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω καλώς την μου!!
      Κι εγώ ελπίζω να προλάβεις, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα και αν δεν προλάβεις!:)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Μαρία μου. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, όλες οι συμμετοχές είναι καταπληκτικές!
    Συγχαρητήρια και σε σένα για την άψογη παρουσίαση.
    Τους βαθμούς μου τους δίνω:

    Τους 3 βαθμούς στο 15 "Το κόκκινο φόρεμα". Εξαιρετικό! Οι μικρές του προτάσεις ξεχειλίζουν από άπειρα συναισθήματα.

    Τους 2 βαθμούς στο 6 "Μετρώ τους Χτύπους" Κάθε χτύπος είναι γεμάτος αγάπη. Στον όγδοο πνιγμένο χτύπο δάκρυσα, γιατί είδα να ξεδιπλώνεται το σενάριο του δικού μου 'Φίλου".

    Τους άσσους στο 5 "Χαϊκού* πέντε καταστάσεων"
    στο 13 "Τα βήματα τους ελέφαντα" γιατί μου αρέσουν οι ιστορίες στιλ Αγκάθα Κρίστι
    και στο 16 "Οι Ακρίτες φυλάνε Θερμοπύλες".

    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία μου,
    και πάλι καλησπέρα. Ήρθε λοιπόν η στιγμή και της δικής μου βαθμολόγησης.
    Το “Παιχνίδι με τις Λέξεις”, που κάθε άλλο παρά παιχνίδι είναι, στέκει μαζί με το “Συμπόσιο” ως κορυφαία λογοτεχνικά δρώμενα στην δικτυακή γειτονιά κατά την ταπεινή μου γνώμη.
    Φτάνουμε λοιπόν στην 12η σειρά του, η οποία και είναι η πλέον “βασανιστική”. Το λέω και το εννοώ καθώς έχω μάθει ...απέξω σχεδόν τις 23 συμμετοχές από τις αναγνώσεις αλλά ξέρω δυστυχώς ότι θα αδικήσω κατάφορα πολλές.
    Ας πω ότι ξεχώρισα δύο συμμετοχές που μου έκαναν ένα παραπάνω “κλικ” για διάφορους λόγους. Τι γίνεται όμως ύστερα ; Τι να διαλέξω και τι να αφήσω ;
    Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια στους δημιουργούς που πραγματικά έδωσαν πολύ όμορφα ποιήματα και αφηγήματα. Πάμε λοιπόν:

    3 Βαθμοί στο “Τα βήματα του Ελέφαντα” (Συμμετοχή 13): Τι λέμε τώρα....!!!!! Αστυνομικό αφήγημα, κάτι που πρώτη θαρρώ φορά συναντάμε εδώ και να μείνει έξω από την προσοχή μου δεν το ...αντέχω. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη σύλληψη, το σενάριο δηλαδή, την ατμόσφαιρα, κλειστοφοβική , Αγγλική καθαρά. Την αφήγηση, πλοκή και το φινάλε. Το κίνητρο της εκδίκησης δοσμένο και τεκμηριωμένο ισχυρότατα και παντελώς απρόσμενα. Η Ηθική βάση για τη στήριξη του φόνου άψογη, οι χαρακτήρες ρεαλιστικοί.

    2 Βαθμοί στο “Στεριανός Καημός” (Συμμετοχή 9): Ένα συγκλονιστικό ποίημα. “Ακάνθινος σαν τις μεγάλες ώρες του παράνομου έρωτα”. Τι λόγος Θεέ μου και τι βίωμα....! Με συγκίνησε πολύ κάθε του στίχος, κάθε του λέξη. Και εκείνο που μου άρεσε ιδιαίτερα είναι οι προτροπές που απευθύνει στον αναγνώστη στην τρίτη του στροφή. Ένα μεγάλο μπράβο στον δημιουργό του. Η Πέννα του κάνει θαύματα.

    1 Βαθμός στο “Χιόνισε και πάλι” (Συμμετοχή 2): Από τα πιο εξαίρετα ποιήματα που έχω διαβάσει. Για μένα ήταν κάτι διαφορετικό. Μιλάει στην σκέψη παρά στο συναίσθημα. Ένα ποίημα που θα μπορούσε να εκληφθεί ως μικρό φιλοσοφικό δοκίμιο.
    “Όπως και να ΄χει, όλοι μας γνωρίζουμε 
    πως η ανάμνηση που ίσως κρατηθεί,
    θα είναι μαύρα βρεγμένα αποκαΐδια και σκόνη από γκρίζα στάχτη”

    1 Βαθμός στο “Κόκκινο φόρεμα” (Συμμετοχή 15): Εντάξει, δεν έχω λόγια....! πραγματικά συγκλονιστικό δημιούργημα. Μια σημαία ελπίδας και βιωμάτων. Για ψυχές και στομάχια που έχουν ...καρύδια. Ένα αφήγημα που τιμάει τον άνθρωπο, τη Γυναίκα και μας ταρακουνά σημαντικά.

    1 Βαθμός στο “Η Καρδιά της Μάνας” (Συμμετοχή 12): Το μεγαλείο και ο πόνος της Μάνας σε όλη του τη διάσταση. Η Κοινωνική πραγματικότητα με τον ανήμπορο Πατέρα. Τι να χειριστεί καλύτερα η Μάνα ; Πολλά μπράβο.

    Ζητώ αληθινά συγγνώμη και για ΟΛΕΣ-ΟΛΕΣ (Ναι) τις συμμετοχές, που κάθε μια τους μου έδωσε κάτι ξεχωριστό. Άτιμη βαθμολογία (συμβολική γαρ...) και κράτησα κάτι όμορφο από κάθε δημιουργό.

    Μαρία, απ’ την καρδιά μου ένα ευχαριστώ για την ευκαιρία και χώρο που μας δίνεις να απλώσουμε τα εκφραστικά μας φτερά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Το παιχνίδι μας εδώ μόνο παιχνίδι δεν είναι με την αυστηρή του έννοια, αλλά από την άλλη δεν παύει και να είναι.
      Προσφέρει χαρά ελπίζω όπως κάθε παιχνίδι!
      Κράτησα τον τίτλο που του είχε δώσει η Φλώρα που το εμπνεύστηκε...έτσι το μάθαμε, έτσι το αγαπήσαμε και ίσως αυτό το ανάλαφρο που έρχεται σε αντιδιαστολή με τη σημαντικότητά του να δικαιολογεί τη διαδικασία της βαθμολογίας!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές, τις βρήκα τόσο ξεχωριστές!!
    Μπράβο Μαράκι μου, εξαιρετική διοργάνωση και σε ευχαριστούμε πολύ!!
    Ήταν πολύ συγκινητικά τα κείμενα και σίγουρα θα αδικηθούν αρκετά και λυπάμαι που δεν μπορώ να ψηφίσω περισσότερα

    3 βαθμούς δίνω στο 9 Στεριανός καημός
    2 βαθμούς δίνω στο 15 Κόκκινο φόρεμα κι από 1 βαθμό στα 6 Μετρώ τους χτύπους, 22 Δάκρυα ουράνια τόξα, 23 Χέρια υψωμένα

    Καλή επιτυχία σε όλους κι ευχαριστώ για όσα ένιωσα διαβάζοντας!! Φιλιά πολλά!! 😙🍄🦋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Μαρία μου! Άψογη διοργάνωση, σε ευχαριστούμε για όλα!
    Λοιπόν διάβασα, ξαναδιάβασα και ήρθε πια η ώρα να ψηφίσω. Οι βαθμοί μου (και η γνώμη μου!) έχουν ως εξής:
    3 βαθμούς → 6, "Μετρώ τους χτύπους". Μια ευαισθησία με τα σκυλιά την έχω, είμαι και σκυλομαμά, κι αυτό το κείμενο που αρχικά ήταν τόσο γλυκό και συγκινητικό κατέληξε να είναι σαν μαχαιριά στην καρδιά για μένα (και ακόμη πιο συγκινητικό από ό,τι ξεκίνησε). Η όλη αφήγηση έβγαζε μια γλύκα και φώναζε "αγάπη"... Υπέροχο.
    2 βαθμούς → 15, "Το κόκκινο φόρεμα". Παρατήρησα κι εγώ όπως και η Αριστέα πιο πάνω ότι από το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου λείπουν οι τελείες (και όχι μόνο!). Δεν υπάρχει παύση πουθενά. Μετά τις πρώτες φράσεις που διάβασα όμως, μπήκα ως αναγνώστρια σε μια αγχώδη κατάσταση. Ένιωθα σαν να λέγονται οι φράσεις απνευστί από την ηρωίδα, με ταχύτητα πολυβόλου, και έτσι καταιγιστικά τις διάβασα. Το ότι οι προτάσεις στο σύνολό τους είναι σύντομες και κοφτές εντείνει κατά πολύ αυτή την εντύπωση, έτσι το κείμενο γίνεται ιδιαίτερα έντονο.
    1 βαθμός → στο 8 ("Χίμαιρες": αν και μικρό σε έκταση, το βρήκα πλήρες σε εικόνες, συναίσθημα και νοήματα. Εξαιρετική επιλογή ο τίτλος), στο 17 (Υπογάκι: κείμενο γλαφυρό και ολοκληρωμένο, μου άρεσε το θέμα και η ροή του λόγου) και στο 5 (Χαϊκού 5 καταστάσεων: πολύ-πολύ όμορφα!)
    Πολλά μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες, απόλαυσα πραγματικά την ανάγνωση! Μαρία μου καλή δύναμη να έχεις τώρα για τα αποτελέσματα. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Για μια ακομη φορά Μαρία μου..οι συμετοχες όλων με αφησαν με τα καλυτερα και τα πιο δυνατα συναισθήματα..και ηταν οι λέξεις εκεινες που εδωσαν τις τοσο ομορφες εμνευσεις!!
    Και τώρα ποιο να ξεχωρισω και ποιο να αδικήσω..!!Λυπαμαι που δεν υπαρχουν περισσοτεροι βαθμοί.. Το παιχνίδι εγινε πια θεσμός φίλη μου.. η βαθμολογία μου με πονο ψυχης για όλα τα αλλα που δεν μπορώ να δωσω βαθμό.
    Το 3 το δινω στο "15 " το κόκκινο φορεμα... με εκανε να ανατριχιασω με το θέμα του..
    Το 2 το δινω στο "12" η καρδια της μανας...για όλες τις μάνες..που αγαπανε..
    Και απο 1 βαθμό στο "9" Στεριανος καυμός.. γιατι έχει πολύ ωραιες λεξεις συνταιριασμένες καταπληκτικό.
    Στο "8" Χίμαιρες... για την λυρικότητα του...
    Και στο "17" Το υπογάκι.. γεματο συναισθημα..!!!
    Πόσα ακομα ξεχωρισα.!!! το 22.. το 19.. το 18..το 5 το χάικου.. και τόσα αλλα .. όλα μα όλα είχαν κατι ξεχωριστο να πουν μπραβο σε όλους και σε σενα ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ για την ομορφη διοργανωση του παιχνιδιού... να περνας ομορφα ότι και να κανεις.. φιλακιααα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρία καλημέρα.. Ζήλεψα , και στο επόμενο θα έχω συμμετοχή , αρκεί να το αντιληφθώ (δεν έχω ξαναγράψει ..θέλω τον χρόνο μου και για καμιά πρόβα με κάθε επιμέλεια..).
    Η βαθμολογία μου.. 3 βαθμούς στο 12 για τον υπέροχο μονόλογο και στάθηκα στο «..όλα τα σενάρια από τη ζωή είναι βγαλμένα..»
    Πάντοτε τους 2 βαθμούς τους δίνω στη γραφή που είναι κάτι διαφορετικό τολμηρό και σε κεντρίζει , λοιπόν στο 7..
    1 βαθμό στο 17 , να καταγραφεί και το δικό μου ναι στην Αμερσούδα..
    1 βαθμό στο 9 , περίτεχνο κομμάτι ανώτερης ποίησης..
    1 βαθμό στο 5 , ωραία και δύσκολη προσπάθεια με χαικού..
    Κάνω απλή αναφορά ότι μου άρεσε και το 15 αλλά με δυσκολεύει στο όποιο σχόλιο πρέπει να κάνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Θα φροντίσω να σε ενημερώσω όταν ξεκινήσει το νέο παιχνίδι και θα είναι μεγάλη χαρά να δω και δική σου συμμετοχή!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  28. Χαιρετίζω άπαντες με χαρά και χαμόγελο, καθώς το χάρηκα πάρα πολύ. Τόσες όμορφες συμμετοχές, που δυσκολεύεσαι να καταλήξεις στη τελική πεντάδα.

    Έπειτα από αρκετές αναγνώσεις, θα καταλήξω...

    στο #15, που δίνω 3 βαθμούς: Δημιουργέ τού κόκκινου φορέματος, εσύ είχες έλλειψη στα σημεία στίξης κι εγώ, μ' αυτό που διάβασα, έχω έλλειψη στις λέξεις.
    στο #17 που δίνω 2 βαθμούς: Πολύ λυπάμαι που δίνω μόνο δύο βαθμούς.

    Κι από ένα βαθμό στα #6, #9 και #16 που τα βρήκα υπέροχα!

    Συγχαρητήρια σε όλους. Και σε σένα, Μαρία μου, μπράβο κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη φιλοξενία, τη διοργάνωση και την εποπτεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  29. Ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε παντρεμένοι εδώ και περίπου οκτώ χρόνια. Wereμασταν ευτυχισμένοι με δύο παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι. πριν από πέντε μήνες, άρχισα να παρατηρώ κάποια περίεργη συμπεριφορά από αυτόν και μερικές εβδομάδες αργότερα ανακάλυψα ότι ο άντρας μου βλέπει κάποιον. Άρχισε να γυρίζει σπίτι αργά από τη δουλειά, δεν ενδιαφέρεται πια για μένα ή τα παιδιά, Μερικές φορές βγαίνει έξω και δεν επιστρέφει στο σπίτι για περίπου τρεις-έξι ημέρες. Έκανα ό, τι μπορούσα για να διορθώσω αυτό το πρόβλημα, αλλά όλα χωρίς αποτέλεσμα. Ανησυχώ πολύ και χρειαζόμουν βοήθεια. Καθώς περιηγούμουν στο Διαδίκτυο μια μέρα, συνάντησα έναν ιστότοπο που πρότεινε ότι το DR WALE μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση συζυγικών προβλημάτων, στην αποκατάσταση των διαλυμένων σχέσεων και ούτω καθεξής. Έτσι, αισθάνθηκα ότι έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί του αφού τον επικοινώνησα, του είπα τα προβλήματα που αντιμετώπιζα στο γάμο μου, μου είπε ότι θα μου κάνει ένα ξόρκι. κάτι που μου έκανε καλά. Σε μερικές εβδομάδες αργότερα ο άντρας μου ήρθε σε μένα και ζήτησε συγγνώμη για τα λάθη που έκανε και υποσχέθηκε ότι δεν θα το ξανακάνει. Από τότε, όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό. Εγώ και η οικογένειά μου ζούμε ξανά ευτυχισμένοι .. Όλα χάρη στο DR WALE. Εάν χρειάζεστε ένα ξόρκι ορθογραφίας που μπορεί να κάνει ένα ξόρκι που λειτουργεί πραγματικά, σας προτείνω να επικοινωνήσετε μαζί του. Δεν θα σε απογοητεύσει. Αυτό είναι το WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπάρχει ένας άνθρωπος που εμπιστεύομαι και κάνει θαύματα με ξόρκια, το όνομά του είναι DR WALE. έσωσε τον γάμο μου πριν από εννέα χρόνια με το ξόρκι του. Ο σύζυγός μου υπέβαλε αίτηση διαζυγίου και ήταν πολύ ντροπιαστικό, ντροπιαστικό και αποκαρδιωτικό, άρχισα να αναζητώ βοήθεια στο Διαδίκτυο όταν είδα διάφορες μαρτυρίες όπου οι άνθρωποι εκτιμούσαν τον DR WALE που τους βοήθησε να αποκαταστήσουν τη σχέση τους, οπότε επικοινώνησα μαζί του μέσω WhatsApp: +2347054019402 για βοήθησε και απάντησε και υποσχέθηκε να με βοηθήσει να αποκαταστήσω τον γάμο μου με το ξόρκι του. Έκανα όπως μου είπε και μερικές μέρες αργότερα ο άντρας μου επέστρεψε παρακαλώντας με γονατιστός να τον συγχωρήσω και να τον δεχτώ πίσω. Ακύρωσε το διαζύγιο, Πάνε εννιά χρόνια τώρα και είμαστε ακόμα ευτυχισμένοι παντρεμένοι. Θα συνεχίσω να εκτιμώ τον DR WALE επειδή είναι ένας Θεός στη Γη. Μπορεί επίσης να σε βοηθήσει. Επικοινωνήστε μαζί του μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή