Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

"Παίζοντας με τις λέξεις"...Bράβευση και αποτελέσματα 4ου παιχνιδιού

Μια εβδομάδα τριγυρνούσαμε στα μονοπάτια που χάραξαν οι ιστορίες και τα ποιήματα του "Παίζοντας με τις λέξεις", του δικού μας παιχνιδιού, όπως το αποκαλούσαμε από τότε που το εμπνεύστηκε η Φλώρα του TEXNIS STORIES.
Πιάναμε το κουβάρι της κάθε μιας συμμετοχής και προσεκτικά ξετυλίγαμε συναισθήματα κι εικόνες.
Και φτάναμε στο δύσκολο μέρος του παιχνιδιού. Στη βαθμολογία. Εσείς φτάνατε δηλαδή, γιατί εγώ τα δύσκολα τα γλιτώνω και μου μένει η χαρά της διοργάνωσης και της απόλαυσης των συμμετοχών, χωρίς να χρειάζεται να ξεχωρίσω καμιά.
Και δε θα μπορούσα να ξεχωρίσω καμιά, γιατί όλες τις αγάπησα από την πρώτη στιγμή που τις διάβασα (μην ξεχνάτε πως τις απολάμβανα μία μία) και είμαι περήφανη για κάθε μια από αυτές, ανεξαρτήτως βαθμολογίας.
Η οποία βαθμολογία από την επόμενη φορά θα είναι λίγο διαφορετική, ούτως ώστε να υπάρχουν περισσότεροι βαθμοί. Αυτά όμως θα τα πούμε όταν φτάσει εκείνη η ώρα.
Τώρα είναι ώρα γιορτής!
Η βαθμολογία ολοκληρώθηκε κι έχω τα αποτελέσματα!
Πριν σας αποκαλύψω όμως τη μεγάλη νικήτρια, θέλω να σας ευχαριστήσω γιατί χωρίς εσάς δε θα υπήρχε το παιχνίδι! 
Οι λέξεις: ήχος, παραμύθι, αντιπερισπασμός, βάρκα, δάσος, ήταν οι οδηγοί μας σε τούτο το ταξίδι.


Η ιστορία της Μαρίας Κανελλάκη Λουστρίνια νούμερο 37 είναι η ιστορία που ξεχωρίσατε και η Μαρία από "το απάγκιο" είναι η μεγάλη νικήτρια! 
Μαρία μου, πολλά συγχαρητήρια!!


«Το καστόρινο μποτίνι σε 39. και τη γόβα πίσω. και τη μπαλαρίνα με το σουέτ φιογκάκι. τα δοκιμάζω και θα δω ποιο θα πάρω».
Το κλασσικό παραμύθι : «Η αναποφάσιστη σαρανταποδαρούσα». Τίποτα δεν πήρε. Είχε χρόνο για σκότωμα. Μόλις τηλεφώνησε η κολλητή της, έφυγε δρασκελίζοντας ανοιγμένα κουτιά και  διάσπαρτα παπούτσια. Επιστρέφω στα κουτιά τους τα μποτίνια νούμερο 39, τις δωδεκάποντες νούμερο 40 -το 39 την χτύπαγε στο κότσι- και τις μπαλαρίνες με το σουέτ φιογκάκι. Μου φάνηκαν μελαγχολικές, μετά την οδυνηρή δοκιμασία τους στα πόδια της κυρίας με το κότσι. Σάμπως να τις άκουσα ν' αναστενάζουν «Βάρκες μας έκανε η μαντάμ!».
Ανεβαίνοντας στο πατάρι, ακούω για εκατομμυριοστή ίσως φορά, τον ήχο του τριξίματος απ' την πετσικαρισμένη σκάλα. Θαρρώ πως γερνάμε μαζί. Όταν πρωτόπιασα  δουλειά στο πρατήριο υποδημάτων «Το Μιλάνο», ήταν μια κομψή στριφογυριστή σκάλα, που χαιρόσουν να την ανεβοκατεβαίνεις. Τακτοποιώ τα κουτιά στα ράφια τους. Στην κορυφή τα 36άρια. τεντώνομαι κι η μέση μου κάνει συγχορδία στη σκάλα του Μιλάνου. Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, πάντα ταξινομούσα δεδομένα στη ζωή μου. Μάλλον ήταν το πεπρωμένο μου να γίνω πωλήτρια παπουτσιών. Και το βράδυ σπίτι, συνεχίζω να τακτοποιώ για να διατηρώ το τέμπο μου. Τα παιχνίδια στο δωμάτιο του Πετράκη, τα βιβλία της Ρηνούλας, τα άπλυτα του Τάσου. Τα σώβρακα στους 90 βαθμούς. τις κάλτσες στη συρταριέρα. την γκόμενα του Τάσου στο πατάρι του μυαλού μου. ψηλά, μαζί με τα 36άρια...  «Ματίνα κατέβα! Πελάτισσα».
Με λένε Ματίνα και φοράω το νούμερο 37. Οι καλύτερες αναμνήσεις μου είναι ως το νούμερο 35, κάπου στην εφηβεία μου. Λουστρινένια παπούτσια, σχολείο, βιβλία κι ένα σύντομο πέρασμα απ' το δάσος της ξεγνοιασιάς, πριν φανεί ο κακός λύκος. Ο έσχατος ηρωικός αντιπερισπασμός της καλής μου μοίρας, στα άβολα παπούτσια που μου κράταγε ρεζερβέ η ζωή για τα επόμενα χρόνια.  Μαζί με τη μάνα μου, έθαψα τη σχολική ποδιά και τα λουστρινάκια μου. Πήγα τροχάδην στις νυφικές γόβες, νούμερο 38. Ευγενώς δανειοδοτημένες απ' την ξαδέρφη Γιωργία. Έπλεαν τα πόδια μου, αλλά «M' αυτούς τους πάτους, ποιος θα το καταλάβει;». Κανείς δεν κατάλαβε πως εκείνο το βράδυ δεν έκλαιγα από συγκίνηση, μα για το θεόρατο νούμερο ζωής που μου διαλέξανε.
Ο Τάσος φορούσε 43. Μολύβι το πόδι του. Το διαπίστωσα μόλις επιστρέψαμε απ' το ταξίδι του μέλιτος. Πέντε μέρες στο πατρικό του, στους εξωτικούς Γαργαλιάνους. Τότε κατάλαβα πως το 37, δεν ζευγαρώνει επ'ουδενί με το 43. Νόμος της υποδηματοποιίας. Η τροχιά που διαγράφει μια κλωτσιά του 43, είναι απείρως μεγαλύτερη απ' το ισχνό διάνυσμα του 37. «Με λίγο μολυβόνερο, ποιος θα το καταλάβει;»
Στο χαμηλοτάβανο παταράκι του Μιλάνου, έχω κρυμμένο ένα κουτί με τ' αγαπημένα μου λουστρίνια, νούμερο 37. Με περίμεναν υπομονετικά να τακτοποιήσω όλα τα κουτιά στη θέση τους και να το σκάσουμε παρέα. Το αφεντικό γέρασε, το Μιλάνο κλείνει, ο Πετράκης φοράει πια νούμερο 44 και η Ρηνούλα 39. Ο Τάσος φοράει παντόφλες κι η γκόμενα του Τάσου παντρεύτηκε έναν βιομήχανο, πολλά νούμερα μεγαλύτερό της.
Απόψε φοράω τα λουστρίνια μου και ξαναμένω ορφανή. Χρωστάω σ' ένα νούμερο που δεν το φόρεσα ποτέ. 
Το 36. 


Συγχαρητήρια πολλά όμως αξίζετε όλοι όσοι αφήσατε τις σκέψεις σας, την ψυχή σας και τη φαντασία σας να μας παρασύρουν σε διαφορετικά μονοπάτια.

Ακολουθούν οι βαθμολογίες:
1. " σε μια μικρή όαση" (Katerina Verigka4
2. Πορεία  (airis) 3
3. Στο ύψος των θεών και των αγγέλων (ποιώ - ελένη) 6
4. Οι κάτοικοι ενός λεξικού (ANNA Flo) 11
5. Μεγάλοι φόβοι  (me maria) 14
6. Το προξενιό!!!!!! (Katia Markouizou)
7. Μια στιγμή φτάνει (ποιώ - ελένη) 3
8. Λουστρίνια νούμερο 37  (Maria Kanellaki) 26
9. Η αλήθεια  της! (ANNA Flo) 9
10. Η περούκα (marilenaspotofart) 22
11. Συνεχίζεται...(Η blogger της διπλανής πόρτας) 1
12. Το ταξίδι (Χριστόφορος Τριάντης) 7
13. Greek krisis HITS 2015 (Lysippe) 7
14. Διώξε μου τον πόνο! Μαρίνα (to e-periodiko mas official) 6
15. Διαφυγή (Μαρία Νι) 1
16. ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΑΜΑ!! (Σμαραγδένια Ρούλα) 5
17. Η Νύχτα της αλήθειας (Giannis Pit) 3
18. Κι ο δρόμος είναι μακρύς ακόμη  (Flora Gia
19. Ένα γράμμα (Ελένη Φλογερά) 2
20. Η ζωή μου για τη δική της (Elkador) 2


Μας τίμησαν με τη βαθμολογία τους οι:
1. ANNA Flo
2. Katerina Verigka
3. airis
4. Mia Petra
5. Giannis Pit
6. Lysippe
7. marilenaspotofart
8. Σμαραγδένια Ρούλα
9. nieneke nia
10. Funky Monkey
11. ποιώ - ελένη
12. Άννα...
13. Μαρία Νι
14. ΕΚΦΡΑΣΟΥ
15. Η blogger της διπλανής πόρτας
16. Katia Markouizou
17. FLORA GIA
18. to e - periodiko mas official
19. xristin
20. Maria Kanellaki
21. Ελένη Φλογερά
22. Κλαυδία 
23. Άρης Άλμπης

Μετά από κλήρωση η Σμαραγδένια Ρούλα κερδίζει ένα από τα συμβολικά δώρα. Το άλλο θα δοθεί ως είθισται στη νικήτρια Μαρία!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα κι αν δείτε κάποιο λαθάκι παρακαλώ ενημερώστε με.
Ελπίζω να μην έχω κάνει κανένα λάθος στη βαθμολογία.
Σας εύχομαι πάντα να είστε καλά και πάντα δημιουργικοί, με όμορφες εμπνεύσεις!!

24 σχόλια:

  1. Η αγαπημένη μου στιγμή!! Συγχαρητήρια σε όλους και στην νικήτρια Μαρία που σαρώνει όλα τα Παίζοντας με τις Λέξεις!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που συμμετείχα και που το εγκαινίασα κιόλας!! :)
    Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία, όσους το βαθμολόγησαν και όσους το σχολίασαν, να είστε καλά!!
    Μαρία μου πολλά φιλιά και περαστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει... Πειράζει που παρ ότι επατώσαμεν εγώ χαίρομαι γιατί οι δυο πρώτες μου επιλογές
    ήταν αγαπημένες ψυχές και εξαιρετικές πένες; Α ρε κανελλάκι μου μυρωδάτο ...Το έκαμες πάλι το θαύμα σου!
    Μπράβο σε όλους . Ήταν πραγματικά ένα υπέροχο Παιχνίδι, όλα κύλησαν θαυμάσια και περάσαμε
    όμορφα, όμορφα και τούτη τη φορά♫ ♫ ♪
    Πάμε για το επόμενο γερά!

    Καλό ΣΚ να έχουμε!
    Μαρία μου άξια!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου
    Συγχαρητήρια στην νικήτρια και σε όλους τους συμμετέχοντες, το αξίζουν πραγματικά γιατί ήταν μία από τις λίγες φορές που δεν ήξερα ποια να επιλέξω για καλύτερη.
    Καλή συνέχεια
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ σας το 'χω πει, να κάνουμε έναν διαγωνισμό άνευ Κανελλακίου, να δούμε άσπρη μέρα, εσείς τίποτα! Μας πήρε και τα...λουστρίνια το Κανελλάκη! Αχαχαχα! Χιούμορ κάνω η-ξανθή-με-το-σαντρέ-κόρη, παιδιά μου! Κανελλάκη, θερμά συγχαρητήρια μανίτσα, όπως και σε όλους τους άλλους βεβαίως βεβαίως! Μπράβο στο τυχερό Σμαράγδι, μα και στην άψογη οικοδέσποινα Μαρία! :) Καλημερούδια και καλό σ/κ σε όλους (υπό την σκιά τής παγκόσμιας τρομοκρατίας δυστυχώς.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγχαρητηρια Κανελλακη με τα υπεροχα πατουμενα , συγχαρητηρια σε ολους και όλες για αλλη μια φορα , λεξεις που με ροκα και αδρακτι εγνεψαν υπέροχες ιστορίες για μια ακομη φορα με ενορχηστρωτη εσενα Μαρια μου μπραβο σου κοριτσι μου πολλα πολλα φιλια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήμουν σίγουρη για τα Λουστρίνια της Μαρίας. Υπέροχο!!!
    Μπράβο σε όλους!
    Κόντρα στους νωθρούς, άγριους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Μαρία μου και τα συγχαρητήρια μου
    Άλλο ένα "παιχνίδι" επέφερε καρπούς εύγευστους
    Συγχαρητήρια στο κανελλάκι μας για την πολύ
    όμορφη διαδρομή της αλλά και στην Μαριλενού μας
    για την απίστευτη ματιά της
    Καλότυχο πάντα το Σμαράγδι μας!!
    Πάμε γι άλλα όπως σωστά λέει η Μαρία παραπάνω
    κόντρα στις παγκόσμιες επιβουλές...

    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στην Μαρία τη νικήτρια αλλά και την Μαρία την οικοδέσποινα. Τελικά η νίκη της Μαρίας Κανελλάκη δεν μας κάνει εντύπωση, έτσι;;; Δικαίως σαρώνει πάντα!! Συγχαρητήρια τι άλλο να πω; Είναι μικρή η λέξη ''συγχαρητήρια'' για την πένα της.
    Άλλος ένας διαγωνισμός που άφησε όμορφη ''γεύση'' και σε μας που συμμετείχαμε και που εσύ Μαρία μου μας πρόσφερες τόσο όμορφη φιλοξενία.
    Συγχαρητήρια και στην Ρούλα το τυχερό κορίτσι!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στις δυο Μαρίες μας!!! Στη νικήτρια Μαρία με τα υπέροχα λουστρίνια της και σε σένα Μαράκι για την άψογη διοργάνωση και την υπομονή σου!!!
    Θέλω να ευχηθώ στην αγαπημένη μας Ρούλα να είναι πάντα τυχερή!!!
    Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πεις για την Μαρία μας; Όπως πάντα σαρωτική. Συγχαρητήρια πολλά για την πρωτιά και την έμπνευσή της.
    Κι η Ρούλα μας πάντα καλότυχη να 'ναι.

    Και σε σένα πολλά μπράβο, Μαρία μου. Είσαι υπέροχη οικοδέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαράκι μου, ένα τεράστιο ευχαριστώ κι από μένα, για τον κόπο και τη φροντίδα σου!
    Όλα άψογα, περάσαμε υπέροχα και σ' αυτό το παιχνίδι!
    Ευγνώμων για τις ψήφους και τα σχόλια των συμπαικτών!
    Να'μαστε καλά και να παίζουμε με λέξεις και νοήματα...
    Και η κλήρωση της Ρούλας μας, μ' ανέβασε ως την κορυφή του ... Μιλάνου. Κι ακόμα ψηλότερα.
    Πάντα καλότυχη να είσαι Ρούλα μου αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα! Συγχαρητήρια στις νικήτριες Κ φυσικά στην οικοδέσποινα για τον διαγωνισμό! Διάβασα τις συμμετοχές μόνο μια φορα και δεν θέλησα να βάλω πρόχειρα βαθμολογία αλλά να τα ξαναδιαβάσω. Οι μέρες περάσαν και "το μυαλό μου και μια λίρα" επικράτησαν. Την επόμενη θα είμαι πιο τυπικός! Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποσο χαίρομαι που το Καννελακι μας... είναι υπεράνω όλων...αυτό θα πεις πως είμαστε περήφανες για εκεινη που σαρωνει.. με την γραφή της.. και τι φταιμε εμεις που μας αρέσουν αυτά που γραφει;...χαίρομαι που αυτη η ομορφη γειτονια... ξέρει και διαβαζει... ασχετως βαθμολόγιας...!!!!!!! Καλέ; κέρδισα λέει; που κέρδισα κορίτσια μου αφού πήρα 5;...καλά.. για να το λέει η Μαρία έτσι θα είναι..δηλαδή τώρα είμαστε δύο οι τυχερούλες; τι ωραια... αυτό ομως να είσαι του 5 και να κερδιζεις μονο σ αυτην την γειτονια μπορεί να συμβαίνει...χι.χι...
    Μαρία μου να είσαι καλα και να μας φιλοξενείς στο παιχνιδι των λέξεων που το κανεις παντα τοσο αψογα... και ναι... εισαι και εσύ τυχερή που δεν βάζεις βαθμολογίες...χι..χι.και σε άλλα με το καλό... να περνας ομορφα οτι και να κανεις σε ευχαριστω πολύ .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για μία ακόμη φορά τα συγχαρητήριά μου στις Μαρίες, Κανελλάκι και οικοδέσποινα, συγχαρητήρια σε όλους όσουςσυμμετείχαν και μας χάρισαν την απόλαυση της ανάγνωσης των θαυμάσιων γραπτών τους, συγχαρητήρια και στο τυχερό Ρουλάκι το Σμαραγδένιο, ανυπομονώ για το επόμενο παιχνίδι..... Να είμαστε όλοι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Μαρία στην διοργάνωση αυτής της εξαίρετης πρωτοβουλίας. Μας έδωσες την ευκαιρία να βάλουμε κάτω την έκφρασή μας, το μυαλό και τη σκέψη μας να γράψουμε κάτι και να εκφραστούμε.
    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές των φίλων εδώ που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ακούμπησαν την ψυχή τους.
    Ειδικά συγχαρητήρια στην Μαρία Κανελλάκη για την δημιουργία της και τα Λουστρίνια της που όντως συγκίνησαν όλους.
    Μακάρι να συνεχιστούν ανάλογες πρωτοβουλίες.

    Υ.Γ. Μια μικρή ερώτηση: Στον πίνακα με τις βαθμολογίες εμφανίζονται μονάχα 20. Θαρρώ πρέπει να έχουμε και άλλες συμμετοχές.

    Φιλιά πολλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες και όλους για την ομορφιά που μοιραστήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 20 ήταν οι συμμετοχές μας όλες κι όλες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για όλα!!!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Μαρία μου!! Τρελαίνομαι για τα αποκαλυπτήρια!! Μπράβο στο άξιο και ταλαντούχο κανελλάκι μας!! Τα λουστρίνια της ήταν μεσα στα αγαπημένα μου κείμενα!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια στην Μαρία μας!! Οπως και σε όλες τις συμμετοχές που πάλι μας κάναν δύσκολη την διαδικασία ψηφοφορίας!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ Μαρία μου για τους έξτρα βαθμούς, νομίζω ήταν απαραίτητο να προστεθούν καθώς βλέπεις κι εσύ από πρωτο χέρι τι κείμενα κυκλοφορούν κι οπλοφορούν!! ;)))
    Σε ευχαριστώ για την υπέροχη φιλοξενία σου και τον ζεστό χώρο που σε όλους μας προσφέρεις!! Ευχαριστώ πολύ πολύ κι όλους τους φίλους που διάβασαν και αγάπησαν την περουκίτσα!!
    Καλή ξεκούραση να ευχηθώ Μαρία μου, στην εκπληκτική Μαρία μας και πάλι μπράβο και στην Ρούλα μας πάντα να ναι τυχερή!! Φιλάκια πολλά κι ολόγλυκα!! Καλό υπόλοιπο Κυριακής σε όλους και πάντα με όμορφες εμπνεύσεις να συνταξιδεύουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ιστορίες σας, για τη συμμετοχή σας γενικά με όποιον τρόπο και σε αυτό το παιχνίδι!
    Να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολλά μπράβο στην νικήτρια μας για την έμπνευση της και πάντα τυχερή να είναι η Σμαραγδένια μας!
    Πάντα χαίρομαι με αυτά τα δρώμενα γιατί μας δίνουν την ευκαιρία να εμπνευστούμε όλοι μαζί και η παλέτα έμπνευσης που βλέπω να ξεδιπλώνετε ύστερα, με εντυπωσιάζει κάθε φορά και πιο πολύ.
    Σε ευχαριστούμε και εσένα γλυκιά μας οικοδέσποινα για την όμορφη φιλοξενία που μας χάρισες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mαρία μου,
    σ' ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για την αγάπη με την οποία έχεις περιβάλλει το παιχνίδι μας.
    Συγχαρητήρια στην νικήτρια αλλά και σε όλους όσους έγραψαν με ένα δύσκολο συνδυασμό λέξεων.
    Φιλιά και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφη ιστορία!!!!!
    συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια σε όλους! Και φυσικά σε εσένα, Μαρία μου, για ακόμη μια άψογη διοργάνωση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή