Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

"ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CINEFIL"

Τα τέσσερα χρόνια του blog του 
cinefil-net.blogspot.gr γιορτάζει ο Giannis Pit και μας προσκαλεί να τα γιορτάσουμε μαζί του, απαντώντας σε λίγες ερωτήσεις!
Εύκολο θα μου πείτε, μα τελικά δεν είναι και τόσο!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΞΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Johnny Depp
Δε νομίζω πως χρειάζεται συστάσεις.
Το ταλέντο του είναι αναμφισβήτητο, όπως και η ευκολία με την οποία υποδύεται και τους πιο παράξενους ρόλους!
Κι αυτή ήταν η ερώτηση που τα βρήκα ομολογουμένως σκούρα.
Κατά καιρούς θαυμάζω κάποιους, αλλά ο αγαπημένος μου αλλάζει ανάλογα τα φεγγάρια.
Ε, αυτό το φεγγάρι είναι ο Τζόνι!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Κατευθείαν σκέφτηκα τον Δημήτρη Χορν...όχι άδικα έτσι;



ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Θαυμάζω απεριόριστα την Meryl Streep.
Παρακολουθώ την πορεία της και ανυπομονώ κάθε φορά για την επόμενη ταινία της.



Αυτή η γυναίκα μπορεί να παίξει όλους τους ρόλους.
Και τους έχει παίξει.
Να, όμως που εγώ θα διαλέξω μια σκηνή από το ανάλαφρο, αλλά και υπέροχο (ναι, το λάτρεψα) Mamma Mia, που όσες φορές και να δω θα συγκινηθώ το ίδιο!



ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ


"Το κορίτσι με τα μαύρα".
Η Έλλη Λαμπέτη.
Μέσα μου παλεύει με την Τζένη Καρέζη, μα αυτή τη φορά θα νικήσει η Έλλη!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΞΕΝΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Alfred Hitchcock 
Έχω μια αδυναμία στο μυστήριο και πώς να το κάνουμε;
Ο Χίτσκοκ ήταν άρχοντας στο είδος!



ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Μιχάλης Κακογιάννης 
Για να μην καταλήξει η ανάρτηση αφιέρωμα στο μεγάλο σκηνοθέτη θα αφήσω τρία έργα του να μιλήσουν.
Και βάζω μόνο τρία, αυτά που βρήκα πρώτα, γιατί είμαι σίγουρη πως ξέρετε και τα υπόλοιπα!






ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΥΘΩ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ

Τη Σκάρλετ Ο΄ Χάρα στο "Όσα παίρνει ο άνεμος" και θα ήθελα επίσης να είμαι φτυστή η Vivien Leigh γενικότερα.
Η Σκάρλετ είναι μια καλλονή του Νότου, αλλά είναι ταυτόχρονα και μια δυναμική, φιλόδοξη γυναίκα που καταφέρνει πολλά, αν και όχι πάντα με τους καλύτερους τρόπους.
Εκμεταλλεύεται την ομορφιά της και την αδυναμία που της έχουν οι άντρες και καταφέρνει στο τέλος να κάνει τον άντρα που την αγάπησε, αλλά και τον αγάπησε να φύγει λέγοντας:
"Frankly, my dear, I don't give a damn"
Αυτή όμως δεν πτοείται.
"Tomorrow is another day", επιμένει να λέει και όλα μοιάζουν πάλι δυνατά.

Αν και δε συμφωνώ με όσα κάνει, και με θυμώνει που η σχεδόν αρρωστημένη, κοριτσίστικη εμμονή της για τον Άσλεϊ δεν την αφήνει να δει την αλήθεια, είναι ένας ρόλος που αν μου τον πρότεινε ο ατζέντης μου, (που σαφέστατα θα είχα αν ήμουν ηθοποιός, και μετά ξύπνησα), δε θα έλεγα όχι.


ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ή ΞΕΝΗ) ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ

Ποια να πρωτοπώ!
Είναι πάρα πολλές.
Γι' αυτό κι εγώ θα πω, σαν παιδάκι που είμαι και αγαπάω πολύ τα παραμύθια, μία που αναμένεται γύρω στα Χριστούγεννα.
Ελπίζω να μην τιμωρηθώ γι' αυτή μου τη ζαβολιά!
Μα να, πρωταγωνιστεί η αγαπημένη μου ξένη ηθοποιός και κάνει και τον κακό το λύκο ο αγαπημένος μου (αυτό το φεγγάρι) ξένος ηθοποιός.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, προειδοποιεί η ταινία!!
Κι εγώ λέω να προσέξω!



Δε θα την κάνω εκείνη τη ζαβολιά τελικά.
Μια ταινία (από τις πολλές) που επιθυμώ να δω, αλλά δεν έχω καταφέρει ακόμα είναι το "Big Fish".
Και σε αυτή (τι σύμπτωση!) τα μαγικά στοιχεία δε λείπουν.



ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ: ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ

Το παιδί ξεπετάχτηκε από μέσα μου από την προηγούμενη κιόλας ερώτηση και αφού είναι εύκαιρο, το αφήνω να απαντήσει και τούτη...
Θέλω να δω, να ξαναδώ δηλαδή, πολλές.
Να πω τελικά τη Μικρή γοργόνα "little mermaid" που πάντα με γοήτευε ακόμα και στο κλασικό παραμύθι του Άντερσεν που έγινε "αφρός" και δεν είχε το ευτυχισμένο τέλος της ταινίας, ή την πεντάμορφη και το τέρας;
Ή να πω άλλη;
Τελικά θα πω την Πεντάμορφη και το τέρας "Beauty and the Beast" και θα σας προσκαλέσω να...
Be Our Guest


ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΤΕ .....ΛΙΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ  και ΓΙΑΤΙ ;

Πολλές!
Αλλά νομίζω πως θα νικήσει τελικά στα σημεία το "Όσα παίρνει ο άνεμος".
Γιατί;
Γιατί είχα λατρέψει το βιβλίο πριν ακόμα δω την ταινία.
Γιατί ήταν μια υπερπαραγωγή της εποχής της και η Vivien Leigh μια ανεπανάληπτη Σκάρλετ!
Γιατί πολύ απλά, την αγαπάω αυτή την ταινία.
Κολλήματα είναι αυτά, δεν ξεπερνιούνται έτσι εύκολα!


Τρέχω τώρα να ειδοποιήσω τον Giannis Pit ότι είναι έτοιμη η συμμετοχή μου!
Εδώ μπορείτε κι εσείς να δείτε τη σχετική ανάρτηση και να αποφασίσετε να πάρετε μέρος!

47 σχόλια:

  1. Ο Johnny Depp είναι μακράν ο πιο αγαπημένος μου, σε όλες τις ταινίες έχει διαφορετικούς ρόλους και έχει τεράστιο ταλέντο... Συμφωνώ!
    Όσο για Έλλη Λαμπέτη και Τζένη Καρέζη, μεγάλο το δίλημμα.... ίσως προτιμώ λίγο παραπάνω την Καρέζη.
    Δύσκολο να αποφασίσεις μόνο έναν αγαπημένο! Αχχ!
    Να είσαι καλά Μαρία μου! Καλή εβδομάδα με υγεία να έχεις! Φιλάκια πολλά!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ δύσκολο τελικά!
      Κι όταν έχεις και διλήμματα γίνεται δυσκολότερο!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα επίσης!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία μου!
    Μπορεί να μην έχουμε τα ίδια γούστα στις ταινίες κλπ, αλλά μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου!!!
    Σου εύχομαι μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνούμε στον Χόρν.

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mαρία μου οι περισσότερες προτιμήσεις σου συμπίπτουν με τα δικά μου γούστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρίως στα δύο Χ συμφωνούμε απόλυτα. Χορν & Χίτσκοκ.
    Ωραία η συμμετοχή σου στην ιδέα του Γιάννη, που όπως φαίνεται λατρεύει τον κινηματογράφο.
    Φιλιά και καληνύχτες Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!
      Τα δύο Χ είναι αξεπέραστα!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου καιρό εχω να περασω και αυτό λογο ανωτερας βίας...με θεμα υγειας αγαπημένου μου..ολα καλα τωρα....και αρχισα τις επισκεψεις να αναπληρώσω τα κενα..χι.χι. θα συμφωνήσω με την αγαπημενη ξενη ηθοποιο και τον ξενο σκηνοθετη.. αγαπημενος μου ο Χίτσκοκ ... και στα υπολυπα σου.. στο περιπου είμαι και εγώ....
    Ωραίες και οι φωτογραφίες σου με το βλέμμα στην γή.. τι μανιτάρι!!!!! να εχεις μια ομορφη εβδομαδα Μαρία μου φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είναι όλα καλά τώρα!!
      Και χαίρομαι που συμφωνούμε έστω και στο περίπου...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Πω πω Μαρία μου χτύπησες δύο φλέβες φοβερές!
    Σκάρλετ και Λαμπέτη!
    Δεν μπορώ να βγάλω από την καρδιά τα μάτια της Σκάρλετ με αυτό το αγέρωχο και ξεχωριστό βλέμμα σαν να σου έλεγε "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ"
    και το σκοτεινό μελαγχολικό βλέμμα της Ελλης που φανέρωνε ένα ολόκληρο κόσμο και σου έλεγε "ΨΑΞΕ"
    Τις αγαπώ και τις δύο!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Σκάρλετ με έχει σημαδέψει!! χαχα!
      Και η Λαμπέτη (κι έλεγα τι ξέχασα, τι ξέχασα...για το βλέμμα της ξέχασα να πω!!)
      Το είπες εσύ όμως και το είπες καλύτερα!!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρία μου!Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!
    Καί οι δικές μου προτιμήσεις συμπίπτουν μέ τίς δικές σου!!
    Μέ αγαπημένους τόν Johnny Depp!!!! καί Χίτσκοκ!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!
      Χαίρομαι που συνέπεσαν οι προτιμήσεις μας!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Φοβερές οι επιλογές σου, Μαρία μου!!! Ακόμη κι αν δεν είναι πρώτες στην προτίμηση μου, είναι σίγουρα μέσα στις αγαπημένες μου! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είναι στις αγαπημένες σου....και δεν αναρωτήθηκες "τι γράφει τούτη εδώ"...χαχα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα, Μαρία μου!

    Θαυμάσιες οι επιλογές σου και η παρουσίαση του Cinefil σου!
    Όλες σου οι προτιμήσεις θα μπορούσαν να είναι και δικές μου, ασχέτως του ότι φαινομενικά συμπίπτουμε μόνο στο "Κορίτσι με τα μαύρα"!
    Δυστυχώς, έπρεπε να επικεντρωθούμε σε έναν/μία/ένα... (Ευτυχώς, δηλαδή... αλλιώς θα γράφαμε ακόμη!)

    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στη μέρα σου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!
      Πραγματικά το να διαλέξεις μόνο έναν είναι δύσκολο!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  11. Κι εγώ Μαρία μου, Μέριλ Στριπ δαγκωτό! Κορυφή είναι νομίζω! Φιλιά και καλημέρες! (κι εμείς σήμερα πάμε cinefil στο άλλο μου blog :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχη, πώς να το κάνουμε?
      Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Έρχομαι να δω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Αχ τι ωραία! Ευχαρίστως θα έβλεπα ταινίες μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Beautiful post!!! I love Meryl Streep too!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααα μ αρέσει να σφυγμομετρώ τις προτιμήσεις των άλλων. Σου αρέσουν περισσότερο οι δραματικοί καλλιτέχνες βλέπω : )))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά έτυχε να πέσουν μαζεμένοι εδώ....χαχα!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα σου Μαρία μου.....!!!! ´Ετρεξα αμέσως έτσι.....;;;;;
    Χαίρομαι πάρα πολύ για τη συμμετοχή σου, η οποία και φυσικά αναρτήθηκε εδώ ως είδηση αναγγελία:

    Το CINEFIL έχει επέτειο και γιορτινό κάλεσμα

    Άκρως ενδιαφέρουσες όντως οι προσωπικές σου προτιμήσεις ανεβάζουν τον ...πονοκέφαλο σε όλους μας, στη λογική αν θα ξαναψήφιζα θα άλλαζα κάποιες απόψεις......

    Ευχαριστώ κορίτσι μου και να είσαι καλά για τη συμμετοχή σου


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Γιάννη μου, πως όλοι μας θα αλλάζαμε κάτι, πέρα από τα στανταράκια του ο καθένας (ας μου επιτραπεί η έκφραση), γιατί πολλά δε θυμηθήκαμε που τα ξαναθυμόμαστε βλέποντάς τα αλλού!
      Εγώ ευχαριστώ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. Στα περισσότερα με βρίσκεις σύμφωνη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χεχε! Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση η επιλογή σου για το Όσα παίρνει ο άνεμος!
    Ξέρω ότι είναι από τα αγαπημένα σου βιβλία!
    Ναι στην Στριπ...κι εμένα μου αρέσει τρελά ο Τζόνι Ντεπ...απίστευτος !
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κι απρόβλεπτη...χαχα!!!
      Μα δεν είναι καταπληκτικοί και οι δυο τους?
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Ο Τζόνυ είναι κορυφή!!! Δεν το συζητώ!!! Αγαπημένοι όλοι οι ηθοποιοί που ανέφερες Μαρία μου!!
    Κι ενδιαφέρουσες ταινίες!! Τα παιδικά κάποτε τα ξερα απέξω και τα παίζαμε με τον αδερφό μου!! Είχαμε μοιράσει και τους ρόλους εννοείται!! Τριπλοδιανομές και βάλε!!
    Σούπερ σούπερ!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλούς σας βρίσκω!!!
      Χαίρομαι που "ταυτιζόμαστε"!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου και με πολύυυ... υλικό!!!
    Εξαιρετικές πράγματι οι επιλογές σου και ταυτίζομαι με τις περισσότερες!!
    Ο Τζόνι Ντεπ ξεγελά σε πρώτη ματιά, αλλά αποδεικνύει τι είναι πραγματικά
    σε κάθε του προσπάθεια!
    Η Λαμπέτη είναι η μελαγχολική θεά για μένα!
    Πρόσεχε, γιατί θα σε ταυτίσω στο μυαλό μου με την Σκάρλετ!!! Χεχε!!!
    Φιλιά, Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα με φαντάζεσαι ως καλλονή που κατεβάζει κουρτίνες και τις κάνει φόρεμα, με πλούσια επιχειρηματική δράση και κοριτσίστικη αφέλεια στα ερωτικά της...χαχα!
      Η Λαμπέτη μου είχε κάνει εντύπωση από την πρώτη στιγμή που την είχα δει...και μπορεί η Καρέζη να ήταν η αδυναμία μου και να με μαγνήτιζε η Βουγιουκλάκη (ως παιδί) με τη λάμψη που σίγουρα διέθετε, αλλά η Λαμπέτη ήταν για μένα ξεχωριστή.
      Ίσως χάρη σε αυτή να μου άρεσε κι ο Χορν τόσο τελικά...δεν ξέρω ειλικρινά!
      Ο Τζόνι είναι πραγματικά μεγάλο ταλέντο!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ο Τζόνι, λέω, λες και τον έχω γείτονα ένα πράμα και ανταλλάζουμε συνταγές....χαχα!

      Διαγραφή
  20. ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ CINEFIL: ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

    Μαρία μου στη διάθεσή σου τα αποτελέσματα του καλέσματος. Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εδώ είμαι και εγώ η άλλη Σκάρλετ χαχαχα χάρηκα τις προτιμήσεις σου με πολλές συμφωνώ θα μου δοθεί η ευκαιρία μια άλλη φορά σε επόμενο παιχνίδι να τις αναφέρω. Καλημέρα και καλές γιορτές εύχομαι. Βιργινία. από http://melodytravel.pblogs.gr/2014/11/to-diko-moy-cinefil.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!
      Καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή