Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Μαύρο σύννεφο

Ο ήλιος μόλις είχε πάρει να ροδίζει την ανατολή, όταν ξαφνικά μαύρισε πάλι ο ουρανός.
Σα να προσπαθούσε η νύχτα που έφευγε να γαντζωθεί πάνω του.
Γρήγορα κατάλαβα πως δεν ήταν μια μάταιη και χωρίς νόημα επιμονή της νύχτας αυτό που έβλεπα, αλλά κάτι πιο φυσιολογικό.


Αμέτρητα πουλιά πετούσαν σε σχηματισμό.
Έβγαλα τη μηχανή μου και πρόλαβα να τραβήξω αυτές τις φωτογραφίες απ' το αυτοκίνητο (όχι, δεν οδηγούσα), πριν τα κουρκουβέλια (όπως τα λέμε εδώ) χαθούν στον ορίζοντα.
Το σύννεφο όλο και μίκραινε.


Μα άφησε πίσω του τον χειμώνα.
Άλλωστε λένε πως τα κουρκουβέλια τον προμηνύουν! 


79 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές φωτογραφίες Μαράκι.
    Είναι απίστευτο πως κατάφερες και έβγαλες το πέταγμά τους.
    Πόσο μοναδικό και μαγικό θέαμα, μπράβο σου!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ήταν λίγο δύσκολο, επειδή κινούμασταν κι εμείς, αλλά προς άλλη κατεύθυνση...ευτυχώς που πρόλαβα κι αυτές τις λήψεις!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου, δυο φορές είχα γίνει κι εγώ μάρτυς μιας τέτοιας ανείπωτης ομορφιάς. Και τις δυο φορές δεν είχα φωτογραφική μηχανή. Τη δεύτερη φορά όμως, ήμουν με τον γιο μου κι αποφάσισα απλά να ζήσω την υπέροχη αυτή στιγμή, απολαμβάνοντας μαζί με το παιδί μου, αυτό το υπερθέαμα που μας πρόσφερε απλόχερα η φύση... Εσύ όμως κατάφερες ΚΑΙ να το αποτυπώσεις, αλλά από σένα δεν περίμενα κάτι λιγότερο! Εκτός αυτού, προφανώς και έχεις πάντα την φωτογραφική μηχανή δίπλα σου, ως σωστή φωτογράφος! Τίποτα δεν είναι τυχαίο χαρά μου. :)) Πολλά γλυκά φιλιά και καλή σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι άλλο πράγμα να το βλέπεις, πραγματικό υπερθέαμα...και μπορεί να μην ήταν κατάλληλο για λήψεις όλο,μα ήταν μοναδικό!!...σχεδόν πάντα την έχω την μηχανή πάνω μου, αλλά καμιά φορά ξεμένω από μπαταρία...χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου είσαι πάντα "ετοιμοπόλεμη" και αιχμαλωτίζεις καταπληκτικές στιγμές! Τα πουλιά ταξίδευαν μα εσύ τα κράτησες κοντά σου.
    Καλημέρα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδόν πάντα Ελένη μου...δεν θα ξεχάσω ποτέ που σε ένα καταπληκτικό διπλό ουράνιο τόξο δεν ήμουν καθόλου ετοιμοπόλεμη!!....χαχα!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαράκι μου
    Έχω ζήσει κι εγώ μια παρόμοια εμπειρία
    Μπράβο που κατάφερες να την αποτυπώσεις!!1

    φιλάκια και καλό χειμώνα μπρρρ πολύ κρύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά καταπληκτική εμπειρία!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και ναι, καλό χειμώνα, γιατί άρχισε μάλλον για τα καλά!

      Διαγραφή
  5. Wow! Εντυπωσιακές φωτό!
    Έχω δει αμέτρητες φορές το θέαμα...ποτέ δεν το φωτογράφισα!
    Καλημέρα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Μακάρι να μην ήμουν σε αυτοκίνητο, γιατί πιστεύω πως θα είχα καλύτερα αποτελέσματα!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  6. Πω πω... εξαιρετικές λήψεις!!
    Βλέπω συχνά το θέαμα (συνήθως πετούν έτσι διάφορα πουλιά το σούρουπο, πριν κουρνιάσουν για τη νύχτα), αλλά όχι σε τόσο μεγάλους σχηματισμούς.
    Φιλιά πολλά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο μεγάλους σχηματισμούς κάνουν όταν μεταναστεύουν προφανώς...μακάρι να μπορούσα να σας δείξω το μέγεθος, μα ήταν δύσκολο να βγει μέσα από το αυτοκίνητο όλο εκείνο το πλήθος....
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. πω πω υπερθεαμα!
    μαρεσει να το κοιταζω οταν το συναντω!
    κρυβει βεβαια βροχη και κακοκαιρια μεσα του.
    ειναι πανεμορφο ομως!
    καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικό υπερθέαμα!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. πολύ ωραίες οι φωτογραφίες, αλλά βγάλε λίγο μεγαλύτερη γραμματοσειρά, γριά γυναίκα είμαι, δε βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο...ή μάλλον έχεις, όχι και γριά!!!...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Ουάου!! Δεν θυμάμαι να χω δει ποτέ τόσα πολλά!!! Εδώ μιλάμε για σμήνη!!! Οχι αστεία!!
    Την κατάλληλη στιγμή βρέθηκες Μαρία μου!! Τι είσαι εσύ!!!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν απίστευτα πολλά!!!
      Ήμουν τυχερή...και γρήγορη...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Εντυπωσιακό θέαμα, μέσα σε μια υπέροχη παλέτα χρωμάτων...
    Αρχίζω να πιστεύω πως έχεις φωτογραφική μέσα στα μάτια!! χαχα
    Σε χαιρετώ πάλι, μετά από καιρό..

    ΥΓ: Και ναι, θα συμφωνήσω με την ria!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συμφωνώ με τη Ρία....το έχω σκεφτεί πολλές φορές πως παραείναι μικρά τα γράμματα!
      Χαίρομαι που σε "ξαναβλέπω"...
      Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό και οι φωτογραφίες ένα μικρό, μικρούτσικο δείγμα!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  11. Τόσο μαζική μετανάστευση δεν έχω πετύχει ποτέ, είναι εντυπωσιακές οι φωτογραφίες!
    Τι είναι τα κουρκουβέλια;

    Υ.Γ. : Η τελευταία φωτογραφία μού έφερε στο νου "Τα πουλιά" του Χίτσκοκ και σκιάχτηκα λίγο. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πουλιά του Χίτσκοκ τα σκέφτηκα κι εγώ...χαχα!
      Κουρκουβέλια τα λένε εδώ, αλλά παρακάτω ο VAD τα λέει μαυροπούλια και πιο κάτω ο Πέτρος τους δίνει κι άλλες ονομασίες!!
      Πιστεύω πως δε μένουν εδώ για πολύ...απλά είναι περαστικά τέτοια εποχή αναζητώντας ζεστό κλίμα....
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Πώς μου είχε διαφύγει το σχόλιο της Dimi...ψαρόνια λέει είναι!
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A8%CE%B1%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9

      Διαγραφή
  12. Ω! Εμένα οι φίλου μου είναι μαύρα πουλιά!
    Τι όμορφες φωτογραφίες Μεμαρία!
    Εν τω μεταξύ βλέποντας τις μου ήλθε στο μυαλό αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=g1U34nJGBn4
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ποίηση σε όμορφο τραγούδι με πήγες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Μαρία, μετουσιώνεις την εικόνα, σε ακριβό λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εκπληκτική φωτογραφία και ανάλογης ευαισθησίας έκφραση Μαρία.....! μας μάγεψες στην κυριολεξία......
    Να είσαι καλά και καλώς να δεχτούμε το χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Κι εσύ να είσαι καλά και καλό χειμώνα να έχουμε που έρχεται πια αποφασιστικός!

      Διαγραφή
  15. Πράγματι,πολύ εντυπωσιακές οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!!
    Σίγουρα ήταν σμήνη μέ ψαρόνια,κάτι ανάλογο είδα καί εγώ αυτές τίς μέρες!
    Καί τόσο γρήγορα πού πετάνε είναι δύσκολο νά τά πιάσεις μέ τόν φακό!!
    Τά κατάφερες μιά χαρά!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πετάνε πολύ γρήγορα....ακούραστα είναι!
      Ψαρόνια λοιπόν η επίσημη ονομασία!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. Αχ! και να ήμουν ένα από αυτά... για καμιά ωρίτσα όμως! ;-)

    ΑΦιλάκια και καλό μας βραδάκι πύα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Για μια ωρίτσα κι εγώ θα ήθελα να ήμουν ένα από αυτά!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. Φωτογραφίες για διαγωνισμό!
    Η πρώτη θα προκαλούσε στους ευφάνταστους εξωγήινες υποθέσεις.
    Δεν ξέρω, αν έχει ερευνηθεί η ύπαρξη Ηγέτη σ’ αυτές τις μαζικές μετακινήσεις των φτερωτών. Εντυπωσιακή η ομαδικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Ούτε τολμώ να φανταστώ τι θα σκέφτονταν οι ευφάνταστοι!!
      Πραγματικά η ομαδικότητα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή!
      Ούτε εγώ γνωρίζω για την ύπαρξη ηγέτη...μάλλον θα αρχίσω να το ψάχνω!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  19. Καλέ είναι αμέτρητα! Ουάου!!! Δεν το έχω δει ποτέ αυτό το θέαμα, αχχ!
    Τέ-λει-ες φωτογραφίες! έχεις πάντα τις καλύτερες λήψεις! μπράβο σου Μαρία μου, και σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας! :)))))
    Πολλά φιλάκια, καλό βράδυ να έχεις! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέτρητα και ακούραστα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Μαυροπούλια,ειναι τα τελευταια αποδημητικά,φευγουν πάντα λιγο πριν απ'το πρωτο χιόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τα έμαθα και με την κανονική τους ονομασία....κάτι ξέρουν αυτά που φεύγουν...εμείς που θα μείνουμε εδώ, ας έχουμε έναν όσο γίνεται πιο ήπιο χειμώνα!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  21. Ωχ! Μαράκι ,ελπίζω να έχεις κάνει τα κουμάντα σου σε ξύλα ,πετρέλαιο, κουβέρτες ,γάντια και σκουφιά ,θα σας χρειαστούν εκεί πάνω....δεν έχω πετύχει ποτέ ένα τέτοιο σμήνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κουβέρτες, γάντια και σκουφιά είμαστε εντάξει...από πετρέλαιο δεν θα το έλεγα!!
      Άσε...ας ελπίσουμε να μην αγριέψει πολύ ο χειμώνας!

      Διαγραφή
  22. Τι υπέροχες φωτογραφίες με το σμήνος των πουλιών που φεύγει!!! Αφήνει πίσω το χειμώνα όπως λες και εσύ και εμάς να γυρίζουμε στο σπίτι μέσα με το μπουφάν!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε χειμώνας και δυσκολότερος...μακάρι να μπορούσαμε να φύγουμε κι εμείς και να επιστρέψουμε άνοιξη!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  23. Πόσο θα ήθελα να έχω κάποια στιγμή φωτογραφίσει αυτά τα σμήνη που φεύγουν, αφήνοντας σ' εμάς το χειμώνα...
    (Πόσο εύστοχη η αναφορά της Αθηνάς! "Εκείνη" η Κατερίνα που πέταξε με τους φίλους της, τα μαύρα πουλιά... κι άφησε κι εκείνη πίσω της, χειμώνες...)

    Σου εύχομαι να κατορθώνεις πάντα ν' αποτυπώνεις ό,τι η ματιά σου αντικρίζει...
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ, Μαρία μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ εύστοχη πραγματικά!
      Και δυστυχώς αυτοί οι χειμώνες όλο και αγριεύουν και δεν εννοώ τον καιρό φυσικά!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  24. Aμετρητα ε? αυτο με τον Χειμωνα που λενε οτι ξερουν πως θαρθει το ξερω και εγω,ειναι ομορφη εικονα πραγματικα,τυχερη που την πετυχες,πολλα φιλια καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά όμορφη εικόνα!
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  25. Ψαρουνια τα'λεγε η γιαγια μου..
    Κι εγω χανομουν στο πολυπληθες πεταγμα τους.
    Κι οσους σχηματισμους εκαναν
    μου φαινοταν πως ηθελαν να χασουν εξ επιτηδες τον προορισμο τους.
    Εψαχνα ματαια να βρω ποιος ηταν ο μπροσταρης
    ο ρυθμιστης των σχηματισμων τους
    και το μονο που καταφερνα
    ηταν να περνω κι εγω...αθελα μου και παρασυρομενη...
    την κλιση...δεξια ή αριστερα που εκεινα πεταγαν.
    Μαγεια....και οταν εισαι παιδι...την πιστευεις κιολας...

    Μαρια μου...
    ανοιγω μια παρενθεση επειδη δεν ημουν κοντα σας και σου λεω:
    (μεινε στις ηλιοφωτιστες γωνιτσες των αναμνησεων,
    χουζουρευε μεσα τους,
    γελα και χαμογελα σαν παιδι,
    σαν ενηλικας
    και η σιωπη σου ας ειναι το τραγουδι της εκει ψηλα.
    Για τη μανουλα σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είχε δίκιο η γιαγιά σου!!
      Και μόνο με την περιγραφή σου ένιωσα τη μαγεία...

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Με συγκίνησες απίστευτα!

      Διαγραφή
  26. Μαρία μου δεν το έχω ξαναδεί αυτό το πλήθος των πουλιών και για να πω την αλήθεια το θέαμα με μάγεψε.
    Αν είχαμε λεφτά για πετρέλαιο και όλοι είχαμε σπίτια θα έλεγα να έχουμε μόνο χειμώνα.
    Μα τα πουλιά έφυγαν και τώρα έρχονται οι δυσκολίες.
    Σε καλησπερίζω και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες...αν όλα ήταν καλά για όλους δε θα μας πείραζε καθόλου ο χειμώνας!
      Τώρα όμως, μόνο προβλήματα κουβαλάει μαζί του!
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  27. Μου θύμισες ένα βιβλίο που διάβαζα όταν ήμουν παιδί
    "Νιλς Χόλγκερσον" όπου περιέγραφε αυτά τα σύννεφα αγριόπαπιων
    και νομίζω πως σήμερα έβγαλες φωτογραφία
    τις παιδικές φανταστικές εικόνες που είχα στο μυαλό μου.
    Με πήγες πίσω και το ευχαριστήθηκα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Φλώρα μου που σου έφερα όμορφες παιδικές αναμνήσεις!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Τι κατάφερες να φωτογραφίσεις;;; Απίστευτο!!!!!
    Συγκινητικό για μένα....
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πιάσαμε ουρανό!
    Ακόμα και η ονομασία τους μ' αρέσει "κουρκουβέλια"... δεν την ήξερα αυτή τη λέξη.
    Υπέροχη πτήση Μαράκι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάσαμε και ουρανό...χαχα!
      Έτσι τα λέμε εδώ, αλλά έμαθα από τους φίλους στα σχόλια πως έχουν αρκετές ονομασίες...ψαρόνια, ή μαυροπούλια οι πιο επίσημες!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Απίστευτο!!! Δεν έχω δει κάτι τέτοιο ποτέ.... Πάλι καλά που πρόλαβες και τα τράβηξες και τα έδειξες και σε εμάς!!!
    Φιλάκια πολλάαα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κουρκουβέλια ή ψαρόνια ή σβορίτζια και με πολλές άλλες ονομασίες. Οι κυνηγοί συνήθως τα αποφεύγουν γιατί έχουν σκληρό κρέας. Τρώγονται βέβαια αλλά δεν είναι ιδιαίτερα νόστιμα.

    Πριν από 4 ακριβώς χρόνια Μαρία, ήταν τέτοια εποχή που πήγαινα στα Γιάννενα. 2-3 χιλιόμετρα μετά το Αντίρριο συνάντησα τεράστια "σύννεφα" από αυτά τα πουλιά. Εκατοντάδες χιλιάδες! Εκατομμύρια ίσως.
    Απίστευτη αίσθηση.
    Είχαν γεμίσει τα δέντρα, τα σπίτια, το δρόμο. Αμέτρητα! Περνούσα με το αυτοκίνητο και να τα βλέπεις κατά χιλιάδες να σηκώνονται ψηλά και αμέσως μετά να ξαναπροσγειώνονται στο οδόστρωμα.

    Απ’ όσο ξέρω, αυτή την εποχή μεταναστεύουν στην Ελλάδα από βορειότερες χώρες. Δεν τα συναντάς το καλοκαίρι γιατί δεν αντέχουν τη ζέστη, αλλά δεν αντέχουν και το πολύ κρύο και το χιόνι.
    Οι συνθήκες της περιοχής σου είναι οι ιδανικές. Γι’ αυτό κάθε χρόνο σας έχουν βάλει …στο μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έχουν πολλές ονομασίες!
      Ευτυχώς δηλαδή που σε μας δεν έκαναν τέτοια κατάληψη κι απλά περνούσαν...αν και ξέρω πως αν πέσουν σε λιοστάσι (προφανώς κάποτε πρέπει κι αυτά να τρώνε) το κάνουν καλοκαιρινό...δεν αφήνουν τίποτα!
      Δεν ξέρω αν μένουν στην περιοχή...πιθανολογώ πως απλά περνούν από εδώ...δεν ξέρω!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  32. Υπεροχα ...πολύ όμορφες φωτογραφίες !!!!
    κάλο σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  33. Υπέροχα και μπράβο σου Μαρία μου που κατάφερες να βγάλεις τόσο όμορφες φωτογραφίες, τόσο ξαφνικά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαρία έμαθα από την Λυσίππη, πως έχεις γενέθλια.
    Χρόνια σου πολλά και πάντα ευτυχισμένα.
    Καλημέρα και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Να είσαι καλά!
      Πολύ με συγκίνησε η Λυσσίπη που με θυμήθηκε!
      Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  35. Διώξε το μαυρο σύννεφο και φέρε τις τούρτες!
    Χρόνια πολλά Μαρία με υγεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πωπω πανέμορφες φωτογραφίες στην κατάλληλη χρονική στιγμή! Πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πραγματικά εντυπωσιακό θέαμα Μαρία! Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες και μαζί μου...Ο ουρανός έχει απίθανα χρώματα και το μέγεθος του σμήνους απίθανο! Καταπληκτική στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι εντυπωσιακό....ήμασταν τυχερές που βρεθήκαμε μπροστά σε ένα τόσο όμορφο θέαμα!
      Κι εγώ σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή