Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Η κόκκινη....εβδομάδα!! (Weekly Moodboard 17)


Στο προηγούμενο Weekly Moodboard ο θυμός χτύπησε κόκκινο, αλλά τον έβαψα γαλάζιο και ησύχασα.
Η εβδομάδα που μας πέρασε κύλησε ήρεμη και στην κατάλληλη για την εποχή θερμοκρασία (μην ξεχνιόμαστε), κι εγώ την κοκκίνισα!
Οι παπαρούνες ξεθάρρεψαν και μία μία ξεπετάγονται. Τα τριαντάφυλλα ξαναγεννιούνται και η φύση οργιάζει, ναι, ναι, τα έχουμε ξαναπεί αυτά, αλλά κάνουν καλό εφέ.
Όλα γύρω μας ζουζουνίζουν λοιπόν και το Πάσχα με τα κόκκινα (τι σύμπτωση!) αυγά του είναι μια ανάσα μακριά. Μια ανάσα που θα εξελιχτεί σε λαχάνιασμα, καθώς όλοι θα τρέχουμε και δε θα φτάνουμε.
Όσο κι αν τρέξουμε όμως, προλάβουμε δεν προλάβουμε να κάνουμε όλα όσα θα θέλαμε, το νήμα θα το φτάσουμε και θα το κόψουμε στο Πασχαλινό τραπέζι και κάπου εκεί ανάμεσα στον οβελία και το κοκορέτσι θα ξεχάσουμε για μια μέρα τα πάντα!!
Αν βέβαια υπάρξει οβελίας και κοκορέτσι, γιατί καλά να μη θες να τα δεις, ούτε να τα μυρίσεις (αν π.χ. είσαι η κόρη μου ή χορτοφάγος), αν όμως δεν είσαι ούτε το ένα, ούτε το άλλο και δεν το κάνεις από επιλογή τα πράγματα ζορίζουν και η Ανάσταση δεν έρχεται.
Όχι, το θέμα μας δεν είναι το αρνί, είναι που κάποιοι αποφασίζουν ποιοι θα έχουν φαΐ και ποιοι όχι!

Η Μεγάλη εβδομάδα μπήκε,  θα σημαδέψει όμως το επόμενο moodboard.
Ελπίζω μέρα με τη μέρα να πλησιάσουμε στην Ανάσταση.
Να γίνουν πολλές μικρές Αναστάσεις μέσα μας, περιμένοντας εκείνη τη μία.
Και δεν εννοώ του Θεανθρώπου.
Αυτή γίνεται με συνέπεια κάθε χρόνο.
Άλλες είναι οι Αναστάσεις που περιμένουμε πια!
Κι όλο αργούν.....



Η ιδέα των Weekly Moodboards ανήκει στην Lyriel
Συμμετέχουν τα ιστολόγια:

myStickland
mytripssonblog
beloved-ideas
craftland
smilies*
Άποψη Τέχνης
everydayhappyhome
365 Days of bliss
  Κερασόπιτες


Με το παιχνίδι των λέξεων έμεινα λίγο πίσω στην κλήρωση για το giveaway...θα του δώσω μια μικρή παράταση μέχρι το τέλος του μήνα!!

29 σχόλια:

  1. καλέ πώς τα έχεις μάθει τα παιδιά;; άκου εκεί δεν τρώει κοκορέτσι!!α ρε πείνα που μας χρειάζεται!!!
    χιχιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα που δεν τρώει...τρώω εγώ περισσότερο, αν με αφήσει βέβαια ο μικρός (ξέρω μικρό είναι το μάτι μου) που με συναγωνίζεται επάξια στην κρεατοφαγία...χαχα!!

      Διαγραφή
  2. Μη με φτιάχνεις, μη με φτιάχνεις! Μη γίνει αυτή η δική μου εβδομάδα νεύρων! :) :)
    Πάντως πέρα από αστεϊσμούς και πλακίτσες είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα όχι μόνο για πασχαλινό αρνί, αλλά και για τα απολύτως απαραίτητα.
    Αναστάσεις (επαναστάσεις) σε οποιοδήποτε τομέα ανέκαθεν με αναζωογονούσαν. Το κόκκινο ταιριάζει απόλυτα σ' αυτού του είδους τις διαθέσεις! Για άλλη μια φορά έβγαλες υπέροχες φωτογραφίες! Μου αρεσε πολύ το τσόφλι του αυγού με τις μαργαρίτες!
    Να είσαι πάντα καλά Μαρία μου! Πολλά πολλά φιλιά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε κι έγραφα κι άλλα πιο σκληρά, αλλά φτιαχνόμουν κι εγώ περισσότερο όσο έγραφα και τα έσβησα..το έπιασα πιο λάιτ αυτό που μας καίει όλους!!
      Σε ευχαριστώ πολύ....καλή εβδομάδα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Μη με φουρκίζεις καλέ και δεν θέλω να βρίσω άγιες μέρες.
    Αστα και μόνο ότι σκέφτομαι ότι κάθε χρόνο με αυτούς που μπλέξαμε, υπάρχουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε θέλω να πάω έξω από την βουλή σαν άλλη βλαχοπούλου και να δώσω κάτι σκαμπίλια στους χούλιους.
    Και ας πάω φυλακή πόσοι θα πουν να αγιάσει το χέρι της!

    Συγχύστηκα πάλι!
    Φιλιά Μάρω καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πράγματα δυστυχώς πάνε όλο και χειρότερα!!
      Και που να άφηνα κι όλα όσα έγραφα στην αρχή..
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ έχω λίγα νεύρα, αλλά το Πάσχα θα πάω στο πατρικό μου και θα μου περάσουν όλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το χρώμα μου! Καλή Μεγάλη εβδομάδα Μαράκι. Καλό Πάσχα να έχεις εσύ κι η οικογένειά σου. Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα και σε σένα..καλό Πάσχα..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Καλές αναστάσεις να έχουμε που μας χρειάζονται... οπωσδήποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανασταση και αναταση ψυχης! Πολυ ομορφες οπως παντα οι φωτογραφιες, ομορφο ξεκινημα εβδομαδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ας έχουμε όλοι μας και ανάσταση και ανάταση ψυχής!!
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  8. Είναι πολλοί οι Έλληνες που καλούνται να ανεβούν έναν Γολγοθά που δεν φαίνεται να έχει τελειωμό. Ας ελπίσουμε, ας ευχηθούμε πως θα έρθει και πάλι η Ανάσταση που όλοι περιμένουμε...
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, καλή συνέχεια με τις προετοιμασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ευχόμαστε όλοι μας..να έρθει η Ανάσταση!!
      Σε ευχαριστώ πολύ και καλή Μεγάλη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Εγώ δεν έχω νεύρα...
    Απογοητευμένη είμαι γιατί είπα να κάνω το χατίρι του πατέρα μου να κάνω μαζί του Πάσχα αλλά εκείνος το τράβηξε το θέμα και θα πάμε στο εξοχικό που δεν θα υπάρχει ψυχή κάτω των 70 ετών ειδικά φέτος τη Μεγάλη Εβδομάδα...
    Ετσι σήμερα πήγα και πήρα ένα βιβλίο που ήθελα...να έχω να διαβάζω από Μεγάλη Πέμπτη μέχρι και το Πάσχα.
    Ωραίες φωτογραφίες!!!!!
    Φιλάκια:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..έλα μωρέ, καλά θα είναι!!!
      Ησυχία, διάβασμα, μη σου πω εμένα μου ακούγεται τέλειο!!!
      Καλό Πάσχα να περάσεις με υγεία!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία μου!!Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου, μέσα στό κλίμα τών ημερών!Καλή Μεγάλη Εβδομάδα,καί ελπίζουμε νά έρθη γρήγορα η Ανάσταση πού όλοι περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου!!
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα και σε σένα..και μακάρι να έρθει η Ανάσταση!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Είμαι η γραφική της παρέας.. Τα βλέπω όλα υπέροχα, ότι κάνει και ότι λέει το Μαράκι μου.
    Αλλά σήμερα με στενοχώρησε..
    Θέλω κοκορέτσι άρον-άρον και άντε να το βρω..
    Μαράκι, για πρόσεχε τα λόγια σου(κοκορέτσι!;)μερικές φορές, γιατί το παρακάνεις!!!
    Αχαχαχα!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ! ΣΜΟΥΤΣ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..λίγο υπομονή κάνε..θα έρθει και το κοκορέτσι..ελπίζω μαζί με την Ανάσταση που περιμένουμε!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Σου εύχομαι ν απολαύσεις τις αναστάσεις που εύχεσαι πριν τη Μεγάλη,που ούτως ή άλλως είναι πάντα πιστή στο ραντεβού της
    Φιλιά πολλά,Καλό πορφυρό Μεγαλοβδόμαδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή σου!!
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα και καλό Πάσχα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα, Μαρία μου! Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχη ανάρτηση... Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μαρια μου,παλι καλα που μπορεσαμε και αυτο το Πασχα και ψησαμε.και του χρονου να ειμαστε ολοι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή