Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Βαζάκια με χρώμα (Ανοιξιάτικες Δημιουργίες και Girly διαγωνισμός)!

Με λίγη μαγεία το κόκκινο και το κίτρινο ενώνονται στο αγαπημένο μου χρώμα!
Κι εκείνο χύνεται μέσα στα άδεια βάζα και τα μπουκάλια για να τα φωτίσει.
Η υγρασία δε σηκώνει μάγια κι έτσι αργούν να στεγνώσουν!



Κάποτε όμως στεγνώνουν.
Και τότε φιλοξενούν μέσα την άνοιξη.
Με τα παρακάτω αριστουργήματα (γκούχου γκούχου..μη γελάτε καλέ και μου πέφτει το ηθικό), παίρνω μέρος στις "Ανοιξιάτικες Δημιουργίες", την όμορφη ιδέα που είχε το Δελφινάκι .
Κι επειδή ξέρω από πρώτο χέρι τι θαύματα φτιάχνετε εσείς με τα χέρια σας, το Δελφινάκι κι εγώ θα χαρούμε να δούμε και τις δικές σας δημιουργίες εδώ μέχρι και το τέλος του Απρίλη!





Αυτό το κέντημα το είχα φτιάξει πριν χίλια χρόνια...και να που χρειάστηκε και για τον Girly διαγωνισμό που διοργανώνει η Χριστίνα από τις neraidodimiourgies.
Νομίζω πως είναι αρκετά girly.
Αν θέλετε μπορείτε κι εσείς να πάρετε μέρος μέχρι και τις 13 Μαΐου.




Και μην ξεχνάτε
το 9ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει μέχρι και 19/4/13 τις συμμετοχές σας. 
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας 
θα βρείτε εδώ κι εδώ 

Αν έχετε στείλει ιστορία και δε σας έχω απαντήσει σημαίνει πως κάτι πήγε στραβά και δεν την έλαβα.
Θα σας παρακαλούσα αν δεν έχετε πάρει απάντηση ότι την έλαβα, να την ξαναστείλετε.

Κάντε και μια βόλτα, αν δεν την έχετε κάνει ήδη, να δηλώσετε συμμετοχή στο giveaway με τα βιβλία της Αντιγόνης μας.

71 σχόλια:

  1. Πλάκα κάνεις;;;;;;;;;
    Πανέμορφα τα πορτοκαλί βαζάκια σου!
    Τα λάτρεψα ( γιατί άραγε;)
    Πάω να κάνω κι εγώ ανάρτηση ΤΩΡΑ τη δική μου συμμετοχή γιατί ξεχάστηκα και ευτυχώς ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΙΣΕΣ!
    Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Εγώ κι αν λάτρεψα τη δική σου συμμετοχή..καταπληκτική!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    MARIA

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE DJANGO, MASTER AND COMMANDER, LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC…

    José
    Ramón...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας πειράζεις η μου φαίνεται ??? Τα κρυφά ταλέντα ένα -ένα βγαίνουν !Είναι πανέμορφα ,χαρούμενα και ανοιξιάτικα !Λυπάμαι μόνο που τα δικά μου άδεια τα γεμίζω με μαρμελάδες ...Τι μπογιά χρησιμοποίησες ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και ταλέντο..λίγη μπογιά έριξα στα βάζα..χαχα!
      Πλαστικό έβαλα, αλλά με παίδεψε λίγο..είχα δει ένα βίντεο κάποτε μιας αμερικάνας νομίζω κι είχα μείνει με την εντύπωση πως ήθελε πλαστικό, γιατί σιγά μην το έψαχνα πάλι..δε λέω καλά βγήκαν όμως..
      Οι μαρμελάδες και στολίζουν και είναι και νόστιμες...δεν τα λυπάμαι καθόλου τα βάζα σου..χαχα!

      Διαγραφή
  4. Tα πορτοκαλιά σου έγιναν πανέμορφα...
    Από τις πιο ανοιξιάτικες γωνιές που έχω δει...
    Καλό βράδυ να΄χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θαλεγα οτι η αποχρωση ειναι προς το κοραλι!!Ενα απο τα προσωπα της ανοιξης η γωνια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο..είναι προς το κοραλί..
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου αρέσουν αυτές οι απλές κατασκευές που χαρίζουν χρώμα και καλή ψυχική διάθεση στον οικείο χώρο του σπιτιού! Και τώρα που γύρω μας οργιάζει η φύση και μπορείς με μια χεριά αγριολούλουδα να δώσεις την διαφορετική πινελιά!! Υπέροχο!!

    Τα φιλιά μου
    Καλό βράδυ Μαράκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πίστευα στα μάτια μου με το πως φώτισε αμέσως ο χώρος..μακάρι οι φωτογραφίες να έβγαζαν έστω και λίγο αυτό που βλέπω..παρόλο που φροντίζω πάντα να έχω λουλούδια στο σπίτι (αγριολούλουδα αυτή την εποχή..λατρεύω να τα μαζεύω)..ήταν κάτι τελείως διαφορετικό!
      Φιλιά πολλά..καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Είναι το αγαπημένο μου χρώμα!
    Πόσο όμορφα τα βαζάκια σου!
    Και μια χεριά λουλούδια που λέει και η Λεβίνα μας φτιάχνεις τον ωραιότερο πίνακα!
    Μαράκι μου σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το δικό μου αγαπημένο χρώμα αυτό είναι!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Τα αγριολούλουδα τα λατρεύω..και τελικά κρατάνε και πολύ...αυτά τα ροζ ειδικά που δεν ξέρω και πως τα λένε είναι ήδη μιας εβδομάδας!..τα άλλα ψιλομαδάνε όσο περνάνε οι μέρες, αλλά τα ανανεώνω..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. τέλεια έχουν γίνει! και εχω νευριασει που όλες παίζετε και διαγωνίζεστε -να μην πω ζηλεύω- κι εγω ούτε το νύχι μου δεν ξέρω να βάψω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν το συζητάμε..τέτοια κατασκευή θέλει ειδικές γνώσεις και πολύ ταλέντο ε?..χαχα!!
      Την μπογιά έριξα μέσα στο βάζο και το κούνησα λίγο να πάει παντού...μιλάμε για υπερπαραγωγή..όχι αστεία..χαχα!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικά έγιναν τα βάζα σου! Το κέντημα μου θύμισε κάτι εποχές που προσπαθούσε η καημένη η γιαγιά μου να μου δείξει τα βασικά σε κέντημα και βελονάκι και βαριόμουν. Και τώρα που είμαι μακριά της παλεύω με τα βιντεακια στο ίντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε πάντα το κέντημα και το πλέξιμο..και μετανιώνω που δεν έμαθα βελονάκι όταν μπορούσε η μάνα μου να μου δείξει..μόνο τη βασική πλέξη είχα μάθει..τώρα λέω να το ρίξω κι εγώ στα βιντεάκια..
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βαζάκια!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια τα βαζάκια σου και με τα λουλούδια αναδεικνύονται ακόμη περισσότερο!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζει κανείς πως τα βαζάκια έχουν αγοραστεί από κατάστημα με άποψη...
    Τόσο όμορφα...
    Και η μπαλαρινούλα σου πανέμορφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατακόκκινα ,χαρούμενα,πανεμορφα,ωραία ιδεα,αχ μου εφτιαξες τη διαθεση,φιλάκια καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα που έγιναν! Απλά, αλλά θαυματουργά! Φιλάκια πολλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αιχμαλώτισες την Άνοιξη μέσα στα βάζα σου. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό με το όμορφο καδράκι σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού η άνοιξη μας κάνει κόλπα, την αιχμαλωτίσουμε μόλις τη βρούμε..σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πορτοκαλί! Πολυαγαπημένο χρώμα όπως σου έχω ξαναπεί! Έγιναν πάρα πολύ ωραία τα βαζάκια σου! Φανταστικές και οι φωτογραφίες, άνοιξε η ψυχή μου! Για το κεντήμα... ιχ! Δεν μου άρεσε ποτέ. Θυμάμαι τη μάνα μου να με πρήζει με τα κομπλέν και τις σταυροβελονιές, εγώ να κοιτάζω το ταβάνι και 'κεινη να μου ρίχνει καμιά ξώφαλτση μπούφλα για να... συγκεντρωθώ όπως έλεγε! Όπως και να 'χει, καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!
    Πολλά φιλιά! Να έχεις ένα όμορφο, ήσυχο και ξεκούραστο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφο χρώμα, είμαστε πολλοί στο πορτοκαλοκλάμπ!!..χαχα!
      Το κέντημα πρέπει να σου αρέσει, αλλιώς δε γίνεται..είχα προσπαθήσει κι εγώ να μάθω την κόρη μου κάποτε, αλλά δεν το είχε, δεν το ήθελε καθόλου κι ας διαλέξαμε μαζί το σχέδιο κι έδειχνε να ανυπομονεί στην αρχή δεν το αγάπησε...αν δεν το αγαπήσεις από την αρχή δε γίνεται τίποτα...
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Ιδέα δεν έχω από χρώματα , αλλά το πορτοκαλί τέλειο , και οι φωτογραφίες ακόμα πιο ουαου! Καλή επιτυχία , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφη ανάρτηση !!!
    Καλή συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά.. έμεινα με τα βαζάκια σου.. τι όμορφο θέαμα ήταμ αυτό..
    Να σε ρωτήσω όμως.. πώς τα έβαψες? Από μέσα?
    Φιλάκι πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σορρυ για τα λαθάκια..
      Μάλλον το έγραψα πολύ γρήγορα.. ;)
      Φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ναι, από μέσα τα έβαψα..απλά έριξα την μπογιά και κούνησα το βαζάκι να πάει παντού..στο τέλος έριχνα το περίσσευμα στο κουτί με το χρώμα..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Είναι πανέμορφα! Μπράβο Μαράκι!
    Και με τα αγριολουλουδάκια μέσα ακόμα πιο όμορφα :)
    Γεια στα χεράκια σου !!

    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Είναι φανταστικά τα βαζάκια Μαρία. Δεν το είχα σκεφτεί ποτε να τα βάψω και να τα κάνω ανθοδοχεία. Φορερή ιδέα. Και έτσι όπως τα έχεις συγκεντρωμένα όλα μαζί με τα αγριολούλουδα μέσα είναι υπέροχα!!! σούπερ ανοιξιάτικα!!! Καλά για την μπαλαρίνα δεν το συζητώ... Λατρεύω τις μπαλαρίνες.
    Σε ευχαριστώ πολύ που μου την έστειλες στο διαγωνισμό και σου εύχομαι καλή επιτυχία !!!! Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Κι εγώ λατρεύω τις μπαλαρίνες...
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Τι όμορφες και πάλι οι φωτογραφίες σου! Αλλά και ιδέα με το βάψιμο των βάζων!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολυ ωραια η μιξη βγηκε!!!και τα λουλουδια τα ανεδειξαν περισσοτερο!!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να μαι κι εγώ..Μαρία μου σ ευχαριστώ πολυ για την συμμετοχή και την όμορφη ανοιξιάτικη δημιουργία σου.. Να πω επίσης ότι μου άρεσε και ο τρόπος παρουσίασης (εγώ και το δελφινάκι θα χαρούμε κλπ)
    Πάω να τα βάλω μαζί με τις άλλες...Το κέντημα με την μπαλαρίνα μου άρεσε πολύ. Και εμφάνιση και χρώματα..Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινάκι μου..χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν..
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  24. Τι όμορφα που είναι !!! Ο ορισμός της Άνοιξης !!! Εγώ - όπως λέει κι η Νάσια πιο πάνω - ούτε τα νύχια μου δεν ξέρω να βάψω !!! Όσο για κέντημα ... 9 χρόνια πριν άρχισα να κεντάω ένα παιδικό καδράκι. Ακόμα να το τελειώσω !!! Άχρηστη τελείως σε ό,τιδήποτε χειροτεχνικό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς, στο ίδιο κλαμπ είμαι κι εγώ, αλλά εντάξει τα βασικά στο κέντημα τα κατέχω..τα πολύπλοκα όχι!!..χαχα!..χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα τά βαζάκια σου!!Καί τό χρώμα βγήκε ωραίο!!Ομορφα στολίστκαν μέ τά ανοιξιάτικα λουλούδια!!Μού άρεσε πολύ καί η κεντητή μπαλαρίνα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!..χαίρομαι που σου άρεσαν..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Ρε συ Μαράκι! Πάνω που είχα..ψηφίσει Αριστέα, είδα τα βάζα σου και διχάστηκα!
    Χαχαχα! Είναι τέλεια, αλλά είναι κι επειδή ξέρεις και κάνεις και το ντεκόρ!
    Ε! Ρε! Ένα βιβλιοπωλείο-κουκλί που θα κάνα(ου)με!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να τα βάζαμε (βάλουμε) στο βιβλιοπωλείο μας?...ωραία ιδέα!!
      Της Αριστέας είναι πολύ όμορφο....εγώ λέω να ψηφίσουμε και οι δυο εκείνο και να αφήσουμε τα βάζα για μετά..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Κοίτα...24 δεν είναι σίγουρα...μάλλον επιχρυσωμένα είναι..δεν πιάνουν και πολλά..με κάθε έννοια..χαχα!

      Διαγραφή
  28. Καλά έγιναν πανέμορφα τα βαζάκια.... τελικά και τα πιο απλά αντικείμενα γίνονται φανταστικά όταν υπάρχει φαντασία!!!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..αλλά η ιδέα δεν ήταν δική μου...την είχα δει παλιότερα σε ένα βίντεο μιας αμερικάνας..εκείνη σίγουρα είχε φαντασία..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Άνοιξη κι αισιοδοξία! Τι όμορφη λουλουδιασμένη γωνιά!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και δικό μου αγαπημένο το πορτοκαλί χρώμα! Επχω ψυγείο, πολυθρόνες, καρέκλες κλπ. Πως να μην λατρέψω τα βαζάκια σου;;; Διάβασα στα σχόλια ότι έριξες απλά μπογιές και τα ταρακούνησες; Τόσο απλά και τόσο ιδιαίτερα δηλαδή; Τα απλά είναι καμιά φορά (σχεδόν πάντα δηλαδή) και τα πιο όμορφα.
    Καλή επιτυχία λοιπόν!! Ο συναγωνισμός με το ποδήλατο της Αριατέας θα ειναι δυνατός και αμείλικτος:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πάρα πολύ ωραία!!..το ψυγείο σου νομίζω πως θα το ήθελα πολύ!!
      Πραγματικά, έριξα την μπογιά και το κούνησα να πάει παντού...όση περίσσεψε επέστρεψε στο κουτί της..πολύ απλό!
      Σε ευχαριστώ πολύ...αν και δεν είναι διαγωνισμός οπότε δε θα "μαλλιοτραβηχτούμε"..χαχα!!

      Διαγραφή
  31. Μα τι ωραία κάλαρς! Αυτό το κοκκινάκι πάει με το σαλόνι μου!
    Τεράστιο ρισπέκτ! Και εύγε! Και μπράβο!
    Και γουάου, επίσης!

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ααααα επίτηδες το κάνεις κι εσύ; Να ξερες πόσα βαζάκια έχω! χαχαχα
    Μαρία μου έγιναν υπέροχα!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...άρχισε να βάφεις βάζα..μην κάθεσαι..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  33. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..
      Καλή εβδομάδα και σε σένα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  34. πολύ όμορφες οι δημουργίες σου! Καλώς σε βρίσκω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή