Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

Έναρξη 20ου παιχνιδιού "Παίζοντας με τις λέξεις"


Το 20ο "Παίζοντας με τις λέξεις" άργησε πάρα πολύ!
Για κάποιους μήνες όλα είχαν μείνει μετέωρα, αλλά ήρθε η στιγμή να επιστρέψουν στη θέση τους και να γίνουν επιτέλους όσα δεν είχαν γίνει.

Επιστρέφει και το παιχνίδι μας λοιπόν και τις λέξεις πάνω στις οποίες θα χτιστεί, μας τις δίνει η Μαρία Κανελλάκη από το "Απάγκιο" που με το συγκλονιστικό "Ευ θνήσκειν" είχε κατακτήσει την πρωτιά και τις καρδιές μας.

Γένια, απλότητα, σύντροφος, λαός, ελιά, είναι οι πέντε λέξεις που θα γίνουν ο σκελετός των δημιουργιών μας.



Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:

1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα, ή να αποτελούν τον τίτλο της συμμετοχής.
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου, almikr@gmail.com

2. Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. Σε κάθε περίπτωση δε θα πρέπει να ξεπερνούν τις 500.

Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.

3. Στέλνουμε μια συμμετοχή ο καθένας που θα συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.

4. Όταν λήγει η προθεσμία, θα γίνεται κλήρωση για τη σειρά που θα έχουν τα κείμενα, τα οποία θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα για να βαθμολογούνται. 

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου στις 8 το βράδυ.


Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου θα αναρτηθούν όλα τα κείμενα και μέχρι την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου θα μπορείτε να τα απολαμβάνετε, αλλά και να τα βαθμολογήσετε, για να έχουμε τον νικητή που θα πάρει ένα συμβολικό δώρο.
Καλή έμπνευση!


Περισσότερα για το "Παίζοντας με τις λέξεις" εδώ!

18 σχόλια:

  1. τι ωραία...άντε ανυπομονώ να διαβάσω τις ιστορίες σας..πάντα μου άρεσαν <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα είμαι ο βαθμολογητής σας...~:) ένας απο όλους δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωωω να μια καλή έκπληξη! Ένα από τα αγαπημένα μας δρώμενα επέστρεψε ξανά! Φθινοπωρινό αυτή τη φορά και μάλιστα στην 20η του έκδοση. Σημαδιακό νούμερο. Λέξεις ήδη δόθηκαν από τη Μαρία. Συνεπως, σκύβουμε κεφάλι, αναζητάμε εμπνεύσεις και ξεκινάμε. Καλή διοργάνωση Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρούσα, Μαρία μου. Ευχαριστούμε και τη συνονόματη Μαρία για τις λέξεις. Ήδη έχω ιδέα για τη συμμετοχή σου. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!
    Το αγαπημένο παιχνίδι αρχίζει ξανά και είμαι πολύ χαρούμενη!!! 😊😊😊
    Φιλιά! 😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γουέλκαμ μπακ Μεμαρία μας αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς όρισες και πάλι κοντά μας Μαρία μου.
    Καλή αρχή στο παιχνίδι για την φετινή σεζόν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα με το καλό, καλή επανεκκίνηση! Πολλά φιλιά κι από εδώ 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλη αρχη και καλη επιτυχια σε ολους!
    Μωρε λες να κανω μια προσπαθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλωσόρισες στο μπλογκ σου και στη μπλογκογειτονιά
    καλή αρχή και καλή επιτυχία στο 20ο παιχνίδι {πότε πήγε κιόλας στο 20;}
    θα συμμετέχω με βαθμολογία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χωρις να ειμαι αυτην την εποχή στα καλυτερα μου Μαρια μου, (εξ ου και δεν ειχα παρει ειδηση την εναρξη του παιχνιδιου..) θα προσπαθησω ομως..δεν ξερω αν θα τα καταφερω ..καλη αρχή και καλη επιτυχια.. φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή Μαρία μου.
    Ελπίζω να προλάβω, αν όχι, θα διαβάσω τις υπέροχες συμμετοχές.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Μαρία μου. Σου έστειλα κι εγώ τη συμμετοχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή