Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Περιπλάνηση

https://insta-stalker.com/post/Bk8QGWNnBy7/

Μια περιπλάνηση είναι η ζωή. 
Δρόμοι που σου δίνονται,
και μονοπάτια που μόνος σου ανοίγεις.
Μπορεί σε κάποια διασταύρωση να χαθείς 
και παραπάνω να κοπιάσεις, 
μα κι απ' το δρόμο αν δε βγεις, 
τα εμπόδια δε θα λείψουν.
Κι αν είσαι άτυχος πολύ 
σε δαιδαλώδη λαβύρινθο
μπορεί και να παγιδευτείς.

Δε θα σου πω ψέματα.
Εύκολη δεν είναι αυτή η περιπλάνηση.
Κανένας δρόμος, δεν είναι χαρτογραφημένος 
και πολλά μονοπάτια είναι δύσβατα.
Υπάρχουν όμως κι εκείνες οι διαδρομές
όπου καταφέρνεις το ακατόρθωτο
και τότε κατακτάς το απίθανο.

Δε θα σου πω ότι όλα είναι στο χέρι σου.
Αυτό κι αν θα ήταν ψέμα!
Άλλωστε μη γελιόμαστε.
Λίγες είναι οι φορές  
που μόνος σου τον δρόμο θα διαλέγεις.
Τις περισσότερες φορές εκείνος θα σε διαλέγει.
Στο δικό σου χέρι είναι να τον περπατάς
με το κεφάλι ψηλά, 
με το βλέμμα γεμάτο λουλούδια.



Με τη φωτογραφία και τη λέξη που μου έδωσε η Μαριάνα από τον Ονειρόκοσμο περιπλανήθηκα στη Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #3 που διοργανώνει η Μαίρη στην Γήινη Ματιά
Αφού τις ευχαριστήσω και τις δυο, θα δώσω με τη σειρά μου τη σκυτάλη στην fish eye με μια αγαπημένη μου φωτογραφία.
Η λέξη που θα τη συνοδεύει είναι "γαλήνη" και της εύχομαι καλή έμπνευση!
Επίσης θέλω να δώσω πολλές ευχές σε όλους σας!
Να έχετε έναν υπέροχο μήνα!


36 σχόλια:

  1. Η πιο μεστή αληθινή απόδοση της εικόνας και της λέξης! Σωστή και βαθιά ανάλυση! Μπράβο Μαρία μου σ' ευχαριστώ!
    Υπέροχη φωτογραφία για την Στέλλα και μια υπέροχη λέξη! Πολλά φιλιά καλό μήνα και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο Μαράκι μου! Τόσο αληθινό, τόσο ακριβές, το λάτρεψα!! Υπέροχη και η φωτογραφία σου, που δίνεις μαζί με τη σκυτάλη...
    Καλό μήνα φίλη, φιλιά πολλά!!!🌺🌻🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου,
    μετά την εξαιρετική και αγαπημένη μου "Παρανόηση" στο "Συμπόσιο" έρχεται τώρα αμέσως εδώ η "Περιπλάνηση"!
    Ένα δεύτερο όμορφο και εκφραστικό σου ποίημα σε μικρό χρονικό διάστημα. Και αυτό θαρρώ κάτι λέει! Λέει ότι η ψυχή σου έχει τη δύναμη και τον τρόπο να βγάλει στον γραπτό λόγο αυτά τα μονάκριβα αισθήματα.
    Μια πολύ όμορφη εικόνα, γεμάτη συμβολισμούς, έρχεται στα χέρια σου. Της δίνεις το νόημα που θέλεις. Τη στράτα μέσα στη ζωή. Και το κάνεις όμορφα όπως μας έχεις συνηθίσει πολλές φορές.
    Μπράβο Μαρία μου. Καλή Πρωτομαγιά κορίτσι μου.

    Η Εικόνα που κληροδοτείς στην αγαπητή μας Στέλλα ναι είναι όμορφη. Και πραγματικά γεμάτη γαλήνη. Να της ευχηθώ καλή έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με κέρδισε αμέσως το περιεχόμενο, η ουσία. Πόσο συμφωνώ μαζί σου!
    Με πόσο ρεαλισμό φωτίζεις τα πράγματα και αποδυναμώνεις τους μύθους χωρίς όμως να απογυμνώνεις τις γενναίες ψυχές.
    "...Δε θα σου πω ότι όλα είναι στο χέρι σου.
    Αυτό κι αν θα ήταν ψέμα!
    Άλλωστε μη γελιόμαστε.
    Λίγες είναι οι φορές
    που μόνος σου τον δρόμο θα διαλέγεις.
    Τις περισσότερες φορές εκείνος θα σε διαλέγει.
    Στο δικό σου χέρι είναι να τον περπατάς
    με το κεφάλι ψηλά,
    με το βλέμμα γεμάτο λουλούδια " Αυτό είναι το μυστικό για την ψυχική ισορροπία!
    Μπράβο για την συμμετοχή σου Μαρία! Πολύ μου άρεσε.
    Kαλό μήνα εύχομαι και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου χρόνια πολλά με υγεία και όμορφες στιγμές!
    Γλυκόπικρο και ρεαλιστικό το κείμενό σου!

    Καλή Πρωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσες αλήθειες, Μαράκι μου! Σαν μπουκετακι τις μαζέψες και μας τις χάρησες για να μας αφυπνίσεις!
    Ευχαριστούμε για το Πρωτομαγιατικο δωράκι σου!
    Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά!
    Καλό μήνα με ανθοστολιστες κι ευωδιαστες εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρήκα πολλές αλήθειες στο νόημα των γραμμών σου!
    Η πρώτη και κύρια, ότι η ζωή είναι μια περιπλάνηση.
    Και κάπως έτσι, σκέφτηκα, πως όλα όσα βλέπουμε και ζούμε, είναι σουβενίρ της περιπλάνησης αυτής.
    Σου εύχομαι έναν εμπνευσμένο Μάιο!
    Σε φιλώ γλυκά Μαρία μου!
    Α! Και Χριστός Ανέστη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το βλέμμα γεμάτο λουλούδια ακολουθήσαμε την περιπλάνησή σου Μαρία μου. Πορεία ζωής, όπως ακριβώς την περιγράφεις. Μια πολύ ιδιαίτερη φωτογραφία με τα ολάνθιστα σταράκια, συναντήθηκε με τις λέξεις σου κι έγιναν ένα υπέροχο σύνολο. Και η φωτογραφία που παραδίδεις στην Στέλλα, είναι ο ορισμός της "Γαλήνης". Τέλεια!!!
    Καλό μήνα Μαράκι, να σου φέρει έμπνευση, χαρές και επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το κεφάλι ψηλά και το βλέμμα γεμάτο λουλούδια!!!
    Πόσο σωστά τα όσα πολύ ωραιά γράφεις Μαρία.
    Και όλα αυτά εξ αιτίας ενός ζευγαριού κόκκινα σταράκια.
    Με δυό παπούτσια πάνινα ολόκληρο ταξίδι ζωής μας ξεδίπλωσες!

    Πόσο μου άρεσε και η φωτογραφία αλλά και η λέξη που επέλεξες για μένα δεν φαντάζεσαι, σ ευχαριστώ :-)

    χρόνια πολλά, φιλάκια :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το κεφάλι ψηλά στο δρόμο που εμείς διαλέγουμε, Μαρία μου. Εξαιρετική η συμμετοχή σου στη σκυτάλη. Και αγαπώ τη φωτογραφία με το χάρτινο καραβάκι για τη Μαίρη μας. Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία, με συγκίνηση το διάβασα κι εγώ κρατώντας υποθήκη αυτό το βλέμμα, το κεφάλι που κοιτάζει ψηλά ακόμα κι αν δεν κατάφεραν τα πόδια να περπατήσουν σε δρόμο της επιλογής τους.
    Μάθημα ακόμα και για μας τους ίδιους που τα λέμε, που τα γράφουμε, που επιβραβεύουμε και όμως, πολλές φορές δεν έχουμε τη δύναμη να υψώσουμε ανάστημα.

    Καλό σου μήνα, ανοιξιάτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη Μαράκι. Πολύ όμορφη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ιδιο θα έγεγα και εγω με δυο παπουτσια πανινα Μαρία μου βαδισες σε στιχουργικα μονοπατια..με όλες τις αλήθειες της ζωης σχετικα με το που τον παει τον καθενα μας ο δρομος του..υπεροχη η συμμετοχη σου φιλη μου
    Να εχεις ενα ομορφο λουλουδιαμενο μηνα σαν τα σταραρακια σου..
    Η εικονα που δινεις στην Στελλα πραγματικά γεματην γαληνη είναι.. την αγαπη μου παντα φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο Μαρία μου!!!
    Εξαιρετικές οι σκέψεις σου!

    "Δε θα σου πω ότι όλα είναι στο χέρι σου.
    Αυτό κι αν θα ήταν ψέμα!"
    Πόσο αληθινό!
    Είναι ένας από τους μύθους που κυκλοφορούν και μας καταδυναστεύουν:
    όλα είναι στο χέρι σου, κι αν τελικά δεν τα καταφέρεις (γιατί τελικά δεν είναι ΟΛΑ στο χέρι σου)
    γεμίζεις αισθήματα μειονεξίας κι ανεπάρκειας!

    "Λίγες είναι οι φορές
    που μόνος σου τον δρόμο θα διαλέγεις.
    Τις περισσότερες φορές εκείνος θα σε διαλέγει."
    Κάτι που κι εγώ πιστεύω!

    Εύγε Μαρία μου!
    Ανταποκρίθηκες άψογα στην εικόνα που παρέλαβες!
    Εξαιρετική και η επιλογή σου για τη Στέλλα!

    Χρόνια πολλά και καλά μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Στο δικό σου χέρι είναι να τον περπατάς
    με το κεφάλι ψηλά,
    με το βλέμμα γεμάτο λουλούδι".
    Υπέροχο!
    Καλό μήνα, Μαράκι αγαπημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφα τα "περπάτησες" Μαρία μου, τα σύγχρονα ανθισμένα παπουτσάκια που σου άφησε στο δρώμενο η Μαριάννα και ήμουν σίγουρη πως θα έγραφες κάτι όχι μόνο όμορφο αλλά και γεμάτο σοφία, μπράβο σου!
    Μου άρεσε και η "σκυτάλη" σου!

    Καλό μήνα εύχομαι με αγάπη στις καρδιές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραίο το ποιημα σου.
    Σε μερικά σημεία μάλιστα γίνεται ΠΟΛΥ καλό :
    <>

    Μου άρεσε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις






    1. Δεν έβαλα τι είναι μέσα στα εισαγωγικα, το κομάτι που ξεχώρισα. Σόρυ.
      <<
      Λίγες είναι οι φορές
      που μόνος σου τον δρόμο θα διαλέγεις.
      Τις περισσότερες φορές εκείνος θα σε διαλέγει.
      Στο δικό σου χέρι είναι να τον περπατάς
      με το κεφάλι ψηλά,
      με το βλέμμα γεμάτο λουλούδια
      >>
      Υπέροχο !!

      Διαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη Μαρία μου, υγεία και φως στις ζωές μας εύχομαι....και στα μονοπάτια που καλούμαστε να περιπλανηθούμε....Πόσο όμορφα περιέγραψες με τους εμπνευσμένους στίχους σου αυτήν την περιπλάνηση....Η φωτό και η λέξη που επέλεξες γιά την Στέλλα, εκπληκτικές !!! Καλό μήνα !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα. Επέστρεψα...αν και αργοπορημένη εύχομαι Χριστός Ανέστη. Καλό αρωματισμένο μήνα
    Υπέροχη η περιπλάνησή σου και ναι δεν είναι εύκολη όπως λες αλλά η δική σου συμμετοχή την κάνει ανάλαφρη
    Μπράβο σου
    Και η φώτο σου απίθανη
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάλλον ήξερε η Μαριάνα τι φωτογραφία έδινε και πού. Υπέροχη η έμπνευσή σου, Μαρία μου. Ακριβώς η αποτύπωση που της έπρεπε. Μπράβο για την συμμετοχή σου! (Ωραία και η φωτογραφική πάσα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα Μαρία
    ωραίες και οι δυο φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία μου η περιπλάνησή σου είναι γεμάτη αλήθειες. Ναι μια περιπλάνηση είναι η ζωή άλλοτε με εύκολα και άλλοτε με δύσβατα μονοπάτια, μια περιπλάνηση είναι η ζωή και αυτή η περιπλάνηση μας γεμίζει εμπειρίες.
    Υπέροχη η συμμετοχή σου και ενδιαφέρουσα η φωτογραφία που παραδίδεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανάμεσα σε δυό υπέροχες φωτογραφίες, χωρά ένα τόσο ρεαλιστικό κείμενο..
    Η φωτογραφία σου Μαράκι, είναι το λιγότερο συγκλονιστική! Πολλά φιλιά! 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Μαράκι μου!! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!!
    Πολύ τρυφερή κι αισιόδοξη η γραφή σου, όπως κι η φωτό που παρέλαβες να εμπνευστείς!!
    Κι η δε δική σου φωτογραφία είναι άκρως ατμοσφαιρική!! Μπράβο σου!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Λίγες είναι οι φορές
    που μόνος σου τον δρόμο θα διαλέγεις.
    Τις περισσότερες φορές εκείνος θα σε διαλέγει."

    Αυτό το κομμάτι του κειμένου σου σα να είναι όλη μου η ζωή... Υπέροχη συμμετοχή Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά Μαρία μου έστω και καθυστερημένα!!Να είσαι καλά,να γράφεις τόσο ωραία κείμενα! χαίρομαι όταν σε διαβάζω! καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα...
    Το "χάρτινο καραβάκι" συνεχίζει την ποιοτική του ρότα και αυτό είναι σημαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το κείμενο είναι γεμάτο με πολύ ωραία νοήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τα υπέροχα σχόλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαρια μου χρονια σου πολλα για την προχθεσηνη γιορτη σου να είσαι καλα φιλη μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου..
    Την αγαπη μου καλο υπολποιπο καλοκαιρακι.. φιλακιαααα!!😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία σχετικά με την υγεία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλτε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα σας τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σας υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσετε στους γνωστούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή