Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Το δώρο του Γιάννη!

Όταν οι λέξεις εμπνέουν δίνουν υπέροχες ιστορίες και ποιήματα σαν αυτά που διαβάσαμε στο 18ο "Παίζοντας με τις λέξεις". 
Τι γίνεται όμως όταν πηγή έμπνευσης γίνονται οι ίδιες οι δημιουργίες;
Τότε όλα αποκτούν άλλη διάσταση!
Σε αυτή τη διάσταση θα μας οδηγήσει το ξεχωριστό βίντεο.που έφτιαξε με πολλή αγάπη ο Giannis Pit (idipotoncinefilκαι το χάρισε σε όλους εμάς που δίνουμε ζωή στο παιχνίδι.
Απολαύστε το και είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστείτε όπως ενθουσιάστηκα κι εγώ!

Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Σε ευχαριστούμε πολύ!



35 σχόλια:

  1. Μαρία μου !
    ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αλλά περισσότερο, σε ευχαριστώ και εγώ και όλοι για την ψυχή που δίνεις σε ένα δρώμενο που αγκαλιάζει τις καρδιές μας και βάζει φωτιά στις δημιουργίες μας.
    Θα ρωτήσετε ίσως τι ήταν αυτό που με οδήγησε στη δημιουργία αυτού του μικρού "φιλμ". Νομίζω το είπα τόσο στη βαθμολογία μου όσο και στο τέλος.
    Στο άκουσμα της μουσικής που ακούτε στο βίντεο διάβασα άπειρες φορές και τις 30 δημιουργίες. Η Συγκίνηση που εισέπραξα ήταν τέτοια που έπρεπε να βρει άμεσα έναν τρόπο διαφυγής, δημιουργίας.
    Έτσι φτάσαμε σε αυτό το μικρό "δώρο" απ την καρδιά μου για όλους τους δημιουργούς, συντονιστές, αναγνώστες αυτού του δρώμενου.
    Και πάλι τον σεβασμό και την αγάπη μου σε όλες και όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννη!!!! καταπληκτική "μιντιακή" δημιουργία, σύζευξης λόγου, ήχου, εικόνας...
    Μαρία, το δρώμενο σου, ανεβαίνει επιπλέον επίπεδο!
    Όσο για εμάς, περιμένουμε με αγωνία την επόμενη πρόκληση!
    Μπράβο, σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βασίλη μου. Σε σας ανήκει αυτή η σπίθα. Συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
  3. Το είχε αναφέρει ο Γιάννης και είναι αλήθεια ότι περίμενα κάτι !!Βέβαια αυτό το υπέροχο βίντεο Γιάννη μου έχει αποτυπώσεις συναισθήματα που πέρασαν πρώτα μέσα από σένα και με τέλειο τρόπο το διοχέτευσες σε όλους μας !! Είναι πολλά τα ευχαριστώ μας φίλε της καρδιάς !! Μαρία μου ευχαριστώ θερμά και εσένα που το έστeιλες στο mail μου !! Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ Νικόλ μου για κάθε σας δημιουργία και συγκίνηση που δημιουργήσατε.

      Διαγραφή
  4. Μα πόσο ευχάριστη έκπληξη!!!!!!!!!!!!!
    Γιάννη μου, ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Πάντα τέτοιες στιγμές.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Γιάννη σ'ευχαριστούμε πολύ! Υπέροχο το βίντεο και η σκέψη σου συγκινητική
    Σ'ευχαριστούμε Μαρία μου που όπως βλέπεις το δρώμενό σου/μας, είναι πολύ αγαπημένο
    Φιλιά και καλημέρες και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τέλειο!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!!!

    Κική Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννη σ’ ωραίος..!!
    Κρίμα που δεν σου έστειλα σε φωτογραφία το ροζ σόρτς του Σεραφείμ θα το απογείωνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν ο άνθρωπος είναι δημιουργικός πάει και τελείωσε! Μπράβο στο Γιάννη μας λοιπόν! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχουμε δρόμο μπροστά μας Μαίρη μου. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία η ιδέα του Γιάννη και το βίντεο άψογο!
    Μπράβο Γιάννη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιάννη μπράβο σου για το βίντεο, την ωραία σου κίνηση και τη δημιουργικότητα σου.
    Πολύ συγκινητική χειρονομία.
    Να 'σαι πάντα καλά.
    Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου για τα λόγια και τα αισθήματά σου.

      Διαγραφή
  11. Δεν παίζεσαι, βρε Γιάννη! Τι ωραίο βίντεο πήγες κι έφτιαξες; Και τι ωραία μουσική! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την όμορφη αυτή πρωτοβουλία, και σε ευχαριστούμε και για όσα εκπέμπει το βίντεο!
    Φανταστική δουλειά, αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pippi μου να ξέρεις ότι κάθε του καρέ, είναι και ένας κόκκος απ την αγάπη μου και τη συγκίνησή μου. Με κάθε ειλικρίνεια. Αυτήν την εποχή είμαι πολύ ευάλωτος σε αυτό το κομμάτι.

      Διαγραφή
  12. Μας συγκίνησε παρα πολύ Μαρια μου ο Γιαννης με αυτο το ομορφο αφιερωμα-βιντεο που εκανε για ολους μας και για το παιχνιδι αυτο της γειτονιας μας..εξαιρετική δουλεια σε ευχαριστουμε Γιαννη μπραβο. σου!!
    Να είσαι καλά και να περνας ομορφα με οτι κανεις.. καλο βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρούλα μου, ευχαριστώ πολύ ψυχή μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω, πωωωωωω, Γιάννη, στη χρυσή λίστα των δημιουργιών μπαίνεις, επισήμως και με το νόμο! Μα, τι γίνεται; Όποια μπλογκοπέτρα και να σηκώσεις, δημιουργία του Γιάννης θα βλέπεις;
    Ανεβάζεις τον πήχυυυυυυυυ. Πρόσεχεεεεεεεε... :-)

    ΥΓ. Φιλιά - καταπληκτικό, ωραίο και ευαίσθητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επ! Ξεχάστηκα! Γεια σου, Μαρία!!! (Βλέπεις το χάρτινο καραβάκι σου τι αφορμές φτιάχνει;)

    Καλημέρεεεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα πόσο ωραίο βίδεο!
    Αυτά είναι δώρα που αντέχουν στον χρόνο!
    Εύγε στον κύριο Πιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιάννη μου η έκπληξή σου με συγκίνησε,με γοήτευσε και με έκανε να αισθανθώ πανευτυχής γιά μία ακόμη φορά, γιά την όμορφη συντροφιά με τους σπάνιους ανθρώπους που γνωρίστηκαν και συναντιούνται , χάρη στην Μαρία μας και στο αγαπημένο δρώμενο....Απλόχερα ξεδίπλωσες την γενναιόδωρη καλλιτεχνική σου φύση και με το υπέροχο βίντεο σου, σαν φορέα αγάπης , την πρόσφερες στον καθένα και σε όλους μας.....Είσαι από σπάνιο και εκλεκτό χαρμάνι φίλε Γιάννη....και σ΄ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένα πολύτιμο αναμνηστικό λεύκωμα για το παιχνίδι μας, δια χειρός Γιάννη! Είχα να το λέω για τις "χρυσοχέρες" της παρέας μας, τώρα προστέθηκε και το πρώτο άρεν μέλος της ομάδας.
    Αγαπάμε Γιάννη!
    Μαράκι την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι γλυκιά και ζεστή κίνηση, ο ορισμός της ευγενούς άμιλλας και του συνυπάρχειν με αλληλεγγύη, ενθάρρυνση, ευγνωμοσύνη και πόσα άλλα ακόμα. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ κι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Γιάννη, που πάντα έχει έναν καλό λόγο πάνω πάνω για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο στο Γιάννη μας, όχι μόνο για την καταπληκτική δουλειά που έκανε στο βίντεο, αλλά και για την ευγενική σκέψη! Έχει άλλωστε αποδείξει πόσο ευγενής και αβρός είναι, εκτός από πολύτιμος φίλος!
    Μαράκι μου, συγχαρητήρια σε σένα που συνεχίζεις ακούραστα και σε όλους για τις συμμετοχές τους!!
    Μου λείψατε κι ελπίζω να καταφέρω την επόμενη φορά να είμαι παρούσα!
    Φιλιά σε όλους!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με τεράστια καθυστέρηση ανακάλυψα αυτό το μικρό άψογο, τρυφερό, συγκινητικό και τεχνικά άρτιο αριστούργημα του Γιάννη μας... πλούτος, να τον έχουμε στην μικρή μας κοινωνία!
    Μπράβο σε όλους που έλαβαν μέρος και στην Μαρία για την προσφορά της!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο στο Γιάννη! Τώρα το "παίζοντας με τις λέξεις"
    και σε "παίζοντας με τις εικόνες". Και μιας και ο Γιάννης
    "το 'χει" στο να δημιουργεί ωραία βίντεο, προκαλώωωω (😊)
    τον Γιάννη να αρχίσει να φτιάχνει και βίντεο για κάθε blog
    ξεχωριστά! "Μ' ένα χάρτινο καραβάκι" αρχικά και μετά με όλα
    τα άλλα! 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή