Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Έναρξη 12ου παιχνιδιού "Παίζοντας με τις λέξεις"


Το "Παίζοντας με τις λέξεις" είναι ένα παιχνίδι δημιουργίας, που βασίζεται στη φαντασία μας, αλλά και σε πέντε λέξεις τις οποίες πρέπει να ενσωματώσουμε στα κείμενά μας.
Μπορούμε να γράψουμε ό, τι θέλουμε: ιστορίες, ποιήματα, κειμενάκια, ευθυμογραφήματα, παραμύθια...δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ως προς το είδος.

Οι πέντε λέξεις δίνονται από τον νικητή του προηγούμενου παιχνιδιού.

Αν πάμε λίγο πίσω στο χρόνο, ή μάλλον πολύ πίσω, μια και το παιχνίδι αυτή τη φορά έρχεται με μεγάλη καθυστέρηση, θα δούμε πως είχαμε δυο νικητές.
Ο Giannis Pit και η Maria Kanellaki   είχαν ισοβαθμήσει, οπότε μας δίνουν από κοινού τις λέξεις που θα μας καθοδηγήσουν σε τούτο το ταξίδι
Και με τέτοιους οδηγούς δεν μπορεί, παρά το ταξίδι να είναι συναρπαστικό!

Ο Γιάννης έδωσε 3 λέξεις: τζάκι, καλύβα, θάλασσα
και η Μαρία 2: σενάριο, μετανάστης



Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:

1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου, almikr@gmail.com
Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.

2. Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.

4. Κάθε συμμετοχή καλό είναι να συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.


5. Όταν λήγει η προθεσμία, τα κείμενα θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους στο mail για να βαθμολογούνται.

Μπορείτε να στείλετε τις συμμετοχές σας ως το Σάββατο 18 Νοεμβρίου στις 8 το βράδυ.

Την Κυριακή 19 Νοεμβρίου θα αναρτηθούν όλα τα κείμενα και μέχρι το Σάββατο 25 Νοεμβρίου θα μπορείτε να τα απολαμβάνετε, αλλά και να τα βαθμολογήσετε, για να έχουμε τον νικητή που θα πάρει ένα συμβολικό δώρο.


Αφήστε τις λέξεις να απογειώσουν τη φαντασία κι ελάτε να παίξουμε!
Καλές εμπνεύσεις!

26 σχόλια:

  1. Ω τι ωραία νέα, άλλη μια αφορμή για δημιουργία. Πολύ ωραίες οι λέξεις!
    Ανυπομονώ :)
    Όμορφη Κυριακή να 'χεις Μαρία μου. Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή στο παιχνίδι μας Μαρία μου. Αυτές οι λέξεις έχουν αρκετό ενδιαφέρων, να δούμε που θα οδηγήσουν τον καθένα μας.
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε καθυστέρησε να φανταστώ το Συμπόσιο;
    Ανυπομονούσα! Ήθελα το κίνητρό μου ξανά!
    Αλλά αυτή η σύμπραξη ...πόσο δύσκολο κάνει το εγχείρημα;
    Ξεροκατάπια η δόλια! Άντε να γράψεις ποίημα που να έχει το τζάκι και το σενάριο μέσα!
    Τι "δεν χρειάζεται να γράψεις ποίημα" ; Εγώ το περιμένω πώς και πώς μιας κι έχω αποφασίσει να μην συμμετέχω
    στο Συμπόσιο! Γιάννη και Μαρία η σύμπραξη σας οδηγεί σε ...θρίλερ! αχαχαχα!
    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Μαρία μου!Πολυ ωραίες οι λέξεις!Καλη επιτυχία και καλές εμπνεύσεις!
    Καλη Κυριακή σου εύχομαι!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές εμπνεύσεις σε όλες και όλους. Κάθε συνύπαρξη δίνει δυσκολίες αλλά εδώ βρίσκεται και η ομορφιά. Μαρία μου, σε ευχαριστούμε για το βήμα που μας δίνεις εδώ.
    Θα το παλέψω.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου πω Μαρία ότι η εικόνα αναγγελίας του παιχνιδιού είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ...!!!! Πραγματικά σε παρακινεί για έμπνευση. Καλό σου μήνα.

      Διαγραφή
  6. Πολλά σενάρια κυκλοφορούν στο μυαλό μου
    αν ευδοκιμήσει κάποιο θα γράψω......

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά σενάρια κυκλοφορούν στο μυαλό μου
    αν ευδοκιμήσει κάποιο θα γράψω......

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχίζει το"Παιχνίδι";!
    Γιούπι!☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφο να το ξαναβλέπουμε αυτό το δρώμενο!!! Μας έλειψε.. Ωραίες λέξεις...Τώρα το σενάριο πώς θα δέσει αλλά θα το φτιάξουμε χαααχαα Αν έλθει η έμπνευση θα δηλώσω παρούσα
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό της συμπαίχτριας Βασιλείου και αναφωνώ κι εγώ ένα Γιούπι!
    Άσχετες φαινομενικά οι λέξεις που διαλέξαμε (να σημειώσω ότι δεν προϋπήρχε καμία συνεννόηση) και να δω πού θα μας βγάλει αυτή η "θάλασσα"...
    Ευχαριστούμε πολύ Μαρία μας για την ανοιχτή σου φιλοξενία και καλό ξεκίνημα στο παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου, εννοείται ότι θα συμμετέχω. Μία διευκρίνιση όμως, σε παρακαλώ: πρέπει όλες οι λέξεις, δηλαδή και οι πέντε, να περιλαμβάνονται σε ένα ποίημα ή σε ένα κείμενο? Αν ναι, χμμμ, φαίνεται κομματάκι δύσκολο αλλά θα τα καταφέρω! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!!
      Ναι, και οι πέντε λέξεις πρέπει να ενσωματωθούν στη συμμετοχή!
      Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις περίφημα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου.

      Διαγραφή
    3. Έτοιμο και το banner στο μπλογκοσπιτάκι μου. Θα το κοιτάζω κάθε μέρα και θα περιμένω να μου έρθει η έμπνευση! Ελπίζω να έρθει εγκαίρως! Χα, χα. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  12. Το αγαπημένο μας δρώμενο και πάλι εδώ!!
    Να είσαι καλά Μαρία μου που το συνεχίζεις, μου είχε λείψει πάρα πολύ!!
    Οι λέξεις που διάλεξαν τόσο ταιριαστές με την ιδιοσυγκρασία τους..
    Θα βάλουμε τα δυνατά μας να μοιραστούμε πολλά!

    Καλές εμπνεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟλύ χαιρομαι για τα νέα Μαρια μου ακομα και να μην μπορεσω να συμμετεχω ( ομως θα προσπαθησω)εχω την εντυπωση ότι με αυτες τις λέξεις θα διαβασουμε πολύ ωραιες ιστορίες.. καλες εμπνεύσεις σε όλους...φίλη μου να περνας ομορφα να έχεις μια όμορφη εβδομαδα φιλακιααα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κόκκινο πανί οι προθεσμίες για 'μένα, αλλά το δρώμενο προβλέπεται συναρπαστικό!
    Με το καλό!

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα, Μαρία μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία!
    Θα διαβάσουμε υπέροχες ιστορίες πάλι!
    Καλή αρχή Μαρία μου.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου έλειψε το παιχνίδι, οπότε ένα ΓΙΟΥΠΙ κι από μένα Μαράκι μου! Έχασα το Συμπόσιο λόγω πολλών υποχρεώσεων δεν πάει να το χάσω κι αυτό!
    Φιλιά πολλά πολλά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το περίμενα πώς και πώς! Καλές μας εμπνεύσεις! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή επιτυχία εύχομαι!
    Και καλό μήνα!
    😍
    Κίσιζ 😘 Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν και έχω χαθεί μπορεί να τα καταφέρω και να πάρω μέρος.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α!!! Καλή επιτυχία στο αγαπημένο δρώμενο Μαρία μου!! Καλές εμπνεύσεις εύχομαι σε όλους!!
    Θα χει ενδιαφέρον να διαβάσουμε το συνταίριασμα των λέξεων!! Η φωτό σου απλά τα σπάει φίλη μου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλιά σας και για τη θερμή υποδοχή του παιχνιδιού μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή