Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Του Αγίου Βαλεντίνου το ανάγνωσμα...

Λίγο πριν κοκκινίσουν τα πάντα εξαιτίας ενός προπωλημένου και προ-πουλημένου πάθους και μιας βιομηχανίας που στηρίζεται στον φτερωτό, στραβό θεό, μια ολόκληρη μέρα νωρίτερα, κάνω λίγες σκέψεις περί έρωτος και άλλων δαιμονίων.
Αλήθεια τι είναι κόκκινο; 
Τι νομίζατε πως θα αναρωτηθώ τι είναι έρωτας, για να λένε οι κακές γλώσσες πως δεν ξέρω;

Αναρωτιέμαι επίσης, αν όλοι όσοι θα ανταλλάξουν αύριο καρδούλες, καρτούλες, μπαλονάκια και σοκολατάκια είναι ερωτευμένοι στα αλήθεια, ή θα τα πάρουν διπλά και τριπλά, με φόβο να μπερδέψουν τα ονόματα στις κάρτες και να γίνουν όλα ακόμα πιο κόκκινα!
Όπως έγραφα και πέρυσι  δεν έχω τίποτα με τον άγιο...ίσα ίσα, είναι μια ευκαιρία για όσους θέλουν να γιορτάσουν, να γιορτάσουν και μια προσπάθεια να τονωθεί λίγο η αγορά.
Να πουλήσει δηλαδή, το γνωστό παιχνιδομάγαζο, ό, τι πλαστικό, ή λούτρινο (made in China) κυκλοφορεί, που σημαίνει πάλι στοχευμένα θα κινηθεί το χρήμα και πως η αγορά άγιο δεν έχει τελικά.
Σε μια δυο τσέπες, βαριά τρεις, καταλήγουν όλα και η μια φτάνει μέχρι τη Γερμανία.
Αν δε στηρίξουμε την γερμανική οικονομία, θα είμαστε αχάριστοι μετά από όσα έχουν κάνει αυτοί για μας.
Μας έμαθαν την αξία του να μην έχουμε στον ήλιο μοίρα.
Έχουμε τον ήλιο όμως. Άλλο που δεν μας βλέπει κι αυτός τελευταία και χρειάζεται κάτι να "ανάψει" για να τον δούμε. 

Κι αφού επίσημα όλοι οι μεγάλοι έρωτες γιορτάζουν αύριο, δεν μπορώ να μην μνημονεύσω τους μεγάλους έρωτες που έρχονται πρώτοι στο μυαλό μου (τέτοια ώρα, τέτοια λόγια) και που έγραψαν ή θα γράψουν τη δική τους ιστορία.

Τον σαδιστικό έρωτα της Γερμανίας για την Ελλάδα. 
Τον ανεκπλήρωτο έρωτα του Σαμαρά για την Ανάπτυξη.
Τον μονόπλευρο έρωτα του Άδωνη για τη Δημοσιότητα.
Τον εμμονικό έρωτα του Άκη για τη Μίζα.
Τον αξεπέραστο έρωτα του Μέγκα για την Τρομολαγνεία.
Τον βασανιστικό έρωτα του Βαγγέλη για την Εξουσία.


Σας αφήνω να συνεχίσετε τη λίστα με τους μεγάλους έρωτες, μια και πρέπει να τρέξω να βγάλω το μικρό μου μεροκάματο.
Και του χρόνου λεύτεροι από τέτοιους ανώμαλους έρωτες!!

53 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Εσύ σωστά τα λές αλλά το τμήμα εμπορίου κάτι τέτοιες μέρες περίμενε αφού τα ΜΜΕ μας είχαν κάνει πλύση εγκεφάλου! Ας μάθουμε και κάτι καλό! "Δεν αξίζει πάντα ότι γυαλίζει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς...κι αν είναι να κάνουμε κάποιο δώρο ας στηρίξουμε τουλάχιστον τα μαγαζιά που πρέπει και όχι τα πολυκαταστήματα...κάτι θα είναι κι αυτό!!
      Να είσαι καλά...καλό βράδυ!..

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικο! Με χιουμορ και καυστικοτητα! Να προσθεσω:
    Ο καρμικος ερωτας του Ελληνα πολιτη(βλ. προβατο) με το Μαντρι!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ω, ναι, είναι κι αυτός ο έρωτας και μας λένε συνεχώς ότι όποιος φεύγει από το μαντρί τον τρώει ο λύκος....ξεχνώντας το αυτονόητο πως όποιος μένει γίνεται σφάγιο έτσι κι αλλιώς!!
      Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου!! Είσαι απίθανη!!! Συμφωνώ και επαυξάνω φουλ φουλ σε ότι γράφεις!!!
    Η δε λίστα mega eros είναι τελικά mega er(r)o(r)s εξαιτίαςαυτών που έχουμε μπλέξει!!!!
    Είσαι κούκλα και τσαχπίνα!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαριλένα μου!
      Πάρα πολύ μου άρεσε το mega er(r)o(r)s ...έχεις απόλυτο δίκιο!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Μαρία έγραψες σήμερα καταπληκτική η ανάρτησή σου και τόσο αληθινή!
    Οτι πιο σουρεαλιστικό έχω διαβάσει για αυτή την μέρα!
    Προσυπογράφω λοιπόν!
    Την καλημέρα μου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχα
    Μαρια μου εχω λιωσεις!
    ειδικα με τις κατηγοριοποιησεις τους ερωτα στο τελος!
    Θεα!!! και ειδικα με τον μονοπλευρο ερωτα του Αδωνη!
    απο τα καλυτερα ποστ για τον ερωτα!

    να εισαι καλα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο απωθημένο του Άδωνη η δημοσιότητα και κάνει τα πάντα για να την κατακτήσει...κι εκεί που λέει πως τα κατάφερε του βγάζει τη γλώσσα και τον ειρωνεύεται η κυρία για να γελάει κι αυτή κι εμείς!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Κι εσύ να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μαρία καλημέρα ! Όταν υπάρχουν τόσοι πολλοί "μεγάλοι έρωτες " ,που να αντέξουν των μικρών απλών ανθρώπων ????
    Ας είναι ,ας δουλέψουν και τα μαγαζάκια ,ας γιορτάσουν οι ερωτευμένοι ,αν υπάρχει χρήμα ας ξοδευτεί .
    Ο ερωτευμένος γιορτάζει κάθε μέρα !!!! Επειδή τη τρομολαγνεία των ΜΜΕ ,την τρέμω ,φροντίζω να διακτινιστώ σε άλλο δωμάτιο που δεν έχει τηλεόραση .....Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπροστά σε τόσους μεγάλους έρωτες και με τόση μεγάλη διάρκεια, που να φτουρήσουν οι άλλοι?
      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.....αν υπάρχει χρήμα, να πάει σε χέρια που πρέπει να πάει...όχι σε εκείνα που το τσουβαλιάζουν και τα βγάζουν έξω, πληρώνοντας τους εργαζομένους με 200 ευρώ, ενώ βγάζουν εκατομμύρια!
      Τα δελτία έχουν ξεπεράσει τα όρια και την πραγματικότητα εδώ και χρόνια...είναι κι εκείνα τα συμφέροντα που πρέπει να εξυπηρετούν...άσε!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Χα,χα,χα,χα,χα! Αυτοί είναι έρωτες Μαρία μου! Για φαντάσου όμως... Να κοιτάς το Σαμαρά και να λιώνεις από ανάπτυξη. Ιουουουουου!
    Πολλά φιλιά! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...και συνεχίζω τον συλλογισμό σου συμπληρώνοντας -και να λιώνει η ανάπτυξη από Σαμαρά-....εδώ βλέπεις κολλάει η έκφραση...την μπιπ και ψόφησε..
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/02/blog-post_13.html
    σε περιμενει παιχνιδι! :)
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία τους κατέταξες Μαρία μου...καθένας με τον έρωτά του!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτοί και αν είναι έρωτες και μάλιστα δοκιμασμένοι και διαχρονικοί!
    να προσθέσω και τον αξεπέραστο έρωτα της εξουσίας με τη ρεμούλα;

    απόλαυσα το κείμενο-αφιέρωμα όσο τίποτα! γλυκιά καλημέρα Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασμένοι δε λες τίποτα!!
      Ο έρωτας που πρόσθεσες όμως κι αν είναι διαχρονικός!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. κάπου σχολίασα....στα ανεπιθύμητα πήγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω ότι με υπερκάλυψες!!! Με τους Έρωτες σου! αχαχαχαα!
    Να'σαι καλά Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ υπάρχουν πολλοί έρωτες μεγάλοι κι εμείς κολλάμε σε κάτι πράγματα μικρά...χαχα!!
      Κι εσύ να είσαι καλά...φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. Σιχαίνομαι oτιδήποτε έχει να κάνει με Βαλεντίνους,από αρκουδομαλακιούλες μέχρι αυτά τα μεγάλα λόγια ...τα σιχαίνομαι όμως εκείνη αποκλειστικά την μέρα,γιατί πρώτον δεν πιστεύω σε έναν άγιο που δεν είναι δικός μας και δεύτερον δεν μου αρέσει να μου εκφράσουν την αγάπη τους ή να πάρω δωράκι μία και μόνο συγκεκριμένη μέρα...προτιμώ καθημερινά μικρά σημαδάκια του έρωτα και τον Βαλεντίνο τον έχω γραμμένο!!! Φιλώ σε κοριτσάρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, γιατί όσο σκέφτομαι (πριν αμέτρητα χρόνια) να κουβαλάω ένα τεράστιο ροζ αρκούδι και ένα μπουκέτο λουλούδια που μου είχε χαρίσει ο τότε έρωτας, ακόμα ντρέπομαι...χαχα!!...κατακόκκινη είχα φτάσει σπίτι μου...από τότε θα μου έμεινε εμένα το τραύμα!
      Και καλά εγώ, φαντάζεσαι αυτόν που τα κρατούσε μέχρι να πάω στο ραντεβού?...μια οπτασία ήταν...για μια στιγμή μου ήρθε να γυρίσω και να φύγω!...
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Ωραία ανάρτηση Μαρία μου!!Οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα,αλλά μού αρέση καί η γιορτή τού Αγιου Βαλεντίνου!Σπάει τήν μονοτονία!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου...κι εγώ πιστεύω πως είναι μια ευκαιρία για γιορτή...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Και να ήταν αυτή η μόνη γιορτή που έχει εμπορευματοποιηθεί, καλά θα ήταν...
    Μια χαρά τα λες, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με χαλάει το ότι έχει εμπορευματοποιηθεί, αλλά το ποιοι επωφελούνται τελικά...τα δωράκια καλά είναι και κανείς δε λέει όχι σε αυτά αν υπάρχουν τα χρήματα...
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Κι ο φανατικός έρωτας με τη Δημαρχία??? Βλέπε, Κακλαμάνη, Μπουτάρη κ.λ.π.!
    Κι ο συντηρητικός έρωτας του Κουβέλη με την... αριστερά!
    Κι ο αιμοδιψής έρωτας του Στουρνάρα με τους φόρους!
    Κι ο μισητός έρωτας του Γιωργάκη με την Ελλάδα!
    Και τόσους άλλους βέβαια, αλλά να μην καταχραστώ τον χώρο σου , γλυκιά μου Μαρία, δεν το κάνω!
    Έξυπνη ιδέα είχες, να θυμηθούμε άλλη μια φορά ποιοι είναι επιβλαβής για την υγεία και τη ζωή μας!
    Να είσαι καλά γλυκιά μου και να είσαι ερωτευμένη με αληθινές, διαμαντένιες καρδιές! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπλήρωσες τη λίστα με πραγματικά αξιομνημόνευτους έρωτες...χαχα!
      Να είσαι καλά...σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή σου...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Πές τα χρυσόστομη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Νά'σαι καλά, Μαρία μου, είσαι απολαυστική!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου...να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Δεν αναφέρεσαι σε έρωτες, για επιβήτορες μιλάς.
    Όλοι οι ανώμαλοι έρωτες που παρέθεσες πηγάζουν από τον ένα και μοναδικό ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΟ έρωτα που τρέφει ο έλληνας για τον κάθε ψυχανώμαλο.
    Ψήφο τον λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο...αυτός ο ανώμαλος έρωτας έφερε τις τερατογεννέσεις και τον εκφυλισμό...και πολύ φοβάμαι πως ειδικά αυτός ο έρωτας είναι καταστροφικός!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  19. Περί γιορτής Βαλεντίνου με κάλυψε το Παλιοκόριτσο με το σχόλιό της. Πάντως οι έρωτες που λες και που κρατούν χρόνια σ' αυτή τη χώρα, μόνο "νορμάλ" δεν είναι, κόμπλεξ, απωθημένα, εμμονές, "βίτσια"... Ο Άγιος Ψυχοθεραπευτής πότε γιορτάζει είπαμε? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου νορμάλ...είναι όλα όσα πολύ σωστά αναφέρεις κι άλλα τόσα...!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  20. Ο πολυκροτος ερωτας όλων των πολιτικων με τους σεισμοπαθεις της Κεφαλλονιας....μα πόσο τους σκεφτονται όλοι ...αλλα φως δεν είδαμε
    Αντε χρονια πολλα σε όλο το ερωτευμενο συμπαν και τους καθε λογης ερωτες,φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά!!
      Είναι κι αυτός ο "ευκαιριακός" έρωτας...που φουντώνει και σβήνει γρήγορα σε τέτοιες περιπτώσεις!
      Χρόνια πολλά σε όλους, τους κανονικούς, τους ανθρώπινους, τους αληθινούς έρωτες!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Το πόσο συμφωνώ μαζί σου, Μαρία μου, δε λέγεται!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  22. Μαρία μου, τι να πρωτοσχολιάσω; Με κάλυψες απόλυτα! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή