Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Τι ώρα είναι; Ώρα για Giveaway!

Ελπίζω να μη βαρεθήκατε τα μανιτάρια, γιατί μπορεί να τα αποκτήσετε!


Η μανιταροτρέλα με είχε ήδη χτυπήσει όταν είδα στη σελίδα http://www.facebook.com/sofan.handmade?fref=ts
τα στολίδια-μανιτάρια.


 Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!
Η Σοφία και η Φανή του
είναι οι δημιουργοί τους.
Σίγουρα τα κορίτσια τα ξέρετε.
Έχετε θαυμάσει τις φοβερές ιδέες τους και τις υπέροχες δημιουργίες τους.
Αν δεν τις ξέρετε είναι ευκαιρία να τις μάθετε!
Δε θα χάσετε!
Αν πιάνουν τα χέρια σας μπορείτε με τις οδηγίες τους να φτιάξετε κι εσείς αριστουργήματα.
Αν δεν πιάνουν (σαν τα δικά μου) μπορείτε να τα παραγγείλετε όπως εγώ.
Τα μανιτάρια όμως μην τα παραγγείλετε ακόμα.
Σας δίνω την ευκαιρία να κερδίσετε κι εσείς ένα σετ μια και μετά από τόσες αναρτήσεις μανιταριών, είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω.
Μακάρι να μπορούσα να αγοράσω πολλά και να σας χαρίσω από ένα, αλλά δυστυχώς αυτό δε γίνεται, οπότε η καλύτερη λύση είναι ένα Giveaway.
Θα κληρωθούν δυο τυχεροί.
Ο πρώτος θα κερδίσει τα μανιτάρια για να στολίσει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του και ο δεύτερος το γούρι του 2013!

Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να αφήσετε σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση γράφοντας και το email σας.
Φυσικά πρέπει να είστε μέλη του blog και αν θέλετε και μπορείτε ας κάνετε κι ένα like στη σελίδα μου στο facebook.
Το δεύτερο (facebook) δεν είναι απαραίτητο.


To enter this giveaway and have a chance to win the mushrooms or the little house, comment on this post writing your email.
You have to be a follower of my blog.
And if you want you can like my page on facebook.
The giveaway will last until  December 1 because that day is my birthday.
The gifts are handmade by sofan.

Μέχρι και την πρώτη Δεκεμβρίου (την ημέρα των γενεθλίων μου) θα μπορείτε να σχολιάζετε εδώ.
Μετά οι τυχεροί θα πάρουν τα δωράκια να στολίσουν το σπίτι τους για τα Χριστούγεννα!


Και το θέμα της ημέρας στο photo a day...άσχετο τελείως!
17 November...Last thing I bought


51 σχόλια:

  1. Α τι ωραία!!! Τα θέλω! Επειδή δεν πρόκειται φυσικά να τα κερδίσω (εχει να γίνει κάτι τέτοιο από την πεμπτη δημοτικού) σχολιάζω πρωτη πρώτη να κάνω ποδαρικό! Χαχα! Φιλί γλυκό Μαρία μου! Υπέροχη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλεια!! Μπράβο στα κορίτσια που τα έφτιαξαν και σε σένα που τα δίνεις :)
    Τυχερή όποια τα κερδίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρακαλώ να με συμπεριλάβεις στη λίστα σου με τις υποψηφιότητες για τον μανιτάροδιαγωνισμό με αυτά τα αξιολάτρευτα μαργαριταράκια-στολίδια για δώρο! Το e-mail μου: christinaseyes@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα μανιτάρια μου αρέσουν από όλες τις απόψεις...είτε σε πιάτο είτε στολισμένα! οπότε δεν μπορώ να μην πάρω μέρος στο διαγωνισμό!!! Καλή επιτυχία σε όλες μας και ευχαριστούμε!!!niki_ser@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τόσο χαριτωμένα που δεν μπορούμε να αρνηθούμε την πρόσκληση.
    Φιλάκια! eflo401@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενας μανιταροδιαγωνισμός είναι οτι πρέπει!!!
    Θέλω και εγω:):)
    Φιλιά και καλή επιτυχία σε όλους:):)
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι όμορφα...κι εγώ θέλω συμμετοχή!!
    elpida2701@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A υπέροχα τα μανιτάρια! Πειράζει που θέλω κι εγώ να συμμετάσχω; Περισσότερο και για το γούρι του 2013... Καλή επιτυχία σε όλους!
    marizavon@gmail.con

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Μαρία μου! Και για το διαγωνισμό και για τη φωτό ...μου άρεσε που συνδύασες το ούζο με τον ελληνικό ουρανό!
    Κι επειδή μου άρεσαν τα μανιταράκια να αφήσω το mali μου:
    tea_airis@yahoo.gr
    Φιλιά!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θελω κι εγω μανιταρακι!!!πολυ ομορφα ειναι!!!ευχαριστουμε πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ λατρεύω τα μανιτάρια! Το ίδιο και τις φωτογραφίες σου βέβαια!!! Νά'σαι καλά για το πανέμορφο Giveaway σου!! Φιλάκια και καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλά πολύ ωραίες αυτές οι φωτογραφίες σου με τα μανιτάρια.. εξωπραγματικές!!! μπράβο για το όμορφο giveaway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι υπέροχα δωράκια! elenilrs@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ουζάκι πηγαίνει με την προσφορά;χιχιχιχι!Καλά με τόσα μανιτάρια έπαθα και στο τέλος θα τα βαρεθώ!χαχαχα!
    Πέρα απ΄ την πλακίτσα πολύ ωραίες οι κατασκευές κι υπέροχες οι φωτογραφίες σου.Συμμετέχω:agkathi@yahoo.gr
    Χαρούμενη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Μαράκι!Τέλεια τά μανιταράκια!Συμμετέχω καί εγώ στό πολύ όμορφο giveaway!!Η φωτό μέ τό μπουκάλι,όλα τά λεφτά!!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!
    d1pouliou@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Μαράκι!!
    Εδω είμαι και εγώ! Τόσες μέρες έχω "ερωτευτεί" τα μανιτάρια σου. Αφού το ταξίδι σου στην μανιταροχώρα τελειώνει τόσο όμορφα, φυσικά και θα συμμετέχω στο giveaway!!
    Παίρνω την εικονίτσα να την βάλω στο μπλογκ μου..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημερα Μαρια!

    1. Η φωτογραφια με το ουζο ειναι απιστευτη! Αν ημουν ο ιδιοκτητης του ουζου πλωμαριου θα την αγοραζα! :)

    2. Η ιδεα για το giveaway μαρεσει πολυ! Παιρνω κι εγω μερος λοιπον: evitati2@gmail.com

    Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πωπω μα τι ωραίο δωράκι! Καλώς σε βρήκα στο όμορφο μπλογκ σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ωραία μανιτάρια! Εγώ έκανα like και στην σελίδα σου στο facebook, έτσι να γίνουμε κι εκεί φίλες! Το mail μου είναι: p.victoria@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mias kai den exw oute ena xristougenniatiko stolidi upologise me!
    filakiaxo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk

    natfou86@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ποτέ δε βαριέμαι τα μανιτάρια!
    handmade000@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολύ ωραία μανιτάρια-)))
    facebook γιοκ -)
    oldcustle@yahoo.gr
    πολλά φιλιά και καλή επιτυχία-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι τέλεια δώρα! Φοβερή η ιδέα να δώσεις μανιτάρια!
    GFC:Demi Mist
    Facebook:Demi Mist

    (Μάλλον αύριο αν προλάβω θα ξεκινήσω καινούριο giveaway)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συμμετέχω στη όμορφη κλήρωση , μου αρέσουν ψητά ,τηγανιτά , κεραμικά , υφασμάτινα
    ,σε φωτογραφίες , άσχετα αν δεν ξέρω πως τα μαζεύουν ... στα εφηβικά μου χρόνια
    για αυτά τα μανιτάρια έχω φάει ένα χέρι γερό ξύλο που δεν θα το ξεχάσω ποτέ !!!
    Ο Δήμος Πλωμαρίου πρέπει να σε ορίσει επίτημο δημότη για την υπέροχη φωτογραφία σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πωπω, τι φωτογραφιάρα είναι αυτή! Μήπως να την στείλεις στην εταιρεία τους για να πάρεις και τίποτα δικαιώματα. Από τις καλύτερες που έχω δει! Οσο για τα δώρα. Υπέροχα κι αυτά, και τα κορίτσια και φυσικά και εσύ! Ευχαριστούμε πολύ πολύ. Σε φιλώ γλυκά Μαράκι μου. Callie by Anthomeli (kigitzicallie@windowslive.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hi there,
    I just found your beautiful blog and I am now your newest follower.
    Would love to win the mushrooms. Here is my e-mail address: geierwalli2@hotmail.com
    I will also like you on Facebook.
    Looking forward to your next postings. Have a happy week.
    Greetings from Indiana, Heidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πω πω ομορφιές !

    Υ.Γ το η-μέιλ μου υπάρχει στο προφίλ μου ,όπου μπορώ αποφεύγω να το γράφω σημόσια (λόγω των σπαμ, ελπίζω να καταλαβαίνεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαράκι μου μετά από κάτι μέρες απουσίας από τη blogoγειτονιά, μπαίνω και βλέπω το giveaway σου! :) πανέμορφα τα δωράκια! πολύ όμορφη σκέψη!! τα κορίτσια φτιάχνουν απίθανα πράγματα! μου άρεσε και η ιδέα με τα μανιταράκια πολύ! :) η φωτογραφία Φ Ο Β Ε Ρ Η!!!! Α Σ Τ Ε Ρ Α Τ Η!!!! :) φιλάκια πολλά Μαράκι, καλή εβδομάδα! (το mail μου για το διαγωνισμό: t_eyh@hotmail.com ... facebook δεν έχω, ευτυχώς δεν το έκανες υποχρεωτικό! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι υπέροχα που είναι τα δώρα που μας έχεις!!! Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!! Είναι τέλεια!!! Τι πιο ταιριαστό από μανιταράκια, έτσι;; χιχι! Και κοίτα να δεις σύμπτωση, μανιτάρια είχε σήμερα το μενού!!!!!
    Φιλάκια!!!
    Υ.Γ. pippotina@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπεροχα δωρα!!! Σε ευχαριστουμε πολυ..Να εισαι γερη να οργανωνεις παντα τοσους ωραιους διαγωνισμους!
    Το e-mail: marksof@hotmail.com
    φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ααααα, πώς μου ξέφυγε αυτό το giveaway;
    Συμμετέχω! Τα κορίτσια φτιάχνουν τέλεια πραγματάκια!
    vera_lev@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πρωτότυπα στολίδια! Ευχαριστούμε!

    kverigka@gmail.com

    Στη σελίδα σου είχα κάνει like πριν μήνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τα δικα μου γενεθλια ειναι μια μερα πρίν..χι..χι. τοξοτίνα και εσύ έ;; το δικό μου ...giveaway...θα αρχίσει εκείνη την μερα....να περασεις ...να τα πούμε... παρεπιτόντως ...τρελαίνομαι για μανιταρια!!!!
    roulamakedonisa@gmail.com φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τέλειο giveaway! Σε ευχαριστούμε!
    email: sophie1993@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχα στολιδάκια!
    Δεν είχα ιδέα για την μανιταροτρέλα!

    Θα τα ήθελα για το δεντράκι που θα στήσουμε στο δωμάτιο της μικρής μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τέλεια τα μανιταράκια!!Είχα καιρό να μπω και πέφτω πάνω στο υπέροχο δωράκι σου!! Έχουμε πολύ κοντά γενέθλια!! Ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφα και τα μανιτάρια και το γούρι, σε καταλαβαίνω απόλυτα που ξετρελάθηκες μόλις τα είδες! Σε ευχαριστούμε που θέλεις να τα μοιραστείς μαζί μας!!! Καλή εβδομάδα!!! mpixlimpido_katastasi@hotmail.gr :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Maria....! here I am,
    I put this giveaway banner on myside bar, I already your follower.And Happy upcoming B'day!!!
    whitenroses@gmail.com

    hugs ayu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τέλεια τα δωράκια σου...!!!
    ευχαριστούμε!!
    damianakirania@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είναι πραγματικά πολύ όμορφα....φυσικά και παίρνω μέρος.Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είναι καταπληκτικά τα δωράκια σου!Ειδικά τα μανιτάρια τα λατρεύω!!!Μακάρι να είμαι ανάμεσα στους τυχερούς!Ευχαριστούμε πολύ πολύ!Φιλάκια!!!
    spyridoulas.handmade@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μου άρεσαν τα μανιταράκια και θ΄αφήσω το e- mail μου: gboutva@gmail.com.Πολύ όμορφη η ιδέα σου, να τα δώσει δώρο, αλλά και το γούρι είναι πολύ χαριτωμένο.Ούζο και γαλανός ουρανός, η καλύτερη διαφήμιση!Να είσαι καλά και πάντα, καλύτερα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστώ για την ενημέρωση του giveaway σου. Αν και έχουμε τσακωθεί με τα μανιτάρια από τότε που γεννήθηκα (δε τα τρώω δε μου αρέσουν καθόλου χεχε) αλλά αφού δεν πρόκειται για φαγώσιμα μανιτάρια με μεγάλη χαρά να πάρω να μέρος κι εγώ και να στηρίξω την ιδέα σου. Περισσότερο γι αυτό, μιας και γω είμαι άτυχη σ αυτά δε κερδίζω!! Παίρνω το εικονάκι και πάω να το βάλω στο σπιτάκι μου..Με την ευκαιρία να σε ενημερώσω ότι υπάρχει αλλαγή λήξη στο διαγωνισμό μου, αντί 31/12, λήγει 21/12/12.Καλη επιτυχία στο giveaway σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. όχι που δεν θα ερχόμουν και από 'δω !!!
    εκτός από τα φιλιά από τη Νάσια σου δίνω και τούς δικούς μου χαιρετισμούς...
    Μαρία πάντα να μας προσφέρεις τη μαγεία που εκπέμπουν οι φωτογραφίες και οι όμορφες ιδέες σου!!!!
    Κ.
    e- mail:con.des@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου Μαράκι!! Τέλεια είναι τα μανιταράκια-οι Sofan είναι καταπληκτικές!! Με χαρά μου να συμμετάσχω στο giveaway σου!! Πολλά μπράβο για τη θέληση σου!!! Να περνάς καλά όπου και αν είσαι!!Πολλά φιλούθκια :)))
    basilikis-art@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μαρία μου, χρόνια σου πολλά και καλά !!!! Πάντα με υγεία, χαρά και ευτυχία!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται!
    Φιλάκια και Καλό Μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι καλά και να χαίρεσαι κι εσύ τους αγαπημένους σου...φιλιά πολλά..καλό μήνα να έχουμε!!

      Διαγραφή