Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Days 27 & 28 - September photo a day challenge


Tap...day 27



Clock...day 28


Ο Αύγουστος αφού μας χαρίσει μια ακόμα "αποχαιρετιστήρια" πανσέληνο θα πάρει το καλοκαιράκι από το χέρι και θα φύγει για να έρθει το γλυκό (αντικειμενικά), αλλά σκληρό (υποκειμενικά) φθινόπωρο και ο Σεπτέμβρης της αρχής.
Έτσι τον έχω πάντα στο μυαλό το Σεπτέμβρη.
Σαν το μήνα της αρχής.
Ίσως επειδή όταν ήμουν μικρή μέτραγα το χρόνο σε σχολικές χρονιές.
Το καλοκαίρι δεν είχε ημερολόγιο, δεν είχε μέτρημα.
Απλά το απολάμβανα και εκεί γύρω στο 15αύγουστο έπαιρνα τελικά χαμπάρι ότι θα τελειώσει κι αυτό.
Η ζωή προχωρά, ο καιρός βιάζεται και περνά όλο και πιο γρήγορα, η μηχανή πάντα στο χέρι να συντροφεύει τα βήματά μου..και η φωτογραφική πρόκληση συνεχίζεται
Η λίστα του Σεπτέμβρη είναι  ήδη έτοιμη από τη Chantelle.


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site της Chantelle

33 σχόλια:

  1. γειά σου Μαρία
    τέλεια η φώτο με το ρολόι!!!!
    Λένε πως ο χρόνος τρέχει όταν περνάμε καλά,όταν μας γεμίζει αυτό που κάνουμε...
    σου εύχομαι καλή συνέχεια με την φωτογραφική σου μηχανή-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...
      Ο χρόνος πραγματικά τρέχει γρηγορότερα όταν περνάμε καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Μαράκι!Μελαγχολώ μέ τό τέλος τού καλοκαιριού,καί μέ τήν έλευση τού Φθινοπώρου!Ο χρόνος πράγματι τρέχη γρήγορα!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω είναι φυσιολογικό να μελαγχολούμε, ακόμα κι αν βαρεθήκαμε το καλοκαίρι..όπως και να το κάνεις το καλοκαίρι είναι αλλιώς...άσε που μετά το φθινόπωρο έρχεται ο χειμώνας...και κάθε φορά είναι και δυσκολότερος...χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. η λίστα του Σεπτέμβρη είναι πολύ ωραία!!!!θα περιμένω να δω τις μέρες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες σου!
    τελειώνει το καλοκαίρι, αλλά δεν με πειράζει :) όλες οι εποχές έχουν την ομορφιά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Σίγουρα όλες οι εποχές έχουν την ομορφιά τους, εκτός ίσως από το χειμώνα (αστειεύομαι φυσικά, αλλά δεν είναι και η αγαπημένη μου εποχή..δε μου αρέσει το κρύο)

      Διαγραφή
  5. Προσπαθω να μη σκεφτομαι οτι τελειωσε το καλοκαιρι, φετοσ πιο πολυ απο καθε αλλη φορα γιατι ειμαι σε φαση που βαριεμαι τοσο πολυ που ειναι σημαδι οτι κατι πρεπει ν'αλλαξω.

    Ωραια η λιστα του Σεπτεμβριου, περιμενουμε τισ φωτογραφιες σου.

    Καλο βραδακι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μέρα Αύγουστος μας έμεινε...και μετά φθινόπωρο...οι αλλαγές χρειάζονται κι εύχομαι να καταφέρεις να αλλάξεις όσα θες!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Ο χρόνος περνά γρήγορα,όταν κάνουμε πράγματα που αγαπάμε..
    Ευτυχώς για μένα-ακόμα-έτσι συμβαίνει!
    Μου αρέσει πολύ η φωτογραφική πρόκληση..
    Να δοκιμάσω και εγω;
    Αν έχω χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείς να δοκιμάσεις...δεν έχει περιορισμούς πάντως...απλά προσπαθούμε όλοι..
      Η Chantelle τα εξηγεί μια χαρά και μπορείς να βάζεις τις φωτογραφίες σου και στη σελίδα της στο facebook..είναι ενδιαφέρουσα πρόκληση!!
      Όσο για το χρόνο θα προτιμούσα να περνάει πιο αργά και να περνάμε και καλά!!

      Διαγραφή
  7. Δύσκολη μου φαίνεται η λίστα του Σεπτεμβρίου! Αμφιβάλλω αν θα πάρω μέρος, εσύ Μαρία θα συνεχίσεις ακάθεκτη; Πραγματικά πιστεύω είναι η δυσκολότερη μέχρι τώρα...
    Οι φωτογραφίες σου όμορφες, ειδικά αυτή του ρολογιού!!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Μου αρέσει όλο αυτό το θέμα με τη φωτογραφία...να ψάχνω τα θέματα να σκέφτομαι τι να βάλω...έχει μια γοητεία...ελπίζω μόνο να προλαβαίνω πάντα, γιατί ο χρόνος όλο και περιορίζεται..
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Καλη επιτυχια!!!!
    Αν καταλαβα αυτα ειναι τα θεματα που ζηταει ο διαγωνισμος για καθε μερα? Μαλλον λαθος θα κανω!
    Μαρια ο θεος εφτιαξε τον κοσμο σε 6 μερες την 7η την αραξε.....Αυτα ειναι 30 θεματα !!!
    αντε καλο κουραγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ..δεν είναι ακριβώς διαγωνισμός, όμως..είναι μια πρόκληση χωρίς ιδιαίτερους κανόνες..το μόνο που απαιτεί είναι μια φωτογραφία..κι έτσι γίνεται πιο ενδιαφέρον!

      Διαγραφή
  9. μερικά σχόλιά μου πάνε στο email, είχα αφήσει πάλι σχόλιο :) αν το δεις αυτό, δες το email σου!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρήκα στα ανεπιθύμητα..ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποια σχόλια πάνε εκεί..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. τι όμορφη η φωτογραφία με τη βρύση!! μη με πεις τρελή, εμένα αυτή μου έκανε κλικ!!! χι χι.. ενδιαφέρουσα η λίστα για το Σεπτέμβρη.. δύσκολο να πάρω μέρος, άσε που σκέφτομαι να ανέβω Αθήνα καμιά βολτίτσα!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να σε πω τρελή?
      Και μένα μου άρεσε..παρόλο που ονειρευόμουν να βάλω καμιά παλιά βρύση τελικά συμβιβάστηκα με τη βρύση του νιπτήρα, αλλά βγήκε καλή τελικά..
      πολύ ωραία να τα περάσεις στην Αθήνα!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. :) ευχαριστώ Μαράκι μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Εγω δεν ξερω για το διαγωνισμό ,απλά θα σας ευχηθώ καλό Σεπτεμβρη,Καλό φθινόπωρο,φιλάκια σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, καλό φθινόπωρο σε όλους μας...και φυσικά ελπίζω ο Σεπτέμβρης να αποδειχτεί τέλειος...μακάρι!!

      Διαγραφή
  12. Μαράκι γειά σου ! Όμορφες οι φωτογραφίες σου, είδα και τις προηγούμενες και χόρτασε το μάτι μου!
    Καλή συνέχεια με τη λίστα του Σεπτέμβρη, φαίνεται εξίσου ενδιαφέρουσα ;)
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαύμασα και τις υπέροχες τις δικές σου...!
      Τι φωτογραφίες ήταν αυτές!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ο χρόνος κυλάει όπως το νερό στη βρύση ....υπέροχη φωτογραφία!!Κάθε εποχή έχει και τα καλά της ! Ας κρατήσουμε την αισιοδοξία και το χαμόγελο !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ολυμπία μου...σαν το νερό στη βρύση κυλάει..πάνω από όλα το χαμόγελο και η αισιοδοξία..
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Ενώ δε μου αρέσει που φεύγει το καλοκαίρι, πάντα έχω και μια ανυπομονησία να έρθει ο Σεπτέμβρης.
    Καλό φθινόπωρο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ένα περίεργο πράγμα?
      Φαντάζομαι πως είναι άμυνα αυτό για να μη μελαγχολούμε..πάντα ελπίζουμε για τα καλύτερα...καλό φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου καλό φθινόπωρο!!Και να είναι όσο πιο ανάλαφρο γίνεται,όχι σκληρό..Καλή συνέχεια στο όμορφο φωτογραφικό ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου...καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι!!!

      Διαγραφή
  16. Καλώς σε ξαναβρίσκω Μαρία!
    Εμένα ο Σεπτέμβρης είναι αγαπημένος μου μήνας, πάντα ξεκινάω με φόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και καλά κάνεις..έτσι χρειάζεται..να ξεκινάμε με φόρα...καλό φθινόπωρο!!
      Θα ακολουθήσω το παράδειγμά σου!!!

      Διαγραφή