Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Ένα κλικ δρόμος...

Η άνοιξη μπλέχτηκε με τις αναμνήσεις του καλοκαιριού και μετά από πολύ καιρό, αυτός ο Απρίλης με έβαλε πάλι στο "παιχνίδι" των φωτογραφιών του Photo a day.
Δυο μέρες μόνο έχασα προς το παρόν και μπορεί να χάσω κι άλλες, αλλά στόχος μου είναι να το διασκεδάζω όσο μπορώ!
Πριν τρία περίπου χρόνια έγραφα:
"Το photo a day είναι ένα παιχνίδι στιγμών.
Ένα παιχνίδι που παίζω εδώ και δυο χρόνια!
Ζητάει μόνο μια στιγμή της κάθε μέρας και δίνει πολλά περισσότερα.
Δίνει την ευκαιρία να σταματήσεις λίγο τους τρελούς ρυθμούς της ημέρας.
Να πάρεις μια ανάσα από την καθημερινότητα και να αναζητήσεις την εικόνα εκείνη που θα ταιριάζει στο θέμα.
Να τη μοιραστείς με πάνω από 15.000 μέλη στο https://www.facebook.com/groups/FMSphotoaday/?fref=tsκαι να απολαύσεις τις υπέροχες φωτογραφίες άλλων, αλλά και τη δική τους οπτική για το ίδιο θέμα!
Να γνωρίσεις άτομα που σας ενώνει η ίδια "τρέλα" για τη φωτογραφία.
Επαγγελματίες φωτογράφους, αλλά κι ερασιτέχνες που αγαπάνε το κλικ και τις στιγμές τους.
Είμαστε μια μεγάλη παρέα εκεί και τα περνάμε όμορφα!
Τι λες; 
Θα έρθεις στην παρέα μας;"


Read more: http://mytripssonblog.blogspot.com/2014/05/photo-day.html#ixzz4dsT2QKfC
 Ισχύουν όλα, μόνο που τώρα πια τα μέλη πλησιάζουν τις 30.000.


April 1st. Begins with T


April 2: happened this weekend


April 3: many


April 4: frame 


April 7: Postcard


April 8: fork


April 9: macro


April 10: flora


April 11: street


35 σχόλια:

  1. Αγνοούσα την ομάδα στο φέιςμπουκ,δεν ξέρω πώς τότε που έγραφες γι'αυτό μου διέφυγε...κάπου θα αλώνιζα πάλι.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες !
    Καλό Πάσχα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νάσια μου!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  2. Κι εκεί που χάζευα τις φωτογραφίες σου.. βλέπω κάτι γνώριμο! ;) Πολύ χαίρομαι που το έχεις..
    Το Photo a day είναι τελικά δικαίως από τα πιο αγαπημένα projects στο blogging, αν και πολύ απαιτητικό,σε κρατά σε δημιουργική εγρήγορση! Καλή Ανάσταση Μαρία μου και καλό Πάσχα, σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς θα μπορούσα να μην το έχω?
      Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου κι αντεύχομαι!
      Να περάσετε όμορφα...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Απολαυστικές Μαρία μου όλες
    Συνέχισε να μας μαγεύεις!!!!

    Καλή Ανάσταση με πολλά φιλάκια ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα επίσης!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Προβάλλουμε και από την πλευρά μας το αξιόλογο θέμα σου στη στήλη «ΕΜΦΑΣΗ» του blog «Ευρυτάνας ιχνηλάτης». Η συγκεκριμένη στήλη (σ.σ. είναι αυτή με το σκίτσο που αναπαριστά ένα πιτσιρίκο που μοιράζει εφημερίδες!) βρίσκεται στην κάθετη πλαϊνή μπάρα του ιστολογίου μας και η προβολή γίνεται με απευθείας παραπομπή στο δικό σου ιστότοπο. Καλή συνέχεια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα να χεις Μαρία μου!! Μπαίνεις δυναμικά!! Εξαιρετικές φωτό!! Ειδικά την τρίτη και τον κορμό τις υπερλάτρεψα!!
    Καλή Μεγαλοβδομάδα να χεις!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου, Μαρία!
    Αυτή με τους ανεμόμυλους μας μεταφέρει χρόνια πίσω και για μένα είναι άριστη αισθητικά!
    Η τελευταία ποιο δάσος απεικονίζει;
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου!
      Το δάσος είναι το δρυοδάσος της Φολόης...για περισσότερα σου δίνω δυο λινκ...ένα κι ένα δώρο...χαχα!

      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/11/blog-post_11.html

      http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/11/blog-post_21.html

      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες!! Μία προς μία!Ειδικά αυτή April 4: frame καταπληκτική.
    Μπράβο σου
    Και την ομάδα σας δεν την ήξερα στο φέις
    Πάντα δημιουργική
    Φιλιά πολλά
    Ευχές αφήνω για καλό Πάσχα και η Ανάσταση ας φέρει ανάσταση ελπίδας και ονείρων για το ''αύριο''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Έχεις και τις δικές μου ευχές για καλό Πάσχα!
      Να περάσετε όμορφα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Όλες είναι πανέμορφες,
    μπράβο!
    Χάζεψα τις κάρτες!
    Είδα τη Ζάκυνθο,αχ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σα να νιώθω μια νοσταλγία!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιούλη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Να που και το φατσοβιβλίο έχει όμορφες και εμπνευσμένες στιγμές. Πολύ καλό το δρώμενο που περιγράφεις Μαρία μου.
    Όσο για τις φωτογραφίες, εντάξει, δεν έχω λόγια, το έχω ξαναπεί. Όλες υπέροχες. Το μάτι μου έμεινε στις μαργαρίτες και στον ουρανό ολόγυρά τους.
    Καλό βράδυ κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και έχει...άλλωστε ένα εργαλείο είναι και το φέισμπουκ...αν χρησιμοποιείται λάθος από κάποιους, δε φταίει αυτό, αλλά εκείνοι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραίες εικονες!
    Αυτη με το χαμομηλι με καθηλωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μας χάρισες και σήμερα όμορφες φωτογραφίες!
    Καλό Μεγαλοβδόμαδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  12. Η μια καλύτερη απ' την άλλη, ένα άψογο φωτογραφικό άλμπουμ με τα αριστοτεχνικά σου "κλικ"!
    Συγχαρητήρια Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπορεί να είναι η μί ακαλύτερη από την άλλη, αλλά η πρώτη φωτό πραγματικά με έκανε να πω wow!!!!!
    μπράβο σου!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Έχεις και τις δικές μου ευχές!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  14. Οι φωτογραφίες σου είναι πραγματικά υπέροχες!
    Όλο λέω να το ξεκινήσω κι εγώ, αλλά το αφήνω... Πάντως, η ιδέα μου αρέσει πολύ! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω τι λες...κι εγώ που το είχα αφήσει για καιρό, πέρασα από τη φάση..όλο έλεγα θα το ξαναξεκινήσω κι όλο το άφηνα!
      Μια απόφαση είναι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  15. Μαρία είναι όλες πανέμορφες, αυτή με τις στοές με κέρδισε λίγο παραπάνω! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστος Ανέστη Μαρία μου..μας ταξιδεψες παλι φιλη μου με τις υπεροχες φωτογραφίες σου δεν ξρω αν εισαι επαγγελμαιας φωτογραφος αλλα τα κλικ του φακού σου αυτό δειχνουν Μαρία μου.
    Η φωτογραφία είναι ενα απο τα ωραιότερα χομπυ φιλη μου .. συνεχισε το γαι να μπορουμε να τις απολαμβανουμε και εμεις.. μεσα απο σένα...αργησα και αυτην την φορα να περασω αλλα απολαυμβανω οτι έχεις αναρτησει... καθε φορα να περνας ομορφα..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή