Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

"Αποσπάσματα" άνοιξης...

"...Κι όλα αρώματα γίνονται.
Απρόσμενοι κατακτητές των αισθήσεων.
Ξεχύνονται από παντού, τρυπώνουν παντού.
Μέλισσες μεθούν από ατρύγητο νέκταρ
και στο πιο μελένιο τους μεθύσι,
τα μυστικά τους όλα ομολογούν..
Κι εκείνος ο μικρός σπόρος,
που θρήνησε κάποτε ένα χαμό,
αφήνει τα σκοτάδια για να βγει νικητής στο φως.
Άπληστα ανασαίνω ομορφιά.
γεννιέμαι κι εγώ με κάθε ανάσα.
Κι έτσι όπως καλπάζω με τον άνεμο,
ο άνεμος κι εγώ, δυο άνεμοι,
γινόμαστε ένα με την άνοιξη..."



"...Κι όλα εικόνες γίνονται.
Γεμίζει ο τόπος μαργαρίτες
Για να 'χουν οι άνθρωποι να αναρωτιούνται
αν αγαπήθηκαν ποτέ.
Και σαν απάντηση, πλημμυρίζουν κρίνα οι καρδιές,
αγριολούλουδα οι αγκαλιές.
Και οι ανεμώνες που στόλιζαν ως τώρα τα βλέφαρά μου,
Θα παραμερίσουν στην ώρα τους, για να δω
τις αχλαδιές που στα άσπρα ντύθηκαν σαν νύφες...."

Read more: http://mytripssonblog.blogspot.com/2014/04/blog-post_11.html#ixzz4cYGGLUzk






Σπονδή
Στου πόνου το ξεθώριασμα 
χρώματα ζωντανεύουν.
Λευκό καμβά βρίσκει η χαρά,
παίρνει να ζωγραφίζει.
Και φτιάχνει ρόδια κόκκινα
που κρύβουν την αγάπη
Και μπλε της θάλασσας βαθύ
να διώχνει κάθε δάκρυ.
Κι εκεί στην άκρη του καμβά
το κίτρινο σταλάζει .
Σπονδή σε μιαν ανατολή
που αρχίζει να χαράζει.





Την άνοιξη συνοδεύουν αποσπάσματα από το  "Ο άνεμος κι εγώ…δυο άνεμοι!" και η "Σπονδή"παλιότερες συμμετοχές μου στο "Συμπόσιο ποίησης" που διοργανώνει η Αριστέα!

32 σχόλια:

  1. Υπεροχα ολα! Στιχοι και φωτογραφίες!!! Μου έλειψε η Άνοιξη αλλά με το ζόρι θα μπει μου φαινεται!!!!
    Εχεις κάλεσμα, αν θες :)
    http://www.mydreamland.gr/ta-agapimena/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια και για το κάλεσμα!!

      Διαγραφή
  2. Γεμάτη άνοιξη η αναρτησή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχα και τα δυο ποιηματα γεματα εικονες και αρωματα. Θα τα βλεπα και θα τα μυριζα ακομα κι αν.ελειπαν οι ολοζωντανες φωτογραφιες σου!
    Ποσο λατρευω τις φρεζες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τις λατρεύω...μοσχομυρίζουν!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Μαγεύτρα της Άνοιξης είσαι!!!!

    Καλημέρα Μαράκι των χρωματικών αποτυπώσεων ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άνοιξε η καρδιά μου, Μαρία μου, για μια ακόμη φορά ο στίχος έδεσε υπέροχα με τις φωτογραφίες σου!
    Εύγε... με πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου ευτυχώς που τα δημοσίευσες ξανά γιατί τα είχα χάσει τότε!
    Το πρώτο ειδικά το λάτρεψα,πόσο όμορφο δυνατό και καλογραμμένο!
    Τώρα που πήρα τα αντισταμινικά μου μπορώ να χαρώ μαζί σας την Άνοιξη..! ;) :)
    Καλή εβδομάδα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου κι εύχομαι να απολαύσεις την άνοιξη χωρίς κανένα πρόβλημα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τη"Σπονδή"την ξέρω!
    Την είχα ψηφίσει,θυμάμαι!
    Και τα άλλα όμως τί όμορφα!..
    Και οι φωτογραφίες μαγευτικές!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α βρε Μαρία με την αύρα σου.....! τις δημιουργίες και τις εικόνες σου. Δικά σου, κατάδικά σου. Γεμίσαμε άρωμα, γεμίσαμε όμορφα συναισθήματα.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμ μοσχομύρισε ο τόπος με την άνοιξη που έφερες πιο γρήγορα και γέμισε η ψυχή μου με τους όμορφους στίχους σου που ξαναθυμήθηκα.
    Να σαι καλά Μαράκι μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου...κι εσύ να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Έλα ρε Μαράκι!!!!!!
    Άνθισε ο τόπος, ζωντάνεψε η διάθεση, μύρισε άνοιξη. Μα τι ζωντάνια στις φωτογραφίες σου! Τι στίχοι!
    Να'σαι καλά ρε Μαράκι! Κι ευχαριστούμε πολύ για την ανθοφορία στις οθόνες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Η Ανοιξη Μαρία μου κρατά όλα τα όμορφα χρώματα και αρώματα για πάρτη της !! Ετσι μας ξεσηκώνει και μας ξελογιάζει με το κατακίτρινο της φρέζιας που νομίζεις ότι είναι ψεύτικο , με τις λευκές μαργαρίτες πάντα με το κίτρινο στη μέση , κανένα χρώμα δεν απουσιάζει !!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου !! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα χρώματα κρύβονται στην άνοιξη...έχεις απόλυτο δίκιο!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Ο σπόρος που θρήνησε μες στο σκοτάδι,
    στο τέλος προβάλλει δεινός νικητής,
    τα χρώματα πλέκει κρυφά κάθε βράδυ,
    το κέντημα λάμπει στο φως τής αυγής.
    Οι λέξεις χορεύουν μπροστά στο υφάδι
    κι απλώνουνε στίχους ακμαίας γραφής.

    Πανδαισία εικόνων και στίχων η ανάρτησή σου, Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άρη για τα καλά σου λόγια, μα και για τους υπέροχους στίχους που μου χάρισες!!

      Διαγραφή
  13. Λόγια και εικόνες εξαιρετικά και συνδυασμένα άψογα.
    Στάθηκα λίιιγο παραπάνω στη λήψη με τις μικρές σταγονίτσες γύρω από το φύλλο... εντυπωσιάστηκα και τη λάτρεψα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρωινή δροσιά στόλισε με διαμαντάκια το φύλλο...χαίρομαι που σου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Εγώ πάλι εδώ γιατί νόμιζα ότι είχα γράψει σχόλιο ήδη;;
    Μάλλον με παρέσυραν οι στίχοι σε συνδυασμό με τις φωτό σου, και όχι άδικα.. ✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τις δικαιολογίες...απλά σε ξελόγιασε η άνοιξη! χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Καλο μηνα!
    Απολαυσε την ανοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή