Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Ο ανεμόμυλος που έγινε βιβλιοθήκη!

Η Αστυπάλαια δε χρειάστηκε να μου τάξει πράγματα και θάματα για να με ξελογιάσει.
Για την ακρίβεια, δε μου έταξε τίποτα, αλλά μου χάριζε συνεχώς.
Μου χάρισε εικόνες γεμάτες ομορφιά, μου χάρισε τοπία γεμάτα μυστήριο, μου χάρισε θάλασσες γεμάτες θρύλους!
Κι ανάμεσα σε όλα όσα ασταμάτητα μου χάριζε, ήταν κι αυτά που μου δάνεισε.


Μου δάνεισε την αύρα της, μια αύρα που με τύλιξε αμέσως μόλις κατέβηκα από το καράβι και με συντρόφευε όσο ήμουν στο νησί, και που, με έναν παράδοξο τρόπο, εξακολουθεί να με περιβάλει ακόμα κάθε φορά που ο νους μου τρέχει σε αυτήν.
Και μου δάνεισε και βιβλία!


Ένας από τους ανεμόμυλους που βρίσκονται στη Χώρα, έκανε την καρδιά μου να σκιρτήσει αμέσως!
Μέσα του έκρυβε ένα θησαυρό. 
Δηλαδή πολλούς θησαυρούς, μια και ήταν γεμάτος βιβλία.


Κι όταν ανακάλυψα πως αυτούς τους θησαυρούς μπορούσα να τους δανειστώ πολύ εύκολα, η χαρά μου διπλασιάστηκε!


Σχεδόν απέναντί του, βρίσκεται  η Ναρκίσσειος Δημοτική Βιβλιοθήκη και ο ανεμόμυλος είναι απλά μια προέκτασή της, που φιλοξενεί τα ξενόγλωσσα αναγνώσματα.

Ο επισκέπτης εδώ δεν πρόκειται ποτέ να ξεμείνει από βιβλία!
Κι αυτό είναι αποτέλεσμα της εθελοντικής δράσης κάποιων ανθρώπων και της αγάπης τους για τα βιβλία και τους ανθρώπους, μια και τα τελευταία χρόνια η βιβλιοθήκη που περιέχει γύρω στα 8.500 βιβλία, λειτουργεί με εθελοντές. 
Κι όπως μου είπαν στο νησί, ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από αυτό το θαύμα, είναι η κυρία Στέλλα.


Τα θαύματα της Αστυπάλαιας δεν τελειώνουν εδώ!
Οι αναρτήσεις για την Αστυπάλαια θα συνεχιστούν, αλλά υπάρχουν και οι παλιότερες!
Εδώ, ένας άλλος ανεμόμυλος φιλοξένησε τις ημέρες που ήμουν στο νησί Μαριονέτες.
Εδώ μας φιλοξένησε το κάστρο.
Εδώ παίρνουμε μια πρώτη γεύση της Αστροπαλιάς!

37 σχόλια:

  1. Πόσο τέλειο ρε συ!!!!!
    Ποσο υπέροχη ιδεα!
    Δεν εχω παει Αστυπάλαια, θα το ήθελα πολύ
    Σε γλυκοφιλώ Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια υπέροχη έκπληξη!
      Δεν μπορείς να φανταστείς την αντίδρασή μου..λες και μου χάριζαν τον κόσμο όλο έκανα και λίγα λέω...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. πόσο ωραίο να φροντίζουμε τον τόπο μας
    κι αν πρόκειται να τον ενδυναμώνουμε πνευματικά
    αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αξίζουν γιατί κάνουν πολύ καλή δουλειά Ελένη μου και το κάνουν σεμνά, μα δεν μπορούσα να μην αναφέρω τουλάχιστον το μικρό όνομα εκείνης που το ξεκίνησε..!

      Διαγραφή
  3. Τέλειες λήψεις και τέλεια κι η ιδέα για τη βιβλιοθήκη στον ανεμόμυλο. Όλα ταχτοποιημένα και βαλμένα με γούστο (τα δαντελωτά κουρτινάκια, οι ξύλινες ταμπέλες, όλα...)
    Αυτό το νησί τελικά σε μαγνητίζει με τη γοητεία του.
    Φιλιά πολλά Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μαγνητίζει και σα μαγνήτης σε τραβάει πάλι κοντά του...πόσο θέλω να ξαναπάω δε λέγεται και ξέρω πως με καταλαβαίνεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μένω έκπληκτος και μαγεμένος από το τι μπορεί κάποιος να συναντήσει σε έναν Ανεμόμυλο και δη στα πέρατα του πελάγου. Για μια ακόμα φορά μας δίνει γνώση, ομορφιά και εικόνα Μαρία.
    Ευχαριστούμε ειλικρινά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι έμεινα κι εγώ...έκπληκτη και μαγεμένη!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  5. Να με έκλειναν σε μία τέτοια βιβλιοθήκη για ένα χρόνο,κιχ δε θα έβγαζα!!!Όμορφο μέρος!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ' αρέσουν οι ανεμόμυλοι που παρ όλη τη νέα τεχνολογία δεν ρημάζουν και αξιοποιούνται τόσο όμορφα!
    Όσο για τις φωτό σου για μια ακόμη φορά, μπράβο Μαρία μου!
    ΑΦιλάκια σου στέλνω πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου!
      Πραγματικά έκαναν καλή δουλειά στην Αστυπάλαια με την αναπαλαίωση των ανεμόμυλων!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τούτη η βιβλιοθήκη μου θύμισε ένα παραμύθι που είχα γράψει παλιότερα για "τέσσερις ανεμόμυλους"
    http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/2012/10/blog-post.html
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες από ένα ονειρεμένο νησί.
    Καλά να περνάς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου τι να πω!!
      Υπέροχο παραμύθι στα αλήθεια και είχε και βιβλιοθήκη!!
      Αν σου πω πως σε έναν άλλο μύλο είχε γραφείο με πληροφορίες για τον κόσμο ο Δήμος και σε δυο ακόμα γίνονταν εκθέσεις, όπως αυτή με τις μαριονέτες, τι θα πεις?...Απίστευτο!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και να περνάς κι εσύ όμορφα!

      Διαγραφή
  8. Και μονο που η βιβλιοθήκη του νησιού βρίσκεται μέσα σε έναν ανεμομυλο..μαρία μου αυτό δειχνει την ευαισθησία των κατοικων της της Αστυπάλαιας για το τόπο τους και το βιβλιο ..υπεροχες οπως παντα οι φωτογραφίες φιλη μου... οπως και στην προηγουμενη αναρτησή σου στην λίμνη..!! να περνας ΄τόσο όμορφα καθε φορα...καλη εβδομαδα να έχεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ρούλα μου! Και μόνο που σκέφτηκαν να τον κάνουν βιβλιοθήκη, δείχνει πολλά!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα και καλώς σε βρίσκω!! Ξετρελλάθηκα με τον ανεμόμυλο-βιβλιοθήκη!! Πρέπει να είναι πολύ γραφική η Αστυπάλαια!! Γενικά ξετρελλάθηκα με τις φωτό και τις αναρτήσεις σου!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  10. Θα το πω άλλη μια: τα ομορφότερα πράγματα γίνονται από εθελοντές, από ανθρώπους με μεράκι, από αυτούς που αγαπούν να προσφέρουν και να κάνουν καλύτερο τον κόσμο μας.
    Συγκινήθηκα. Και σου μιλάω ειλικρινά, εύχομαι να αξιωθώ να πάω σε αυτό το νησί, μόνο και μόνο για να φιλήσω το χέρι αυτού του ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να πας, και είμαι σίγουρη πως θα σε μαγέψει και σένα ο τόπος, αλλά και οι ανεμόμυλοι, μα προπάντων οι άνθρωποι!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη ιδέα. Είναι τοσο γραφικοί αυτοί οι ανεμόμυλοι. Και είναι ωραίο που τον εκαναν βιβλιοθηκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα ματάκια καλό Φθινόπωρο καλή δύναμη για δημιουργία με μεράκι πιο πολύ από πριν. Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου!
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα με εμπνεύσεις πολλές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Οι Έλληνες έχουμε περισσότερα πράγματα να δείχνουμε και να καμαρώνουμε γι αυτά από τις εθελοντικές δράσεις παρά από το κράτος.
    Υπέροχη ιδέα η βιβλιοθήκη ανεμόμυλος και είναι πολύ καλό που μπορείς να δανειστείς εύκολα βιβλία
    Χαίρομαι που πέρασες όμορφα
    Καλό μήνα να έχεις
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανεύκολα όμως και αυτό είναι πολύ σημαντικό! Μόνο με το όνομα κι ένα τηλέφωνο!
      Σε ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι και σε σένα έναν υπέροχο μήνα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Αχ, τι όμορφα όλα, Μαράκι! Μα, το βιβλία μες στον ανεμόμυλο... ηδονή!!!!
    Να έχουμε έναν υπέροχο καινούριο μήνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ακριβώς το λες!
      Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου, καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. υπεροχο!!!αξιοθατμαστο!μπραβο τους!!

    καλο φθινοπωρο!
    υπεροχες ολες σου οι φωτογραφισεις!!!!
    !συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους αξίζουν όλα τα μπράβο!!
      Σε ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι και σε σένα καλό φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  16. Θα επαναλάβω τα λόγια της Δάφνης:
    Ζήλεψα
    Ζήλεψα
    Ζήλεψα
    την ομορφιά και την ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου πως έκανα από τη χαρά μου, όταν είδα αυτή τη βιβλιοθήκη!!

      Διαγραφή
  17. το ονειρο μου ειναι τουτος ο ανεμομυλος πολυ καλα εκανες και μας ταξιδεψες θαναι ο επομενος μου προορισμος μου φαινεται !!!!!!! σε φιλω καρδια μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή