Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Όσα "φέρνει" ο άνεμος


Στο κατανυκτικό πνεύμα των ημερών, που χαμπάρι δεν πήρα ακόμα, αφού η δουλειά δεν άφηνε περιθώρια για πολλά πολλά και λίγο πριν εξαφανιστούμε παίρνοντας άτακτα διαφορετικές κατευθύνσεις, φέρνω Βαμμένα Κόκκινα Αυγά, από παλιότερο Πάσχα.
Αν θέλετε να στολίσετε το σπίτι σας, ή το Πασχαλινό σας τραπέζι, είναι ιδανική λύση.
Διαβάστε εδώ πως θα τα φτιάξετε, αλλά μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε ελεύθερα, μια και η τεχνική επιδέχεται διορθώσεων. 


Στο μη κατανυκτικό πνεύμα των ημερών, διαβάζω πως και φέτος η ένωση Άθεων θα κάνει, λέει, φανερό δείπνο, σε ψησταριές τη Μεγάλη Παρασκευή.
Δικαίωμά τους να κάνουν το ντόρο που θέλουν όποια μέρα θέλουν, αλλά μου θυμίζουν παιδάκια που τρώνε το παγωτό τους επιδεικτικά μπροστά στα άλλα που δεν έχουν παγωτό. 
Από όσο ξέρω ως άνθρωπος που δε νηστεύει σχεδόν ποτέ, όλοι μπορούν να φάνε ό, τι θέλουν και όποια μέρα θέλουν, χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε κανέναν για το τι έφαγαν.
Η αγορά λειτουργεί κανονικά, εφοδιάζεται με κρέατα, οι ψησταριές μια χαρά δουλεύουν με το μενού που συνηθίζουν, εμπλουτίζοντάς το απλά και με κάποια νηστίσιμα, οπότε κανείς δεν απαγορεύει κάτι για να οργανώνεται μία, ας την πούμε "αντίσταση".
Μένω άλαλη με την κίνηση, αλλά και με τις αντιδράσεις κάποιων "χριστιανών" για το θέμα.
Με αυτά και με εκείνα, θα φαγωθείτε μεταξύ σας άθεοι και "χριστιανοί" και δε θα χρειαστείτε καν λιοντάρια!


Επιστήμονες απεφάνθησαν πως στα σκυλιά δεν αρέσουν οι αγκαλιές.
Ούτε ένας όμως δεν ενημέρωσε τον Μπρίκι κι αυτός μη γνωρίζοντας τι λένε οι έρευνες, όχι μόνο τις απολαμβάνει, αλλά μας αγκαλιάζει κι αυτός.

Υπάρχουν στιγμές που νομίζω πως ο Μπρίκι δεν είναι ένας απλός σκύλος. 
Υπάρχουν βέβαια κι εκείνες οι στιγμές που είμαι σίγουρη πως κάποιοι επιστήμονες κάνουν τις πιο άκυρες έρευνες για να τρώνε λεφτά.



Άκυρο και το οξυγόνο που υπόσχονται γκαντέμηδες που έχουν κάνει "πταίσματα"!
Μη βιαστείτε να πάρετε ανάσα, θα πεθάνετε από δυσωδία!
Αν σας αρέσουν όμως τα "βρώμικα", υπάρχει κι ο Σκάι για την ενημέρωσή σας!
Η εβδομάδα των Παθών τελειώνει, τα πάθη όμως θα μείνουν εδώ!


Με μια παπαρούνα σας εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό 
Πάσχα!

59 σχόλια:

  1. Αυγά δεν έχω βάψει ποτέ,πάντα με εφοδιάζουν μάνα και πεθερά!Για 1η φορά και τελευταια έφτιαξα φετος πασχαλινά κουλούρια και ψόφησα !Αγοραστά στο εξής.Για τους υπόλοιπους παλιμπαιδισμούς τι να πω;Ένα κακό της τεχνολογίας ,γιατί χωρίς αυτην κανείς δεν θα το μάθαινε ,ούτε και θα το έκαναν νομίζω...
    Καλό Πάσχα Μαράκι !Φιλιά στο Μπρικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Νάσια μου!
      Πάλι θα έβρισκαν τρόπο να προκαλέσουν...όσοι θέλουν να προκαλούν πάντα βρίσκουν τρόπους..
      Κι όταν η πρόκληση γίνεται για την πρόκληση, αλλά κι όταν κάποιοι θεωρούν εαυτούς ανώτερους για όποιο λόγο, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλό Πάσχα Μαρία μου.
    Εκτός από υγεία που είναι το βασικότερο όλων, να ευχηθώ και καλά μυαλά σε όλους.
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στις 25 λέξεις.
    Να περάσεις όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρία μου!
      Ελπίζω να τα πέρασες όμορφα!

      Διαγραφή
  3. Καλο Πασχα Μαρακι μου! Οι αγκαλιες ειναι παντα ευεργετικες για ολα τα πλασματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο Πασχα Μαρακι μου! Οι αγκαλιες ειναι παντα ευεργετικες για ολα τα πλασματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου!
      Φυσικά και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!

      Διαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση, Μαρία μου και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό πάλι πού το πας? Κι εγώ "έπεσα" πάνω σε αυτή την έρευνα! (Μήπως το εισαγωγικά να τα έβαζα στην έρευνα?!)
    Μπρικάκο, συνέχισε να αγκαλιάζεις και να απαιτείς και αγκαλιές! Θα βάλουμε τα γυαλιά εμείς στους παλιοεπιστήμονες!
    ;-)
    Καλό Πάσχα, Μαράκι μου! Με υγεία!
    Να περάσετε όπως έχετε φανταστεί!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αγκαλιάζει στα αλήθεια, δεν υπερβάλλω καθόλου..που να μας έβλεπες που είχα αγκαλιάσει την κόρη μου και ήρθε, και μας αγκάλιασε και τις δυο...δεν υπάρχει αυτό το σκυλί!!
      Χρόνια πολλά Γιάννα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Δεν γνώριζα ότι έκαναν κάτι τέτοιο! Μα αλήθεια, για να δείξουν τι;
    Τόσος κομπλεξισμός πια;;;
    Έχει χαθεί η ισορροπία σε πολλά μέτωπα, οπότε τι να συζητάμε!
    Με τις έρευνες κράτα μικρό καλάθι... αγκάλιασε το Μπρίκι σου και άσε τον
    Σκάι να σκάσει από την δυσωδία του;-)
    Καλό Πάσχα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δείξουν τι?...έλα ντε!
      Πως είναι τάχα ελεύθεροι?...δεν ξέρω...σταματάει το μυαλό, αλλά εκεί που βραχυκυκλώνει τελείως είναι μπροστά στην "αγάπη" κάποιων χριστιανών!
      Χρόνια πολλά Γλαύκη μου!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά αγαπητή μου Μαρία.
    Καλή Ανάσταση και ένα όμορφο και χαρούμενο Πάσχα.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι ε; Σπουδαία μορφή αντίστασης σκέφτηκαν αυτοί οι φωστήρες. Μεγάλο κατόρθωμα, μπράβο τους!
    Μαράκι μου κάνε μια μεγάλη αγκαλιά στον Μπρίκι κι από μένα κι άσε τις έρευνες να λένε ότι θέλουν.
    Γι αυτά που νιώθουμε δεν χρειάζονται έρευνες ειδικών. Τα ξέρουμε από πρώτο χέρι.
    Σκάϊ δεν υπάρχει εδώ και πολύ καιρό στο κοντρόλ της τηλεόρασης οπότε αγνοώ και αδιαφορώ για το τι λένε.
    Κράτα τις ευχές μου, για καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Τσουγκρίζουμε αυγά και όχι ο ένας τον άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ναι, θα φάνε μέχρι σκασμού για να αποδείξουν πως έχουν καλές μασέλες...
      Αυτό πάλι που έρχονται έρευνες απανωτά και μας λένε ό, τι του φανεί του Λωλοστεφανή, με ξεπερνάει κάθε φορά!!
      Χρόνια πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  10. Μα τι ιδέα έχει η ενωση Αθέων , λες και τι να προκαλέσουν !! Λες και η ανθρωπιά μετριέται σε μερίδες κρέατος !!! Κρατώ τις αγκαλιες που αγαπούν τα ζωάκια και ας μην είμαι ειδικός και δώσε στο Μπρικάκι σου αμέτρητες !!!
    Ευχές για καλή Ανάσταση όπως την νιώθεις Μαρία μου ,με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν το διάβασα πραγματικά νόμισα πως πρόκειται για φάρσα...αλλά δεν, ήταν αλήθεια, κωμική, αλλά αλήθεια!
      Αυτό που καθόλου κωμικό δεν ήταν στην υπόθεση ήταν οι αντιδράσεις κάποιων "χριστιανών"...αυτό ήταν τρομακτικό, αλλά τους μάθαμε κι αυτούς και την υποκρισία τους τόσα χρόνια!
      Χρόνια πολλά Νικόλ μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Σιγά το πράγμα, λες και δεν είναι ανοικτά κάθε μέρα οι ταβέρνες και τα σουβλατζίδικα.
    Ο καθένας με την τρέλα του , που αυτή στο κάτω κάτω είναι ακινδυνη.
    Το οξυγόνα να φοβάστε και τα πταίσματα.
    Καλή Ανάσταση Μαρία μου και μια αγκαλιά στο Μπρίκι σου από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι τόσο ακίνδυνη όσο φαίνεται...πιστεύω πως ό, τι γίνεται μόνο για να προκαλέσει είναι μάλλον επικίνδυνο!
      Βέβαια δεν έχεις άδικο...το οξυγόνο βρωμάει πολύ περισσότερο και τα πταίσματα μας κατέστρεψαν τόσα χρόνια, αλλά μερικοί δεν αντιλαμβάνονται τίποτα!
      Χρόνια πολλά Ρένα μου!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου χρόνια πολλά!! Ασε τους ''ειδικούς'' να λένε!!! Μάλλον δεν είχαν ποτέ τους ζωάκια γι αυτό μιλάνε..
    Η πρόκληση για την πρόκληση ποτέ δεν με ενδιέφερε και ποτέ δεν της έδινα αξία!!! Καλά κρασιά στα τσιμπούσια τους!!
    Εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα και ξεκούραστα επιτέλους Μαράκι!! Καλή Ανάσταση να χεις με υγεία και στιγμές αγάπης!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι περισσότεροι ειδικοί είναι μάλλον ανειδίκευτοι!
      Α μπράβο...πρόκληση για την πρόκληση ήταν όλο αυτό και τίποτα παραπάνω!
      Χρόνια πολλά Μαριλένα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Μαρία μου!!
    Όσο για τον κάθε ανεγκέφαλο και μωρό, ας έχει ο ίδιος να κουβαλά το βάρος της παλαβομάρας του. Πνεύμα ελευθερίας υπάρχει (δυστυχώς) οπότε ο καθένας είναι ελευθερος να επιλέξει τον δρόμο του, και οι συνέπειες θα είναι για τον εαυτό του και μόνο.
    Να περάσεις όμορφα με την οιγοκέγειά σου αυτές τις Άγιες μέρες!! Το αναστάσιμο φως να φωλιάσει στην ψυχή και το σπιτικό σας!
    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που με τρομάζει περισσότερο, είναι η "αγάπη", όπως την αντιλαμβάνονται κάποιοι χριστιανοί...δες το κήρυγμα μίσους του Αμβρόσιου -και το πως κανείς δεν ξεσηκώθηκε, παρά μια γυναίκα και μπράβο της-, που εκμεταλλεύτηκε και τις Άγιες μέρες και τη θέση του, για να καταριέται ανθρώπους!
      Και το έχει ξανακάνει και θα το ξανακάνει γιατί κανείς δεν το σταματά..η γυναίκα απομακρύνθηκε, η "τάξη" αποκαταστάθηκε και το μίσος άλλη μια φορά είχε βήμα!
      Είναι τόσο τραγικό όλο αυτό και τόσο μακριά η εκκλησία μας στο σύνολό της από το λόγο του Χριστού, που προκαλεί θλίψη!

      Χρόνια πολλά Ροδούλα μου!

      Διαγραφή
  14. Ποιός μου απαγορεύει να αγκαλιάζω την Μελίτα μου και πρίν από αυτήν την Τατά και πιο πρίν την Μαλού και πιο πριν..... ; Μια χαρά έζησαν αγαπήθηκαν και αγάπη με ευγνωμοσύνη μοίρασαν..Μαρία εμείς θα κάνουμε αυτό που λέει η καρδιά μας Οσο για τους φανατικούς τι να πω...
    Ο φανατισμός είναι ότι χειρότερο και πάντα μετα χειρότερα αποτελέσματα!!! Εγώ κρατώ την αγάπη μόνο και σου εύχομαι Καλή Ανάσταση με ενα Πάσχα γεμάτο χαρά αγαλίαση και ευτυχία!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!!
      Χρόνια πολλά με υγεία!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Αχ, τι βλακείες σκέφτονται οι άνθρωποι, όταν δεν έχουν σκοπό και έμπνευση...
    Χρόνια πολλά, Μαράκι μου! Καλή ξεκούραση, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα τρώω παγωτό!! λαλαλαλαλα!!
      Αυτό μου θύμισε...κάποια κακομαθημένα που προκαλούν χωρίς λόγο!! χαχα!!
      Χρόνια πολλά Αλεξάνδρα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Μαρία μου έχω κουραστεί με τις παλαβομάρες που βλέπω-ακούω-διαβάζω, οπότε τα αφήνω ασχολίαστα!
    Καλό Πάσχα με υγεία και δύναμη, να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα όλα.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι ο δικός μου έχει άγνοια της έρευνας και καλοπερνάει!
    Μαρία μου τις ζεστότερες ευχές μου να περάσεις όμορφα με όσους αγαπάς !
    Σε φιλώ !♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όποιος δεν ξέρει είναι ευτυχισμένος...χαχα!
      Χρόνια πολλά Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλή Ανάσταση Μαρία μου.
    Να περάσεις όμορφα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη Μαρία!
    Χρόνια Πολλά με υγεία!!
    Καλό μήνα με χρώματα κι αρώματα...
    Φιλιά..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Αννιώ μου με υγεία και αγάπη!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά με υγεία και καλό μήνα!
    Πέρα από όσα λες -που τα χάρηκα τα μάλα!-
    αυτά τα αυγουλάκια τα θυμάμαι κι από άλλη χρονιά,
    γιατί μου άρεσαν πάρα πολύ στολισμένα! Φιλιά πολλά ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ από άλλη χρονιά τα θυμήθηκα και τα έφερα εδώ...χαχα!
      Χρόνια πολλά Πέτρα μου με υγεία και αγάπη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη Μαρία μου, μακάρι να αναστηθεί και η ελπίδα μέσα μας!!! Καλό μήνα σου εύχομαι !!! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κλαυδία μου με υγεία και αγάπη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Μια μεγάλη Μαγιάτικη αγκαλιά σε σένα και μια στον Μπρικάκο!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει καλύτερο από τις Μαγιάτικες αγκαλιές!!
      Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά και καλά, να έχεις έναν όμορφο και γλυκό μήνα. Α και πολλές πολλές αγκαλιές στο μπρικακι σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστος Ανέστη. Μακάρι μόνο να γινόταν και στις καρδιες των ανθρωπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστος Ανέστη. Μακάρι μόνο να γινόταν και στις καρδιες των ανθρωπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια Πολλα Μαρια μου με αγαπη παντού και αυτό φτανει φιλη μου... δωσε μια μεγαλη αγκαλια στον μπρίκι σου και τι ωραια που την εχει που ακουει μονο εσενα..!! να έχετε ενα ομορφο και ευωδιαστο ΜΑΙΟ.. φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ρούλα μου με υγεία και αγάπη!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Η προσπάθεια φιγούρας, απ’ όπου και αν προερχόταν, πάντοτε με εκνεύριζε. Κάποιοι προκαλούν για να δηλώσουν την παρουσία τους, λες και μας ενδιαφέρει. Είναι σαν αυτόν που έβγαλε γκόμενα μετά από πολλά πολλά χρόνια και κάνει βόλτα στην πλατεία να την κάνει επίδειξη στις γιαγιάδες.
    Φάε, μη φας, αδιάφορο. Τα ταρατατζούμ είναι για τους κρετίνους, είτε από τη μια είτε από την άλλη πλευρά.

    Το οξυγόνο πρέπει η νουδού κάπου να το έχει αποθηκευμένο γιατί τόσα χρόνια μόνο βρώμα και δυσωδία μας κέρναγε.
    Δε βαριέσαι! Όσοι τσιμπήσουν, θα τσίμπαγαν και με μονοξείδιο του άνθρακα.

    Καλό μήνα Μαρία και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μπράβο...πολύ πετυχημένη η παρομοίωση!! χαχα!
      Καλέ ληγμένο είναι κι αυτό όπως ελπίζω να είναι "ληγμένοι" κι αυτοί!

      Χρόνια πολλά κι από δω με υγεία και αγάπη!!

      Διαγραφή
  31. Μαράκι μου η φίλη μας η Χριστίνα (Andromeda) έγραψε σε μια ανάρτησή της μια ευχή: Μακάρι φέτος να κάνουμε όλοι νηστεία στην κακία". Φαίνεται πως αυτό το μήνυμα δυσκολεύονται κάποιοι να το κατανοήσουν και επιδίδονται σε κόντρες άνευ ουσίας κατά βάση...

    Όσο για τις έρευνες κάποιες είναι όντως για γέλια και κλάμματα, αφού και ο δικός μου σκύλος είναι σύμφωνος με τη λογική του Μπρίκι και κάνει ακριβώς το ίδιο!!

    Χρόνια πολλά φίλη, υγεία και χαρά στο σπιτικό σου!!!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή