Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Καλή Ανάσταση!


Μέρες κατάνυξης και πένθους που οδηγούν στην Ανάσταση και στη Νίκη.
Η άνοιξη κουβαλάει βαρύ σταυρό, μα και το θαύμα μέσα της.
Μακάρι το φως της Ανάστασης να φωτίσει τις ζωές, τις καρδιές, το νου!
Να φέρει ψυχική Ανάταση!
Και μια νίκη που τη χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ!


Ξεκλέβω λίγη ώρα από τα τρεξίματα και τις ετοιμασίες για την αναχώρηση για να σας ευχαριστήσω για τα όμορφα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτηση, αλλά και για να σας ευχηθώ ολόψυχα καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
Να περάσετε υπέροχα με τους αγαπημένους σας!!



43 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση Μαρία μου και καλό Πάσχα με υγεία και πολύ πολύ αγάπη..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση και ανάταση ψυχής!!!

    φιλάκια και καλά να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρατώ την πασχαλίτσα και εύχομαι καλή Ανάσταση, γενικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση να έχουμε Μαρία! Τις θερμότερες ευχές στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, Μαράκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Να περάσετε όπως ακριβώς το έχετε φανταστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lovely post and images, Maria! Have a great day and HAPPY Easter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση Μαράκι και καλά να περάσετε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση .. Να περασεις ομορφα.
    Φλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση Μαρία μου!!Καλά νά περάσης μέ τούς αγαπημένους σου!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση ! Να περάσετε όμορφα εκεί που πάτε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Ανάσταση Μαρία μου, εντός, εκτός κι επί τα αυτά! Πολλά γλυκά φιλιά και να περάσετε υπέροχα! Τράβα και καμιά φωτογραφία βρε!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό Πάσχα με αγάπη Μαρία μου!Πολλά φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Ανάσταση Μαρία μου, με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό Πάσχα Μαράκι μου!
    Καλά να περάσεις!
    Περιμένουμε πολλές φωτογραφίες!
    Πολλά φιλιά!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά να περάσεις Μαρία μου μαζί με την όμορφη σου οικογένεια!
    Καλή Ανάταση, καλή Ανάσταση, πάντα στις καρδιές μας!
    ΑΦιλάκια με όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαράκι μου γλυκό!!! Καλή Ανάσταση να χεις μάτια μου και να φχαριστηθείς συντροφιά με φίλους και αγαπημένους!!!
    Καλό Πάσχα με υγεία κι αγάπη στις καρδιές μας!!!
    Σε φιλώ!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, πορτοκαλένια μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, Μαράκι μου.
    Να περάσετε όμορφα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου καλή Ανάσταση. Να περάσεις όμορφα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή Ανάσταση Μαράκι μου και καλό Πάσχα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φωτογράφε μας, καλό Πάσχα να περάσεις με την οικογένειά σου!
    Η Ανάσταση να φέρει φως και ευλογία στη ζωή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ομορφες Πασχαλιατικες μερες, Μαρια μου,και καλα..τσουγκρισματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή Ανάσταση Μαρία μου! Να περάσετε όμορφα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να έχετε Καλό και όμορφο Πάσχα Μαρία μου και Καλή Ανάσταση στις ψυχές μας .
    Φιλάκια της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  25. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση να έχεις , με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρία μου... πες στον μπρίκι σόρρυ απο μένα.. που δεν σχολίασα στην αναρτηση του...ομως του ευχουμει όπως και σε όλη σου την οικογενεια .. να περάσετε το ωραιότερο Πασχα σας...να έχει μια Καλη ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντου..!!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να έχετε Μαρία μου...
    κατάνυξη, χαμόγελο και υγεία να είναι γεμάτες οι μέρες σας...
    Τα φιλιά μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλό Πάσχα με υγεία και χαρά και με τους αγαπημένους σου κοντά σου πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όμορφα τα λόγια και οι φωτογραφίες σου, Μαρία μου!
    Εύχομαι μια καλή και ευλογημένη Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου!
    Να περάσετε όμορφα αυτές τις Άγιες μέρες και το Άγιο Φως να σας φωτίζει πάντοτε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή Ανάσταση Μαρία μου !
    Καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαρία μου ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
    Να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου ανθρώπους!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαράκι μου Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!!!! φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστος Ανεστη! Χρονια Πολλα!
    Η πασχαλιτσα ειναι αληθινη; Θελω να πω... ειναι... υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθινότατη, αλλά λίγο επεξεργασμένη...όχι πως άλλαξε πολύ βέβαια η ίδια...
      Χρόνια πολλά με υγεία!

      Διαγραφή
  35. Χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη!!
    οι φωτογραφίες δικές σου; τι όμορφες που είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικές μου είναι, ναι...σε ευχαριστώ πολύ!
      Χρόνια πολλά με υγεία!

      Διαγραφή
  36. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή