Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Βαμμένα κόκκινα....αυγά

Και ξαφνικά μια επιθυμία φουντώνει μέσα μου. 
Αυτή της "δημιουργίας". 
Αποφασίζω να την εκτονώσω φτιάχνοντας διαφορετικά Πασχαλινά αυγά.
Αυγά βαζάκια.
Δε μου λείπουν πολλά.
Μόνο το ταλέντο, τα αυγά, το χρώμα και η θήκη που θα τα βάλω!!
Δηλαδή όλα!
Έχω όμως τα αγριολούλουδα και σπέσιαλ γκεστ σταρ μια "κρίση" φαντασίας που εμφανίστηκε αθόρυβα και αποχώρησε το ίδιο αθόρυβα με την περάτωση του έργου.
Ωχ, έργο είπα,  κι αν με πάρει χαμπάρι η κυβέρνηση την έχω ικανή να μαζεύεται εδώ με καπελάκια εργοταξίου για να υποδεχτεί την ανάπτυξη να ξεπροβάλλει σαν κοτοπουλάκι μέσα από τα αυγά.
Το μόνο που θα δει να ξεπροβάλλει όμως είναι το χαμομήλι που μπορεί και να τους βοηθήσει εδώ που τα λέμε έτσι δυσκοίλιους που τους κόβω.


Παίρνω βαθιές ανάσες, κάνω μισή ώρα γιόγκα για να ηρεμήσω και περιμένω, φτάνοντας πολύ κοντά στην τρέλα, να μαζέψω αυγά. Τα τσόφλια δηλαδή, γιατί το μέσα, ειδικά σε μένα, είναι τελείως άχρηστο.
Κάποιοι έφαγαν αυγά με το ζόρι (είδαν το μάτι μου που άστραφτε) κι εγώ παίρνω επιτέλους τα πολυπόθητα τσόφλια.
Τα πλένω όσο πιο προσεκτικά μπορώ και προχωρώ να αντιμετωπίσω το επόμενο πρόβλημα.
Χρώμα;....
Τι θα κάνω με το χρώμα;
Πού θα βρω Κυριακάτικα;
Τότε, τσαφ!...ένα λαμπάκι άναβει μέσα στο μυαλό και λούζει τα πάντα στο χρυσαφί του φως (ναι χρυσαφί ήταν). Ακόμα βλέπω τη λάμψη του όταν κλείνω τα μάτια.
Μετά βραχυκύκλωσε κι έκαψε τις ασφάλειες, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.
Αν κι από εκείνη τη στιγμή νιώθω ένα κενό. Κάτι μου λέει πως αντάλλαξε τη δική του λάμψη με τη δική μου διαύγεια, αλλά ποιος δίνει σημασία;
Πλαστικό!!!...αυτή τη σκέψη φώτισε τόσο ξεδιάντροπα εκείνο το φως...
Ναι, ναι, σωστά μαντεύετε! 
Αυτό που βάφουμε τους τοίχους εννοώ και που μου είχε περισσέψει από άλλες "δημιουργίες"...χμμμ...τώρα που το σκέφτομαι να μια καριέρα για μένα. Άνετα θα μπορούσα να γίνω μπογιατζής, αλλά ποιος βάφει σπίτια τώρα; Εδώ τα αυγά δυσκολευόμαστε να βάψουμε.
Αλλά ας το αφήσω αυτό. Θα το σκεφτώ αύριο ως άλλη Σκάρλετ.
Το πλαστικό, που λέτε, κάνει τα αυγά καταπληκτικά!
Αν δεν ήταν επικίνδυνο για την υγεία θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα, αντί για τις κλασσικές βαφές, ή τις υπόλοιπες τεχνοτροπίες, αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ!! δεν τρώγεται...μόνο διακοσμεί και κατά προτίμηση άδεια αυγά!!



Τελειώνω το βάψιμο με μεγάλη επιτυχία και λόγω της θερμοκρασίας στεγνώνει και γρήγορα.
Και τότε την πόρτα χτυπά το τελευταίο θεματάκι...
Πού θα βρω θήκη;
Το λαμπάκι ανάβει μια τελευταία φορά, τρεμοσβήνει και ρίχνει ένα φωτάκι τόοοοσο δα σαν από λυχναράκι, για να μου "δείξει" ένα πήλινο πριν καεί.
Ακόμα μυρίζω καμένο κι ελπίζω να μην είναι δείγμα εγκεφαλικού, αλλά ύψιστης τέχνης και εξυπνάδας.
Στο πήλινο μπαίνουν πετρούλες (ναι, ξέρω έχω ρημάξει όλες τις παραλίες, αλλά μην μου κάνετε χρονιάρες μέρες καταγγελία στην Greenpeace). 
Τα αυγά μου τακτοποιούνται με μεγάλη προθυμία μέσα, κι αναστενάζουν από ανακούφιση που η Οδύσσειά τους έχει λάβει τέλος!


Δέχονται αδιαμαρτύρητα να φιλοξενήσουν πολλούς συνδυασμούς λουλουδιών.
Το αποτέλεσμα του κατάλευκου με το κόκκινο, τα ικανοποιεί περισσότερο και μου ζητάνε με λαχτάρα να τα αφήσω με το χιόνι, γιατί λέει τα "φωτίζει".
Υπόσχονται να μην πάρουν άλλες πρωτοβουλίες και να  με αφήσουν να τα στολίζω κατά βούληση όλη την επόμενη εβδομάδα.
Αυτό το αποτέλεσμα απολαμβάνω τώρα!


41 σχόλια:

  1. καταπληκτικά και πανέμορφα!!!!αν ήμουν εκεί ,άνετα θα έτρωγα όλα τα αβγουλάκια σου , για να σε βοηθήσω στην περάτωση του έργου ,όχι γιατί είμαι αβγουλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Κρίμα που είσαι μακριά...θα είχα και περισσότερα τσόφλια αν ήσουν κοντά...όχι γιατί είσαι αβγουλού, αυτό το ξεκαθαρίσαμε!!! (ναι, ξέρω πως τα σκότωσα τα αυγά, αλλά δεν μπορώ να τα βλέπω με β...πρέπει να το συνηθίσω ε?)!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Μάλλον πρέπει και οι δυο να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα..χαχα!!

      Διαγραφή
  2. Είσαι το παιδί φαινόμενο και εσύ μαντάμ!
    Εσύ και η Αριστέα μας με κάνετε να νιώθω (αφού είμαι;) ένα άχρηστο κορμί!
    Μα πόσο τέλεια δουλειά έκανες και πάλι μάνα μου!!!!
    Τρέλα τα αυγουλάκια σου λέμε! Αστέρι μου!
    Είσαι αστείρευτη πηγή, τέλος! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Κάτι πρέπει να σε μάθουμε Τζόαν μου να σταματήσεις να λες ότι είσαι άχρηστη! Που δεν είσαι!
      Καλέ εσύ τα χώνεις! Λίγο το'χεις;


      Μαράκι μου σόρρυ που χώθηκα εδώ! Είδα φως και μπήκα!
      Καταπληκτικά τα αυγουλάκια! Γέλασα με τη ψυχή μου που κάποιοι έφαγαν με το ζόρι!
      Και του χρόνου χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Καλέ μόνο μπογιάτισα πάλι...δεν έκανα και τίποτα...αν σε διαβάσει κανείς θα νομίσει πως είμαι τουλάχιστον ο νέος Πικάσο...χαχα!!
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!

      Αριστέα μου καλά έκανες και χώθηκες..κρίμα που δεν μπορώ να τα φάω εγώ, αλλά βλέπεις με πειράζουν...
      Θα συμφωνήσω απόλυτα σε αυτό που είπες στην Τζόαν...πέρα από όλα τα άλλα γύρευε πόσα ταλέντα μας κρατάει κρυφά,..ξεχνάω εγώ πως μεγαλούργησε στη διακόσμηση του βιβλιοπωλείου?
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό που έκανες με τα αυγά, δεν θα το σκεφτόμουνα ποτέ. Αλλά και να το σκεφτόμουνα δεν θα υπήρχε κανείς εθελοντής να φάει τόσα αυγά.
    αλλά τελικά έκανες καλή δουλειά και το αποτέλεσμα μετράει έτσι δεν είναι?
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην το σκέφτηκα μόνη μου Μαρία μου..είχα δει πως μπορείς να κάνεις και γλαστράκια ή βαζάκια από αυγά..εγώ τα ονόμασα βαζάκια μια και κάνουν τα βάζα..χαχα!!
      Βέβαια οι άλλοι είχαν και όλα τα κατάλληλα...άλλο αυτό!!
      Μπορώ να πω πως το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό..το πλαστικό κάνει θαύματα παντού..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικά !! Κ του χρόνου με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άχου τα... καταπληκτικά έγιναν!!! Πιο χαριτωμένα γλαστράκια/βαζάκια δεν έχω δει! Μπράβο! Και του χρόνου με υγεία. Πολλά φιλιά, καλή Μ. εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να έγιναν καλά, αλλά δημιουργίες δεν είναι...δημιουργίες είναι τα δικά σου..απίστευτα όμορφα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα και σε σένα..φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. δεν ξέρω τι απόλαυσα περισσότερο: το αποτέλεσμα της έμπνευσής σου ή το χιούμορ σου;
    υπέροχα και τα δυο! οι φωτογραφίες σου εξ ίσου αντάξιες!
    μπράβο για άλλη μια φορά Μαράκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. You are the creative one, I love the pretty colored eggs and flowers. Lovely post, thanks for sharing. Have a happy week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά Μαρία μου με τα λαμπάκια που αναβοσβήνουν στο μυαλό σου δημιουργείς πρωτότυπες ιδέες (δεν λέω έργα ...μέρες που είναι).Το χιούμορ σου είναι αξεπέραστο .
    Φιλάκια πολλά . Καλή Μεγάλη Εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνε τα λαμπάκια..κάηκαν..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα και σε σένα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τα αυγά σου Μαρία μου γνωρίζουν μεγάλες δόξες με τόσο όμορφο βάψιμο και τέτοια λουλούδια μέσα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινα έκπληκτη με το αποτέλεσμα που είχε το πλαστικό χρώμα..πιο όμορφα κόκκινα αυγά δεν είχα ξαναδεί..κρίμα που δεν κάνει να το χρησιμοποιήσουμε και σε κείνα που θα φάμε (ή θα φάνε...πωπω..μου λείπουν τα αυγουλάκια)..

      Διαγραφή
  10. Δηλώνω εθελόντρια αβγοφάγος για όποιον θέλει να κάνει το καταπληκτικό αυτό προτζεκτάκι. Χαλαρά τα τρώω τέσσερα-τέσσερα !!! Απλά να μου αφήνετε από ένα-δυο αβγουλοβαζάκια για τον κόπο μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε καταλαβαίνω απόλυτα..έτσι τα έτρωγα κι εγώ παλιότερα...πριν αρχίσουν να λειτουργούν σαν ωρολογιακές βόμβες στο στομάχι μου...μου λείπουν πολύ!!

      Διαγραφή
  11. Γελούσα καθόλη τη διάρκεια με τον αυτοσαρκασμό σου!
    Υπέροχη ιδέα, είσαι πολύ δημιουργική, μπράβο!
    Πολύ πρωτότυπα και όμορφα τα αυγουλάκια σου... Ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι ένα αυγό θα μπορούσε να γίνει τμήμα ενός τόσο τέλειου ντεκόρ! Καλό ξημέρωμα Μαράκι μου και καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα δεν ήταν δική μου..παίζει από χρόνια...όλα τα υπόλοιπα που σκαρφίστηκα για να την πλησιάσω έστω και λίγο ήταν δικές μου πατέντες..
      Σε ευχαριστώ πολύ πάντως..
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα και σε σένα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. γεια σου και καλως σε βρηκα!
    αν θες γινε μελος στα μπλογκ μου :
    stefanosmedia.blogspot.gr
    stefanosmax.blogspot.gr

    thanx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πωπω!! Υπέροχα Μαράκι μου και μπράβο σου! Και τελικά όλα τα είχες, ειδικά το ταλέντο! Ευχαρίστως να έτρωγα και μια ντουζίνα αυγά για να σε βοηθήσω να γεμίσεις όλο σου το σπίτι με αυτά τα πανέμορφα πασχαλινά "γλαστράκια"!!

    Να έχεις μια όμορφη ημέρα! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχομαι!

    Σε φιλώ γλυκά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..αν και δε χρειάζεται ιδιαίτερο ταλέντο..χαχα!!
      Κι άλλη εθελόντρια αυγοφαγού...φάτε και για μένα, μου αρέσουν τα αυγά, αλλά πεθαίνω στον πόνο αν φάω..
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα και σε σένα!!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα επίσης!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Ειναι υπεροχαααα! Ζηλευω που εμενα τα χερακια μου δεν πιανουν καθολου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζηλεύεις..ούτε τα δικά μου πιάνουν...μόνο βάφουν..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Απολαυστική ανάρτηση!!!! Τι ατάκες!!!
    ΄Εγιναν υπέροχα!!!
    Μπράβο Μαρία...
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχεις...
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Να είσαι καλά και να έχεις καλή Μεγάλη εβδομάδα και καλό Πάσχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Μαρία μου!Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!Πολύ όμορφα καί πρωτότυπα τά αυγουλάκια σου!!Ωραία βαμμένα καί υπέροχα στολισμένα μέ τά λουλουδάκια σου!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειναι πανέμορφα...τα λάτρεψα!!! Μπράβο Μαρία μου για την σκέψη σου και την όμορφη δημιουργία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια η ιδέα σου και ακόμα πιο τέλειο το αποτέλεσμα!!!
    Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά Μαρία μας έστειλες τώρα με τα υπέροχα αυγά σου με το χαμομηλάκι μέσα!!! Ότι σου λείπει το ταλέντο, να το πεις σε άλλους!!! Εκτός οτι είναι πανέμορφα, είναι και ο συνδυασμός μοναδικός και η φωτογραφία τα απογειώνει!!!
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι με υγεία και φως στην ψυχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή