Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Λουόμενοι

Η φωτογραφία με τον τίτλο "Λουόμενοι" πήρε μέρος στο "Φωτογραφίζειν" που διοργανώνει η Μαρία Νι από το blog "Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά" και τραβήχτηκε πριν χρόνια στο Βράχο Πρεβέζης.
Πήγα τόσο πίσω γιατί έπρεπε να βρω φωτογραφία διακοπών που δεν είχα ξαναβάλει.
Η παραλία Βράχου - Λούτσας μετρά 6 ολόκληρα χιλιόμετρα αμμουδιά και φυσικά δεν είναι η μοναδική της περιοχής. 


Απέχει 30 χιλιόμετρα από την Πρέβεζα και 40 από τη λατρεμένη μου, πανέμορφη Πάργα.


Η Μαρία δεν διοργάνωσε μόνο το "Φωτογραφίζειν", αλλά μας έδωσε και την παρακάτω φωτογραφία για να γράψουμε ολιγόλεκτα.
Ακολουθούν οι δικές μου προσπάθειες.
Θέλω να ευχαριστήσω τη Μαρία για τη φιλοξενία, αλλά και όσους ξεχώρισαν τις συμμετοχές μου!


Στο όνειρο δρόμους άνοιγα πάνω σε κόκκινα πέταλα. 
Κι άξαφνα πεταλούδα γινόμουν από αρώματα ξεμυαλισμένη.
Ξέφρενα χόρευα γύρω τους αναζητώντας νήματα ζωής, 
ψάχνοντας την αγάπη.


Σε άλικα πέταλα ζει η ευτυχία και ταχταρίζει την αγάπη
και με φιλιά ο ήλιος ξυπνάει τα πάθη.

15 σχόλια:

  1. Υπεροχες φωτογραφιες Μαρια οπος παντα ...
    καλη εβδομαδα να εχεις πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα αγαπημενη μου!
    πανεμορφη φωτο, υπεροχο ολιγολεκτο!
    συγχαρητηρια για ολα!

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε.
    με υγεια και χαρα. φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου και καλή εβδομάδα!
    Νομίζω το πρώτο ολιγόλεκτο το προτίμησα στην βαθμολογία μου, πάντως και στα δύο φωλιάζει η αγάπη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι πανέμορφα οδοιπορικά μας ετοιμάζεις
    και τα ολιγόλεκτά σου θησαύρισμα!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω! Ωραίες οι φωτογραφίες και το ολιγόλεκτον, αλλά η Πάργα ξεχωρίζει! Δεν έχω πάει ποτέ, αλλά πρέπει να είναι τέλεια εκεί!
    Καλή εβδομάδα Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσα μπορείς να πει κανείς με την τέχνη! Γι' αυτό και τώρα τη χρειαζόμαστε όσο ποτέ!
    Καλή εβδομάδα, Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου κλασικά οι φωτογραφίες σου είναι μια προς μια διαλεγμένες.
    Καλό ξημέρωμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα καλή μου φίλη.
    Σ΄ευχαριστώ για τις αναφορές και για την τιμή μου μου κάνεις με τις συμμετοχές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα με συνεπαίρνει η καλλιτεχνική σου ματιά Μαρία μου!! Μπράβο για τις υπέροχες κι αξιόλογες συμμετοχές σου!! Είναι τόσο όμορφο μέρος η Πάργα!! Εχω βέβαια χρόνια να πάω αλλά θυμάμαι βόλτες και βουτιές με αγάπη!!
    Οσο για τα καταπληκτικά ολιγόλεκτα ποιο να ξεχωρίσεις!!
    Φιλιά πολλά και καλή σου βδομάδα κοπέλα μου!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Λουόμενη" στις στιγμές που αιχμαλωτίζει ο φακός σου και μαγεμένη στις ολιγόλεκτρες στροφές της έμπνευσής σου!
    Μαράκι μου... αυτά τα "κλικ" σου, πόσο μας χρωματίζουν τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα χαίρομαι αυτό το ιστολόγιο, νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα όλα...νομίζω ότι το δεύτερο ολιγόλεκτο το είχα ψηφίσει.
    Το ταχταρίζω σαν ρήμα το λατρεύω!
    Φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα καλά σας λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή