Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Η οδός των θυσιών

Στην οδό των θυσιών κατοικεί πλέον ο γνωστός τηλεβιβλιοπώλης με την τσιριχτή φωνή.
Πώς είπατε;
Α, ναι, είναι και βουλευτής.
Μα επειδή είναι και βουλευτής κατοικεί στη συγκεκριμένη οδό.
Αν δεν ήταν, θα είχε βγάλει τα λεφτά του στο εξωτερικό.
Γιατί αυτός έχει λεφτά!!!!
Θυσιάστηκε όμως ίδιο μοσχάρι για να μας σώσει, κι εμείς, αχάριστοι όπως πάντα, γκρινιάζουμε.

Αν δεν το ξέρετε οι βουλευτές "μας" είναι αυτοί που θυσιάστηκαν πρώτοι.
Οι δικοί τους μισθοί μειώθηκαν πρώτοι.
Κι έχουμε εμείς το θράσος να κλαίμε τα μπακίρια μας και τα ασημικά μας την ώρα που αυτοί κλαίνε τους θησαυρούς τους.

Τι ανάγκη έχουμε εμείς;
Εκπαιδευμένοι ήμασταν στα λίγα.
Θα μάθουμε και στα καθόλου!
Αυτοί όμως;
Ποιος τους σκέφτεται αυτούς;

Μοιράζω χαρτομάντηλα, γιατί θα ακολουθήσει πόνος!
Το ριάλιτι του βουλευτή θα σας κάνει να σπαράξετε!
Ξέρετε τι είναι να αναγκάζεσαι να τα βγάζεις πέρα με σχεδόν 6000 το μήνα, χωρίς τα περιτυλίγματα και τις κορδέλες (επιδόματα γραφείου, έξοδα κίνησης κ.λ.π.) που τον ανεβάζουν τον χαμηλοβουλετή στα ύψη;

Σας βλέπω όμως να δυσκολεύεστε.
Δε σας βγαίνει το δάκρυ κι απορώ!
Αλλά τι απορώ;

Πώς να καταλάβεις τέτοιον πόνο, εσύ πτωχέ εργαζόμενε των 500;
Πώς να τον καταλάβεις αν δεν τα παίρνεις καν, πτωχέ άνεργε;

Ναι, είναι γεγονός.
Η κρίση τελικά κατάφερε να μας κάνει αδυσώπητα εγωιστές.
Να, ακόμα κι εγώ μετά το πρώτο σοκ συνέχισα να ασχολούμαι με τις φωτογραφίες.


Day 17...Q is for...quiet
Day 18...R is for...raindrops, rose
Day 19...S is for...stairs
Day 20...T is for...tomb
Day 21...U is for...upstairs
Day 22...V is for vivid
Day 23...W is for...wall

73 σχόλια:

  1. Γιατι γιατι γιατι;;; Γιατι μου το ειπες αυτο Μαρια; Πως θα κοιμηθω εγω τωρα που ιυτως η αλλως εχω αυπνια; Να κανουμε εναν ερανο ρε παιδια, να του παμε του ανθρωπου εστω τα στοιχειωδη, λιγα αυγα, ντοματες, αγγουρια, γαλα και ρυζι!Καφε να μην του παμε, χαλια τα νευρα του!
    Υ.Γ. Αυτο τιο τριανταφυλλο, μονο που το κοιτας ευωδιαζει ο τοπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυγά και ντομάτες οπωσδήποτε....αρκεί να είναι κλούβια τα αυγά και σάπιες οι ντομάτες...μια χαρά θα τον διακοσμήσουν κι έτσι!
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν δεν τα είχα σκεφτεί όλα αυτά που είπε ο κος τηλεβιβλιοπώλης-βουλευτής!
    Εχει δίκιο ο άνθρωπος έχουμε πολύ θράσος, να κάνουν τέτοιες θυσίες και εμείς οι αχάριστοι να τους βρίζουμε.
    Ντροπή!
    Αντε δεν θα βρίσω πρωί πρωί γιατί με γλύκανες στο τέλος με τις φωτογραφίες σου!
    Εκείνη η πρώτη φατσούλα πολύ με κάλμαρε!
    Πολλά φιλιά και υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον πνίγει το δίκιο...αλλά μάλλον δεν κάνει και τόσο καλή δουλειά κι αυτό!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Το βρήκα.... το βρήκα..... ας οργανώσουμε ένα bazaar για να ενισχύσουμε τον κακόμοιρο τον άνθρωπο.... τόσα έξοδα, τόσα παιδιά, πως να τα βγάλει αλλιώς πέρα.... ένα bazaar γρήγορα!!!! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες και μοναδικές!!!!!! Πολλά φιλιά καλημέρας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...σωστά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. "Έπαθα" έρωτα με το γατί! Και με το τριαντάφυλλο!
    Τώρα, αν επιμένεις να με συγχύζεις με τον τηλεβιβλιοπώλη -σύζυγο Ευγενίας- να σου θυμίσω ότι δύο χρόνια πριν, το ίδιο άτομο είχε δηλώσει πως... δεν είναι εφικτό να μετακινείται ο βουλευτής με λεωφορεία και τρένα, διότι... ξεφτιλίζεται!
    Πάρε, τώρα, χαρτομάντηλα... διότι η κ. Αντωνίου (βουλευτίνα της ΝΔ) δήλωσε πρόσφατα ότι... έχει μάθει να ζει και με 1500 ευρώ, δεν είναι εκεί το θέμα της!

    Καλημέρα πολύ βροχερή, Μαρία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κατάφερες να με συγχύσεις εσύ τελικά....άκου ξεφτιλίζεται...με όσα κάνουν ξεφτιλίζονται, αλλά αν είχαν και μυαλό δε θα έλεγαν τέτοια και δε θα έκαναν τα υπόλοιπα!
      Ξεφτιλισμένοι είναι...οι αχρείοι ήδη!!!...με το λεωφορείο ίσως έδειχναν και λίγο ανθρώπινοι, αντί για τέρατα!
      Όσο για την άλλη πήγα εκεί που με έστειλες κι έφυγα συγκλονισμένη....όχι μόνο που έμαθε να ζει με 1500, αλλά πρόσεξες πως έχει φωτογραφηθεί με τον πρωθυπουργό (φτου κακά)? χαχα!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Και ποια θυσία, ποια θυσία ε΄χει κάνει ο ¨αδωνης για σένα - δεν αναρωτιόσουν; Ε, τώρα ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμα κι ο Θεός κλαίει απο τα γέλια; απο απελπισία; θα σ ε γελάσω και δε το θέλω.Πάντως κι εγω απορώ πως τα βγάζουν πέρα αυτά τα παιδιά του Λαού που στείλαμε να μας εκπροσωπήσουν κι αυτοί νυχθημερόν ιδρωκοπούν για τη χαμένη μας Τιμή.Αίσχος κι όνειδος σε μας που δε τους καταλαβαίνουμε και βαδίζουμε ολομόναχοι σαν τα σφαχτάρια την οδό των θυσιών. Αυτός ο Γολγοθάς είναι μόνο δικός ΜΑΣ, έστω κι αν είναι στρωμένος με τα πιο ωραία τριαντάφυλλα της Φύσης (οι φωτογραφίες σου Μαράκι,όπως πάντα άλλωστε αξιοθαύμαστες!)
    Φιλάκια γλυκόπικρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω χειρότερο άνθρωπο από αυτόν που γλείφει εκεί που φτύνει και τούτος εδώ είναι πρωταθλητής στο άθλημα...όλοι οι πολιτικάντηδες είναι!!
      Πώς να τους καταλάβουμε λοιπόν?

      Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Παρακάμπτω τις θυσίες των "ταπεινών"
    και πάω στις αποτυπώσεις σου που με
    ενθουσίασαν με προεξέχοντα τον γατούλη!!!

    φιλάκι και περαστικά μας βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου και για την "παράκαμψη"...χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Διάβασε το ποσό λοιπόν κι εδώ : http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/11/blog-post_19.html Το πολύ πολύ από τότε να τους έχει γίνει καμιά αύξηση! Κρίμα που ο οχετός της πΩλητικής βρέθηκε στην ίδια σελίδα με τις υπέροχες αυτές φωτογραφίες. Αυτό δεν θα σου το συγχωρήσω ποτέ... Ε, εντάξει, λέμε και κάνα...αστείο για να περάσει η ζωή στο Ελλαδιστάν.... Ο γάτος σου είναι το νόημα της ζωής... Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα κι έφριξα!!!
      Τους λυπήθηκα στα αλήθεια!!
      Μα πώς τα βγάζουν πέρα!!!
      Είπα να τα βάλω όλα μαζί να αντισταθμίσω το κακό (που τους βρήκε), με την ευχή να τους βρουν πραγματικά κακά για να πάψουν να μας εμπαίζουν...
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ ένα πιστεύω, θα του πέταγαν ντομάτες δεν μπορεί, αλλά έχουν φτάσει κι αυτές Θεό, οπότε καταλαβαίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο και κάποια σάπια θα ξεμένει στη λαϊκή...μήπως πρέπει να τις μαζεύουμε σιγά σιγά για να ετοιμαζόμαστε?

      Διαγραφή
  10. για τη ''θυσία'' δε θα μιλήσω γιατί είμαι και σε ηλικία εγκεφαλικού ,αλλά μου άρεσαν πολύ οι φωτό με τις σκάλες!!!!!!!!
    πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να αντέξεις τέτοια θυσία?
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. ααα ναι, το ακουσαμε κι αυτο.. αν και ειχα ακουσει κατι παρομοιο απο κοπελα κατω των 30.. οχι για τους βουλευτες βεβαια, αλλα για τους ανθρωπους που πχ. εβγαζαν 5.000 το μηνα και τωρα ειναι με 2,500. ενω λεει αυτος που επαιρνε 1,500 τη βγαζει και με 600 ευρω λιγοτερα..
    τι να πεις..

    καλο απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω!!!
      Κλαίνε όλοι κλαίνε και οι κώλοι έλεγε η γιαγιά μου!!
      Εδώ ταιριάζει!!...χαχα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Δεν μπορώ ...κλαίω!
    Κρίμα ...κρίμα! Δεν τους καθίκια εγωιστές όλοι μας!
    Ντροπή μας! ☺
    Μαρία μου συνέχισε να φωτογραφίζεις εσύ! Την καλύτερη δουλειά κάνεις!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην κλαις?
      Ζουν το απόλυτο δράμα!...και το χειρότερο είναι που οι θυσίες τους περνάνε ντούκου!!
      Πότε θα έρθει η ώρα που θα εκτιμηθούν στα αλήθεια?...στα αλήθεια όμως!!! (όπως το καταλαβαίνουμε εμείς)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Με τον τσιριχτρούλη απαξιώ να ασχοληθώ.
    Προτιμώ να θαυμάσω τις υπέροχες φωτογραφίες σου...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαταλάβα γιά ποιόν λές Μαρία μου!Ωχ!!Ούτε νά τόν βλέπω αλλά ούτε νά τόν ακούω θέλω!!
    Ντροπή καί αίσχος!!Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες!!Εξαιρετικές λήψεις!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως οι περισσότεροι δεν τον αντέχουμε!!
      Κι αυτοί που τον ψηφίζουν γύρευε τι ψυχάκηδες είναι!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου με καθυστέρηση!!
      Δεν είχα καθόλου ίντερνετ..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Εγώ λέω να κάνουμε έναν έρανο να τους βοηθήσουμε τους ανθρώπους... Κρίμα να τους αφήνουμε να ταλαιπωρούνται έτσι...
    Δεν έχω λόγια πραγματικά! Ας κοιτάξω τις φωτογραφίες σου να ξεχαστώ λιγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα και ντροπή μας και μπράβο τους που νομίζουν ακόμα πως μπορούν να μας δουλεύουν....και λίγα λέμε!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  16. Πως μπορείς Μαρία μου να βάζεις στην ίδια ανάρτηση τις γελιότητες του μπουμπούκου με τις όμορφες φωτογραφίες !!!Παίρνω το γατί αγκαλιά και φεύγω χωρίς κανέναν , να κόψει το κεφάλι του
    Φιλιά σε σένα!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κόψει, να το κόψει!!!
      Νομίζω θα του πηγαίνει!!!...χαχα!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  17. Που να καταλαβουμε το δραμα τους Μαρία μου, εμεις οι χαμηλομισθοι;;; Ασ'τα! Ζούμε σε διαφορετικούς κοσμους απλως!!!
    Παντως εσυ, μεσα απο τις φωτογραφίες σου, εχεις καταφερει να ομορφυνεις τον δικό σου!!! Λατρεψα εκείνη με τη στριφογυριστη σκαλα!!! Φιλιά πολλάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούμε, μην το συζητάς!!
      Είμαστε ανίκανοι να νιώσουμε τέτοια μεγάλα δράματα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Wonderful series of images.. I love the cute kitty and the beautiful rose.. Enjoy and have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βρε τον φουκαρά!!!!!!!!!! Να τον βοηθήσουμε, βρε παιδί μου!! Δύσκολο είναι να βάλουμε όλοι μας από λίγα?
    Εσύ να συνεχίζεις να φωτογραφίζεις για να χαιρόμαστε εμείς!! Το τριαντάφυλλο είναι υπέροχο! αλλά και η ξύλινη σκάλα!!
    Πολλά φιλιά, Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι δύσκολο?
      Πανεύκολο!!
      Μια ντομάτα εδώ, ένα αυγό εκεί όλο και κάτι θα μαζέψουμε να τον φιλέψουμε όπως του αξίζει!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μαρακι μου καλημερα!
    ολες οι φωτο ειναι υπεροχες! εχουν μια δυναμικη πολυ εντονη! αποπνεουν ζωη! ειναι ζωη! :)

    φιλακια πολλα! καλο πσκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κρίμα το αγόρι, το έχει λυπηθεί η ψυχή μου... Σκέφτομαι να του δανείσω κάτι από αυτά που δεν μου φτάνουν να βγει ο μήνας, καλή ιδέα δεν είναι;

    Πολύ όμορφο το τριανταφυλλάκι :-)
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην το λυπηθείς?
      Πάρα πολύ καλή ιδέα είναι...να του δώσω κι εγώ!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Μα τέτοια αναισθησία;
    Δεν έχουμε λίγη τσίπα;, που λένε και στο χωριό μου;
    Θα γίνουμε σαν το γάιδαρο του Χότζα, πάνω που έμαθε να μη τρώει, ψόφησε!
    Φιλάκια Μαρία μου!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ρένα μου, δεν έχουν καθόλου τσίπα!
      Ελπίζω να μη γίνουμε σαν το γάιδαρο του Χότζα...να γίνουν αυτοί όμως...!

      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Με κόπο σέρνονται τα δάχτυλα στο πληκτρολόγιο. Με κόπο που προκάλεσε η συντριβή μου από τη δήλωση Αδώνιδος...
    Κι έτσι κοπιάζοντας και συντετριμμένη ούσα ψελλίζω: Τι όμορφο που είναι το γατί και πόσο ωραία η σκάλα η στριφογυριστή, μα την καρδιά μου σήμερα την έκλεψαν τα ακροκέραμα!
    Καλό βράδυ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από τέτοια συντριβή είναι θαύμα που γράφεις ακόμα!!

      Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!

      Διαγραφή
  24. Είδα το καθυστερημένο σε βίντεο να λέει ότι: “Στην Ελλάδα αν αυξήσεις τους μισθούς για να αυξήσεις την κατανάλωση αυτό που θα κάνεις είναι να αυξήσεις τα εισαγόμενα προϊόντα… Η αύξηση λοιπόν του μισθού, όπως προβάλλεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, από μόνη της όχι μόνο δεν πρόκειται να φέρει κέρδος στο κράτος και την κοινωνία, θα είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
    Δες το από το 1:09:08 και μετά.

    Αυτό το φασιστοειδές σίχαμα χαίρεται με τις μειώσεις μισθών και θεωρεί τουλάχιστον έγκλημα την αύξησή τους!

    Όταν υπάρχουν ζώα που ψηφίζουν αυτό το απόβρασμα, όταν υπάρχουν …σοσιαλιστές που στηρίζουν αυτή την μαφιόζικη συγκυβέρνηση, μάλλον έχουμε περάσει στη Ζώνη του Λυκόφωτος και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα παράδοξο πράγμα όμως!!...την τάχα δική τους μείωση τη θεωρεί θυσία, ενώ θεωρεί έγκλημα την αύξηση των δικών μας αόρατων μισθών!!
      Δημοκρατικότατος όπως πάντα...που νομίζει πως δημοκρατία είναι να τον ψηφίζουν οι λοβοτομημένοι!!
      Κι έχουμε περάσει στη ζώνη του λυκόφωτος και χαμπάρι το πήραμε δυστυχώς!!

      Διαγραφή
  25. Δεν τους αξίζει ούτε μια σταγόνα μελάνι.
    Είναι όλοι τους ίδιοι κι απαράλακτοι.
    Γι αυτό κι εσύ κανόνισε να βγάζεις φωτογραφίες
    να γίνεται και κάτι χρήσιμο και σωστό σ' αυτό το κράτος.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους αξίζουν άλλα κι εύχομαι να τα λάβουν μια μέρα με το παραπάνω!!!

      Να είσαι καλά Φλώρα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Τώρα για το άθλιο το άδωνι θα μιλάμε??? Αυτοί θα τα βρουν μπροστά τους για όλη την δυστυχία που φέραν στην χώρα μας και στους ανθρώπους...
    Προτιμώ να απολαύσω τις εκπληκτικές σου φωτό!! Είναι πολύ όμορφες κι ατμοσφαιρικές Μαρία!!
    Ειδικά τις 21 και 23 τις λάτρεψα!! Μιλάμε για εξαιρετικό κλικ κλικ!!!
    Φιλάκια και καλό σ-κ να χεις κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να τα βρουν μπροστά τους πριν μας εξαθλιώσουν τελείως!!

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριλένα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Μαράκι μου, με γλύκανες με τις φωτογραφίες σου! Είμαστε πολύ εγωισταί και αχάριστοι! Ειδικά τον μπουμπούκο θα έπρεπε να τον είχαμε όλοι εικόνισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά!!!
      Θυσιάστηκε το ζώον και εμείς είμαστε αχάριστοι!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  28. Μ'αρέσουν οι φωτογραφίες σου και πραγματικά τις χάζεψα... Η κάθε φωτογραφία μου γεννά ένα σωρό συναισθήματα και σκέψεις..Βλέπεις ανησύχησα λίγο γιατί δεν ένοιωσα αυτόν τον πόνο για τις θυσίες του βουλευτή...Είπα και εγώ ότι έγινα αναίσθητη αλλά ευτυχώς οι φώτο σου με έφεραν στα ίσα μου........
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Είναι δύσκολο να ταυτιστούμε εμείς οι κοινοί θνητοί με τέτοιο πόνο!!

      Να είσαι καλά...καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  29. Το ροζ τριαντάφυλλο μου έκοψε την ανάσα με τη δροσιά και το χρώμα του.
    Οι βουκαμβίλιες μου έφεραν μια γλυκιά νοσταλγία για το καλοκαιράκι που μεταναστεύει ήδη.
    Ο γάτης με γοήτευσε... θα τον έβαζα άνετα εξώφυλλο στο δίσκο με το τραγούδι "Ένας Τούρκος στο Παρίσι"
    Η σιδερένια στριφογυριστή σκάλα μου ανέβασε τη διάθεση στα ύψη.
    Τα ακροκέραμα με μάγεψαν...
    Το ακροδεξιό αδολφάτο μου χάλασε λίγο τη διάθεση... Μέρα που είναι, ας μη αρχίσω τα καντήλια #@%&*

    Μαράκι υπέροχη δουλειά! Μπράβο σου, τολμώ να πω πως κάθε φορά είσαι και καλύτερη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να είσαι καλά!

      Το ακροδεξιό αδολφάτο το βρίζουμε κάθε μέρα....δεν πειράζει να γλιτώσει και μια μέρα...χαχα!

      Διαγραφή
  30. Καπου ακουσα
    πως θα γινει και συναυλια αλληλεγγυης
    για τους πτωχους βου-λεφταδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αχ και που να είσαι κάτοικος της πόλης μας ο ένας είναι σε δυσμένεια από το κόμμα του οπότε αυτός θύμωσε ,πληγώθηκε και άραξε παντοτινά στο φτωχικό του στην Εκάλη.....οι αλλοι δύο είναι μουσουλμανόπαιδες και φερέφωνα της Αγκυρας με τους ΄Ελληνες θα αασχολούνται τους αρκεί ο μισθός τους και το Προξενείο που τους ανατροφοδοτεί!!!! αντε μη πω και άλλα Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην πολιτική παίζονται τα πιο βρώμικα παιχνίδια!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  32. Μόνο που βλέπω το όνομά του συγχίζομαι με τη φρικτή έκπτωση της δημόσια ζωής μας.
    Καλά που οι φωτογραφίες σου πάντα αποζημιώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ακριβώς το είπες Δάφνη μου!
      "Φρικτή έκπτωση της δημόσιας ζωής μας"

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  33. Μαρία μου τι θέλεις και τους αναφερεις....και προπαντως αυτόν τον εμετικό; χαλάς την φαία σου ουσία ματια μου. .. ευτυχώς που οι φωτογταφίες σου μα γαληνευουν και αφήνουν τις μυρωδιες να τις φανταζόμαστε μπροστα σε έν τόσο όμορφο λουλούδι...
    Και μια που έχασα την κολοκύθα επεστρεψα να την φαμε μαζι ..χι.χιχ....δεν μου έχει τύχει να την δοκιμασω.. μια γωνία..(εεε ναι και εγώ γωνία θελω..χι.χ ) θα την περιποιόμουν αναλόγως..χι.χχι.Μαρία μου φιλακιαααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν που συγκινήθηκα Ρούλα μου με το δράμα του....μεγάλος πόνος!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  34. Κοίτα να δεις Μαρία μου, μη τολμήσεις και σταματήσεις να μας βάζεις τις φωτό σου, γιατί κάηκες!
    Με τίποτα δεν θα επιτρέψουμε τους άθλιους (που όμως εμείς ψηφίσαμε) να μας σταματήσουν σε οτιδήποτε δημιουργικό κάνουμε!
    ΑΦιλάκια και καλό μήνα σε λίγο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Super οι εικόνες... κι άσε τον τηλεβιβλιοπώλη να τσιρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τι να πρωτοπω καθε μια ξεχωριστα ειναι για βραβειο , μάγισσα μου εσυ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θα σχολιάσω μόνο τις φωτογραφίες σου, οι οποίες είναι απλά υπέροχες. Το Μυκηναϊκό πάρκο Πατρών που στο καλό ήταν και δεν το πήρα χαμπάρι τόσα χρόνια που ήμουν "Πατρινιά";
    Καλημέρα, καλό μήνα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή