Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Πάντα στη λίμνη θα γυρνώ

Τίποτα δεν έμαθα τις τελευταίες μέρες κι αυτό το αποδεικνύει περίτρανα το γεγονός πως η μόνη μέρα που μου ξέφυγε ήταν αυτή που έπρεπε να φωτογραφίσω τι έμαθα.  
Μπορώ να πω με σιγουριά πως ξέχασα κιόλας πολλά, μα οι αναμνήσεις πάντα βρίσκουν τρόπο να χώνονται στο παρόν, ειδικά αν στο επιβάλλει και το παιχνίδι.

Και σε πολλές αναμνήσεις στέκει αγέρωχη πρωταγωνίστρια η λίμνη, με τον απαλό της κυματισμό να απαριθμεί κάθε φορά όσα έζησα δίπλα της.
Με έχει ζήσει στα καλύτερά μου, αλλά και στα χειρότερά μου. 
Με έχει δει μικρό κορίτσι να τρέχω πίσω από τις πάπιες  και ανέχτηκε όλα τα βότσαλα που της έριξα όλα αυτά τα χρόνια, πότε για παιχνίδι, πότε παιδί η ίδια και πότε μαμά, πότε με γέλια και αστεία και πότε με μανία θέλοντας να την πληγώσω, να ξεσπάσω πάνω της όσα η ζωή μου έφερε στραβά. 
Μ' έχει δει να ερωτεύομαι, να χωρίζω, να ξαναερωτεύομαι ακόμα πιο δυνατά κάτι μαγικές καλοκαιρινές πανσέληνες νύχτες και να μου δίνει την ευχή της.
Κι έπνιξε μυστικά στα νερά της κρατώντας τα μέσα της να τα αναδεύουν τα ρεύματα, σκιάζοντας τα ψάρια και τα νερόφιδα. 
Κέρασε άπειρους καφέδες κι έστηνε τραπέζια κάθε φορά να στρωθεί η παρέα στο φαγητό, να το πάρει πάνω της, να φύγει ευχαριστημένη και να ξανάρθει.
Με όποια περίσταση.
Γιατί κάθε φορά, ό, τι κι αν συμβεί, αόρατα νήματα μας τραβάνε κοντά της και στην όχθη της βρίσκουμε όσα νομίζουμε πως δε βρίσκουμε μέσα μας.
Κι όμως. Μέσα μας είναι όλα, απλά η λίμνη επιτελεί στο ακέραιο τους ρόλους που της δόθηκαν μέσα στους καιρούς. Γίνεται φίλη, εξομολογήτρια, παρέα ακριβή και σίγουρη. Πάντα θα είναι εκεί όσα κι αν αλλάξουν και πάντα θα κρύβει κάτι από το χτες που με γενναιοδωρία θα φέρνει στα πόδια μας για να το θυμηθούμε απ' την αρχή.
Κι όταν αλλάζει ο καιρός και παίρνει να θυμώνει, όταν ο αέρας γίνεται όλο και πιο άγριος και τα κύματα φουσκώνουν, τότε την αφήνουμε στην ησυχία της να παλέψει τους δικούς της δαίμονες και να τους νικήσει, για να ξανάρθουμε σαν ημερέψει πάλι κάτω από τα χρυσά χάδια του ήλιου, σαν γλυκάνει ξανά, γοητευμένη από τα ασημένια βλέμματα που θα της ρίχνει το φεγγάρι.

Μέχρι να ξαναπάμε όμως στη λίμνη, ας σταθούμε να ακούσουμε τη μουσική που οι νότες τους φτερουγίζουν σ' ένα αλλιώτικο πεντάγραμμο!

Ή να δούμε εκείνα τα πουλιά που άφησαν τα σύρματα  για να πετάξουν λίγο πιο πέρα.
Λίγο πιο πέρα πάμε κι εμείς κάθε φορά κι όλο επιστρέφουμε.

Και μπορεί να "έκλεψα" και να έβαλα την τέχνη του WD δεύτερη φορά στο παιχνίδι, αλλά το έκανα με πλήρη συνείδηση κι αν θέλετε να μάθετε περισσότερα γι' αυτόν δεν έχετε παρά να πάτε εδώ!

May 8: paint

May 9: stairs

April 10: I love...reading

May 11: eyes

May 12: wire

May 13: free choice

May 14: quirky

May 15: begins with A - Amaryllis

May 16: street art

May 17: clouds

May 18: pastel

May 20: music

May 21: memories

20 σχόλια:

  1. Πως είναι δυνατον να ξεσηκώνεις τόσες ομορφιές;;;
    Κείμενο και φωτό υπέροχες!!!

    Καλή εβδομάδα Μαρία μου ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχες φωτογραφίες!! Μέθυσα από αρώματα, εικονες και χρώματα!
    Και ο ύμνος στη λίμνη ο καλύτερος!
    Καλή σου ΄μέρα και καλή εβδομάδα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου αγαπημένη.
    Πόση ομορφιά απομονώνει η ματιά σου και μας τη χαρίζεις απλόχερα.
    Κάθε φορά που βλέπω μια καινούρια σου λήψη μαγεύομαι.
    Είμαι πολύ χαρούμενη που η φωτογραφία του Ιβίσκου σου θα κοσμήσει το εξώφυλλο της ποιητικής μου συλλογής. Υπολογίζω το φθινόπωρο να την έχουμε στα χέρια μας αφού λόγω δυσκολιών των όσων θα την προλογίσουν καθυστέρησε η έκδοσή της.
    Σε φιλώ με αγάπη πολλή !
    Καλή σου εβδομάδα ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Είμαι κι εγώ πολύ χαρούμενη και όσο κι αν ανυπομονώ να πάρω στα χέρια μου την ποιητική σου συλλογή, μπορώ και να περιμένω!
      Σε φιλώ με αγάπη!

      Διαγραφή
  4. Χάθηκα στα λόγια σου και ταξίδεψα με τις εικόνες που έπλασες με λέξεις.
    Θέλω κι εγώ να γνωρίσω αυτή τη λίμνη μετά από αυτό το αφιέρωμα!
    Υπέροχες και οι φωτογραφίες σου.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαρία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την αγάπησα την λίμνη σου και θαύμασα για άλλη μία φορά τις φωτογραφίες σου Μαράκι μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο ωραία αποτύπωσες το"γατίσιο βλέμμα"..χιχι
    Μ'αρέσει,βρε Μαρία μου,να σε διαβάζω και να χαζεύω τις φωτό σου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταξιδέψαμε πολύ ωραία!
    Τις βλέπω και κάθε μέρα στο fb, αλλά εδώ συγκεντρωμένες έχουν άλλη χάρη.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ βρε Μαρία ξανά.....!
    εντάξει τι να πω....! μαγικό σεργιάνι σε εικόνες που κάθε μια τους συγκινεί έντονα. Τι ομορφιά περικλείει ο φακός σου. Πόση έμπνευση αναδεικνύει η εστίασή σου.
    Και αυτό το κείμενό σου για τη λίμνη, άριστο επιστέγασμα.
    Σε ευχαριστούμε από καρδιάς καλή μου πραγματικά.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Του έξοχου λόγου η τέχνη με της εικόνας τη σαγήνη.
    Συγχαρητήρια Μαρία για μία ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχω ερθει πολλες φορες σε αυτη τη λιμνη.αν την προσεχανε και λιγο τα γυρω χωρια δεν θα ζηλευε σε τιποτα απο τις αντιστοιχες ευρωπαικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφη η λίμνη σου Μαρία μου.
    Πόσο ωραία τα λόγια που της αφιέρωσες!
    Μαζί με τις φωτογραφίες σου, μας ταξίδεψες μακριά από τις πόλεις και τα καυσαέρια.
    Να είσαι καλά. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια λίμνη ολοζώντανη, γεμάτη φυσικό πλούτο αλλά και όνειρα, ματαιώσεις, χαρές και στενοχώριες και πόσα άλλα. Μια λίμνη γεμάτη από εσένα και όσους στάθηκαν κατά καιρούς κοντά της. Εξαιρετικό κείμενο!
    Κόλλησα με την εικόνα με τη γαλάζια πορτούλα και τα ασβεστωμένα σοκάκια και σκαλάκια, μια εικόνα για την Ελλάδα. Φυσικά και με εκείνη που τα τρυφερά άνθη συντροφεύουν το βιβλίο ή το ανάποδο...!
    Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απίστευτο το φωτογραφικό σου μπουκέτο,
    αλλά τον γατούλι θέλω απλά να στον κλέψω!!!
    Και τα πουλιά, με "οσμή" φυγής.. Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ μου άρεσε το κείμενό σου, Μαρία. Και από τις φωτογραφίες σου δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου. Καλό απόγευμα! 🍓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σιγά που δεν έμαθες εσύ! Εσύ μαθαίνεις φωτογραφίζοντας τα πιο απλά πράγματα και ξέρεις κάτι;
    Μαζί σου μαθαίνουμε κι εμείς ;-)
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι φωτογραφιες σου, χωρις να εχω καταλαβει πως τα καταφερνεις, μοιαζουν να εχουν ζωή, περισσότερο και απο την ίδια τη ζωή.
    Αξιοπεριεργο και αξιοθαυμαστο.

    Να περνάς όμορφα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό που θα κρατήσω απ΄αυτή την ανάρτηση εκτός φυσικά απ΄τις πανέμορφες φωτό σου Μαρία μου, είναι το φλας μπακ στη παλιά σου ανάρτηση και στα τότε σχόλια μας... υπάρχει μεγαλύτερη χαρά απ΄την επι-κοινωνία που όχι μόνο παραμένει αναλλοίωτη αλλά εξελίσσεται τόσο όμορφα;
    Έχω για σένα στο blog μου κάτι ανταποδοτικό!

    ΑΦιλάκια πολλά και καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μετα απο τοση βροχή, επιτελους λιγος ηλιος!
    Η γατα μου θυμιζει τον δικο μου γατουλη που ειχα πριν χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα υπέροχα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή