Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Δυο βιβλιοθήκες...ένα ταξίδι στο παρελθόν

Δυο βιβλιοθήκες μας ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο.
Στη βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου της Σαλαμάνκας τα πολύτιμα εκθέματα μετράνε τους αιώνες  και βρίσκονται καλά προστατευμένα πίσω από μια βιτρίνα.


Στο τζάμι της βιτρίνας, καθρεφτίζεται ο περίβολος του κτιρίου σα να θέλει να μας υπενθυμίσει πως έξω από τον παγωμένο στο χρόνο χώρο, η ζωή συνεχίζεται, προχωρά. 


Στο διάσημο Σπίτι των κοχυλιών (la Casa de la Conchas), φιλοξενείται η δημόσια βιβλιοθήκη της πόλης.
Πάνω από 300 πέτρινα κοχύλια κοσμούν τον εξωτερικό τοίχο του ιστορικού κτιρίου και δημιουργούν ένα εντυπωσιακό θέαμα.

Δυο βιβλιοθήκες, ένα ταξίδι στο μαγικό κόσμο της ιστορίας και των βιβλίων!

36 σχόλια:

  1. Τι υπέροχο ταξίδι!! μια βουτιά στο παρελθόν που δε θες να πάρεις ανάσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουτιά στο παρελθόν με κάθε έννοια, μια και το συγκεκριμένο ταξίδι έγινε πριν 4 χρόνια περίπου!

      Διαγραφή
  2. Εντυπωσιακά!

    Ωραία η αντανάκλαση και η συσχέτιση που έκανες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου έχω ξαναπεί, ότι θα μπορούσα να ζήσω για πάντα μέσα σε μία βιβλιοθήκη ε?
    Στο ξαναλέω και τώρα! Υπέροχα!!!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχες φωτογραφίες, σαν να 'ναι βγαλμένες από άλλη εποχή!!!!!
    Πολύ θα ήθελα να βρεθώ εκεί!
    Καλημέρα Μαρία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν είχα τη δυνατότητα να βγάλω όσες φωτογραφίες θα ήθελα, μικρή κάρτα μνήμης και πολλά θαύματα για φωτογράφιση, οπότε είδαμε το καλύτερο που μπορούσα να κάνω...μακάρι να μπορούσα να ξαναπάω και να έχω και τα μέσα βεβαίως βεβαίως!:)
      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  5. Πόση ομορφιά! Λατρεύω τις βιβλιοθηκες!
    Καλημέρα και καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρέθηκες εκεί; Δικές σου οι φώτο; Γιατί είναι μαγευτικές!
    Καλή σου μέρα με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, είχα την τύχη να βρεθώ εκεί και να φωτογραφίσω, μα πόσο θα ήθελα να ξαναπάω και να βγάλω κι άλλες, περισσότερες φωτό!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Τι ήρθες να μου θυμίσεις...... αισθάνομαι ευτυχείς που τις έχω επισκεφθεί!!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χώροι ιδιαίτεροι , ελκυστικοί, ασκούν μια παράξενη γοητεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η βιβλιοθήκη είναι το αγαπημένο μου μέρος.
    Βάλε μου ένα κρεββάτι, μια καφετιέρα με γαλλικό και άφησε με για πάντα εκεί.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δικές σου οι φωτογραφίες Μαράκι;
    Εκπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικές μου από παλιό ταξίδι...σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Μένω έκθαμβος.....! πανέμορφο Μαρία το θέμα και οι φωτογραφίες, άλλωστε όπως πάντα. Καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άχου! Τι ωραία! Έκθαμβη κι εγώ, όπως ο κ. Giannis Pit, πιο πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν εκθαμβωτικά το δίχως άλλο...κρίμα που δεν έβγαλα κι άλλες φωτό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Οι φωτογραφίες είναι τέλειες (όπως και το θέμα άλλωστε)
    περιμένω όμως κι άλλα για το ταξίδι! ;) Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου!
      Το ταξίδι μετράει πάνω από 4 χρόνια πριν και το έχω αδικήσει λίγο είναι η αλήθεια, γιατί όταν έγινε το μπλογκ υπολειτουργούσε...κάποιες αναρτήσεις έγιναν, αλλά φτωχικές...όλο λέω να το ξαναθυμηθώ, και να του κάνω τουλάχιστον μια καλύτερη ανάρτηση!
      Πάντως αν πατήσεις στην ετικέτα Σαλαμάνκα θα πάρεις μια ιδέα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Είχα την τύχη να βρεθώ σε τέτοιες βιβλιοθήκες και είχα νιώσει δέος!!!!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι τύχη πράγματι να μπορείς να θαυμάσεις από κοντά τέτοια μέρη!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!

      Διαγραφή
  15. Ενας ακόμα σημαντικός λόγος να αγαπώ αυτή τη χώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο εδώ! :)
    Πότε βρέθηκες εκεί καλέ;;;; ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρτης του 12, ήτανε κι έκανε και ψιλοκρύο θυμάμαι, αλλά ήταν υπέροχο ταξίδι! :)

      Διαγραφή