Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Ένα, δύο, τρία...ακούγομαι;


Δεν κάνω τεστ, απλά σας λέω με τρόπο κι απ' έξω απ' έξω πόσα βραβεία πήρα!
Τα οποία βραβεία έπεφταν βροχή κι εγώ κρατούσα ομπρέλα!
Η αλήθεια είναι πως έλειπα, αλλά κάποιοι με θυμήθηκαν!
Η πεταλούδα που μας κοιτάζει καμιά σχέση δεν έχει με το θέμα, πέταξε ως εδώ αυτοβούλως κι έμεινε να κοιτάει! 
Αγνοείστε την!

Ο Giannis Pit που αν είστε σινεφίλ δεν υπάρχει περίπτωση να μη γνωρίζετε την καταπληκτική δουλειά που κάνει στο blog του cinefil-net.blogspot.gr, μου έδωσε το πρώτο μαζί με 10 ερωτήσεις που θα απαντήσω ευθύς αμέσως!
Γιάννη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

1. ΤΙ ΣΕ ΩΘΗΣΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ BLOGGING;

(Η απάντηση έτοιμη από παλιότερη βράβευση και το μόνο που άλλαξε από τότε, είναι πως πια δεν είμαι άνεργη!)
Εγώ τα blogs δεν τα ήξερα!!
Να ψηφίσω ήρθα κι έπεσα πάνω σε ένα.
Χμμ…εντάξει δεν έγινε έτσι ακριβώς..ούτε να ψηφίσω ήρθα, απλά έτυχε να γίνονται εκλογές τη μέρα που ήρθα.
Μια φορά κι ένα καιρό λοιπόν, είχα δουλειά. Δούλευα πολύ. Ο υπολογιστής, μου χρησίμευε μόνο για τη δουλειά όταν ήμουν στη δουλειά και για χάζεμα, όταν ήμουν σπίτι και είχα χρόνο.
Το τι μπαρούφες έχω διαβάσει στο ίντερνετ δε λέγεται, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!
Αυτά τα blogs τα γνώρισα που λέτε ένα απόγευμα στην Αγγλία και όχι δεν ήρθαν να μου συστηθούν. 
Απλά βρισκόμουν εκεί κι ετοιμαζόμουν για το ταξίδι της επιστροφής, όταν ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου.
Μια αγαπημένη, ταλαντούχα φίλη, που κάποια στιγμή θα της κάνω το σούπερ αφιέρωμα (αν μου το επιτρέψει), είχε στείλει ένα απλό...
«Μπες εκεί, να δεις…εγώ είμαι»!...ή κάπως έτσι...πού να θυμάμαι κι εγώ ακριβώς, ύστερα από τόσα χρόνια;
Της απάντησα πως θα έμπαινα αμέσως μόλις έφτανα σπίτι. Απλά έπρεπε να πάω στο σταθμό, να πάρω το τρένο για το αεροδρόμιο, να πετάξω για Αθήνα, να συνεχίσω για Κηφισό και να πάρω το λεωφορείο για την πόλη μου.
Σε λίγες ώρες, ούτε 12 δηλαδή, θα έρθω, της είπα!
Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με επιτυχία, αν και με μια μικρή καθυστέρηση στον Κηφισό (οι εκλογές που λέγαμε) και τρόμαξα να βρω θέση.
Αλλά, μήπως έμεινα σπίτι όταν γύρισα;
Έτσι ξενυχτισμένη και ταλαιπωρημένη δεν μπορούσα να πω όχι στην πρόταση που είχα για μια μέρα στην παραλία.
Κάπου εκεί λοιπόν, ανοίγοντας βαλίτσες και ετοιμάζοντας την τσάντα της παραλίας, έριξα μια ματιά στο blog της φίλης μου. Θαύμασα το ταλέντο της, το καλό της γούστο, το ταμπεραμέντο της και είδα τι εστί βερύκοκο...συγνώμη blog.

Ο καιρός περνούσε κι εγώ συνέχισα να το καμαρώνω και να την καμαρώνω!!!
Έγραφα καμιά φορά (ως ανώνυμη μια και δεν είχα λογαριασμό) και μέσα από το δικό της  ανακάλυψα κι άλλα που τα διάβαζα μέσα μέσα.
Κάποια στιγμή, λίγα χρόνια μετά, κι ενώ η φίλη μου με παρότρυνε όλο αυτόν τον καιρό, έκανα στα τυφλά, το επόμενο βήμα. Έφτιαξα τούτο εδώ, κρυφά κι από αυτήν ακόμα και το άφησα να βολοδέρνει μόνο του, γράφοντας κάπου κάπου χαζομαρίτσες. 
Άργησα να το πάρω σοβαρά, μα μου την είχε δώσει που δεν μπορούσα ούτε καν να το βαφτίσω όπως ήθελα.
Πορτοκάλι (μα τρελαίνομαι γι΄αυτή τη λέξη) ή πορτοκαλί (μα τρελαίνομαι γι΄αυτό το χρώμα) ήθελα να το ονομάσω, αλλά ο blogger από την πρώτη στιγμή μου έδειξε μια παράλογη αντιπάθεια βάζοντάς μου εμπόδια. Στην πορεία μου έβαλε πολλά ακόμα, αλλά κι αυτό είναι άλλο θέμα.
Το όνομα που έχει τελικά, προέκυψε τυχαία, μια και ό, τι ήθελα να βάλω υπήρχε ήδη και υπονοεί τα "ταξίδια" μου στα blogs.

Ποια ήταν η ερώτηση είπαμε;…εντάξει την απάντησα…με οδήγησε η φίλη μου με την επιμονή της…κάποτε είχα γράψει πως το ξεκίνησα επειδή βαριόμουν…κι αυτή ήταν η μισή αλήθεια, αφού το ξεκίνησα ένα φθινοπωρινό απόγευμα που δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω, μετά από ένα ακόμα «κάνε κι εσύ ένα blog…μπορείς!»
Και μπόρεσα…!
Μπόρεσα;
Ε ναι, μωρέ μπόρεσα.
Βοήθησε πολύ βέβαια και το γεγονός (δεν μπορώ να μην το αναφέρω) πως η δουλειά εν τω μεταξύ είχε κάνει φτερά και χάρη στις (α)φιλότιμες προσπάθειες των κυβερνήσεων και των όσων φάγανε, η οικονομική κρίση κατσικώθηκε για τα καλά, "χαρίζοντάς" μου αρκετό ελεύθερο χρόνο που δεν είχα πριν. Σταματάω πριν αυτοπυρπολυθώ!

Read more: http://mytripssonblog.blogspot.com/2013/05/blog.html#ixzz3noTWOfjj

2. ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ή ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ ως BLOGGER

Σας έχω ολόκληρη ανάρτηση!! 
Πάρτε μια ιδέα κι αν θέλετε κι άλλη, πατάτε άφοβα στο σύνδεσμο που ακολουθεί!

"Εκεί πάνω από τη λίμνη Τριχωνίδα με τα φώτα γύρω της να τη στολίζουν όπως της πρέπει, σε ένα πραγματικά ονειρικό περιβάλλον, στο χωριό Κάτω Κεράσοβο, όλα απέκτησαν μορφή και υπόσταση.
Το σπίτι της Κασσάνδρας, του Μάρκου, της Σίλβας, αλλά και τόσα ακόμα, ζωντάνεψαν λες μπροστά μου το καταπληκτικό της  βιβλίο .
Είναι πραγματική μαγεία να σου μιλάει η ίδια η συγγραφέας για το βιβλίο που αγάπησες και να σου δείχνει τα μέρη στα οποία "άφησαν τα χνάρια τους" οι ήρωές του."

Read more: http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/11/blog-post_29.html

3. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, ΘΕΑΤΡΟ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ή ΤΑΙΝΙΕΣ-ΣΕΙΡΙΕΣ στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ;

Ταινίες-σειρές στο διαδίκτυο...εξακολουθώ να λατρεύω το θέατρο και να μου αρέσει ο κινηματογράφος, αλλά..."πενία τέχνας κατεργάζεται"!

4. ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ που ΔΙΑΒΑΣΕΣ και σε ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ή σε ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ!

Επειδή μόλις τέλειωσα το "Κορίτσι του τρένου" και νιώθω πως είμαι ακόμα πάνω στο τρένο, θέλω απελπισμένα να σας μιλήσω γι' αυτό, αλλά μην τρομάζετε, δε θα το κάνω τώρα!

5. ΒΡΑΔΥ: ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ή ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ ;

Ανάλογα το τι ζητάει το κάθε βράδυ! Έχουν κι αυτά τις προτιμήσεις τους!!

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ στην ΕΛΛΑΔΑ ή ΑΛΛΟΥ ; ΤΙ ΣΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΕΚΕΙ ;

Πάργα...γιατί...που να σας τα λέω τώρα, θα μας πάρει το ξημέρωμα!

7. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ......(Συνέχισε τη φράση)

Γυναίκα!

8. Ο ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ.......(Συνέχισε τη φράση)

Άντρας!

9. ΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΠΕΝΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ:

Φωτογραφική μηχανή, βιβλίο, οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα, τσάντα να τα βάλω μέσα!

10. ΤΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ;

Παραπάνω από ένα!


Saturday 19: Candy

Κερνάω λουκουμάκι και συνεχίζω!

Η Χριστίνα από το andromeda-mygalaxy μου έκανε την τιμή να μου δώσει δυο βραβεία!
Ένα βραβείο φωτογραφίας που συνοδεύεται από τις λέξεις:
στιγμή
κάδρο
εικόνα
αγαπημένο θέμα

Αγαπημένο μου θέμα η κάθε στιγμή που γίνεται εικόνα και μπαίνει στο κάδρο!

Κι ένα έμπνευσης:

σκέψεις

έμπνευση
επιθυμία
λέξεις

Η επιθυμία να γίνουν οι σκέψεις λέξεις είναι έμπνευση!
Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! 
Όπως είδες με τις λέξεις σου έκανα δυο προτασούλες, σαν παιδάκι πρώτης δημοτικού!

Friday 18: My own...Tinker Bell
Κανονικά κάποιο βραβείο πρέπει να δώσω κι εγώ, αλλά επειδή τα βραβεία "παίζουν" καιρό τώρα, δεν ξέρω ποιοι το πήρατε, ποιοι θα θέλατε να το πάρετε και ποιοι κρύβεστε πίσω από τον άλλον για να μην το πάρετε!
Και νεράιδα να ήμουν, άκρη δε θα έβγαζα, οπότε ζητώ την κατανόησή σας, που δεν τηρώ όλους τους κανόνες!

Αν έχετε όρεξη για μια βόλτα ακόμα, περάστε από το blog της Κατερίνας positive-thinking-greece.blogspot.grπου στη στήλη της "The Letter To Someone" , θα βρείτε κάτι δικό μου!
Σε ποιον γράφω; Θα δείτε!

51 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Μαράκι μου!!! Χαίρομαι πολύ για τα βραβειάκια και την αγάπη που πήρες. Σου αξίζουν όλα!!! Πάω και για το γράμμα σου...
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ... τώρα θυμήθηκα! (λες να με τριγυρνά κανένα αλτσάιμερ?...) Το γράμμα σου το διάβασα χθες και το απόλαυσα!
    Καλό σου ξημέρωμα, κοριτσάκι γλυκό!
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κόλλησες από μένα...χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Πορτοκαλένια μου, Πάργα κι εσύ;
    Φέτος πήγα κι έμεινα "έκθαμβη" που λέει κάποια ψυχή. Παραμυθένια πόλη!
    Λοιπόν ακούστηκες μια χαρά. Πήραμε μια μικρή γεύση απ' το προσωπικό σου άλμπουμ και θαυμάσαμε για πολλοστή φορά την έμπνευσή σου να δίνεις ψυχή στα πιο ασήμαντα.
    Αυτά τα ζαχαρωτά σου... με λίγωσαν Μαράκι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι παραμυθένια!!
      Από τους αγαπημένους μου προορισμούς!!
      Να είσαι καλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Μεμαρία! Αυτές ήταν ωραίες απαντήσεις! Ε, ας πάρω τώρα κι ένα λουκουμάκι, έτσι για τα συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά Μαρία έχει και η ανεργία τις χάρες της.
    "Ξεκουράζεσαι" " ξεκουράζεσαι", "ξεκουράζεσαι" και όταν βαρεθείς πια την ξεκούραση……κάνεις ένα blog!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία και ακόμη πιο πολλά συγχαρητήρια για την υπομονή σου και την καλή διάθεση σου να απαντήσεις στις ερωτήσεις κάτι που δυσκολεύομαι να κάνω εγώ.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Η μεγάλη απάντηση ήταν έτοιμη από παλιά, την έφερα από άλλη ανάρτηση, οπότε δεν ήταν και τόσο δύσκολο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Kαλημέρα Μαρία μου.
    Ακούγεσαι ακούγεσαι
    χιχιχιχιιχ

    Πολλα ομορφα πραγματα.
    Συγχαρητηρια για ολα
    χαρηκα για τη στιγμη με τη συγγραφεα

    Παω να διαβασω το γραμμα σου
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό φθινόπωρο Μαρία μου! Κάπως έτσι στα ξαφνικά ξεκινήσαμε όλες το blog μας και μετά φάγαμε κόλλημα (βέβαια προσωπικά, τώρα τελευταία βαριέμαι να γράψω, αλλά πιστεύω φάση είναι και θα περάσει).
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό φθινόπωρο και σε σένα!!
      Καμιά φορά περνάμε και τέτοιες φάσεις!

      Διαγραφή
  8. γλιστρίδα έφαγες πριν γράψεις; Να σου παραδίδουμε βραβεία ,ένα βηματάκι απέχεις απο το πάλκο ,μια χαρά ακούγεσαι! Εγω λουλουδού ,παρακαλώ!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα φάει, τότε που έγραψα την απάντηση μαμούθ...χαχα!
      Α ωραία!! Μας περιμένει μεγάλη καριέρα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πορτοκάλι (μα τρελαίνομαι γι΄αυτή τη λέξη) ή πορτοκαλί (μα τρελαίνομαι γι΄αυτό το χρώμα)
    αχαχαχα! Μήπως λες για μένα;
    Μαρία το όνομα του μπλογκ σου είσαι εσύ, τι θα έπαιρνες μαζί σου ( πρώτα απ όλα τη φωτογραφική) είναι τόσο ΕΣΥ, από τίτλο μέχρι κλείσιμο όλα είναι τόσο εσύ. Εγώ τι να γράψω;
    Σε γλυκοφιλώ και πάω να σε διαβάσω! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...πορτοκαλένια κι εσύ!! Ξέρω!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Μαράκι μου!
    Ωραίες απαντήσεις κι ερωτήσεις.
    Να είσαι καλά να γεμίσεις βραβεία!

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπραβο Μαρακι! Συγχαρητηρια!
    Οι προτασεις που εφτιαξες με τις λεξεις υπεροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Τις λέξεις απλά τις έβαλα στη σειρά...χαχα!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου είσαι ένα εμπνευσμένο παιδί
    πραγματικά στο λέω σε χάρηκα πολύ!!!
    Η πεταλουδίτσα στην αρχή ονειρική!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τα καλά σου λόγια...κατακόκκινο έγινα το παιδί!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ακουσα και ήρθα !!! Εχω να πω Μαρία μου ότι είσαι μια σπουδαία μπογκο-κοπέλα , για όλα σου τα γραφόμενα , για όλες σου τις ευαισθησίες , για τις φωτογραφικές σου απεικονίσεις και θα επιστρέψω να διαβάσω πάλι γιατί δεν τα χώρεσε όλα το ακατοίκητό μου !!!
    Πάργα και Πράγα αγαπώ πολύ!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγα δεν έχω πάει, αλλά με Πάργα είμαι φουλ ερωτευμένη από πάντα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Βραβεία και απαντήσεις στο forte τους.
    Αγαπάω να διαβάζω τις απαντήσεις των φίλων και μάλιστα των δικών σου ακόμη περισσότερο.
    Μη μου πεις όμως να απαντήσω εγώ σε ερωτήσεις και βραβεία....
    κάτι παθαίνω.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η εποχή των βραβείων...το φθινόπωρο δυο πράγματα πέφτουν, φύλλα και βραβεία...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. πολυβραβευμένη κι εσύ!!!
    ωραίες απαντήσεις!!
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1 2 3, έτοιμη η φωτογραφία; (Το έχεις παίξει το παιχνίδι ή είσαι πολύ μικρούλα;)
    Φωτό περίμενα να δω και αντί αυτού, είδα πολλά όμορφα βραβεία και παλιά και νέα!
    Γράφω στους δωρητές και βραβευμένους τον (απεριόριστο) θαυμασμό μου... και προσωπικά χρόνια τώρα (6) ξεγλιστρώ, χαμογελαστά και ευγενικά!
    Πάντως η ανάρτηση σου σούπερ-χορταστική και το βραβείο παίρνουν τα λουκουμάκια σου... τα κλέβω και δοκιμάζω να τα βάλω στην επιφάνεια εργασίας μου!
    ΑΦιλάκια απολαυστικότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το έχω παίξει λέει!!!
      Εσύ ξεγλιστράς από τα βραβεία, εγώ ξεγλιστρώ από κάποιους κανόνες τους, το συμπέρασμα είναι πως δεν πιανόμαστε εύκολα, χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Μια χαρά σ' ακούμε και υπέροχες σκέψεις διαβάζουμε, Μαράκι!
    Με κέφι, χιούμορ κι ειλικρίνεια σε γνωρίσαμε καλύτερα!
    Περιμένουμε την ανάρτηση με το ταξίδι σου!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!
    Φιλιά πολλά μεμια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Που θα πάω ταξίδι? Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω?...χαχα!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Μια χαρά ακούγεσαι! (Τί σκ.... ηχολήπτης είμαι???!!!) ;-)
    Μαράκι μουουουουου!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!! Είσαι σκέτη απόλαυση! (Σαν τα λουκουμάκια!!!)
    Αχ, και το γράμμα σου... Τί υπέροχο!!! Μου έδωσες και την ευκαιρία να διαβάσω την τότε ανάρτησή σου! 1000 μπράβο, κορίτσι μου!
    Σου στέλνω πολλά και πορτοκαλί φιλιά!!!
    ;-)
    *Η Πάργα είναι απίθανη! Είναι πολύ κοντά στον τόπο καταγωγής της μαμάς μου, αλλά έχω να πάω πολλάάά χρόνια.... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχω τη γνώμη της ειδικού δε ρωτάω άλλον!!
      Ακούγομαι πάει και τέλειωσε!!
      Χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα η Πάργα, είναι πανέμορφο μέρος!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Βρε "κορίτσι της Φωτογραφίας', διάβασα κι εγώ "το κορίτσι του τρένου" κι όπως έγραψα και κάπου αλλού (που δεν θυμάμαι Παναγία μου που ήταν..) το βρήκα αναμενόμενο το τέλος, πράγμα που σημαίνει ότι έχω περάσει σε άλλο στάδιο...με τόσα ψυχολογικά θρίλερ που έχω διαβάσει! :)) Με γεια τα βραβεία! Το Χριστινάκι είναι θησαυρός! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο πολύ πάει πια το μυαλό μας, γιατί έχουμε κάνει διατριβή στο θέμα...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Όσο για το Χριστινάκι έχεις δίκιο...όλους μας σκέφτεται!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μαρία συγχαρητήρια για τα βραβεία σου. Πάντα επιτυχίες να έχεις.
    Μπράβο στην φίλη που ουσιαστικά σε έσπρωξε στην blogoσφαιρα. Να πάρει και εκείνη λουκουμάκι!
    Γέλασα στα αντικείμενα γιατί κάτι μου έλεγε πως η φωτογραφική μηχανή θα ήταν το πρώτο. Και ήταν, κοίτα να δεις χαχα
    Σε γλυκοφιλώ και σε καληνυχτίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα της κρατήσω ένα λουκουμάκι, κερασμένο από΄σένα θα της πω!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Για τα αντικείμενα η φωτογραφική και το βιβλίο είναι τα σίγουρα. Τα άλλα τα έβαλα για να συμπληρωθούν πέντε..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Μαρία μου καλή μου φίλη.
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαμός με τα βραβεία, ξέσπασε θύελλα πάλι στη bloggoγειτονιά και εγώ δεν έχω προλάβει να δεχτώ και να απαντήσω...
    Το κορίτσι του τρένου το διάβασα και εγώ φέτος το καλοκαίρι! Ήταν πολύ καλό θεωρώ.
    Όλες οι απαντήσεις σου είναι μοναδικές!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έλεγα και στη Φλώρα το φθινόπωρο δύο πράγματα συνηθίζουν να πέφτουν...φύλλα και βραβεία...χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Λουκουμάκια κι ανάρτηση λουκούμι!! Σου αξίζουν τόσα κι άλλα τόσα βραβεία Μαρία μου!! Για τις ανεπανάληπτες φωτό σου και τα μοναδικά σου κείμενα!! Ο δε συνδυασμός τους, unπαιχτable!!! Απαιχτος !!! :)))
    Να σαι καλά φίλη μου!! Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Κι εγώ δεν το έχω όπως παλιά το blogging, αλλά πολύ χαίρομαι όταν διαβάζω αναρτήσεις άλλων!
    Καλό φθινόπωρο, με φανταστικές φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αξίζεις κάθε διάκριση Μαρία με τη δουλειά σου και την προσφορά σου. Να είσαι καλά να σε καμαρώνουμε και να σε απολαμβάνουμε.
    Όμορφη Κυριακή να έχεις και προσωπικά σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννη για τα καλά σου λόγια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  26. Ευχαρίστως να πάρω ένα λουκουμάκι, τα είδα έτσι και τα λιμπίστηκα. Με έναν ελληνικό από δίπλα. πωππω! Μου άρεσε που έκανες προτασούλες, γιατί είμαστε ακόμα παιδάκια !!! Το γράμμα θα το διαβάσω αύριο με καφεδάκι!
    Καλό ξημέρωμα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή