Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Παίζοντας με τις λέξεις #4, η έναρξη

Σας ζήτησα λέξεις και μου προσφέρατε πολλές!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανταπόκριση!
Αν σας ζητήσω λεφτά,τι θα γίνει άραγε;
Πού πάτε; Μη φεύγετε! 
Σκέψη ήταν και πέταξε, αφού το "Παίζοντας με τις Λέξεις" είναι υπεράνω χρημάτων και ξεκινά δυναμικά, πατώντας πάνω στις πρώτες πέντε λέξεις που δόθηκαν.

Η marilise έδωσε τη λέξη "ήχος".
Κλείστε τα μάτια κι ακούστε τον ήχο του νερού!


Η blogger της διπλανής πόρτας μας έδωσε τη λέξη "παραμύθι"!
Μια φορά κι έναν καιρό...


Η Άννα... τη λέξη "αντιπερισπασμός"!
Και τώρα; Τι φωτογραφία να βάλω που να απεικονίζει τη λέξη;
Κερνάω λοιπόν λουκουμάκια (έχετε κι εσείς déjà vu, ή μόνο εγώ;), για αντιπερισπασμό και προχωράω! 


Την τέταρτη λέξη μας την έδωσε η BUTTERFLY και είναι η "βάρκα"! 
Στη φωτογραφία απεικονίζονται πολλές, διαλέξτε μία κι ανοιχτείτε στα πελάγη του νου!


Και η Roula The Cat μας είπε την πέμπτη λέξη: "δάσος"!
Περπατήστε άφοβα εις το δάσος, ο λύκος απουσιάζει, αλλά μην ξεχαστείτε!




Ήχος, παραμύθι, αντιπερισπασμός, βάρκα, δάσος, είναι λοιπόν οι λέξεις που θα ενσωματώσουμε στα κείμενά μας.
Μπορούμε να γράψουμε ό, τι θέλουμε: ιστορίες, ποιήματα, κειμενάκια, ευθυμογραφήματα, παραμύθια...δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ως προς το είδος.


Όροι συμμετοχής στο παιχνίδι των λέξεων:


1. Οι λέξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους, ονομαστική, γενική, αιτιατική, κλητική, αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν μορφή, οπότε υποκοριστικά και παράγωγα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται.
Δεν μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως κύρια ονόματα.


Όσοι θέλετε να συμμετέχετε, θα μπορείτε να στέλνετε τις δημιουργίες σας στο mail μου,  almikr@gmail.com
Μπορείτε να γράφετε όπου σας βολεύει, αλλά θα σας παρακαλούσα όταν τις στέλνετε να τις κάνετε copy-paste στο mail και όχι επισύναψη, για να είναι εύκολη η μεταφορά τους στη συνέχεια.
Καλό θα ήταν να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα οι 5 λέξεις, για να ξεχωρίζουν αμέσως.


2.  Τα κείμενα ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

3. Μπορείτε να στείλετε μέχρι 2 συμμετοχές.

4. Κάθε συμμετοχή καλό είναι να συνοδεύεται από μια φωτογραφία, ή κινούμενη εικόνα.


5. Όταν λήγει η προθεσμία, τα κείμενα θα αναρτώνται εδώ ανώνυμα και αριθμημένα σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους στο mail.



Πώς θα γίνεται η βαθμολόγηση;
Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) δημιουργίες με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .
Το μόνο που απαιτείται είναι να μην είναι ανώνυμος, για να μπορεί να διασφαλιστεί έτσι η αξιοπιστία του παιχνιδιού.
Εννοείται φυσικά πως κρατάμε την ιστορία μας κρυφή και δεν προτρέπουμε φίλους και γνωστούς να την βαθμολογήσουν.

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας δημιουργία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.


Μπορείτε να στέλνετε από τώρα τις ιστορίες σας, ως τις 7 το απόγευμα  της Παρασκευής 6 Νοεμβρίου.


Καλή επιτυχία σε όλους και καλές εμπνεύσεις!

21 σχόλια:

  1. Ωωω καλή αρχή στο λατρεμένο μας παιχνίδι!!
    Πολύ ενδιαφέρουσες οι λέξεις, πιστεύω η έμπνευση να είναι σύμμαχός μου, έτσι για το καλό της συμμετοχής! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, τι ωραία Μαράκι!!! Παιχνίδι με τις λέξεις ξανά!! Με χαρά θα συμμετέχω... ευτυχώς που δίνεις χρόνο αρκετό, γιατί η έμπνευση έχει να περάσει από πολλά blogάκια και πρέπει να μας προλάβει όλους!
    Σε φιλώ γλυκά
    Καλό σου ξημέρωμα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαράκι! Καλή αρχή και για αυτή την σεζόν!
    Καλή έμπνευση σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ που ήμουν εγώ όταν λέγατε λέξεις;
    Πώς το έχασα αυτό;
    Υπέροχα. Όταν υπάρχει βαθμός δυσκολίας...τρελαίνομαι!
    Άντε τώρα να γράψω ☺
    Καλή αρχή Μαρία μου!
    Φιλιά!♥

    (το φέις πια δεν βοηθάει στο χάλασμα της γραμματοσειράς,
    αν τα βρεις σκούρα-ξέρεις εσύ τι λέω- ρώτα με τι κάνω πια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαράκι μου
    Καλή αρχή στο παιχνίδι των λέξεων με πολλές
    και καλές εμπνεύσεις!!!

    Σε φιλώ γλυκά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Ήχος, παραμύθι, βάρκα, δάσος"...παραλίγο και θα ήταν ο,τι πιο ρομαντικό αυτό εδώ το μπουκετάκι λέξεων κι ύστερα ήρθε ο...αντιπερισπασμός..και την κάτσαμε τη "βάρκα"! Αχαχα! Πολλά φιλιά και καλή (σχολική) χρονιά στο παιχνίδι με τις λέξεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχαχαχα!! Θα συμφωνήσω με την Πετροσυμπεθέρα μου!! Καλή αρχή στο παιχνίδι μας με έμπνευση!!
    Μαράκι μου μην ξεχάσεις να σκεφτείς και με τις κινούμενες εικόνες αν θα ναι εκτός ή εντός!! Φιλάκια πολλά και ευτυχώς που μας δινεις τόσο χρονικό περιθώριο!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία Μαρία.......! όπως πάντα εξαίρετες οι εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία!
    Το πρόσθεσα και στα καλλιτεχνικά δρώμενα.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, τι ωραίες λέξεις! Ουδεμία συνοχή μεταξύ τους κι αυτό κάνει το παιχνίδι ακόμα πιο προκλητικό.
    Τσιμπάω ένα αντιπερισπαζόμενο λουκουμάκι και την κάνω με ελαφρά.
    Καλή αρχή Μαράκι στο παιχνίδι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πσο χαιρομαι ποπυ ξεκιναει πάλι και οπως λεει και το Κανελλακι μας μεγαλη προκληση οι λεξεις καληνυχτα λουκουμακι !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βλέπω λεξεις και τρεχω ...λεω τι ωραια ξεκιναει το παιχνιδι...(μου αρεσει που κανω και χαρα...χι.χι..ωραίες λεξεις Μαρία μου αλλα εκεινο το αντιπερισπαμός μου εκοψε τα γονατα σου λεω...... για αυτό κουνησα λυπημενα το κεφαλι και ειπα .. που πας ρε Καραμητρο..!!! αν κατεβασει κατι η κούτρα μου εδώ θα ειμαι........ καλη επιτυχια σε όλες..θα εχουμε σιγουρα να θαυμασουμε ..!!!!!Μαρια μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία μου, καλή έναρξη της σεζόν για το παιχνίδι.
    Ενημέρωσα τη στήλη δεξιά του blog μου
    και ελπίζω αυτή τη φορά να έχω κάτι να γράψω...
    Φιλιά και καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή αρχή Μαρία μου.
    Μου άρεσαν οι λέξεις, θα δούμε πολλά ωραία κείμενα φαντάζομαι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία, ευχαριστούμε για την οργάνωση και τον μίνι διαγωνισμό!

    Καλή επιτυχία σε όλους σας!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή