Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Μπόλιασμα αγάπης

: http://shop.kmberggren.com/A_Moment_In_Time_mother_with_2_children_print_p/amomentintime.htm

Μπόλιασμα αγάπης

Πρώτο μου άκουσμα η καρδιά σου
να μου κρατάει συντροφιά,
πρώτη ανάμνηση η ματιά σου
να μ' αγκαλιάζει στοργικά.

Με τρυφεράδα πότιζες 
το δέντρο της ζωής μου
με τη μεγάλη αγάπη σου 
μπόλιαζες  την ψυχή μου.

Και νόμιζα πως σ' αγαπώ  
όσο με αγαπούσες
και όταν σου το έλεγα 
όλο  χαμογελούσες.

Ένιωσα όσα έκρυβες
μες στα χαμόγελά σου,
μάνα σαν έγινα κι εγώ
και είδα τη χαρά σου!


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 16ο Συμπόσιο ποίησης που διοργάνωσε η Αριστέα για άλλη μια φορά, με μεράκι, αγάπη και πολλή δουλειά!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους την ξεχώρισαν, αλλά και στην Αριστέα για τη φιλοξενία της!




Η φωτογραφία που διάλεξα είναι έργο της ζωγράφου Katie m. Berggren που εμπνέεται από τη μητρότητα και τη χρωματίζει με άπειρη τρυφεράδα.

39 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαράκι μου
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Πόσο δίκιο έχεις....

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθε και η ώρα να διαβάσω τις συμμετοχές στο εξαιρετικό ποιητικό δρώμενο της Αριστέας!
    Μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να ψηφίσω το ποίημα που μ΄αρέσει πιο πολύ όταν όλα είναι μαζεμένα...γι και προτιμώ να τα διαβάζω και να τα σχολιάζω στα σπιτικά των φίλων μου... άλλη αίσθηση!
    Το ποίημα σου Μαρία μου, είναι τρυφερό και τόσο "έτσι" γιατί είναι γεγονός πως μόνο αν είσαι μανούλα μπορείς να γράψεις τόσο όμορφα γι αυτό το βαθύ και μοναδικό αίσθημα της μητρότητας!
    Πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με τη Στεφανία: άλλη αίσθηση όταν τα διαβάζουμε στο blog ρου καθενός.

      Διαγραφή
    2. Και για μένα είναι πάντα δύσκολο να ξεχωρίζω πέντε, οπότε σε νιώθω απόλυτα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου!
      Φιλιά πολλά!

      Αλεξάνδρα μου κι εγώ συμφωνώ με σένα που συμφωνείς με τη Στεφανία! :) :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ γλυκό Μαρία μου!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένιωσα όσα έκρυβες μες τα χαμόγελά σου..
    τι όμορφος στίχος!
    Μπράβο σου Μαρία μου πολύ τρυφερή συμμετοχή!!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. Όμορφα λόγια, γεμάτα τρυφερότητα. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχος πίνακας! Και υπέροχος και τρυφεός ο στίχος με τα χαμόγελα. Μπράβο, Μαρία μου. ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια τρυφερή συμμετοχή. απαλή, σαν το χάδι της μάνας!
    καταλαβαίνω πόσο δύσκολο θα σου ήταν να το πιάσεις πιο βαθιά το θέμα!
    Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ που είσαι πάντα εδώ, πάντα μέσα σε όλα!!!
    Η εικόνα σου εμένα με παρέπεμπε σε σένα και στα παιδιά σου! :)))
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το πρόσεξες...γι΄αυτό διάλεξα τη συγκεκριμένη εικόνα, γιατί μου έδινε αυτή την αίσθηση!
      Θα μπορούσε η Katie να έχει ζωγραφίσει εμάς, και να είμαστε εμείς, ενώ δεν είμαστε...χμμμ..ελπίζω να μην σε μπέρδεψα όπως τα λέω!
      Σε ευχαριστώ για όλα Αριστέα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τί γλυκιά συμμετοχή!
    Και τί γλυκιά φωτογραφία!
    Ο ορισμός της μανούλας!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ τρυφερό σαν το χάδι της μάνας...δεν κατάφερα να τα διαβάσω στο blog της Αριστέας και να βαθμολογήσω, αλλά νομίζω ότι στο χώρο σου είναι καλύτερα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο ρε Μαράκι...
    Μπολιασμένο με την αγάπη της μάνας, έτσι όπως θα θέλαμε να της το εκφράσουμε όλοι μας.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το πρώτο που μου έκανε κλικ εδώ ήταν αυτή η υπέροχη εικόνα που συνοδεύει το ποίημά σου Μαρία.
    Η Συνέχεια ήταν εξ ίσου γεμάτη γλυκά συναισθήματα. Η Γραφή σου στο ποίημα αυτό, ένα ποίημα κλασικό, απλό, με πανέμορφη ομοιοκαταληξία, φέρνει λίγο σε παιδικό άρωμα αγνότητας απέναντι στην Μητρότητα.
    Πολύ όμορφο κορίτσι μου με συγκίνησες. Μπράβο για τον τρόπο της έκφρασής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητηρια!πολυ συγκινητικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικός τίτλος που έρχονται οι στίχοι να τον επιβεβαιώσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρυφερά μαμαδίστικο "μπόλιασμα"...!
    Την εικόνα την είχα αναρτήσει κι εγώ
    στο παρελθόν, είναι ο,τι πιο ταιριαστό
    για να αναδείξει το συναίσθημα. Φιλί! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχη εικόνα πραγματικά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Τι υπέροχη ζεστασιά βγάζουν οι στίχοι σου κορίτσι μου! Πολλά μπράβο για το ''Μπόλιασμα Αγάπης'' που μας γέμισε τρυφερότητα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η τελευταία στροφή έχει μαζί της το αιώνιο μυστικό!
    Να είσαι καλά, Μαρία!

    Υ.Γ.
    Η εικόνα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφο... Συγχαρητήρια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου δεν μου άρεσαν μόνο οι στίχοι σου, αλλά και η επιλογή της φωτογραφίας και ο τίτλος. Ήταν ένα συμπόσιο γεμάτο συναισθήματα και αναμφισβήτητα σε αυτό συνέβαλες και εσύ.
    Πάντα όμορφες εμπνεύσεις εύχομαι.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως συνέβαλες κι εσύ!! :) :)
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Να γράφεις και αν μας δείχνεις τα γεμάτα ποιήματα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομορφο.. τρυφερο... γεματο συναισθημα Μαρία μου το ποιημα σου.. και πως να μην ειναι οταν η μανα είναι η ηρωίδα του..!!δεξου εστω και καθυστερημενα τα συγχαρητηρια μου για την όμορφη συμμετοχη σου !! να περνας ομορφα Μαρία μου φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή