Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Φθινοπωρινά

Εκεί που δεν το περιμένεις αρχίζουν να έρχονται δώρα.

Monday 19: O is for...orange orchard
Κυδώνια που περιμένουν να γίνουν γλυκό, ρόδια που θα γίνουν χυμός.

Tuesday 20: p is for...pomegranate
Wednesday 21: q is for...quinces
Tα κατακόκκινα τριαντάφυλλα ανοίγουν τα πέταλά τους... 

Thursday 22: r is for...red rose
...όμως το μυαλό μένει μετέωρο σε χιλιάδες σκέψεις σαν το πουλί που θα πετάει για πάντα ακίνητο στη φωτογραφία από την Πύλο.

Friday 23: s is for...sea, sky...
Η ελπίδα τελεί υπό διωγμό. Κρύβεται στο πράσινο των δέντρων και φυτρώνει χωρίς ρίζες σε τοίχους πολυκατοικιών.

Saturday 24: t is for...tree
Sunday 25: u is for...urban flowers
Ξεμυτίζει για λίγο πάνω σε πέτρες και κλείνει σε ένα κίτρινο όλα τα γιατί.

Monday 26: V is for...view
Tuesday 27: w is for...wall
 Μια πέτρα πασχίζει να πει πολλά, αλλά οι χαρακιές της δεν αποκρυπτογραφούνται.
Όλα τα γιατί, αναπάντητα μένουν.

Wednesday 28: x is for...(not only one x on this strange stone we found)
Thursday 29: y is for...yellow
Η Ζωή αναρωτιέται σε τι κόσμο ήρθε...

Friday 30: z is for...Zoe
...και η πεταλούδα δεν ξέρει τι να απαντήσει.Φεύγει πετώντας μακριά!

Saturday 31: One 



Το"Παίζοντας με τις λέξεις" περιμένει τις συμμετοχές σας μέχρι και τις 7 το απόγευμα  της Παρασκευής 6 Νοεμβρίου.


20 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαράκι μου
    Η φωτό με τις πέτρες ζηλευτή (κάτι μου είπαν λιτό και μεγάλο )

    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαγευτικές εικόνες!!! Καλό σαββατοκύριακο Μαράκι μου!!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τί δώρα? Τα καλύτερα! Απ' ευθείας από τη φύση!
    (Η Ζωή αγχωμένη μου φαίνεται... Αναρωτιέται "σε τί κόσμο ήρθε" ή μήπως ήταν κάπου εκεί κοντά ο Μπρικάκος??!!!)
    Αφήνω πολλά ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και αποχωρώ σαν την... πεταλουδίτσα σου! (Ή κάπως έτσι, τέλος πάντων!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μοναδικά δώρα της φύσης που τόσο λίγο εκτιμούνται πια, μα που αρκεί ένας φωτογραφικός φακός και μερικές δεκάδες λέξεις για να γίνουν ποίημα και ν' αναδειχτούν όπως τους αξίζει!

    Θεσπέσιο, Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΥΓ. ...Κι ένα γατίσιο φιλάκι στη Ζωή! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι αλήθεια υπέροχα τα δώρα σου.
    Και φανταστικός ο τρόπος που μας τα δίνεις.
    Οι φωτογραφίες σου μιλάνε από μόνες τους
    Νάσαι πάντα καλά αγαπητή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποκλίνομαι για άλλη μια φορά στο ταλέντο σου!

    Πολλά φιλάκια Μαρία μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι υπέροχες εικόνες!
    Γέμισε μυρωδίες από όμορφους καρπούς,από χυμούς που περιμένουν να γίνουν,από υπέροχα λουλούδια!
    Μας ταξίδεψες,έχεις εκπληκτικό ταλέντο σε αυτό που κάνεις Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω τα κυδώνια, όχι μόνα τους, αλλά με μοσχαράκι ή γλυκό του κουταλιού και τα ρόδια τα βάζω στις σαλάτες μου και το τριαντάφυλλο δεν με αφήνει ασυγκίνητη και θα μπορούσα να χαζεύω με τις ώρες το ακίνητο ιπτάμενο πουλί και θα μπορούσα να ζω σε μια πολυκατοικία σαν της φωτογραφίας, αρκεί να είχε ασανσέρ και αγαπώ τα κίτρινα και συμμερίζομαι την αγωνία της Ζωής, καθώς και την αδυναμία απάντησης της πεταλούδας. Παρόλα αυτά θα ψηφίσω την Wednesday 28: x is for...(not only one x on this strange stone we found)!
    Γιατί είναι γκρι.
    Κίσιζ Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα ωραιότερα δώρα είναι πάντα αυτά της φύσης!
    Υπέροχες όπως πάντα οι φωτογραφίες και οι λεζάντες σου!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια πέτρα μα τι πέτρα! Ποιος να τη χάραξε άραγε;
    Φυσικά η προτίμηση μου είναι και πάλι στο πανέμορφο γατί!
    Απορώ πώς τα στήνεις και ποζάρουν με τέτοιο νάζι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι εικόνες σου Μαρία είναι ένα παράθυρο στη ζωή. Διαλεγμένες για την ευαισθησία τους......την ομορφιά τους. Σαν πίνακες ζωγραφικής. Καλό βράδυ κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λάτρεψα τις χαρακιές της πέτρας που δεν αποκρυπτογραφούνται !
    Μαρία μου ακόμα κι ένα κυδώνι το κάνεις γοητευτικό!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες εικόνες ...Μαρια μου ...
    Καλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με μοναδικό τρόπο μας θυμίζεις πόσες όμορφες εικόνες υπάρχουν γύρω μας !! Αρκεί να έχουμε ανοιχτά και τα μάτια της ψυχής μας .
    Καλό Σαβατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετική ανάρτηση!! Εκπληκτικές φωτογραφίες (θα κάνουν καριέρα στο Pinterest χα!χα!), καταπληκτικό και το κείμενό σου! Μας ταξίδεψες! Συγχαρητήρια Μαράκι και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ζήλεψα το βελούδινο τριαντάφυλλο!!! Μια μαγεία όμως κι όλες οι υπόλοιπες!!
    Να σαι καλά Μαρία μου!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή