Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Ιστορίες από τη λαϊκή αγορά


-Τρία κιλά να το αφήσω; Ρωτάει ο χασάπης τον πελάτη που ζήτησε δύο.
- Να το αφήσεις αυτό και να μου βάλεις άλλο! Απαντά ο έξυπνος πελάτης!

Παλιό ανέκδοτο. Δεν καλοθυμάμαι τα κιλά, αλλά το νόημα παραμένει αναλλοίωτο με όσα κιλά κι αν το "παίξουμε"!
Πού το θυμήθηκα στα καλά καθούμενα;
Μου το θύμισε το πρωί στη λαϊκή ένας που πουλούσε κάστανα.
Τρελαίνομαι για τους φθινοπωρινούς αυτούς καρπούς, οπότε  ήταν αναμενόμενο να μην καταφέρω να τους αγνοήσω, ούτε μέσα στην αναταραχή που επικρατούσε. 
Βλέπετε οι πρώτες σταγόνες της βροχής τα έκαναν όλα να κινούνται πιο γρήγορα από ό, τι συνήθως! 
Γρήγορα ψώνιζες, αν προλάβαινες δηλαδή να αρπάξεις κάτι από τις πραμάτειες που κατάπιναν εν ριπή οφθαλμού τα φορτηγάκια, γρήγορα πλήρωνες και ακόμα γρηγορότερα τα μάτια "σάρωναν" ήδη τον επόμενο πάγκο. 
Το τελευταίο που περιμένεις σε τέτοιες συνθήκες είναι τα παζάρια.
Και όχι παζάρια στην τιμή, αλλά στα κιλά.
Πράγμα που συνηθίζεται στη λαϊκή και που αποφεύγω συνήθως λέγοντας τη μαγική φράση:
"Δεν έχω παραπάνω χρήματα, αλλά αν επιμένετε να τα πάρω, ευχαρίστως θα δεχτώ το δώρο σας"!
Η διαπραγμάτευση κόβεται μαχαίρι, γιατί όπως καταλαβαίνετε, κανείς δεν το κάνει επειδή τρομάζει στη σκέψη να ξεμείνω μεσοβδόμαδα από μπρόκολο, ή επειδή γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες μου σε βιταμίνη C και συμπληρώνει, με το έτσι θέλω, στα πορτοκάλια που διάλεξα και λίγα χτυπημένα.
Με τη μαγική αυτή φράση πληρώνω και παίρνω αυτά ακριβώς που έβαλα στη σακούλα και όχι εκείνα που καίγεται να προσθέσει ο άλλος για να γίνουν τα χίλια διακόσια γραμμάρια δύο κιλά, τα δύο εκατό τρία και πάει λέγοντας!


 Δυο πάγκους είχε με κάστανα.
Και τι κάστανα!!! 
"Μαρόνια ΑΑΑ από Κεράσοβο" έγραφε η ταμπέλα του πρώτου πάγκου. Δε σταμάτησα γιατί δεν έγραφε τιμή και δεν ήθελα να μπλέξω, με τη βροχή προ των πυλών, σε διακανονισμούς που δεν μπορούσα να αντέξω.
Φτάνοντας όμως στο δεύτερο πάγκο, που ούτε εκείνος είχε τιμή, αλλά διέθετε παρόμοια ταμπέλα πάνω στον πολυπόθητο καρπό, δεν άντεξα άλλο, έσπασα και ρώτησα!
"Τα τρία κιλά προσφορά 10 ευρώ, τζάμπα πράγμα"! Απαντά χαρωπά ο κυριούλης, παίρνει σακούλα κι αρχίζει να τη γεμίζει.
"Το ένα κιλό που θέλω να αγοράσω εγώ, πόσο το πουλάτε;"
"Γιατί να πάρεις ένα, αφού μπορείς να πάρεις  3 με 10 ευρώ;" 
"Γιατί ένα θέλω" επέμενα εγώ.
Για να μη σας κουράζω, η στιχομυθία για το πόσα κάστανα χρειάζομαι, κράτησε αρκετά. Η βροχή από ψιχάλα πήρε προαγωγή κι έπεφτε πια κανονικότατα, η σακούλα εγκυμονούσε ήδη τα τρία της κιλά κι εκείνη τη στιγμή ένιωσα όλο τον παραλογισμό και σκέφτηκα πως τζάμπα δεν ήταν τα κάστανα, αλλά ο χρόνος που έχανα. Πολύτιμος χρόνος!
"Αφήστε τα του λέω, ευχαριστώ"
"Όχι εντάξει, θα βάλω ένα κιλό", βιάζεται να πει εκείνος. 
"Άλλη φορά" του λέω και φεύγω. 
Κι ακόμα δεν έμαθα πόσο είχε το ένα κιλό!


Κάστανα δεν πήρα τελικά, αλλά γύρισα σπίτι με ένα ωραιότατο χρυσάνθεμο! Η βροχή που μας συντρόφευε με το έτσι θέλω στην επιστροφή μάλλον το πότισε κανονικά!
Αναρωτήθηκα μάλιστα αν θα έπρεπε να του δώσω το ένα ποτήρι νερό όπως με συμβούλεψε ο ανθοπώλης, μια και ήταν απότιστο για ευνόητους λόγους!
Ονειρευόμουν φθινοπωρινούς καρπούς και απέκτησα φθινοπωρινά άνθη, γιατί η διαπραγμάτευση με τον ανθοπώλη ήταν ευκολότερη.
"Πόσο έχει το χρυσάνθεμο;"
"Τόσο."
Ξεκάθαρα πράγματα!!!

51 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. axaxa! Κοίτα τί χάνω για να μην έχουμε εδώ λαϊκή αγορά!
    (Πάντως, όσες φορές έχω βρεθεί σε λαϊκή αγορά εκτός Σύρου και θέλω να αγοράσω κάτι, το οτιδήποτε και μου φωνάξει ο πωλητής "εδώ το καλό κτλ" απλά... φεύγω! Μα, για να είμαι εκεί, λογικά με ενδιαφέρει κάτι που βλέπω, αν είναι να μου σπάσεις και το τύμπανο, άσ'το! Δεν αντέχω τα πολλά ντεσιμπέλ! Τα έχω στη δουλειά, να τα έχω και εκτός?!)
    Λοιπόν, με τα κάστανα δεν το πολυέχω, αλλά το χρυσανθεμάκι σου είναι πανέμορφο!!! (Έχω την εντύπωση πως τις πρώτες καλλιέργειες στην Κίνα, τις χρησιμοποιούσαν ολόκληρες και στη διατροφή τους... Σε σαλάτες και σε τσάι!) Οπότε, εκτός από διακοσμητικούς λόγους, μπορείς να το κάνεις και βρώσιμο! Και ξέρεις και πόσο κάνει! Ε, όχι: Ξεκάθαρα πράγματα: Το χρυσάνθεμο σε συμφέρει περισσότερο!!! ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά! (Μου βγήκαν λίγο περισσότερα, να τα... αφήσω???!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο κάνω! Δεν αντέχω τς φωνές με τίποτα!
      Λες να το φάω τελικά το άνθος?...χαχα!
      Ναι, καλέ, να τα αφήσεις!! Τα φιλιά όσα και να είναι καλοδεχούμενα είναι!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Η λαϊκή αγορά είναι αγαπημένη συνήθεια της Παρασκευής και δεν θέλω να την χάνω.
    Βρίσκω όλα τα είδη σε καλές ποιότητες και ίσως καλές τιμές.
    Έχω φάει βέβαια και ντομάτες που μόνο ντομάτας γεύση δεν έχουν,
    έχουν πετάξει με ταχυδακτυλουργική ταχύτητα φρούτα μέσα στη σακκούλα χειρίστης ποιότητας
    αλλά δεν πειράζει.
    Αυτό που δεν αντέχω είναι σήμερα μετά από τόσα και τόσα... και τέτοια κρίση
    να κάνουν τον κινέζο σε σχέση με την απόδειξη...
    Έτσι κι εγώ βάζω τη ντροπή στην άκρη και με το πιο γλυκό μου χαμόγελο
    ζητάω την "αποδειξούλα".
    Προχθές ένας πιτσιρικάς δυστυχώς για την αγωγή που έχει
    με το πιο ειρωνικό ύφος με κοίταξε και μου μίλησε απαξιωτικά
    λέγοντας "να σας δώσουμε κυρία μου και αυτόγραφο αφού σας είναι απαραίτητο."
    "Και βέβαια μου είναι απαραίτητο, του απάντησα,
    αφού κάθε ευρώ που εσύ φοροδιαφεύγεις είναι περικοπή απ' τη δική μου σύνταξη."
    Δεν ντρέπομαι πια καθόλου, γιατί πρέπει η συμπεριφορά μας να είναι ανάλογη με αυτήν που δεχόμαστε.
    Τα λουλουδάκια σου σίγουρα γέμισαν με φθινοπωρινή αύρα το σπίτι σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις τιμές δεν είμαι πολύ σίγουρη,άσε που αν βάζουν συνέχεια παραπάνω από όσα χρειαζόμαστε και περισσότερα πληρώνουμε τελικά και πετάμε!
      Αν δεν ήταν κάποιοι παραγωγοί που εμπιστεύομαι απόλυτα εκεί για τα προϊόντα τους, δεν ξέρω αν θα πήγαινα καν.
      Αυτοί κόβουν αποδείξεις, κάτι άλλοι κοιτάνε να το αποφύγουν, αλλά σαν το νεαρό που σου έλαχε, δεν έτυχε να δω!
      Θα συμφωνήσω απόλυτα για τη συμπεριφορά κι έχω πρόσφατο, άσχετο με λαϊκή, παράδειγμα δικό μου.
      Μια "μαντάμ" που περνούσε δίπλα σε μένα και στον Μπρίκι τις προάλλες επειδή έκανε να την πλησιάσει ο σκύλος (υπόψιν τον είχα με λουρί και δε θα άφηνα καν να την πλησιάσει περισσότερο), γυρνά και μας στέλνει όλο κακία κανονικά στον έξω από δω. Στην αρχή σκέφτηκα να την αγνοήσω, μα κάτι με έσπρωξε να πω...
      "Να πας"
      Με ξινό ύφος γυρνάει και μου λέει "που ξέρω εγώ τι κουβαλάει;" "Λύσσα σαν και σένα πάντως όχι" της είπα και το βούλωσε και το καταευχαριστήθηκα!
      Και δεν κάνω πλάκα..έκανε σα λυσσασμένη και η ατάκα της ταίριαξε...μάλλον το ένιωσε κι αυτή και σταμάτησε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα το Μπρικακι κουβαλάει πολυ λιγότερα απο την δικη της χολή άμα πια εχθες στη βολτα μας με το Reebo στο μαγαζάκι της γειτονιάς τόλμησε μια ιδια και ηρθε κοντά μονο και μονο για απλώσει την ποδάρι της να το κλωτσήσει .... Και εγω απολαμβάνω τις λαϊκές της Πέμπτης με τα καλα τους και τα κακά τους ασε που μερικούς πράγματευταδες έχουμε γινει με τα χρονια φίλοι Σας φιλω

      Διαγραφή
    3. Τάχα τα σιχαίνονται, ή τα φοβούνται, αλλά δεν κάνουν και παρακεί.
      Αν φοβάμαι, ή σιχαίνομαι κάτι δεν το πλησιάζω για να το κλωτσήσω (έλεος δηλαδή), ή να το βρίσω, κρατάω αποστάσεις!
      Τι κόσμος όμως...λες και ζει κι αναπνέει για να δημιουργεί θέματα από το τίποτα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Προσπαθώ πολύ να είμαι ευγενική ,να αντίστοιχες περιπτώσεις ,επειδή δεν ανέχομαι την κοροϊδία ,άλλο να έχεις ανάγκη και με άλλο να καταλήγεις στο σπίτι !Πολύ ωραία η απάντηση σου !!! Κάθε κατεργάρης στο μπάγκο του ! Η απόδειξη ,είναι ένα θέμα ,αισθάνομαι όταν τη ζητώ σαν ζητιάνα και εισπράττω το αποδοκιμαστικό βλέμμα του λιανοπωλητή ,αλλά δεν φεύφω χωρίς αυτήν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μια εποχή το εννοούσα κιόλας απόλυτα!
      Άσε που και τώρα δεν απέχει πολύ από την αλήθεια!
      Παντού δε λένε πως αν δεν πάρουμε απόδειξη δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε?

      Διαγραφή
  5. αδυναμία μου τα κάστανα! Όταν μου φέρνουν ή αγοράζω γλυκό κάστανο κρύβω τα βάζα και τα τρωω μόνο εγω! Δεν λυπάμαι κανεναν σε αυτό το θέμα! Για τα μαρόν γλασέ πεθαίνωωωωω.....αγοράζω το βαζάκι περίπου 10 ευρω και δεν ειναι και κιλό ,οπότε τα 3 κιλά μπορω να πω πως όντως ειναι καλή τιμη! Αλλά βρε Μαράκι τόσους δρόμους έχεις πάρει ,δεν έχετε καστανιές να πας να ''κλέψεις;'' Να έρθω κι εγω και να μην αφήσουμε κλαδί για κλαδί!
    Φιλάκια με την ευχή να φτηνήνουν γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όλα κι όλα!! Αυτά τα θέματα δε χωράνε λύπηση...είναι το γνωστό "να τρώει η μάνα και του παιδιού να μη δίνει"! χαχα!
      Πάρα πολύ καλή τιμή ήταν για την εποχή, αν σκεφτείς δε πως τα βρήκα σε σούπερ μάρκετ 6+ πριν λίγες μέρες κι έφυγα τρέχοντας, αλλά δεν ήθελα να κάνω επένδυση σε κάστανα..να φάω λίγα ήθελα η έρμη!
      Να πάμε μαζί και μετά να μείνουμε και στο ίδιο κελί να τα τρώμε...χαχα!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Ε όχι και 10 ευρώ για κάστανα! Αστακό τρως (που λέει ο λόγος) με τόσα λεφτά.
    Μαράκι είναι νωρίς ακόμα, θα φτηνύνουν με τον καιρό. Καλά έκανες και το έριξες στα χρυσάνθεμα. Δεν τρώγοντα βέβαια, αλλά το θέαμα σε αποζημιώνει.
    Εγώ έχω σταμπάρει τους "γρουσούζηδες" της λαϊκής και μήτε που πατάω. Υπάρχουν και οι έντιμοι λαϊκατζήδες που δεν κάνουν τέτοια τερτίπια για να πουλήσουν και είναι πολύ επαγγελματίες με τους πελάτες τους. Μη σου πω μάλιστα, πως υπάρχουν φορές που μου κάνουν νόημα να μην πάρω κάτι ή μου βάζουν λίγα ακόμα στο ζύγι για δώρο. Γιατί ξέρουν πως αυτή είναι η καλύτερη ρεκλάμα του πάγκου τους και πως θα ξαναπάω με κλειστά μάτια ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν τρία κιλά, δεν ήταν και λίγα, αλλά 10 ευρώ δεν μπορούσα να διαθέσω!
      Παρηγορήθηκα κι εγώ με τα χρυσάνθεμα!
      Και αν πηγαίνω ακόμα μέσα μέσα στη λαϊκή και δεν έκοψα μαχαίρι, είναι γατί υπάρχουν και τέτοιοι επαγγελματίες, παραγωγοί που μπορείς να εμπιστευτείς και να ξέρεις πως δε θα φας όλα τα δηλητήρια!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Στ΄αλήθεια ωραιότατες οι σκηνές της αγοράς όπως τις περιγράφεις.
    Νάσαι καλά αγαπητή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αν δεν τις ζεις είναι ωραίες!...χαχα!
      Κι εσύ να είσαι καλά Ντένη μου!

      Διαγραφή
  8. Αχ κάστανα!! Ωραία που μου τα θύμισες!! Λίγο ακριβά πρέπει να ναι αυτά τα 3 κιλά που σου λεγε αλλά με το ψάξιμο θα βρεις και φθηνότερα σίγουρα!! Εχει την πλάκα της η λαϊκή, εκτός φυσικά του να περνά από πάνω σου ότι καρότσι κυκλοφορεί!!! Παθούσα!!
    Οσο για τα χρυσάνθεμα, είναι πολύ όμορφα!! Αλλη διάθεση!!
    Φιλάκια Μαρία μου και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την εποχή μια χαρά φτηνά ήταν τα τρία κιλά...αργότερα θα πέσουν οι τιμές, αλλά εγώ δεν ήθελα τρία κιλά, ούτε να δώσω 10 ευρώ!
      Χαχα...θέλει λίγη προσοχή η αλήθεια είναι!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Στις λαϊκές η κουτοπονηριά σουλατσάρει ανάμεσα στους πάγκους (μπρος και πίσω), πωλείται και αγοράζεται εύκολα.
    Ο ένας νομίζει πως αν σε κοροϊδέψει κονόμησε, ο άλλος θέλει χωρίς λεφτά να πάρει τον πάγκο. Δεν εξαιρώ στην κουτοπονηριά ούτε τον πωλητή ούτε τον αγοραστή.
    (σημ: φυσικά και δεν ισχύει για όλους)
    Είναι άκρως ηλίθια η φράση "φτηνά είναι, ο κόσμος δεν έχει χρήματα". Αφού ρε φίλε δεν έχει χρήματα, αφού του πετσόκοψαν μισθό και σύνταξη, εσύ γιατί κρατάς ίδιες τιμές, ή ακόμη χειρότερα τις ανεβάζεις;
    Στα 100 μέτρα από το σπίτι μου γίνεται Λαϊκή κάθε Σάββατο. Κάθε Πέμπτη γίνεται 1,5 χιλιόμετρο πιο πέρα. Οι τιμές της Πέμπτης -στις περισσότερες των περιπτώσεων- είναι οι μισές απ' ότι στη γειτονιά μου. Δυό μέρες μετά ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΔΗ, Ο ΙΔΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ανεβάζει τιμές. Και το κάνουν όλοι.
    Υπάρχουν και οι Κύριοι και οι Κυρίες. Τους έχω πει: αν με κοροϊδέψεις δεν θα με ξαναδείς. Και το έχω κάνει.
    Ίσως κάποτε μερικοί ξυπνήσουν και καταλάβουν ότι η κουτοπονηριά δεν πουλάει πιά.
    Τουλάχιστον όχι σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι, αν σουλατσάρει λέει!!!
      Και τη συναντάς όπως πολύ σωστά λες και πίσω και μπροστά από τους πάγκους!
      Στα αλήθεια ανεβάζουν τις τιμές ανάλογα την περιοχή?
      Αυτό δεν το ήξερα!
      Δεν πουλάει πουθενά η κουτοπονηριά...θα τη πατήσεις μια φορά, δεύτερη δεν πρόκειται!
      Εκτός αν δίνεις δεύτερες ευκαιρίες χαχα!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαρία, όμορφο Σαββατόβραδο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή εχω χασει επισόδεια και τα διαβασα τωρα ...τι να πρωτοσχολιασω Μαρία μου...για τα βραβεία... εεε αυτα να δίνονται μαθαίνουμε λιγο καλητερα ο ενα τον αλλο φιλη μου θα ακολουθησω την συμβουλή σου για το κορίτσι του τραινου... και νομίζω οτι η καλύτερη πραξη στην λαική ηταν που πήρες τα χρυσανθεμα... μπορεί να μην τρωγονται...αλλα χορταίνουν τα ματια μας ομορφιά...και χρώματα...να έχεις μια ομορφη Κυριακη .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρούλα μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Θα μπορούσα να ζω τρώγοντας αποκλειστικά μονάχα κάστανα! Έχει μπόλικους εξυπνάκιδες γενικά, αλλά γι αυτό υπάρχει και η έρευνα αγοράς. Τα χρυσάνθεμα όμως το κάτι άλλο! Καλή σου μέρα Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν ακριβός..η τιμή ήταν μια χαρά για την εποχή, στα κιλά τα χαλάσαμε...χαχα!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Και στη λαϊκή, πολλές οι ευκαιρίες μελέτης συμπεριφορών, που οδηγούν σε συμπεράσματα για τον πολιτισμό μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχαχαχαχα! Μ' αρέσεις Μαρία μου!
    Με χιούμορ πάντως όλα αντιμετωπίζονται καλύτερα :))
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τρελαίνομαι για κάστανα. Απλά τρελαίνομαι. Επίσης μου αρέσει το γλυκό κάστανο.
    Το χρυσάνθεμο τέλειο, φτου μην στο ματιάσω.
    Γενικά υπάρχει μια πονηριά στην λαϊκή αγορά! Και τους χρειάζεται καμιά φορά αυτό που έκανες και εσύ. Να φεύγεις.
    Γιατί η πονηριά στην λαϊκή είναι σαν την πονηριά στην ζωή. Όταν τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα και σταράτα, να φεύγεις πρέπει πριν θιχτείς.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλησπερίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω φύγει κι από χασάπη δυο φορές (διαφορετικός χασάπης!!
      Άλλο κομμάτι κρέας του έδειχνα κι άλλο μου έκοβε εκείνος που μόνο φρέσκο δεν έδειχνε. Το ίδιο είναι επέμενε λες και ήμουν στραβή.
      Επειδή δε θα το φάμε αυτό, ας μην το αγοράσω για να το πετάξω του είπα και χαιρέτισα!!
      Στον άλλον ίδιο σκηνικό με κιμά...άλλο του έδειξα να κόψει, άλλο πήρε αυτός...Λούης η Μαρία!
      Όσο μεγαλώνω δεν έχω υπομονή, ούτε ανέχομαι να με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα...παλιότερα δε θα μιλούσα καν η χαζή!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Κι εγώ τρελαίνομαι για κάστανα!!! Θα είχα ήδη λυγίσει Μαράκι μου, γι' αυτό σε χαίρομαι που στάθηκες βράχος!!!
    Καημό το ΄χω πάντως να πάω λαϊκή και να αγοράσω όσα χρειάζομαι μόνο!! Υπάρχει "σύστημα"... χαχα
    Το χρυσάνθεμο υπέροχο!...
    Σε φιλώ
    Καλή συνέχεια, φίλη!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το καταφέρνω γιατί όπως είδες έχω κι εγώ σύστημα!
      Τρεχάτε ποδαράκια μου λέγεται! χαχα!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Την επόμενη φορά να τα πάρεις,μπορούμε να τα μοιραστούμε μιας κι εγώ τα λατρεύω!!χαχα

    πέρα από την πλάκα τώρα,επειδή έχει λαϊκή κάθε Δευτέρα κάτω από το σπίτι μας,4 μήνες το χρόνο,ζω από πρώτο χέρι αυτόν τον παραλογισμό,οπότε σε καταλαβαίνω!!

    όμορφο το λουλουδικό πάντως!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο παρήγορο στην περίπτωσή μου είναι πως η λαϊκή είναι μεν κοντά στο σπίτι, αλλά όχι τόσο κοντά που να ενοχλεί..κακά τα ψέματα και αναστάτωση είναι και ταλαιπωρία για όσους κατοικούν εκεί που γίνεται!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Μύρισε φθινόπωρο -και- εδώ μέσα Μαρία μου...
    Εμένα πάλι δεν μου αρέσει η λαϊκή, έχω όμως την συνήθεια όταν ταξιδεύω στο εξωτερικό, να επισκέπτομαι τις εκεί λαϊκές. Εκεί άλλωστε χτυπά ο σφυγμός της κάθε πόλης. Από τις πιο ωραίες που έχω δει στη ζωή μου (εκτός από της Ταϊλάνδης, της Κίνας και της Τουρκίας) ήταν στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας. Μακάρι να μπορούσα να ξαναπήγαινα... Λατρεύω και τα κάστανα και τα χρυσάνθεμα. Τα χρυσάνθεμα όμως έχουν λιγότερες θερμίδες!! :)) Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ τρελαίνομαι, αλλά φράουλες μετά τη ματωμένη Μανωλάδα δεν θα ξανάτρωγα και όλοι έφερναν από εκεί, αν δεν υπήρχε παραγωγός με δικές του εδώ και βιολογικές παρακαλώ (γατί η φράουλα αν δεν είναι βιολογική, κάλλιο να πιείς ένα μπουκάλι αντιβίωσης με γεύση φράουλα να σου φύγει κι ο καημός, παρά να τη φας), και σε λογικότατη τιμή!
      Το ίδιο ισχύει και για τις ντομάτες...ένας άνθρωπος μπορεί να μου εξηγήσει γιατί μες το κατακαλόκαιρο είχε πλημμυρίσει ο τόπος με ντομάτες Βελγίου νομίζω?
      Τρελαίνομαι για ντομάτα, οπότε αναγκαστικά πήγαινα λαϊκή για να πάρω ντόπια και όχι εγχώρια που λέει και η Άντζελα!
      Σίγουρα τα χρυσάνθεμα έχουν λιγότερες θερμίδες...είναι πολύ λάιτ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Μην μου μιλάς για λαϊκή Μαρία γιατί κάθε Παρασκευή 50 μέτρα από το
    σπίτι μας έχουμε λαϊκή και οι "συμπαθέστατοι" κατά τα άλλα πωλητές
    έχουν μανία να αδειάζουν την ουροδόχο κύστη στην πυλωτή μας
    λες και δεν υπάρχουν χημικές τουαλέτες.
    Τους εμπνέουν τα πεύκα και η πρασινάδα της πολυκατοικίας
    και μας δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση,δεν έχουμε παράπονο.
    Μια μέρα βρήκα και μια "συμπαθέστατη" γύφτισσα(sorry Ρομά) με κατεβασμένα
    τα βρακιά στο γκαράζ!
    Είχε απλώσει την «κλαρωτή» της φούστα στο τσιμεντένιο πάτωμα
    και όταν τη ρώτησα ……τι κάνετε εκεί κυρία μου,μου είπε.......στραβή είσαι;
    Δεν βλέπεις;Κατουράω!
    Ο καθένας με τον πόνο του και η xristin με τα……τσίσα!!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπονώ και το λέω με κάθε ειλικρίνεια όσους ζουν τόσο κοντά σε μέρη που γίνονται λαϊκές γιατί έχω ακούσει κι εγώ άπειρες περιπτώσεις καφρίλας!!
      Μα κι εσύ όμως, δεν έβλεπες τι έκανε? Ήθελες και υπεύθυνη δήλωση? χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Σταματώ εδώ γιατί μέσα σε κάστανο και χρυσάνθεμα βρήκες να πεις τον πόνο σου /!!!!

      Διαγραφή
    3. Όπως καταλαβαίνεις Νικόλ μου ο πόνος της λαϊκής είναι μεγάλος και έχει πολλές όψεις!! χαχα!

      Διαγραφή
  20. Θα πήγαινα μόνο στον ανθοπώλη...
    Πηγαίνω πάντα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ο ανθοπώλης είναι πρώτος στις προτιμήσεις μας...και μόνο να χαζέψεις τα λουλούδια σου φτιάχνει το κέφι!
      Α και ο ψαράς, ειδικά αν έχει γαύρο που σπαρταρά! Χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  21. Ξεκάθαρα πράγματα.. τι ζητάς κι εσύ;;;
    Δεν είναι ότι τις σνομπάρω, αλλά δεν τις αντέχω τις λαϊκές.
    Κάτι οι τσιρίδες που μου χτυπάνε κάθε εγκεφαλικό κύτταρο, κάτι οι ανακατεμένες μυρωδιές, κάτι η κουτοπονηριά, κάτι όλα μαζί..!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα? Πολλά ζητάω?
      Σε ευχαριστώ...καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Για τα υπόλοιπα κάνω κόπι πέιστ την απάντηση που έδωσα στην Πέτρα, να μην τα ξαναγράφω!
      Ούτε εγώ τρελαίνομαι, αλλά φράουλες μετά τη ματωμένη Μανωλάδα δεν θα ξανάτρωγα και όλοι έφερναν από εκεί, αν δεν υπήρχε παραγωγός με δικές του εδώ και βιολογικές παρακαλώ (γατί η φράουλα αν δεν είναι βιολογική, κάλλιο να πιείς ένα μπουκάλι αντιβίωσης με γεύση φράουλα να σου φύγει κι ο καημός, παρά να τη φας), και σε λογικότατη τιμή!
      Το ίδιο ισχύει και για τις ντομάτες...ένας άνθρωπος μπορεί να μου εξηγήσει γιατί μες το κατακαλόκαιρο είχε πλημμυρίσει ο τόπος με ντομάτες Βελγίου νομίζω?
      Τρελαίνομαι για ντομάτα, οπότε αναγκαστικά πήγαινα λαϊκή για να πάρω ντόπια και όχι εγχώρια που λέει και η Άντζελα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  22. Πάντα Μαρία μου πηγαίνω στους γνωστούς μου και παίρνω ότι ζητώ και κάτι παραπάνω !!! ΔΕν είναι καιροί ούτε για χάσιμο χρόνου , και κυρίως χρημάτων !!! Περιμένω συμπεθέρα χαχα από Βορά με κάστανα !!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή!! Καλοφάγωτα!!
      Έτσι ακριβώς όπως τα λες...ούτε χρόνος, ούτε χρήμα μας περισσεύει για να τα χαλάμε άσκοπα!
      Σε ευχαριστώ! Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  23. Καλά έκανες που δεν πήρες κάστανα. Εμένα με φίλεψε ο εργοδότης μου, που του τα έφερε ένας φίλος του και είναι ακόμα πάρα πολύ άνοστα. Δεν φαντάζεσαι πόσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρίκαλα έκανα!!
      Σήμερα μου έφερε η συνάδελφος κάστανα από την Ευρυτανία!!
      Ελπίζω να είναι και νόστιμα!!

      Διαγραφή
  24. Αγαπημένα κάστανα, γιατί να είστε τόσο ακριβά;
    Ούτε μονόπετρο να παίρναμε.
    Τα μαρον γλασέ, είναι κόλαση.
    Τώρα με την Ευγενία, απέχω από τη λαϊκή και μου έχει ληψει.
    Όλο και κάτι που δε μου αρέσει μου κουβαλάει ο καλός μου, αλλά πώς να παραπονεθω;
    Μόλις καταφέρω να πάω θα πάρω το αίμα μου πίσω από όποιον μου κάνει τον μάγκα.
    Φιλάκια Πόλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις Ρένα μου!
      Πανάκριβα τα κάστανα, αλλά νόστιμα τα άτιμα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή