Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Λευκά πανιά


Λευκά πανιά

Ένα μικρό ασημένιο λιόδεντρο 
είναι η πατρίδα μου.
Γεμάτο καρπούς αμάζευτους
και με καημούς αγιάτρευτους.

Ένα καραβάκι με λευκά πανιά
ολάνοιχτα η πατρίδα μου
Παλεύει σε άγριους καιρούς
κι αποζητάει τους ικανούς.

Λευκά πανιά σε παλιό σκαρί
παράδοση, ή απαντοχή;
Ασημένια κλαδιά και ρίζα βαθιά
καρποί γεμάτοι προσμονή.

Αυτό ήταν το ποίημα που γεννήθηκε για να ανασάνει στο "Συμπόσιο ποίησης" που διοργανώνει άψογα η Αριστέα!
Την ευχαριστώ πολύ για όλα, κι ευχαριστώ κι όσους το ξεχωρίσατε.
Νιώθω την ανάγκη να πω άλλο ένα ευχαριστώ σε όλους τους δημιουργούς για τους εξαίσιους στίχους που μας χάρισαν.

Μην ξεχνάτε το "Παίζοντας με τις λέξεις" που περιμένει να νιώσει ανάλογες συγκινήσεις!

28 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το ποίημα σου , Μαρία !!!!Συγχαρητήρια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι μου
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!!!
    Αχ αυτή τη προσμονή.....

    φιλάκι και καλό ΣΚ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο, Μαράκι!!! Υπέροχη συμμετοχή!!!
    Μοσχομύρισε Ελλάδα!!!
    Σε φιλώ πολύύύ και σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και απο δω Μαρία. Εξαιρετικο το ποιήμα σου... Ρεαλιστικο με τελος παρακινητικο.. Χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Μαρία μου. Μας ώθησε η πατρίδα και μεγαλουργήσαμε προς τιμήν της!!!
    Περιμένω να μου έρθει η έμπνευση για να συμμετάσχω και στο παιχνίδι με τις λέξεις με το καλό.
    Νομίζω έχω ακόμα χρόνο.
    Όμορφο Σ-κ να έχεις. Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο Μαρία μου. Αυτό είναι η πατρίδα μας ένα ασημένιο λιόδεντρο και ένα καράβι με άσπρα πανιά. Πολύ ωραία εικόνα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαράκι μου!! Μπράβο σου για την όμορφη συμμετοχή στο συμπόσιο!! Μια πατρίδα που ναι μεν πονά μα πάντα ελπίζει και στέκει όρθια παρόλα τα δεινά!! Αχ αυτές οι ρίζες που όσο κι αν πονούν πάντα θα προσμένουν!! Η δε φωτό σου, ποίημα κι αυτή!! Σαν ζωγραφιά!!
    Σε φιλώ καλή μου και ν αχεις ένα ξεκούραστο σ/κ ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με καθαρούς ηλιόφωτους στίχους, με σαφείς υπαινιγμούς, το στίγμα μιας όμορφης πατρίδας, που σαν καραβάκι, αγωνίζεται μέσα στο διάβα των αιώνων να μη βυθιστεί…
    Μέσα στην απλότητα, η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαίρετο και τούτο Μαρία......! Συγχαρητήρια σε όλους σας για τις συμμετοχές και το επίπεδο του διαγωνισμού. Πάντα τέτοια γιατί τα χρειαζόμαστε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετική η συμμετοχή σου Μαρία μου!
    Συγχαρητήρια σε όλους που έλαβαν μέρος.
    Σημασία έχει η προσπάθεια άλλωστε.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Αυτό το ποίημα γεννήθηκε για να ανασάνει στο Συμπόσιο ποίησης"...
    Σ' αυτή την πρόταση κόλλησα. Νομίζω πως δεν θα μπορούσε να περιγραφεί καλύτερα ο "τοκετός" ενός ποιήματος!
    Μαράκι μου, συγχαρητήρια ολόθερμα για τη συμμετοχή σου!
    Εκτός από φωτογραφίες, ξέρεις να ακτινογραφείς με ακρίβεια την ανθρώπινη ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαν τη Μαρία μας από πάνω κι εγώ κόλλησα στη φράση σου Μαράκι μου!
    Γεννήθηκε να ανασάνει ! Υπέροχο!
    Όπως υπέροχοι ήταν οι λιτοί ( γκουχου γκουχου-ξέρει εσύ) στίχοι σου
    "ασημένια κλαδιά και ρίζα βαθιά"!
    Έχω αδυναμία στο λιτό αλλά μεστό λόγο!

    Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα σε όλα παρούσα (με μία μονάχα μικρή απουσία στο άλλαξέ το!).
    Εύχομαι να είσαι πάντα πολύπλευρη και δημιουργική.
    Αστείρευτη!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Παλεύει σε άγριους καιρούς κι΄αποζητάει τους ικανούς"
    Ξεχώρισα τούτους τους στίχους από το όμορφο ποιήμα σου καλή μου φίλοι.
    Όμως που να βρεθούν οι ικανοί;
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου, πόσο πολύ μου άρεσε το ποίημά σου! Οι στίχοι που ξεχώρισε ο Dennis Kontarinis μπήκαν και στη δική μου ψυχή!
    Σ' ευχαριστώ για το διαμάντι που μας χάρισες!
    Καλή Κυριακή, φίλη!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια!!! Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο blog μου: http://booksfrien.blogspot.com/ ;;; Θα το εκτιμούσα πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υπέροχο Μαρακι μου τοσο αερινο και παραλληλα τοσο αληθινο
    Λευκα πανια σε παλιο σκαρι
    παραδοση ή απαντοχή ΄
    στιχοι γεματοι εικονες και συναισθηματα σε μια θαλασσινη χωρα , μπραβο σου !!!!!!!!
    Οσο για το παιχνιδι των λεξεων απο εκει ξεκινησαν ολα και στη Φλωρα μας και σε σενα ενα μεγαλο ευχαριστω που μας ταξιδεψατε σε τετοια μαγικα μονοπατια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπέροχο Μαρακι μου τοσο αερινο και παραλληλα τοσο αληθινο
    Λευκα πανια σε παλιο σκαρι
    παραδοση ή απαντοχή ΄
    στιχοι γεματοι εικονες και συναισθηματα σε μια θαλασσινη χωρα , μπραβο σου !!!!!!!!
    Οσο για το παιχνιδι των λεξεων απο εκει ξεκινησαν ολα και στη Φλωρα μας και σε σενα ενα μεγαλο ευχαριστω που μας ταξιδεψατε σε τετοια μαγικα μονοπατια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πόσο κοντινοί είναι οι στίχοι σου με την δική μου εικόνα για την πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο Μεμαρία! Δεν παρακολούθησα καθόλου το Συμπόσιο Ποίησης της Άιρις αυτή τη φορά, διότι είμαι και άσχετη η δόλια με το αντικείμενο, αλλά μου άρεσε η Πατρίδα σου με τα Λευκά Πανιά!
    Αποστέλλω ασπασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με το ποίημα σου, Μαρία, ανάσανε όλο το Συμπόσιο. Ανάσες από Άσπρα πανιά, ασημένιους θαλασσινούς ιριδισμούς, καρπούς αμάζευτους...
    Κι όλες οι ανάσες βγήκαν σε στεναγμό, από καημούς αγιάτρευτους, κι από προσμονή για τους φευγάτους Ικανούς...
    Ας ανταμώναμε ξανά σ ένα τοπίο χωρίς στεναγμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραίο το ποίημά σου, Μαρία, το είχα ξεχωρίσει με την πρώτη ανάγνωση. Ωραίος ο λόγος σου, και πολύ ώριμος! Μου άρεσε πάρα πολύ!
    Εξαιρετική συμμετοχή! Μπράβο σου!
    Καλό βράδυ! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια Μαρία μου
    Ειχε το άρωμα της πατρίδας μας η συμμετοχή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ταξίδεψα με τα λευκά πανιά σου, από τις συμμετοχές που ξεχώρισα στο Συμπόσιο, συγχαρητήρια Μαρία, κρατώ τους στίχους σου "Παλεύει σε άγριους καιρού ςκι αποζητάει τους ικανούς".... Σε φιλώ





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια, Μαρία μου, υπέροχο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα καλά σας λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πραγματικά εξαιρετική η συμμετοχή σου Μαράκι!
    Συγχαρητήρια σε όλους σας για τις συμμετοχές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή