Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Πρώτο φως

Το πρώτο φως της φθινοπωρινής ημέρας βάζει φωτιά στον ορίζοντα κι εμείς πάμε στα Καλάβρυτα για βότανα και μέλι.
Η κουτσουπιά με όλη την ανοιξιάτικη ομορφιά της, ανθίζει αμέσως μόλις φύγει ο παγωμένος χειμώνας.
Τα γατάκια που γεννήθηκαν το καλοκαίρι παίζουν κρυφτό και το δειλινό στη λίμνη Καϊάφα  καθρεπτίζεται στα νερά της. 
Τα καράβια ταξιδεύουν πάντα!

Monday 12: h is for...herbs
Tuesday 13: i is for...ice
Wednesday 14: j is for...Judas-tree (Cercis siliquastrum)
Thursday 15: K is for...kitten
Friday 16: l is for...lake
Saturday 17: m is for...morning's first light
Sunday 18: n is for...nautical
Σας θυμίζω πως το 4ο "Παίζοντας με τις λέξεις" ξεκίνησε και περιμένει τις δημιουργίες σας.
Εδώ θα βρείτε τις λέξεις που θα ξυπνήσουν την έμπνευσή σας!

25 σχόλια:

  1. Οι φωτογραφιες ειναι υπεροχες. Μου δημιουργησαν νοσταλγικη διαθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι φωτογραφιες ειναι υπεροχες. Μου δημιουργησαν νοσταλγικη διαθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαράκι μου
    Είσαι μοναδική...καλή εβδομάδα να έχεις!

    φιλάκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα μπουκέτο ομορφιάς ΚΑΙ η σημερινή σου ανάρτηση!!!
    Καλή εβδομάδα, Μαράκι μου!!! Φιλάκια πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου οι φωτογραφίες είναι υπέροχες!
    Αλλά η πρώτη ειδικά είναι γεμάτη με ακόμα περισσότερα αρώματα (και γεύσεις!) από τις άλλες! Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες φωτογραφίες !!! Μπράβο Μαρία !!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω πια..... μοναδικές οι φωτογραφίες σου, μου φτιάχνουν πάντα την διάθεση και ομορφαίνουν την μέρα μου!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καινούργια βδομάδα με εικόνες πανέμορφες......! σαν τη διαύγεια της ψυχής σου...... Για να αρπάξουμε όμορφη διάθεση. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία, ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ ψηφίζω δαγκωτό δεύτερη και τρίτη και νομίζω ότι τελευταία οι φωτογραφίες σου είναι σαν πίανκες ζωγραφικής!
    καλή εβδομάδα Μαρία μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαγκωτό στο δαγκωτό της Αριστέας!!!! Συμφωνώ κι επαυξάνω!! Καταπληκτικές ειδικά αυτές οι δυο φωτό σου Μαρία μου!!!
      Να χεις μια δημιουργική βδομάδα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Έλειπα καιρό από τη γειτονιά και τώρα που σου ήρθα επιτέλους επίσκεψη, συνειδητοποίησα το πόσο πολύ μου είχε λείψει η φωτογραφική σου ματιά! Υπέροχες φωτογραφίες...
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Β is for de Bautiful pictures and voor Bravo !!!!!
    καλή εβδομαδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το έψαξα και λέγεται κουτσουπιά! ούτε καν το ήξερα! Πάντως με σκλάβωσε αυτή η φωτογραφία από την ώρα που την είδα στο φμπ!!! Φοβερά χρώματα!
    Όλες οι φωτογραφίες σου είναι όμορφες πολύ, πάντοτε!
    Καλή εβδομάδα! Φιλιά πολλά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα Μαρια μου
    Ολες οι φωτο και ξεναγηση γενικως μου αρεσαν πολυ
    Ειδικα η τελευταια φωτο με παρεσυρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Saturday 17: m is for...morning's first light, δαγκωτό!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάθε φωτογραφία ύμνος στην ομορφιά της φύσης....
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου καλή μου φίλη.
    Ξεχωρίζω την πρώτη με τα βότανα και τα μέλια.
    Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όπως πάντα, οι φωτογραφίες σου είναι όλες πανέμορφες, αλλά ξεχώρισα την πρώτη με τα βότανα (πίνω το βραδυνό μου ρόφημα τώρα...!) αλλά και την κουτσουπιά...γιατί οι δύο δικές μου ξεγελάστηκαν...δεν ξέρω γιατί....και είναι ανθισμένες τώρα!!!!!!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υ is for Υπέροχες!
    Μ' αρέσει που μέσα στον μικρό σου παράδεισο, υπάρχει πάντα τρυπωμένος ο γάτης. Κλέβει την παράσταση, δεν το συζητώ!
    Μέλι η ανάρτησή σου Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφα που φαίνονται όλα..
    νοερά μας πήρες κι εμάς μαζί σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!!! Μαγευτικές οι φωτογραφίες σου!!! Να είσαι πάντα καλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω και εγώ μια κλίση στα μαγαζάκια με τα βοτάνια και τα αρωματικά.
    Όμορφη ανάρτηση γεμάτη χρώματα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια!!! Έχω ένα blog το οποίο θα το εκτιμούσα πολύ αν του έριχνες μια ματιά: http://booksfrien.blogspot.gr/ Ελπίζω να σου αρέσει. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή