Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Πτήση

Λίγο ακόμα και θα έχανα την πτήση!
Χρώματα ζητούσε η Μαρία Νι στο "Φωτογραφίζειν" και σαν αντιδραστικό στοιχείο κόλλησα στη φωτογραφία με τα λιγότερα.
Μόνο το κίτρινο σπάει στο θολό φόντο τη μονοτονία του μωβ, αλλά η μέλισσα βούιζε σε όλα τα χρώματα που είχε ερωτευτεί.


Η Μαρία Νι όμως μας ζήτησε και 25 λέξεις!
Κι αυτές είναι οι δικές μου προσπάθειες να μπω στην εικόνα της, να την αφήσω να μου μιλήσει!


Ακολουθώντας της πόλης 
τα μοναχικά μονοπάτια 
δραπετεύω από μένα.
Με ψάχνω σε μετέωρους ήχους, 
στον αντίλαλο των βημάτων μου, 
στα ίχνη που σβήνω πίσω μου.


Από το πουθενά στο πουθενά, 
μεγάλη είναι η απόσταση 
κι ας μοιάζει μικρή!
Μια μεγάλη και μάταιη διαδρομή!


"Το Κείμενο" εδώ έχει όλες τις συμμετοχές, αλλά και τα αποτελέσματα.
Κι αν θέλετε "Μαγεία", την έβαλα όλη σε ένα ποίημα κάποτε και το Κείμενο  την τίμησε εδώ!

Ευχαριστώ πολύ τη Μαρία Νι για τη φιλοξενία, αλλά και όσους ξεχωρίσατε τις συμμετοχές μου στα δυο δρώμενα!


Και μια υπενθύμιση!
Το "Παίζοντας με τις λέξεις" περιμένει τις δικές σας συμμετοχές μέχρι και την Παρασκευή το απόγευμα!

16 σχόλια:

  1. Τί όμορφα που παρομοίασες τη Σελήνη με ασημένια μάγισσα!!!
    Και οι συμμετοχές σου με τις 25 λέξεις και η φωτογραφία σου μου άρεσαν πολύ-πολύ!
    (Δεν πιστεύω πως υστερεί σε χρωματική ποικιλία η φωτογραφία! Ίσα-ίσα που υπάρχουν χρωματικές αντιθέσεις και ένα θερμό κόκκινο στις οροφές που "ξεκολλάει" από τον ουρανό!)
    Καλό Σαββατοκύριακοοοοοο!!! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι απίθανη σε όλες τις στιγμές σου !

    Καλημέρα Μαρία ΜΟΥ και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στ΄αλήθεια μια υπέροχη πτήση.
    Νάσαι καλά αγαπητή μου Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα καιρό να σ' επισκεφτώ Μαρία μου και ομολογώ πως για μια ακόμα φορά πέρασα υπέροχα θαυμάζοντας και τις προηγούμενες φωτό όπως και το κείμενο του διαγωνισμού!
    Και πάλι χίλια μπράβο!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό μας βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πω εγώ; Ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγαλύτερο ευχαριστώ.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η πτήση σου Μαράκι μου και στη φωτό και στις 25 λέξεις "...με ψάχνω σε μετέωρους ήχους", εξαιρετική έμπνευση!
    Εύχομαι πάντα να έχεις χαρούμενες πτήσεις και σταθερά βήματα ευτυχίας!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή κι έναν θαυμάσιο Νοέμβρη!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντα μας ταξιδεύουν η πτήσεις σου Μαρία κι αυτή εδώ δεν αποτέλεσε εξαίρεση! Μας μάγεψες...
    Καλή Κυριακή, καλό μήνα και ακόμα περισσότερες εμπνεύσεις, φίλη!
    Με την αγάπη μας
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίες συμμετοχές και φωτογραφικώς αλλά και γραπτώς! :-) Χωρίς να το ξέρω ότι ήταν δικά σου τα ψήφισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα τι ωραία η πτήση σου Μαρία μου, υπέροχη και την απολαύσαμε.
    Και η φωτογραφία συγκλονιστική αλλά και το κείμενο σου :)
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι έναν τέλειο μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κορίτσι που συμμετέχει πάντα σε όλα και πάντα έχει κάτι να πει!
    Έτσι σε έχω Μαρία μου!
    Φιλάκια πολλά και καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και αποφεύγω τις πτήσεις, λόγω προβληματικών αφτιών, αυτή, ομολογώ, διέφερε. Μόνο ευχαρίστηση προσέφερε!
    Καλό μήνα Μεμαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπαω τις πολύχρωμες πτησεις.. ...με γεμιζουν θετική σκεψη !!!!....οι 25 λέξεις σου κειμενο με δυνατό ομορφο λόγο..Μαρία μου εχω χαθει λιγο τωρα τελευταια.. αλλα θα επανελθω φιλη μου .. να έχεις ενα ομορφο μηνα καλή σου εβδομαδα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναγυρισα γιατί με μαγεψε η μαγεια σου στο..... η στιγμή σου σ ενα ποιημα.....την κανακεψες ομορφα την Σεληνη σου πανεμορφο με εικονες εξωπραγματικες... έχεις ενα μοναδικο τροπο στην γραφή σου .....!!!!!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  13. Η μελισσούλα ούτε που το περίμενε ότι θα γινόταν ποζάτη για χατήρι σου!!
    Συγχαρητήρια και για τα ολιγολεκτα!! Λίγο παραπανω ξεχώρισα το πρώτο!!
    Να σαι καλά Μαράκι μου να εμπνέεσαι!! Η δε ''μαγεία'' σου ήταν το κάτι άλλο!! Μπράβο σου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή