Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Χάνομαι και βρίσκομαι...(Weekly Moodboard 14)


Σήμερα θα σας μιλήσω για τη φίλη μου τη Σ....ή μάλλον όχι, θα σας μιλήσω για τον Αλιάγα.
Ε, ναι τον γνωστό. Αλλά, αν εξαιρέσω τον κολλητό μου που είναι ξάδερφος του Αλιάγα, αλλά και της γνωστής ξαδέρφης του της Μαρίας, η μόνη σχέση που έχω μαζί του είναι πως κατά λάθος πήγα στο χωριό του.
Και ήταν όμορφα εκεί πάνω. Γι' αυτό έρχεται και ξανάρχεται από τας Γαλλίας.
Θέλω να ξαναπάω, να τραβήξω πολλές φωτογραφίες, γιατί τώρα πήγα κατά λάθος. Ως συνήθως αλλού πήγαινα, αλλού βρέθηκα, αλλά το συνηθίζω να χάνομαι ειδικά στο νομό μου που οι ταμπέλες είναι είδος πολυτελείας.
Δεν τις τσιγκουνεύονται όμως εκεί που δεν τις χρειάζεσαι. Τρία στοπ μέτρησα για σιδηρόδρομο που δεν λειτουργεί στο νομό από το εξήντα και κάτι.
Εκεί λίγο πριν τους Ολυμπιακούς κάποιοι έκαναν μεγάλο φαγοπότι ξαναφτιάχνοντας τις σιδηροδρομικές γραμμές στο νομό που δεν περνάει τραίνο και ούτε θα περάσει ποτέ!!!
Παγκόσμια πρωτοπορία κι έξυπνη ιδέα για να διακοσμήσεις τα χωράφια!

Αυτή τη φορά, ταμπέλα ακολούθησα, αλλά ας όψονται και οι οδηγίες που είχα. Τέλος πάντων. Είναι πραγματικό μπέρδεμα η ιστορία κι εγώ ήμουν αρκετά βιαστική, γι' αυτό τράβηξα μόνο δυο φωτογραφίες στο χωριό κι αυτές από το αυτοκίνητο.
Η λιμνοθάλασσα από ψηλά  και το σπίτι που θα αγοράσω αν κερδίσω το τζόκερ.
Όλη μέρα θα αγναντεύω τη θέα και θα καλώ και τον Νικολάκη να πίνουμε καφέ και να συζητάμε τα Παρισινά νέα με άρωμα Αιτωλοακαρνανίας!
Πριν φτάσω όμως στη Σταμνά, είχα πάρει κι άλλη λάθος στροφή που με έβγαλε στον Αχελώο. Αυτός με αγαπάει πολύ και με καλεί κοντά του με κάθε τρόπο και από κάθε κατεύθυνση.
Όπου και να πηγαίνω, τον Αχελώο βρίσκω μπροστά μου.
Σε αυτό το σημείο όμως, το βουητό του νερού και η δύναμή του, με έκαναν να τρέμω από φόβο και ήμουν και μόνη στις ερημιές. Βγήκα, έβγαλα στα γρήγορα τις παρακάτω φωτογραφίες και χώθηκα πάλι γρήγορα στο αυτοκίνητο για να ξαναπεράσω τη γέφυρα.


Τη σκεφτόμουν πολύ τη Σ. όσο γύρναγα εκεί στις ερημιές.
Μαζί της, τις καλές εποχές, δεν αφήναμε παράσταση για παράσταση που να αξίζει τον κόπο, να μην πάμε.
Ε, δε θα πληρώναμε για να δούμε το Σεφερλή να λέει κακά ανέκδοτα. Είπαμε καλές εποχές, αλλά για μερικούς από μας, ακόμα κι αυτές οι εποχές δεν συντηρούσαν παχιές αγελάδες, οπότε προσέχαμε.
Κι αν σκεφτείς πως ζούμε στην επαρχία οι καλές παραστάσεις ζήτημα να ήταν τρεις το χρόνο. 
Μέχρι την Επίδαυρο όμως έφτασε η χάρη μας, χωρίς να χαθούμε, για να χαθούμε στο νομό μας. Το αρχαίο θέατρο Οινιαδών ψάχναμε εκείνο το καλοκαίρι και θαυμάσαμε όλο τον κάμπο!
Τελικά το βρήκαμε και φτάσαμε πάνω που είχε είχε αρχίσει η παράσταση. Χωρίς να το ξέρω κάθισα δίπλα στον Φωκά Ευαγγελινό και χαμπάρι δε θα το έπαιρνα αν η Σ. δεν τις πρόσεχε αυτές τις λεπτομέρειες. Μαζί της δε θα σας ξεφύγει κανένας διάσημος. Αποδεδειγμένο αυτό και με παραδείγματα, πολύ πιο τρανταχτά από το παραπάνω, που δεν είναι της παρούσης. Μαζί μου θα σας ξεφύγουν και οι γνωστοί σας. 
-Ποιον χαιρέτισες είπες; Έλα ρε, ο Γιώργος ήταν; Δεν πρόσεχα!..αυτή είμαι εγώ.
Έτσι κι αλλιώς σηκώθηκα στο μισάωρο και την έβγαλα όρθια την υπόλοιπη παράσταση σε μιαν άκρη, κοιτάζοντας συνέχεια κάτω και ακούγοντας μόνο, γιατί όση ώρα καθόμουν αμέριμνη στην αρχή, τρομοκρατημένη στη συνέχεια, πέρασαν μπροστά μου τρεις σκορπιοί.
Αποφάσισα λοιπόν να πάρω τα μέτρα μου και να είμαι σε επιφυλακή. Τη Σ. τη συνάντησα ξανά στο τέλος. Ατρόμητη αυτή η κοπέλα!
Δεν είχα λοιπόν μαζί μου τη Σ. σε αυτή τη διαδρομή, παρόλο που θα το ήθελα. Άλλωστε δεν ήταν βόλτα για να την πάρω. Δουλειά είχα εκεί κάτω.
Είχα τον Ρίκι όμως, τον οποίο μάλλον κούρασα αφάνταστα αν κρίνω από το πως χύθηκε στο αυτοκίνητο όταν πια ετοιμαζόμασταν να επιστρέψουμε.

Και κάπως έτσι με λίγη περιπέτεια και κάμποσες αναμνήσεις έκλεισε μια εβδομάδα που είχε όλα τα χρώματα κάτω από έναν σχεδόν μόνιμα συννεφιασμένο ουρανό.




Η ιδέα των Weekly Moodboards ανήκει στην Lyriel
Συμμετέχουν τα ιστολόγια:
myStickland
mytripssonblog
beloved-ideas
craftland
smilies*
Άποψη Τέχνης
everydayhappyhome
365 Days of bliss
  Κερασόπιτες

Και μην ξεχνάτε
το 9ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει μέχρι και 19/4/13 τις συμμετοχές σας. 
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας 
θα βρείτε εδώ

47 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις τώρα που το μάτι της γλυκαντζούς έπεσε στον χαλβά τον πολίτικο και δεν λέει να ξεκολλήσει από εκεί. Ναι για το δικό μου μάτι λέω... Είμαι επιεικώς απαράδεκτη!
    Θαυμάζω τις υπόλοιπες φωτογραφίες για λίγο...
    Και τώρα θα μου επιτρέψεις να γυρίσω και πάλι στον χαλβά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα..σε καταλαβαίνω απόλυτα!!
      Κι εγώ έπεσα με τα μούτρα σε αυτόν το χαλβά στην κυριολεξία..είναι από τα λίγα γλυκά που τρώω και συνήθως αποφεύγω να τον φτιάχνω για ευνόητους λόγους...τον κατασπαράζω!!

      Διαγραφή
    2. Το δικό μου μάτι πρώτα έπεσε στον (μ)πρίκι πάντως και μετά στον χαλβά.. Αθηνά σε νιώθω.. Φιλιά και στις 2! :))

      Διαγραφή
    3. Θα χαρεί πολύ ο μπρίκι μας μόλις το μάθει!!
      Μακάρι να μπορούσα να σας τρατάρω λίγο χαλβά, αλλά δεν έμεινε ούτε ψίχουλο..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    4. Δεν πειράζει Μεμαρία! Έχουμε υπομονή! Θα μας τρατάρεις όταν ξαναφτιάξεις!

      Διαγραφή
    5. Ελπίζω να έχετε μεγάλη υπομονή..χαχα!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που συνδέεις τις φωτογραφίες. Γενικά μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου. Σκέφτομαι να κάνω ένα παιχνίδι όπως το "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" αλλά με φωτογραφίες. Τι γνώμη έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..η αλήθεια είναι ότι ανυπομονώ να ακούσω περισσότερα για την ιδέα σου...ελπίζω να μην είναι δύσκολο!!

      Διαγραφή
  3. Εμ πεστο μας οτι εχεις το Ρικι σωματοφυλακα,που ειναι εξαιρετικα φωτογενης και κανει ωραιο κοντραστ με το μπλε του καθισματος!!Μια απορια την ειχα...πως βγαινεις στις ερημιες για φωτογραφιες ,και δε φοβασαι...δεν ειναι η Ελλαδα που ξεραμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον εγώ είμαι σωματοφύλακας του Ρίκι (ή μπρίκι), αλλά ας μην του το πούμε κι απογοητευτεί..χαχα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Και εμένα το μάτι μου ως φανατική γλυκατζού στο χαλβά έπεσε κατευθείαν....
    και μετά στην καμέλια γιατι εκτώς απο τα γλυκά μου αρέσουν και τα λουλούδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα το πω στον Ρίκι πως δεν ήταν πρωταγωνιστής..έχει συνηθίσει να τραβάει τα βλέμματα..χαχα!!
      Η καμέλια μου άνθισε τώρα..το χειμώνα την περίμενα...καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. αχαχα! Κι εγώ τον γλυκύτατο Ρίκι πρόσεξα πρώτα απ΄όλα!
    Θα το πω πάλι: πόσο τυχερή κι ευλογημένη είσαι που έχεις τόσες ομορφιές γύρω σου!
    Αμα με το καλό πιάσεις το τζόκερ και πιάσει το σπίτι των ονείρων σου περιμένω φιλοξενία ! Ναι;
    Καλό βράδυ Μαρία μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως θα σε φιλοξενήσω σε όοοολα τα σπίτια των ονείρων μου..χαχα..μόλις βλέπω κάποιο που μου αρέσει μπαίνει στη λίστα (το συγκεκριμένο έχει υπέροχη θέα)..ας κερδίσω με το καλό και θα αποφασίσουμε όλοι μαζί ποιο θα αποκτήσω τελικά..
      Καλό βράδυ..φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Έχω περάσει από τη γέφυρα του Αχελώου και αναπολώ κι εγώ τις μέρες που οι εκδρομές και οι τριήμερες εξορμήσεις στην επαρχία ήταν συχνές - συχνότατες...
    Και μπαίναμε μέσα στο αυτοκίνητο και δεν λογαριάζαμε χιλιόμετρα.... όλη μέρα πηγαίναμε ....
    Τώρα τίποτα....
    Φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον δεν πέρασες από αυτή, αλλά από την κανονική..αυτή είναι στη μέση του πουθενά μέσα στον κάμπο..και ο οδηγός λέει περνάει με δική του ευθύνη...μια ταμπέλα που είδα λίγο πριν την ξαναπεράσω μια και ήταν πεσμένη...χαχα!!
      Τώρα μόνο όταν χρειάζεται μπαίνουμε στο αυτοκίνητο...και φυσικά παίρνουμε πάντα μαζί τη μηχανή μας!
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Ο Ρίκι, οι σιδηροδρομικές γραμμές που δεν έχουν τραίνα, ο χαλβάς και ο Αχελώος... Τέλεια φωτο-ιστορία!
    Μαράκι εύχομαι ολόψυχα να κερδίσεις το τζόκερ και να αποκτήσεις το σπίτι των ονείρων σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..με τόσες ευχές μάλλον πρέπει να φτιάξω κι ένα τζόκερ τελικά..χαχα!
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Δέχομαι πρόσκληση για την βίλα του..τζόκερ!
    Οι φωτογραφίες (γίνομαι γραφική το ξέρω..μα..)είναι εκπληκτικές!
    Και σε φιλώ κι αύριο με υγεία! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα σου σταλθεί όταν έρθει εκείνη η ευλογημένη ώρα..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Να υπενθυμίσω πως είμαι η ξανθιά της παρέας
      και πως μόλις τώρα δα είδα τον..επαναστάτη Ρίκι!
      Χαχαχαχα!
      Αλλά μετά είδα και τον χαλλλλλβά και κόλλησε το μάτι μου!
      Τι να πρωτοδιαλέξω λοιπόν;
      Επειδή έχω σκύλο, θα πάρω όλον τον χαλβά και θα αποχωρήσω αξιοπρεπώς!
      Φιλιά και καλό Σουκου!
      ΥΓ Αν δεν φτιάξεις το ρολόι, θα ναι σχεδόν πάντα, μεταμεσονύχτιο εδώ μέσα!!!

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο..πρέπει κάποτε να το κοιτάξω αυτό το ρολόι...ό, τι θέλει δείχνει!
      Ο επαναστάτης Ρίκι έχασε από το χαλβά?...θα πέσει σε κατάθλιψη αν το μάθει..χαχα!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες!

    Ζηλευουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..
      Μη ζηλεύετε..απλά χάθηκα και βγήκε σα βόλτα η δουλειά που είχα..ακόμα κλαίω τη βενζίνη που χάλασα..χαχα!!

      Διαγραφή
  10. Φυσικά και έχω κ εγώ ένα τέτοιο σπίτι....στα όνειρά μου. Το έχω ήδη διακοσμήσει κ ψάχνω για κουρτίνες:)
    Ήταν απόλαυση η διήγησή σου σε συνδυασμό με τις φωτογραφίες και δεν βαρέθηκα ούτε λεπτό! Γράφεις πολύ όμορφα.
    Ο ατρόμητος Ρίκι to the rescue. Χα χα χα. Πιστός κ δυνατός ο άτιμος.
    Δεν γνώριζα για τις ράγες και την κομπίνα αυτή. Μόνο εμείς οι Ελληνες τα σκεφτόμαστε αυτά! Τρελαίνομαι γ€&@τη!
    Εγώ π´αντως είμαι σαν τη φίλη σου τη Σ. σκοτώνω κατσαρίδες και τις πιάνω απο κεραίες και αναγνωρίζω απο μακρια. Αν μεναμε κοντά θα ερχόμουν να σε προστατεύω:)
    Μου αρέσει ο Νικολακης και μενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ο ατρόμητος Ρίκι ένιωσε το φόβο μου γιατί με τραβούσε να γυρίσουμε στο αυτοκίνητο..χαχα!
      Είσαι κι εσύ γενναία βλέπω..εγώ μόνο τις μύγες δε φοβάμαι..
      Όσο για την κομπίνα..άσε..σκόπευαν λέει να περάσει τρένο..ναι, ωραία..πρώτα δεν κανονίζεις αν θα έχει τρένα και μετά γραμμές?
      Και να έλεγα πως δεν είχαμε διακοσμητικές εκείνες που ξέμειναν από τότε που περνούσαν..αλλά είχαμε..οργάνωση μηδέν..και μίζες ατελείωτες!
      Όσο για το σπίτι χαίρομαι που έφτασες στις κουρτίνες..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..φιλιά πολλά..

      Διαγραφή
  11. ωραία είναι να χάνεσαι σε τέτοια τοπία!!!!αλλά να βρήσκεις το δρόμο σου πριν βραδιάσει χαχαχαχαχα
    προσπαθώ να σκεφτω και μια ιστοριούλα για το διαγωνισμό ,αλλα δεν έχω κάτσει λεπτό απο τότε που το είδα...
    φιλάκια και καλό ΣΚ !
    εννοείται πως στο σπίτι θα έχω το καλύτερο δωμάτιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ''βρίσκεις '' το σκότωσαααααααααα....

      Διαγραφή
    2. Δε χωρά αμφιβολία πως το καλύτερο θα είναι το δικό σου..!!!
      Να σκεφτείς ιστορία...θα χαρώ πολύ να δω και δική σου συμμετοχή!
      Θα βρίσκω το δρόμο (ελπίζω) όπως και να είναι γραμμένο..
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  12. Η αλήθεια είναι πως σκιάχτηκα με το αγριωπό βλέμμα του Ρίκι στην αρχή,
    αλλά μετά απόλαυσα το χιούμορ σου, που δεν το είχα συναντήσει θαρρώ!
    Το ευχάριστο είναι πάντως, που κάτω από την γέφυρα υπήρχε ποτάμι
    και δεν ήταν κι αυτό προεκλογική υπόσχεση!!! :)
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην ήταν αγριωπό..χαχα..απελπισμένος ήταν που δεν τέλειωνε η μέρα να βρεθεί στο κρεβατάκι του..και πτώμα στην κούραση...
      Πάλι καλά που δεν έχουμε και γέφυρες χωρίς ποτάμια..αλλά αν γίνει τελικά η εκτροπή του Αχελώου, θα έχουμε κι από αυτές μπόλικες σε λίγο καιρό...
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  13. Οι σιδηρογραμμές δίχως τρένα με μελαγχολούν ηδονικά. Κάποτε περπάτησα τη γραμμή απο Κερατέα-Λαύριο διασχίζοντας τους αμπελώνες των Μεσογείων, φωτογραφίζοντας τα γκρεμισμένα χυτήρια και σκεφτόμουν τους ανθρώπους που κάποτε ήταν στα βαγόνια, πηγαίνοντας εκδρομή στο Λαύριο. Μια παλιά Αθήνα, απο τις διηγήσεις των παλιοτέρων.
    Καλές Βόλτες Me(Maria), είναι όμορφη η Ελλάδα και ευχαριστώ που την μοιράζεσαι μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει να ήταν πολύ ωραίος περίπατος και φαντάζομαι τι υπέροχες φωτογραφίες θα έβγαλες...
      Όταν ήμουν παιδί συνήθιζα να παίζω στις σιδηροδρομικές (τα τρένα δεν περνούσαν πια) και φανταζόμουν ταξίδια...όταν ήμουν μικρότερη με πήγαινε η μάνα μου εκεί (κοντά στο σπίτι ήταν) μπας και με ξεγελάσει και φάω καμιά μπουκιά που δεν έτρωγα τίποτα..
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Δείξε μου ποτάμι και πάρε μου την ψυχή... απολαμβάνω ότι "ρει"... κυλάει και φεύγει!
    Σ' αυτό το υψόμετρο που ζω,(500μ) πρέπει να χωθώ σε καμιά χαράδρα για να δω νερό να κυλάει!

    Καλό Σ/Κ τρυφερή μας Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν τα ποτάμια..αλλά σε αυτό το σημείο τρόμαξα από τη βουή του νερού..
      Θα είναι όμορφα εκεί πάνω όμως!!..και φαντάζομαι πως θα έχεις κι όμορφη θέα!
      Καλή Κυριακή...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη η βόλτα σου Μαρία,παρέα μέ τόν κούκλο Ρίκι!!Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου!!Καί εδώ υπάρχουν σιδηρογραμμές δίχως τρένα ,πού τίς βλέπης νά στοιχιώνουν τά χωράφια!Ζήλεψα τόν χαλβά!!Πάω νά φτιάξω!!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι πως παντού υπάρχουν, αλλά εδώ τις ξανάφτιαξαν κιόλας..και τρένο δε θα δούμε..
      Τελικά έφτιαξες χαλβά?..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλή Κυριακή..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. τι όοοοοοομορφες φωτογραφίες!!!!Και τι τέλεια σύνδεση!!!!
    πολλά πολλά φιλιά και πάντα να περνάς τόσο υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά πολλά και να περνάς κι εσύ υπέροχα!

      Διαγραφή
  17. Πέρασες όμορφα, Μαρία, ακόμη κι αν ήταν για δουλειά, σωστά; Υπέροχες οι φωτογραφίες σου! Η ομορφιά κρύβεται στη γωνία! χιχι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι, για δουλειά έπρεπε να πάω, αλλά χάθηκα και βγήκε και βόλτα..χαχα!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  18. ωραία θέα πρέπει να έχει το μελλοντικό σου σπίτι Μαράκι!!!! μαγεία ο ποταμός, να υποθέσω δεν έχεις κάνει ποτέ rafting? το σκυλάκι σου πόσο μα πόσο γλύκας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα για τη θέα το "διάλεξα"..χαχα!!
      Όχι δεν έχω κάνει rafting..μια φορά μόνο έφτασα στο παρά πέντε να κάνω..και τώρα που λέω παρά πέντε, ούτε από αυτό έχω κάνει και είχα φτάσει πάλι στο παρά πέντε..χαχα!
      Ο Ρίκι ή Μπρίκι μας έχει ξετρελάνει...κι εμένα με γυμνάζει τρεις φορές την ημέρα αφού είναι δύσκολο να μετακινείται συνέχεια και η κόρη μου είναι μακριά..όπως κατάλαβες "φυλάω" το σκυλοεγγόνι μου..
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. χα χα, μα όλα στο παρά πέντε?? σε θέλω πιο τολμηρή!! χαχαχ.. εσύ με το σκυλοεγγόνι, εγώ έχω το σκυλοανίψι!!!! :) φιλάκια Μαράκι μου!!!

      Διαγραφή
    3. Τελευταία στιγμή δειλιάζω..χαχα!!
      Δε μένουμε και κοντά να κάνουμε μαζί τις βόλτες μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. α ρε Μαρακι,τουλαχιστον οταν χανεσαι βλεπεις και ωραια μερη..εδω να δεις οταν χανομαι εγω...χαχα Επιδαυρο ε;να δω ποτε θα αξιωθουμε να παμε εμεις!!!!φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια φορά πήγα, γιατί δεν είναι εύκολο από δω..και μακάρι να καταφέρω να ξαναπάω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή