Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Φωτογραφίζοντας (Days 24 - 30)...κι ένα βραβείο αλλιώτικο!

Χθες αργά αντικρίσαμε μέσα από το αυτοκίνητο ένα απίστευτο θέαμα!
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, το έχουμε δει όλοι μας πολλές φορές, αλλά η αντίδρασή μας είναι πάντα η ίδια.
Ένα ξάφνιασμα που κόβει την ανάσα κι ένα επιφώνημα που ξεφεύγει από τα χείλη μας λες με δική του πρωτοβουλία.
Μπροστά μας ορθώνονταν ένα τεράστιο πορτοκαλί φεγγάρι. 
Ένα φεγγάρι, μαγευτικά όμορφο και τόσο χαμηλά που νόμιζες πως θα απλώσεις το χέρι και θα το πιάσεις!
Δεν είχα μαζί μου μηχανή μια και η εξόρμησή μας ήταν νυχτερινή και το βράδυ λίγα πράγματα μπορώ να φωτογραφίσω με τη δική μου μηχανή.
Όταν επιστρέψαμε σπίτι έτρεξα να το βρω στο μπαλκόνι.
Νόμιζα πως θα με περιμένει έτσι φωτεινό και όμορφο να με λούσει στο πορτοκαλί του φως.
Απογοητεύτηκα.
Το φεγγάρι μέσα σε λίγη ώρα έμοιαζε να έχει μικρύνει και να έχει απομακρυνθεί.
Τα κατάφερνε όμως ακόμα να ξελογιάζει και να με προκαλεί να το φτάσω...έστω και νοερά.



Day 24...I saw this person today

Day 25...life is...
Τι είναι η ζωή;
Είναι αυτό που μας περιμένει στη στροφή του δρόμου;

Day 26...childhood

Day 27...earth

Day 28...my Sunday
Μάζεψα χαμομήλι κι ελπίζω να είναι αρκετό για το χειμώνα.
Το χαμομήλι δεν είναι ένα απλό ρόφημα...είναι φάρμακο!!
Έτσι η Κυριακή μου μοσχομύριζε χαμομήλι!

Day 29...I wore this today

Day 30...glasses



Η γλυκιά Κατερίνα από το  Positive Thinking Greece χάρισε σε όλους της τους αναγνώστες αυτό το όμορφο βραβείο που έχει κανόνες με νόημα.
Πρέπει να εμψυχώσουμε δυο ανθρώπους μέσα στην εβδομάδα.
Να πούμε καλημέρα σε έναν άγνωστο.
Να δοκιμάσουμε κάτι πριν πούμε "δε γίνεται"¨
Να το προωθήσουμε σε 4 ανθρώπους.

Δε θα αναφερθώ με λεπτομέρειες σε ό, τι έχω κάνει, ή τι σκοπεύω να κάνω, αλλά θα πω πως καλημέρα σε αγνώστους λέω καθημερινά!!
Η άκρατη αισιοδοξία μου με κάνει να πιστεύω πως όλα μπορούν να γίνουν, εκτός φυσικά από τα αδύνατα...να αποκτήσει καρδιά και συνείδηση η Μέρκελ δηλαδή ξεχάστε το..δε γίνεται!!
Το προωθώ από εδώ αυτή τη στιγμή σε παραπάνω από 4 άτομα ελπίζω.

28 σχόλια:

  1. Υπέροχες φωτογραφίες όπως πάντα!
    Τόσο χαμομήλι έχω να δω χρόνια κι ας μένω σε εξοχή!
    Πες μου ότι τα γυαλάκια είναι δικά σου να αναθαρρήσω; Ότι δεν είμαι η μόνη που χρειάζομαι γυαλιά για το διάβασμα; αχαχαχαα!
    Φιλάκια Μαρία μου!
    Keep walking! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...και μύριζε τόσο όμορφα!!!
      Τα γυαλιά είναι του γιου μου για τον υπολογιστή..χαχα..μόνο το βιβλίο είναι δικό μου..
      Φιλιά πολλά..

      Διαγραφή
    2. Ήρθα..να χωθώ, γιατί αυτό είναι το σωστό το blogging μάνες μου!!
      Αριστέα! Επιτέλους, μπορείς να αναθαρρήσεις!
      Φοράω γυαλάκια φιλενάδα μου!!!
      Μαζί τα..κακαρώσαμε!!! Αχαχαχα!
      Μαρία, τι να σου πω μαντάμ!
      Μόνο "γράμματα" κόβεις!
      Όλα τα άλλα τα κάνεις άψογα!!!
      Φιλάκια πολλά και στις δυο! :)))

      Διαγραφή
    3. Σιγά μην τα κάνω άψογα...μαντάρα τα κάνω...και τα καίω..χαχα!
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  2. ανατρίχιασα με τη στροφή του δρόμου!! θρίλερ μου θύμισαν τα λόγια σου χαχαχαχα
    μου αρέσει πολύ το κολιέ!!! θα πηγαίνει τελεια με ενα καφε φορεμα που έχω και ακόμα δεν εχω βρει το κατάλληλο κολιέ!! ένα χρόνο ψάχνω ,αλήθεια χαχαχα
    μικρή μάζευα κι εγω χαμομήλι ,μετά όταν βγήκε το έτοιμο σταματήσαμε........
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς άλλο ήθελα να πω στην αρχή...αλλά μου βγήκε έτσι και το άφησα..το άγνωστο είχα κατά νου..αυτό που μας περιμένει μετά τη στροφή...εσύ πάρε αυτή την εκδοχή!!..χαχα!
      Κάτσε να δούμε θα το πετύχω κι αυτό ή θα το "κάψω"?..χαχα..μη ρωτήσεις πως, όλα τα μπορώ!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικά έξυπνος ο υπαινιγμός σου σε σχέση με το κυπαρίσσι!
    Επίσης μου αρέσει ιδιαιτέρως η φωτογραφία με τα γυαλιά και τις σελίδες του βιβλίου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άγνωστο είχα κατά νου στην αρχή, αλλά ξέχασα το μετά κι όταν το διάβασα το άφησα σε αυτή του την εκδοχή...οπότε δεν ήταν και πολύ έξυπνος ο υπαινιγμός...απλά προέκυψε!!
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  4. Ομορφη η φωτογραφία με το χαμομήλι έχω μια παρόμοια,μπράβο που είσαι αισιόδοξο άτομο,το να αποκτησει καρδια και συνήδειση η Μέρκελ δεν το βλέπω,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλά η Μέρκελ είναι καμένο χαρτί...πιο καμένο από το γλυκό μου..χαχα!!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφες φωτογραφίες!!!!
    Υπέροχες!
    Αλλά και το κείμενο με το φεγγάρι...έλιωσα.....
    Καλή σου νύχτα, φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Μαράκι!
    Οι φωτογραφίες σου είναι πραγματικά πολύ όμορφες!
    Μάζευα μικρή χαμομήλι...μάλλον πρέπει να τα ξανακάνω...θυμάμαι πως μου άρεσε πολύ!
    Καλή συνέχεια σε όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Εμένα μου αρέσει να μαζεύω..άσε που μοσχοβολάει!!
      Να το κάνεις..φιλιά πολλά!
      καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Όλες πραγματικά! Στο κείμενο με το φεγγάρι όμως τα είδα όλα!!! Καλημέρα σε αγνώστους λέω καθημερινά τώρα που το σκέφτομαι, 2 ανθρώπους που εμψυχώνω καθημερινά τους έχω δίπλα μου αυτή την στιγμή και γενικά πιστεύω ότι είμαι άτομο αισιόδοξο.Όμως έχω πει "δεν γίνεται" και ας μην έχω δοκιμάσει από σήμερα θα έχω στο μυαλό μου την φράση σου... φιλιά πολλά καλό πάσχα και καλή ανάσταση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Εμψυχώνουμε όσο μπορούμε τους γύρω μας, αλλά και τους εαυτούς μας...εκείνο το παιχνίδι της χαράς μας σημάδεψε ανεπανόρθωτα μου φαίνεται..χαχα!!
      Να είσαι καλά και καλό Πάσχα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Μαρία μου πόσο θα ήθελα να περπατάω ανάμεσα στα χαμομήλια!!!
    Καλό σου βράδυ και όταν ολοκληρώσεις αυτά που ζητάει το βραβείο σου, ένα μεγάλο μπράβο θα σου αξίζει...
    Είναι ένα ουσιαστικό βραβείο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φλώρα μου...
      Όσο για τη βόλτα στα χαμομήλια είναι πραγματικά πολύ όμορφη...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Maria, what a lovely post. It shows a real positive attitude. I said hello to some strangers today. The chamomiles are beautiful. Have a happy day and week ahead.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mαρία μου ξετρελάθηκα με τα χαμομήλια θα ήθελα να ήμουν ξαπλωμένη μέσα τους και να κοιτάω τον ουρανό μέσα σε αυτή τη μυρωδιά.
    Καλό μήνα και καλή Ανάσταση.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ να σε φωτογραφίζω...χμμ..καλά θα ήταν!!!
      Καλό μήνα και καλή Ανάσταση..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα και καλό μήνα, φίλη μου!
    Με το φεγγάρι έχω θέμα... και το είδα κι εγώ! Τι όμορφο που ήταν, έτσι μεγάλο και πορτοκαλί! Η φωτογραφική μου όμως δεν συμφωνεί με εμένα και τη νύχτα δεν κάνει καθόλου καλές λήψεις...
    Όλες οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες - πολύ θα ήθελα να πέσω μέσα σε όλα αυτά τα χαμομήλια και να κυλιστώ παίζοντας ανέμελα...
    Φιλάκια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ήταν απίθανο το φεγγάρι?..και παρόλο που το έχουμε δει έτσι άπειρες φορές κάθε φορά είναι σα να είναι η πρώτη..σαν έκπληξη από τον ουρανό!!
      Ούτε η δική μου τη νύχτα βγάζει καλές..σε αυτές είχα και λίγο ζουμ..το παραπάνω παραμόρφωνε εντελώς το φεγγάρι και είναι μια ιδέα μόνο από αυτό που αντικρίσαμε..
      Πάντως πραγματικά λίγο νωρίτερα έμοιαζε τεράστιο!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!!Τά χαμομήλια είναι γύρω μας παντού,πόσο τυχερές είμαστε πού ζούμε στήν εξοχή!!Καλό μήνα!!Καλό Πάσχα καί Καλή Αναστάση!!Νά περάσης φανταστικά μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Είμαστε σίγουρα πολύ τυχερές..γεμίζουμε όμορφες εικόνες και αρώματα!!
      καλό Πάσχα..και καλό μήνα..φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Πως γίνεται πες μου πως, όλες οι φωτογραφίες σου και κυρίως αυτές των λουλουδιών να είναι τόσο ζωντανές και πανέμορφες;;;
    Το φεγγαράκι πολύ ομορφα μας το μετέφερες.
    Όσο για το βραβείο της Κατερίνας, ειναι πολύ ζεστή και ανιδιοτελής η πρωτοβουλία της και σίγουρα εχει βρει πολλούς ανταποκριτές ανάμεσά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σε ευχαριστώ πολύ!!
      Είμαι σίγουρη πως θα βρει...ακόμα κι αν δεν το γράψουν, πολλοί είναι αυτοί που τα κάνουν όλα...ευτυχώς!!

      Διαγραφή