Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Φωτογραφίζοντας...(Days 17-23)...και βραβείο!!

Ένα βραβείο ήρθε μέχρι εδώ διπλό.
Τι δε με πιστεύετε;...Για δείτε!!


H Λίνα από το blog Χωρίς ειρμό που μας βοηθάει και μας λύνει τις απορίες μας στον μυστήριο κόσμο του blogger (και όχι μόνο), και η Κατερίνα από το skepiloges με τις όμορφες δημιουργίες της (και όχι μόνο), μου χάρισαν αυτό το βραβείο που το είχα πάρει κι άλλες φορές.
Τις προηγούμενες φορές, σας έβαλα να τρέχετε μια και σας έστελνα σε άλλες αναρτήσεις που έλεγαν 11 πράγματα για μένα.
Τώρα λέω να πω 11 πραγματάκια...έτσι μικρά, μικρούτσικα...
Κορίτσια σας ευχαριστώ και τις δυο πάρα πολύ!!
Και ξεκινάμε!

1. Λοιπόοον..κάποτε είχα μπει στο Google+ επειδή νόμιζα πως έτσι ο μπλόγκερ θα με άφηνε να ανεβάζω περισσότερες φωτογραφίες μια και είχα ξεπεράσει το όριο.
Αυτό δεν έγινε κι εγώ ασχολήθηκα τόσο, όσο για να καταλάβω πως φωτογραφία από κει δε θα έβλεπα.
Πριν μια δυο εβδομάδες, σκέφτηκα να ασχοληθώ περισσότερο...το πάλεψα λίγο, αλλά δεν κατάλαβα και πολλά...οπότε το άφησα πάλι.
Προς το παρόν δεν ασχολούμαι καθόλου.
Τώρα αν κάποιος θέλει να μοιραστεί τα φώτα του (Λίνα ακούς;) για αυτό το άγνωστο σε μένα χωράφι είναι καλοδεχούμενος.

2. Η διαφήμιση του Τζάμπο δε δείχνει τη ζωή του νεοέλληνα όπως λένε κάποιοι, δείχνει την καρικατούρα μιας ζωής.
Καταρχήν από πότε μπαίνει λεμόνι στο αρνί; Το αρνί είναι από τα λίγα κρέατα που δε θέλουν λεμόνι λέμε!!

3. Νονοί και νονές ΠΡΟΣΟΧΗ!!
Η λαμπάδα καλό είναι να φτάσει στα βαφτιστήρια πριν την Ανάσταση.
Ανήμερα του Πάσχα είτε λαμπάδα πάμε είτε Άη Βασίλη το ίδιο άχρηστα είναι.

4. Λατρεύω τη μυρωδιά αυτής της εποχής. Ο αέρας μυρίζει αλλιώς, ανακατεμένος με τα αρώματα των λουλουδιών και της γης.
Ευλογημένη εποχή! Ούτε παγωνιά ούτε καύσωνας! 

5. Θα το γράψω άλλη μια φορά και για να συμπληρώσω το 5, αλλά και γιατί είναι το όνειρο που δεν έγινε (ακόμα) πραγματικότητα...
Θέλω το δικό μου βιβλιοπωλείο..έχω συνεργάτη, τι συνεργάτη λέω, συνεργατάρα! (Joan) η οποία βρήκε και διακόσμησε το χώρο (ας είναι τα όνειρα καλά) και μας λείπουν όχι τα μυαλά, αλλά τα λεφτά!...άμα περισσεύουν σε κανέναν θα είναι χαρά μας να τα πάρουμε....να σας ξαλαφρώσουμε βρε αδερφέ!

6. Α,  επειδή έχω κι άλλο όνειρο, το οποίο σχετίζεται με τη φωτογραφία και μια καλή φωτογραφική μηχανή καλοδεχούμενη είναι...όχι δε θα πω!

7.  Άντε να σοβαρευτώ και να δηλώσω πως η πρώτη φωτογραφία από όσες ακολουθούν παρακάτω ήταν η αποτυχία της χρονιάς. 
Είχα εντοπίσει τη μυρμηγκοφωλιά σε μια βόλτα με τον Ρίκι (Μπρίκι) και βλέποντας αργότερα το θέμα, στο μυαλό μου καρφώθηκαν κατευθείαν τα μυρμήγκια.
Εκεί μέσα σουλατσάριζαν και μου τριβέλιζαν το κεφάλι ώσπου πήρα τη μηχανή μου και τους έστησα καρτέρι.
Δέκα λεπτά περίμενα, αλλά όπως βλέπετε εκείνη τη μέρα μάλλον είχαν αργία και δεν πολυκυκλοφορούσαν...αφού μου είχε "καρφωθεί" όμως την έβαλα.
Χα!..και τι κατάλαβα;
Πάτωσε!

8. Ούτε η δεύτερη πήγε καλύτερα...ήταν τραβηγμένη και από μακριά...
Δυο αποτυχίες στη σειρά!

9. Ακολούθησε το προσωπικό μου Βατερλώ....
Είχα φωτογραφίσει κουμπιά (τέτοια ήθελε η πρόκληση), αλλά η επιλογή μου ήταν πάλι η χειρότερη!!

10. Το μπαλόνι (το οποίο έσκασε ξαφνικά μια μέρα κάνοντάς μας να πεταχτούμε λες και μας βομβάρδιζαν) και η φωτιά καλές ήταν....αλλά....

11. ...αυτό που με ξετρέλανε ήταν η κίνηση των αυτιών του Μπρίκι στο blurry...χμμ...τους άλλους όχι και τόσο, αλλά αυτή τη φωτογραφία την ευχαριστήθηκα!

Day 17...busy

Day 18...hello!    

Day 19...button

Day 20...in my mind

Day 21...fire

Day 22...blurry

Day 23...time
Καιρός για παπαρούνες έγραψα στη σελίδα της fat mum, αλλά αυτό που είχα κατά νου ήταν ο καιρός που περνάει, όπως αυτός φαίνεται στα μπουμπούκια που δεν άνοιξαν ακόμα, στο λουλούδι που στέκεται νέο κι όμορφο και σε κείνο που ο χρόνος λύγισε...περνάει ο καιρός και αυτές οι παπαρούνες μου θύμισαν μια εικόνα που είχε η γιαγιά μου με μια γυναικεία φιγούρα που απεικονίζονταν σε όλα τα στάδια της ζωής της..
Μωρό, κορίτσι, γυναίκα, ηλικιωμένη με το μπαστούνι της...
Μην τρομάζετε..είχε κι άλλα στάδια ανάμεσα σε κείνο της γυναίκας και της γιαγιάς!!



Με το παιχνίδι των λέξεων έμεινα λίγο πίσω στην κλήρωση για το giveaway...θα του δώσω μια μικρή παράταση μέχρι το τέλος του μήνα!!

Και μην ξεχνάτε..μέχρι και την Παρασκευή μπορείτε να βαθμολογείτε στο παιχνίδι "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
Οι ιστορίες είναι εδώεδώεδώ κι εδώ!

49 σχόλια:

  1. *Δεν το γλιτώσαμε το εδώ, εδώ, εδώ, κι εδώ κι ας πρόκειται για το παιχνίδι! αχαχαχα!
    *Αν ήξερε ο Ρίκι ότι κοροϊδεύεις το όνομά του θα σου πατούσε μια δαγκωματιά ναααα!
    * Νομίζω πως όχι το αρνί δεν θέλει λεμόνι!
    Από την άλλη, δεν ξέρω! Δεν τρώω αρνί! αχαχαχχαχαχα!

    Καλησπέρα! Το διασκέδασα πολύ εδώ...πειράζει;
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!


    Μαρίααααα πετσούλα ,πετσούλααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες πάλι σας στέλνω εδώ κι εδώ...κι εδώ..χαχα!!
      Καλέ έτσι το φωνάζουμε το κουτάβι τις περισσότερες φορές..δεν παρεξηγείται..ακούει και στο φρίκη...χαχα..συζητούσα μια μέρα κι έλεγα φρίκη φρίκη και ήρθε το Μπρίκι..χαχα!!
      Χαίρομαι που το διασκέδασες..κι εγώ διασκέδασα το σχόλιό σου...μια πετσούλα θα την πάρω..φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Χαχα!! Τι ωραία ανάρτηση!!

    Δεν ξέρω τι λες εσύ, εμένα οι φωτογραφίες σου μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες και όχι αποτυχημένες!! (εντάξει, δεν πολυκατάλαβα τη φωτογραφία με το κουμπί, αλλά γι' αυτό είναι γοητευτική στα μάτια μου!!) Φιλιά!

    (πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσω πάλι τις ιστορίες... ουφ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ήθελα να το δω από άλλη οπτική γωνία το θέμα κι έβαλα το κουμπί μιας χιονόμπαλας..αλλά μόνη μου το είδα..χαχα!!

      Καλό διάβασμα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα! Ολες οι φωτο μου αρεσαν, περισσοτερο η τελευταια... για το συμβολισμο της...
    Στγχαρητηρια για το βραβειακι! Οντως ευλογημενη εποχη, υπενθυμιση του θαυματος της ζωης, της φυσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...
      Την λατρεύω την άνοιξη...είναι η καλύτερη εποχή για μένα..
      Να είσαι καλά..καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλά! Με έκανες αλοιφή...
    Συνεργαταράρα μου!!!!!!!
    ΠΕΛΑΑΑΑΑΤΕΣ ΜΑΣ!!! ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ!!!
    Είσαι πολύ γλυκιά και γι' αυτό κάποια μέρα των ημερών εμείς θα συνεργαστούμε...!
    Φέρε και τα μυρμήγκια σου μαζί! Και τα σκυλιά και τα γατιά εξυπακούεται!
    Τα αγαπώ!
    Σε φιλώ γλυκά, εν δυνάμει συνεργάτη μου! :¨¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεργατάρα μου...είδες, είδες?
      Αφού ασχολήθηκες εσύ με τόσα πράγματα σκέφτηκα να μας φέρω το κεφάλαιο...χαχαχα!!
      Όλα θα τα φέρω και τα μυρμήγκια και τα σκυλιά και τα γατιά..(εκείνο το κεφάλαιο δεν ξέρω αν θα φέρω)..
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη ανάρτηση Μαρία μου!!! Ολες οι φωτογραφίες μου άρεσαν πολύ, σε καμία περίπτωση δεν τις θεωρώ αποτυχημένες!!! :)
    Λατρεύω τις μαύρες γάτες, τέλεια επιλογή για το "hello"... χιχι :)
    Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι!! Σε φιλώ!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. δεν ξέρω τι θέμα έχεις εσύ με τις φωτογραφίες σου εγώ τις βρήκα τέλειες!!!!!(θα καταλάβεις όταν δεις να ανεβάζω δικες μου...η γιαγιά Αντιγόνη μια φορα με μάλωσε γιατί νόμιζε πως έπρεπε να αλλάξει τα γυαλιά της!!!!!)

    Αυτή τη στιγμή ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ αν το αρνί θέλει λεμόνι...θα το έτρωγα ευχαρίστως και χωρίς!!!ΧΑ!ΧΑ!Υπολείπονται 12 μέρες!!!!!!!


    3 13 23 33 9 ...να παίξεις λόττο!!!!! αυτό μονο μπορώ να κάνω για σας και το βιβλιοπωλείο σας!!!!!!

    φιλια και καλή τύχη!!!
    να με καλέσετε στα εγκαίνια...εννοείτε ότι θα μου κόψετε το εισιτήριο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ψητό αρνί, ποτέ λεμόνι..είναι νόμος..χαχα!!
      σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά και για τα νούμερα..θα τα παίξω στα αλήθεια κι άμα κερδίσω θα έρθω να σε βρω!!
      Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα διπλά βραβειάκια και εύχομαι να σου έχρονται πεντάδιπλα!!! Καλά το πως χάρηκα την ανάρτηση σου δεν λέγεται! Όταν ανοιξα το μπλογκ άκουγα στην τηλεόραση την χαζοτσαμποδιαφήμιση και τσουκ διαβάζω την ίδια σκέψη με εμένα!!! Ούτε το αρνί θέλει λεμόνι (εκτός και αν είναι παϊδάκι) ούτε βάζουμε την φουστανάρα της δεκαετίας του ΄80 να το ψήσουμε! Η φωτογραφική μηχανή είναι ένας ακριβός στόχος μου αλλά θα τον πετύχουμε που θα μας πάει χιχιχι Οι φωτογραφίες σου είναι super ιδιαίτερα αυτή με το μπαλόνι μου άρεσε πολύ! Αν αύριο το πρωί λάβεις μήνυμα από εμένα να ξέρεις ότι ο Θανάσης ο λαχειοπώλης μου μου έφερε πολλάααααααα λεφτά....οπότε ετοιμάσου να μας προμηθεύεις με βιβλία!!! Το κουμπί σόρυ αλλά το έφερα από εδώ το έφερα από εκεί δεν το κατάλαβα αλλά μου άρεσε έχει άποψη η φωτογραφία! Ο Θεός και η μάνα του κοντέυω να γράψω πιο πολλά και από την ανάρτηση σου! Σταμάτα με καλέ χαχαχα φιλιά πολλά είσαι υπέροχη!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..!!
      Α μπράβο, τα παϊδάκια θέλουν λεμόνι...το ψητό αρνί με τίποτα!!
      Κοίτα η διαφήμιση είναι στην υπερβολή της..κάπου είχα διαβάσει για την πλαστική καρέκλα που είναι δείγμα της "κουλτούρας" του νεοέλληνα λέει...
      ό, τι δηλαδή τι?...έχουμε όλοι λεφτά για να αποκτήσουμε το σαλόνι τικ και να το βάλουμε δίπλα στην πισίνα και από άποψη διαλέγουμε πλαστικές??
      και κάπου εκεί ξυπνάνε όλοι και κοιτάζονται ποιος φοράει φανελάκι το Πάσχα και ποιος φωνάζει "στα μπούτια στα μπούτια"...τι διάολο κάνουν στα μπούτια ούτε αυτό καταλαβαίνω...το αρνί έχει λίπος λέμε..δε χρειάζεται άλλο...το μυστικό του καλού ψησίματος είναι η φωτιά!!!
      Άρα όσο ξέρουν από αρνί, άλλο τόσο ξέρουν και τα υπόλοιπα..χαχα!!
      Ελπίζω ο Θανάσης αύριο να το κάνει το θαύμα του...κρεμόμαστε πάνω του...χαχα!!
      Όσο για το κουμπί, το κάτω μέρος μιας χιονόμπαλας είναι...έχει εκεί ένα κουμπάκι για μουσική...
      Κι εσύ είσαι υπέροχη..φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Μακάρι να είχα λεφτά να γίνω χορηγός του βιβλιοπωλείου σας...
    να σου πάρω και φωτογραφική μηχανή που να μπορεί να βγάλει τα μυρμήγκια τόσο τεράστια που να μπορούμε να δούμε και τα συναισθήματά τους πάνω στο πρόσωπό τους όταν δουλεύουν...
    Το αρνί το τρώω με ή χωρίς λεμόνι... αυτό δεν με χαλάει καθόλου...
    Τις γάτες τις αγαπάω από μακριά γιατί τις φοβάμαι.
    Η φωτογράφηση του κουμπιού κι αν δεν πέτυχε μη στεναχωριέσαι το κουμπί δεν κατάλαβε τίποτα...
    Το μπαλόνι είναι μια φωτογραφία που λέει πολλά!!!
    Η φωτιά πάντα μου άρεσε όταν έφθανε τόσο ψηλά, από τότε που ανάβαμε στη γειτονιά φωτιά του Αη Γιαννιού.
    Το σκυλάκι σου μια γλύκα!!!
    Οι παπαρούνες τόσο εφήμερες!!! σαν τον άνθρωπο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φλώρα μου..η πρόθεση μετράει!!...οπότε αν κερδίσεις το τζόκερ ξέρεις εσύ..χαχα!
      Σε όλα βρήκες να πεις έναν καλό λόγο..σε ευχαριστώ πολύ!
      Οι παπαρούνες πραγματικά είναι πολύ εφήμερες...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Με λεμόνι ή χωρίς λεμόνι? Ιδού η απορία. Οι φωτογραφίες σου μου άρεσαν όλες. Σε αφήνω με περιμένουν οι ιστορίες του παιχνιδιού σας/μας.
    φιλιά καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι απορία όμως ε?..χαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ..καλό διάβασμα..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το διπλό βραβειάκι,την τελευταια φωτογραφία τη λάτρεψα όπως επίσης και την συμβουλή προς τις νονές σχετικά με τις λαμπαδες,σωστά τους το λες,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Οι παπαρούνες μου αρέσουν πολύ, αλλά κρατάνε τόσο λίγο...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου το διπλό βραβείο καλά έκανε και σου ήρθε , γέλασα πολύ , και το δικό μου όνειρο είναι να ανοίξω βιβλιοπωλείο , χώρο έχω , money δεν είχα ούτε έχω .
    Το αρνι της διαφήμισης είναι τόσο μιζεριασμένο που δεν το θέλω.
    Οι παπαρούνες μου αρέσουν , αλλά η μητέρα μου έλεγε όταν τις βλέπουν οι κότες δεν γεννάνε . Απορία: Τι το κάνουν το αυγό?
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..
      Εμείς έχουμε το όνειρο, το χώρο μόνο στο όνειρο και μας λείπουν τα χρήματα..χαχα!
      Καλά εκείνο δεν είναι αρνί, καρικατούρα είναι σαν όλη τη διαφήμιση..
      Δεν το ήξερα αυτό για τις κότες και τις παπαρούνες....χαχα..
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Να προσθέσω μια συμβουλή προς τις νονές...
    Μη ρωτάτε τι θέλει το βαφτιστήρι αν έχετε αποφασίσει να του πάρετε ό,τι θέλει η τσέπη σας.
    Κρίμα δεν είναι;
    Οι παπαρούνες εξαιρετικές! Στη βάση του κόκκινου, μοβ! Πραγματικά δεν το είχα προσέξει...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ σωστή η συμβουλή που πρόσθεσες...!!
      Ψάχνω να βρω πολλές παπαρούνες..ονειρεύομαι ένα λιβάδι γεμάτο, αλλά μάλλον θα συνεχίσω να το ονειρεύομαι... (κι αυτό)!!

      Διαγραφή
    2. Πολλές παπαρουνες....θυμάμαι εγω πριν μια δεκαετία-μάλλον 15ετια, είχα βγάλει μια φωτό προς Ακρόπολη μεριά, κοντα στο λόφο που ήταν ο Αρειος Πάγος... Εκει με τα αρχαία και τις πέτρες. Ποιος ξέρει τώρα αν έχει ακόμα εκει παπαρουνες;
      Καλαιτζάκη Μ.

      Διαγραφή
    3. Φαντάζομαι τι όμορφη εικόνα ήταν και πόσο όμορφη φωτογραφία θα βγήκε....μακάρι να μπορούσα να πάω να δω αν έχει ακόμα!!

      Διαγραφή
  13. Ε¨νδιαφέροντα τα 11 σου...μίλησες και έδειξες κάτι διαφορετικό και αυτό μου άρεσε.. σου εύχομαι να ανοίξεις το βιβλιοπωλείο σου
    η τελευταια φωτο μου άρεσε..τη διαφήμιση του τζάμπο με τη Στανίση την δείχνει κι εδώ...άσχημη διάφημιση δεν μου αρέσει τίποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου..να είσαι καλά!!
      Παίζει κι εκεί?...άρα είδες πόσο άσχημη είναι..εδώ που τα λέμε το συγκεκριμένο κατάστημα όλο χαζομάρες βγάζει!

      Διαγραφή
    2. ναι παίζει κι εδώ..έχουμε και εδώ κατάστημα τζάμπο

      Διαγραφή
  14. Κι εγώ θέλω βιβλιοπωλείο!!! Να κάνουμε αλυσίδα; Φιλιά πολλά, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. να'σαι καλά που μου έμαθες τη Λίνα , να ξεστραβωθώ η ανίδεη!
    κάντε υπομονή! αφού είπαμε θα κερδίσουμε το τζόκερ και θα ανοίξουμε βιβλιοπωλεία σε κάθε γωνιά της γης!
    μη με βάλετε υπευθυνη στην Κάσο όμως! τώρα θέλω Νέα Υόρκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Λίνα βοηθάει πολύ...θα ήταν καλύτερα να έρχονταν και στα σπίτια μας και να μας τα έδειχνε, αλλά ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας..χαχα..εμένα θα με βόλευε πάντως!
      Με το τζόκερ (που θα κερδίσουμε οπωσδήποτε) θα ανοίξουμε παντού βιβλιοπωλεία..σωστά!!...η Νέα Υόρκη δική σου!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Μαράκι στο 3ο δηλώνω παθούσα! Μου έφερναν τη λαμπάδα το απόγευμα πριν την Ανάσταση κάθε φορά.. Με αποτέλεσμα να μου αγοράζουν ήδη οι γονείς μου.. Σαφώς και οι γονείς μου ήταν πιο καλόγουστοι.. βεβαίως! Τον μπρίκι τον αγαπώ! Μου άρεσε πολύ και η φωτογραφία της παπαρούνας. Είναι από τα αγριολούλουδα που αγαπώ. Καλό βραδυ.. Φιλιά πολλά φίλη μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ σπαστικό αυτό..να μην ξέρεις μέχρι την τελευταία στιγμή αν θα φέρουν ή όχι λαμπάδα..ε, σίγουρα μέχρι τότε έχεις φροντίσει να πάρεις...ο μπρίκι χαίρεται πολύ που τον αγαπάς..!!
      Κι εγώ χαίρομαι..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Μαρία μου!!Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία!!Τά αξίζης!!Οσο γιά τήν διαφήμιση,τά νεύρα μου!!Δέν τήν αντέχω!!Μέχρι καί τά μικρά μας τό τραγουδάνε!!!Η παπαρούνα,τί όμορφη φωτογραφία!!Κούκλος ο Ρίκι σας!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλά η διαφήμιση είναι τελείως χαζή...αλλά το τζάμπο θέλει να κάνει εντύπωση..δεν κάνει έργα τέχνης, όπως δεν πουλάει και έργα τέχνης..και τουλάχιστον αυτό το πέτυχε..
      Να είσαι καλά φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  18. Μαράκι για τις φωτογραφίες σου άσε ν' αποφασίζουμε εμείς.
    Εσύ αποθανάτιζε!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία κι εύχομαι ολόψυχα ν' αξιωθείς να δεις τα όνειρά σου να υλοποιούνται.
    Το αξίζεις. Στοχοπροσηλώσου λοιπόν και όλα θα έρθουν.
    Στο βιβλιοπωλείο έχω δηλώσει κι εγώ μερίδιο. Κάτι ψιλά μου λείπουν ακόμα, αλλά συντόμως θα διευθετηθεί το θέμα (με την άφιξη του πρωτογενούς πλεονάσματος...).

    Να'σαι καλά ρε Μαράκι, να γράφεις, να φωτογραφίζεις και να μας σεργιανίζεις στα ωραία μονοπάτια της ζωής. Α! και μακριά από Τζάμπο ε;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...μακάρι η ευχή σου να γίνει πραγματικότητα και μερίδιο κι από όλα θα έχεις...χαχα!
      Στοχοπροσηλώνομαι...χαχα!!

      Κι εσύ να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  19. Δεν έχεις δει δικές μου φωτογραφίες, γι' αυτό μιλάς για αποτυχία!
    Μα όλες κουνημένες; Φταίει άραγε το χέρι μου ή ο χαρακτήρας μου;
    Επίσης, εάν σου φέρουν πολλές φωτογραφικές μηχανές και δεν τις θέλεις όλες, στείλε μου μία, διότι δεν έχω.
    Προσπαθώ με το κινητό η δυστυχής να αποθανατίσω τον σκύλο μου ή οτιδήποτε!
    Τώρα, μόλις μου πέσει από τον ουρανό (διότι δεν αγοράζω) ένα κερδίζων λαχείο και αφού πάρω ένα σπίτι για να μην είμαι στο ενοίκιο, τα ρέστα θα σου τα στείλω για να συνδράμω στην απόκτηση του βιβλιοπωλείου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε φταίει ούτε το χέρι ούτε ο χαρακτήρας σου...
      Δε λένε πως τον μάστορα τον κάνουν τα εργαλεία?
      Ας μας δώσουν εμάς από μια μηχανή καλή και θα τρίβουν τα μάτια τους...έργα τέχνης θα βγάζουμε!!
      Περιμένω τα ρέστα σου..χαχα!!
      Να είσαι καλά..καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
  20. Κι εμεις σπιτι αυτο σχολιασαμε,λεμονι στο αρνι;;χαχα Ευχομαι να ανοιξεις το βιβλιοπωλειο που ονειρευεσαι και αν θες βοηθεια εδω ειμαι,εχω και μια Α προυπηρεσια!!!οι φωτογραφιες σου ειναι πολυ ωραιες..μην εισαι αυστηρη!!!συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν πάει..και να σκεφτείς είμαι τόσο πολύ του λεμονιού που αν πήγαινε θα το ήξερα σίγουρα..χαχα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...κι έννοια σου...δε θα σε ξεχάσουμε..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Το google plus το χρησιμοποιώ, αλλά δεν έχω δει τι γίνεται εκεί με τις φωτογραφίες και με φοβίζει λίγο μη δημοσιεύσω και φωτογραφίες που δεν πρέπει κατά λάθος.
    Σου εύχομαι ν'αποκτήσεις το βιβλιοπωλείο που ονειρεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις φωτογραφίες ούτε που ξέρω τι γίνεται..αλλά μήπως ξέρω και τι γίνεται με τα υπόλοιπα?
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  22. Μαρία μου πολύ γέλασα με αυτή την ανάρτηση, μου άρεσε το χιούμορ σου!
    Συγχαρητήρια για τα διπλά βραβειάκια!
    Τώρα όσο αναφορά την σχετική διαφήμιση για την οποία γίνεται πολύς ντόρος..πολύ ασχοληθήκαμε.. Κι εμένα μου ξίνισε πολύ άσχημα στην αρχή αλλά μετά σκέφτηκα πως έχει σημασία ποιος λέει τι..Δηλαδή από μια εταιρεία με μη ποιοτικά προϊόντα περιμέναμε κάτι καλύτερο;
    Σου εύχομαι να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για όλα..
      Έχεις δίκιο, της δώσαμε πολύ αξία και μόνο που ασχοληθήκαμε...αλλά ήταν το θέμα των ημερών (λέμε τώρα)!!
      Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο..φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Μαρία μου!!Μόλις τώρα είδα την ανάρτησή σου!!! Το Google+ δεν το έχω βάλει ακόμα (για την ακρίβεια το έβαλα και το έβγαλα 3 φορές) γιατί με εκνευρίζει κάπως...Θα κάνω όμως μια ανάρτηση σχετικά σύντομα!
    Πάντως για τις φωτό και το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις χώρο έχω κάνει αναρτήσεις παλιότερα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κάπως περίεργο αυτό το Google+ ή εγώ είμαι τελείως ανάποδη?..κοίτα δε θέλω να σε πιέσω (αν και σε πίεσα..χαχα)..αν και όποτε μπορέσεις..
      Όσο για το χώρο, ναι, τις είχα διαβάσει τις αναρτήσεις, αλλά επειδή είμαι και τεμπέλα, μια και ο μπλόγκερ ξαφνικά "χάρισε" χώρο δεν έκανα τίποτα..όταν δε με άφηνε, ανέβαζα τις φωτογραφίες αλλού και τις έφερνα από κει στο μπλογκ..τώρα που με αφήνει επαναπαύτηκα πάλι...έχω να μικρύνω ή να σβήσω πολλές φωτογραφίες μόλις δω πάλι τα ζόρια..χαχα..
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή