Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Χρώματα γύρω μου!

Είναι γνωστή πια η λατρεία μου στο πορτοκαλί...αλλά δεν είναι το μόνο χρώμα που αγαπώ!

Γίνεται να μην αγαπώ το φωτεινό κίτρινο, αλλά και τις υπόλοιπες αποχρώσεις που όλες μαζί ζωγραφίζουν ένα λουλούδι;
Αυτή τη φωτογραφία διάλεξα σήμερα.
Day 16...my favourite colour

Ή το μωβ που κάνει αισθητή την παρουσία του έστω και διακριτικά στο φόντο;

Πώς να μην αγαπώ όποιο χρώμα κι αν έχει το πρώτο μπουμπούκι στις τριανταφυλλιές; Φέτος το κόκκινο ήταν το βιαστικό..
Αγαπώ τις εκπλήξεις που μου κάνουν οι βολβοί ανθίζοντας ξαφνικά....ό, τι χρώμα κι αν έχουν.
Το χρώμα της πρώτης παπαρούνας, αλλά και του αγκαθιού.
Αγαπώ τα χρώματα.....η άνοιξη είναι γεμάτη από αυτά...πώς θα μπορούσα να μην την αγαπάω κι αυτή;


Και μην ξεχνάτε
το 9ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει μέχρι και 19/4/13 τις συμμετοχές σας. 
Πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας 
θα βρείτε εδώ
Αν έχετε στείλει ιστορία και δε σας έχω απαντήσει σημαίνει πως κάτι πήγε στραβά και δεν την έλαβα.
Θα σας παρακαλούσα αν δεν έχετε πάρει απάντηση ότι την έλαβα, να την ξαναστείλετε.

Κάντε και μια βόλτα, αν δεν την έχετε κάνει ήδη, να δηλώσετε συμμετοχή στο giveaway με τα βιβλία της Αντιγόνης μας.

49 σχόλια:

  1. Μαρία μου πως να μη λατρεύουμε αυτά τα υπέροχα λουλούδια που με το χρώμα τους και μερικές φορές με το άρωμα τους γεμίζουν όλες μας τις αισθήσεις!!!
    Η φύση απλόχερα μας δίνει ποικιλία χρωματισμών και
    αρωμάτων .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα χρώματα!!!
    Άσχετο, αλλά να σε ρωτήσω κάτι. Η πρώτη φωτό στο header του blog σου είναι η παραλία της Πάργας; Δίπλα από το λιμάνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..ναι, η παραλία της Πάργας είναι...μου αρέσει πολύ η Πάργα κι έχω κάνει τις καλύτερες διακοπές μου εκεί (όλες τις φορές που έχω πάει)...γι΄αυτό έχει την τιμητική της στο μπλογκ μου...

      Διαγραφή
  3. Aυτό το ροδοκόκκινο του τριαντάφυλλου, επίτρεψέ μου να το αγαπάω περισσότερο απ' όλα.
    Οι φωτογραφίες σου τόσο ζωντανές, τόσο όμορφες για άλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..μακάρι να μπορούσα να σου στείλω μια αγκαλιά τέτοια μπουμπούκια στο χρώμα που αγαπάς!

      Διαγραφή
  4. Μόλις γέμισα ένα "βάζο" και στόλισα το γραφείο μου.
    Μα φωτογραφίες είναι αυτές; Φωτοτυπείς τη φύση ρε Μαράκι...
    Kι εδώ μέσα που είμαι χωμένη στα κλουβί μου, με πιάνουν τα κλάματα που χάνω αυτά τα επεισόδια που παίζονται εκεί έξω...
    Να'σαι καλά να μας στέλνεις συνεχείς ανταποκρίσεις απ' το μέτωπο της ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια είναι αυτά?...κατακόκκινη έγινα!!
      Να είσαι καλά..φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Μαρία μου! Είναι δυνατόν να μην αγαπάς αυτά τα χρώματα;; Είσαι τυχερή που έχεις τόση φύση γύρω σου!! Καλή συνέχεια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι!..είναι όλα τόσο υπέροχα!!
      Να είσαι καλά..καλή συνέχεια και σε σένα..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα , φανταστικά, γιορτινά όλα!
    Η φύση γιορτάζει την αλλαγή! Εγώ τη χαιρετίζω!
    Εύγε Μαράκι μου!
    Καλό μεσημέρι (για μένα ακόμα μεσημέρι είναι:) )
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη η φύση και μέσα από τις φωτογραφίες σου μας ταξιδεύεις σε αυτήν με τον πιο όμορφο τρόπο!!! Καλή συνέχεια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά..πραγματικά η φύση είναι πανέμορφη...καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα όλα Μαρία μου!
    Πόση ομορφιά γύρω μας, μας χαρίζεται απλόχερα από τον Θεό και εμείς καμιά φορά δεν την προσέχουμε καν...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να στεκόμαστε έστω και για λίγο και να απολαμβάνουμε την ομορφιά..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου...
    υπέροχα τα χρώματα,
    πανέμορφα τα λουλούδια,
    απίστευτες οι φωτογραφίες..
    Τι ωραία που είναι η άνοιξη...
    Ευχαριστώ που μας το θυμίζεις...
    Φιλάκια πολλά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα, Μαρία μου! Όλες οι φωτογραφίες σου είναι εντυπωσιακές, αλλά αυτή με το κίτρινο λουλούδι είναι απίστευτη, φαίνεται και η παραμικρή λεπτομέρεια! Τι ομορφιές έχει η φύση...

    Σου έστειλα ένα mail χθες, το έλαβες; Ή να σου το στείλω πάλι;

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Η φύση είναι μεγάλη πλανεύτρα!
      Καλά, για το μέιλ δε λέω, τα είπαμε..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Με προκαλείς! Θα αρχίσω κι εγώ να φωτογραφίζω ότι βλέπω κάθε μέρα που πηγαίνω στην πόλη: φανάρια, σκουπίδια, μποτιλιαρίσματα, μαγαζιά με λουκέτα...
    Να σου δείξω εγώ κοπελιά!
    Παιδί μου, έχω χάσει τα λόγια μου η γυναίκα!
    ΣΚΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΑΡΑ ΜΟΥ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έλα και ζυγώνουν οι μέρες που θα τα δω κι εγώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ τα κίτρινα λουλούδια! πολλοί το θεωρούν χρώμα του μίσους, αλλά προσωπικά το θεωρώ το χρώμα της χαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην είναι χρώμα του μίσους..της χαράς είναι, όπως το λες, αλλά και της ζωής!

      Διαγραφή
  14. Λατρεύω το κίτρινο (λιονταρίνα γαρ) αλλά και όλα τα φωτεινά,λαμπερά χρώματα.
    Τι όμορφη ανάρτηση...μου έφτιαξες τη μέρα !!!
    Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Να είσαι καλά λιονταρίνα μου..φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Κίτρινο και πορτοκαλί... Ποιος δεν έχει ανάγκη τα ηλιακά χρώματα;
    Ακόμη και απ΄τις φωτογραφίες, νιώθεις τη δόνηση...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κίτρινο και πορτοκαλί,ε;
    Τα αγαπημένα της μεγάλης κόρης μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει γούστο το παιδί..χαχα!
      Σοβαρά τώρα, είναι υπέροχα χρώματα!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Μαρία μου!!Υπέροχα χρώματα,φαντασικές micro φωτογραφίες,μιά ανάρτηση χαρούμενη καί φούλ ανοιξιάτικη!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γεια σου Μαρια μου!!τοσα χρωματα ποιο να διαλεξεις;ολα υπεροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι όμορφα, αλλά λίγο πιο όμορφο το πορτοκαλί..χαχα!

      Διαγραφή
  19. Ανοιξη..ενας εκ φύσεως ζωγραφικος πινακας...ολα τα χρωματα υπαρχουν στην όμορφη αυτή εποχή...πολυ όμορφη η ανάρτηση και οι φωτος σου... χάρηκα που μέσα σ αυτά τα χρώματα υπάρχει και το λατρεμένο μου...φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση μεγαλουργεί πάλι με τα πινέλα της..
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Να το ξαναπώ; Ας το ξαναπώ! Πορτοκαλί και έντονο κίτρινο, πολύ αγαπημένα χρώματα! Το ηλιοτρόπιο δε, όλα τα λεφτά και η φωτογραφία του εκπληκτική! Ωραίες είναι όλες, αλλά τη συγκεκριμένη την ξεχώρισα με τη μια!
    Πολλά φιλάκια Μαρία μου! Να έχεις ένα όμορφο, ήσυχο και ξεκούραστο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Μαράκι μου όλες οι φωτογραφίες είναι όμορφες αλλά αυτή με το ηλιοτρόπιο είναι φανταστική!!
    Οι καπουτσίνοι σου μια χαρά είναι!! Θέλω να φυτέψω κι εγώ! :)) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου, τα λουλούδια σου είναι τέλεια, σαν ψεύτικα και οι φωτογραφίες θαυμάσιες! Καλή μας Άνοιξη!
    ΥΓ. Σίγουρα θα το έχεις ξαναπάρει, αλλά σου έχω ένα βραβείο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..και για τα όμορφα λόγια σου και για το βραβείο..έρχομαι να το παραλάβω...μισό λεπτό να ετοιμαστώ..χαχα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Αχ, μύρισε άνοιξη στην οθόνη μου! Φέτος μόνο χειμώνα/καλοκαίρι μας έκανε εδώ στην Μελβούρνη.
    Ζηλεύω.... :( Το πορτοκαλί είναι κι εμένα το αγαπημένο μου χρώμα. Χαιρετισμούς από την βροχερή Μελβούρνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα εκεί έχετε κανονικά φθινόπωρο ε?
      Μη ζηλεύεις...θα στέλνω όλα τα πορτοκαλί να σε βρίσκουν!!
      Να είσαι καλά..φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Σαν ψεύτικα είναι!
    Υπέροχες φωτογραφίες!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή