Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Βράβευση και αποτελέσματα 9ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Μόλις τελείωσε ένα ακόμα συναρπαστικό ταξίδι με οδηγό τις λέξεις.
Το 9ο παιχνίδι μας έκανε τον κύκλο του και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε, αλλά και για την άψογη συνεργασία.
Θα σας παρακαλέσω να μου συγχωρήσετε για άλλη μια φορά τυχόν λάθη. Ελπίζω μόνο να μην έκανα κανένα λάθος στην καταμέτρηση. Τα κοίταξα ξανά και ξανά για να σιγουρευτώ.
Είστε όλοι υπέροχοι και αξίζετε συγχαρητήρια.
Όλες τις ιστορίες και τα ποιήματα τα λάτρεψα και για κάποιο "μυστήριο" λόγο νιώθω περήφανη για κάθε μια ιστορία και για κάθε ένα ποίημα, ξεχωριστά!
Χαίρομαι που η ιδέα της Φλώρας δυναμώνει με τον καιρό κι εμπνέει όλο και περισσότερους.

Φυσικά είμαστε όλοι νικητές και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!



(Όσοι συμμετείχατε μπορείτε να αντιγράψετε το βραβείο και να το βάλετε στο blog σας.)

Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις 33 συμμετοχές και η βαθμολογία ήταν πολύ δύσκολη.
Δεν είναι εύκολο να διαλέξεις τρεις ιστορίες από 33..
Οι λέξεις, που έδωσαν τη μεγάλη όπως αποδείχτηκε έμπνευση, διαλέχτηκαν από τη Μαρία Κανελλάκη τη νικήτρια του 8ου παιχνιδιού μας και ήταν οι: 
χελιδόνι, φωτογραφία, νερό, παιδί, υπόσχεση.

Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

Έτσι προέκυψαν οι  3 νικητές μας. 

Το 1ο χρυσό βραβείο δίνεται
στην Μαρία Κανελλάκη
για την ιστορία της «Αμάν μπαϊλντί…» #2 



Το 2ο αργυρό βραβείο δίνεται 
στην Joan Petra
για την ιστορία της "Με τσαντίζεις"



Το 3ο χάλκινο βραβείο δίνεται 
στην Funky Monkey
για την ιστορία της "Ο πέτρινος πύργος"


Οι νικήτριες θα πάρουν "τιμής ένεκεν" τα παρακάτω δωράκια που είναι φτιαγμένα με πολλή αγάπη από τη Φλώρα.

1η νικήτρια 
Xειροποίητο περιδέραιο από μέταλλο  αλπακά  με πέρλες και φίλντισι.

2η νικήτρια
Xειροποίητη καρφίτσα από μέταλλο  αλπακά   με πέτρες.

3η νικήτρια
Xειροποίητη καρφίτσα από μέταλλο αλπακά με χάντρες. 

Στη συνέχεια ακολουθεί η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας
1. Η άνοιξη θα ξανάρθει   (Meli Kanella)    
2. Ένα χελιδόνι τον Αύγουστο   (ασωτος γιος)   3
3. Σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός   (Φλώρα)   1
4. Το παιδί και το χελιδόνι   (Meli Kanella)   10
5. Η άνοιξη αυστηρή   (Fri)   4
6. Αναμνήσεις   (Δελφινάκι) 
7. Το τίμημα της ελευθερίας   (Μαρία Νι)   9
8. 18 & σήμερα   (Gatos Se Oistro)   6
9. Νηπενθή   (Αγριμιώ)   11
10. Το κατόρθωμα   (Πέτρος Κ.)   
11. «Αμάν μπαϊλντί…» #2   (Μαρία Κανελλάκη)   29
12. Ερωτικό   (linaaap)   10
13. Εαρινή συμφωνία   (linaaap)   9
14. Όταν τα χελιδόνια έφυγαν   (evonita)
15. Το άρωμά της   (butterfly)   12
16. Πρώτη φορά πατέρας   (Βαγγέλης Κόκκαλης)   1
17. Ίαν Κόννελι   (Βαγγέλης Κόκκαλης)   1
18. Ο Αυγερινός   (marilise)   
19. Λίγη άνοιξη   (me maria)   12
20. Το δάσος των χελιδονιών   (Πασπαρτού)   3  
21. Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις (Ελύτης)   (Ifigeneia for you)   2
22. Όλα πάνε καλά στο τέλος   (@iris)
23. Άλλη μια νίκη   (@iris)   2
24. Τα ντέρτια της γιαγιάς   (Κλαυδία)   7
25. Τα τρία θαύματα!!!   (Κλαυδία)   2
26. Το Αύριο ας Αργήσει   (Levina Vil)   1
27. Ο πέτρινος πύργος   (Funky Monkey)   13
28. Όσκαρ που συγκινεί   (marronblogger)   4
29. Παρακλητικός κανόνας   (marronblogger)   1
30. Με τσαντίζεις   (Joan Petra)   14
31. Αγάπη μου   (Tina Pippo)   4
32. Τι ωραία περάσαμε με τα χελιδόνια   (Γιαγιά Κασσιανή)   1
33. Το παιδί   (Μίνως - Αθανάσιος Καρυωτάκης)   2

Ο 1ος νικητής, που αυτή τη φορά είναι  η Μαρία Κανελλάκη
θα ψάξει να βρει 5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τη διεξαγωγή του 10ου παιχνιδιού μας
το οποίο θα ξεκινήσει μέσα σε λίγες ημέρες.
Οι νικητές παρακαλούνται να στείλουν στο μέιλ της Φλώρας  
flora27031960@gmail.com 
τα στοιχεία τους για να παραλάβουν τα δωράκια τους.

Η Φλώρα κι εγώ σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να παραδώσω το παιχνίδι μας πάλι στη Φλώρα, αφού την ευχαριστήσω, για άλλη μια φορά, για τα υπέροχα ταξίδια που μας επιτρέπει να κάνουμε, αλλά και για την δουλειά της.

Πάμε να ετοιμαστούμε όλοι μας για το 10ο  παιχνίδι!

50 σχόλια:

  1. Για μια ακόμη φορά, κερδίζουν ακριβώς οι ιστορίες που ψήφισα! Χαχα! Συγχαρητήρια στους νικητές και ευχαριστώ πάαααρα πολύ όσους ψήφισαν τις δικές μου ιστορίες! Κάποιοι από εσάς με συγκινήσατε με τα σχόλιά σας!
    Τέλος, συγχαρητήρια και σε εσένα, Μαρία, για την απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο..με εντυπωσίασες!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...συγχαρητήρια και σε σένα για τις όμορφες ιστορίες που έγραψες..και φυσικά στις νικήτριες..
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  2. Συγνώμη να ρωτήσω κάτι που δεν κατάλαβα; Ποιοι μπορουν να ψηφισουν; Μονο οσοι συμμετεχουν; Και πως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βαθμολογία ξεκίνησε αμέσως μετά την ανάρτηση των ιστοριών πριν μια εβδομάδα κι έληξε στις 12 απόψε..
      Κάτω από την ανάρτηση των ιστοριών έγινε η βαθμολογία...και μπορούσαν να βαθμολογήσουν όσοι τις διάβασαν ας μην συμμετείχαν με δική τους ιστορία..
      Αν σου άρεσε το παιχνίδι μπορείς να πάρεις μέρος στο επόμενο, γράφοντας ιστορία, ή βαθμολογώντας, ή φυσικά κάνοντας και τα δυο..

      Διαγραφή
    2. Α καλά είμαι τελείως χαμένη στο διάστημα! Μα πως δεν το ειχα προσέξει τόσο καιρό;
      Να γράφω τετοιου είδους ιστοριες δυσκολεύομαι, όμως σιγουρα θα ψηφισω την επομενη φορά
      Φιλια πολλά

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια πολλά σε όλες τις ιστορίες που βραβεύτηκαν .
    Ιδιαίτερη μνεία θέλω να κανω στις υπόλοιπες πολύ σημαντικές ιστορίες, εν κατακλείδι όλες οι ιστορίες είναι εξαιρετικές
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχήν μπράβο για την άψογη συνεργασία Φλωρας-Μαρίας, Μαρίας-Φλώρας και μπραβο στη Μαρια που στηριξε την αγαπημένη μας Φλώρα και με αυτό το τρόπο της φιλοξενίας... Συγχαρητήρια στις νικήτριες...
    Μαρία μου τώρα με τα αποτελέσματα είδα ότι ψήφισα και την δική σου ιστορία :)
    Φλώρα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου , όπως πάντα..
    από τις νικήτριες , ψήφισα τον πέτρινο πύργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινάκι μου και σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια...
      Επίσης σε ευχαριστώ πολύ που ψήφισες και τη δική μου ιστορία..
      Να είσαι καλά..καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  6. Μαρία Κανελλάκη και Joan Petra, συγχαρητήρια!

    Μαρία μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' εσένα για τη φιλοξενία... κι ένα ευχαριστώ ακόμη σε όσους στήριξαν την ιστορία μου! Είναι τιμή μου... να είστε καλά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια και στις τρεις σας!!
      Κι εγώ ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλοι σας...
      φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητηρια στις νικητριες αλλα και σε ολους(βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω)που συμμετειχαν,ολες οι ιστοριες εδωσαν και απο κατι στον αναγνωστη!
    Σας ευχαριστω και τις δυο και σενα Μαρια και τη Φλωρα για τη δυνατοτητα που δωσατε και μενα να συμμετασχω σαυτο το δημιουργικο διαγωνισμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα βάλω και σένα μέσα και θα δώσω σε όλους συγχαρητήρια....χαχα!!
      Κι εμείς σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου....
      Να είσαι καλά..καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο ρε παιδιά, μπράβο σε όλους σας! Κάνετε πολύ ωραία δουλειά και αν και
    33 ιστορίες μου πέφτουν πολλές για να τις διαβάσω μονορούφι, διαβάζω αυτές
    που παίρνουν τις περισσότερες ψήφους και μου άρεσαν πάρα πολύ!

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλη την παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Να είσαι καλά..καλή εβδομάδα να έχεις..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια σε όλες καιι τις νικήτριες και τις διοργανώτριες τι να πρωτοπω υπέροχα τα δώρα όπως πάντα μοναδικές όλες οι συμμετοχές άντε και στο επόμενο παιχνίδι-δρώμενο μας πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά...πραγματικά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια οι νικήτριες...αλλά και όλοι!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στη Μαρία για την άψογη διοργάνωση του παιχνιδιού!
    Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές Μαρία Κανελλάκη, Joan Petra, και Funky Monkey, καθώς και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Μαρία, ευχαριστώ για την φιλοξενία :-)
    Για όσους ψήφισαν την ιστορία μου, με τιμάτε με την υποστήριξη σας :-)
    Καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
      Με χαρά μου σας φιλοξένησα και σας ευχαριστώ όλους για την άψογη συνεργασία!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα!
    χεχε! Η Κανελλάκη σαρώνει και πάλι! Αυτή είναι ο τυφώνας Κατρίνα!
    Με την αξία της φυσικά αφού το κείμενό της ήταν απολαυστικό! Ο λόγος της καταπληκτικός!
    Έμεινα έκπληκτη με τη φίλη Πέτρα και το χάρηκα πολύ, αν και δεν τη ψήφισα λόγω....μίσους! αχαχαχα! Δεν θέλω να ακούω για μίσος!
    Η γραφή της όμως υπέροχη! Μπράβο και στην Έλλη που σταθερά γράφει όμορφα και ξεχωρίζει!
    Μπράβο σε όλους μας! Αυτή τη φορά κάναμε τη δουλειά της βαθμολόγησης ακόμα πιο δύσκολη!
    Αγάπησα πολλές ιστορίες!
    Μαρία χάρηκα αφάνταστα για σένα που έγραψες πολύ όμορφη ιστορία. Με είχε συγκινήσει πολύ! Πάλι έφτασες κοντά στη πηγή!
    Άξια σε όλα ! :))

    Φιλιά και καλό (και ζεστό) Σαββατοκύριακο! ♥♥♥

    ΥΓ: Πάω να δώσω τις ιστορίες μου στον αέρα, να δει ο κόσμος πώς χαίρεται ένα χαζό παιδί χαρά γεμάτο που έρχεται τελευταίο στο νήμα! αχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ο τυφώνας Κανελλάκη είναι..όταν έγραφα τους νικητές παραλίγο να γράψω΄"νικήτρια του παιχνιδιού μας κι αυτή τη φορά"..στο τέλος το μάζεψα το "κι"!!
      Η Πέτρα μας με κοψοχόλιασε όταν μου έστειλε το κείμενό της (που είναι καταπληκτικό)...ανοίγω το μέιλ που λες και βλέπω "ΜΕ ΤΣΑΝΤΙΖΕΙΣ"...κάγκελο εγώ..ε μετά κατάλαβα πως είναι η ιστορία της..χαχα!!
      Αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους και στις νικήτριες φυσικά!!
      Να είσαι καλά..σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...κι εσύ είχες δυο εκπληκτικές συμμετοχές..ήρθα χτες στο μπλογκ σου, αλλά πριν προλάβω να γράψω έφυγα..θα ξανάρθω όμως..κι αυτό είναι δέσμευση..χαχα!
      Ελπίζω να έχουμε μια τέλεια εβδομάδα..χμμ.. και μόλις συνειδητοποίησα πως είναι η Μεγάλη εβδομάδα..όλο το ξεχνάω..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. ♥ Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ την ξεκινάω (τη βδομάδα) ερείπιο! Το μόνο σίγουρο! αχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Να είστε όλες καλά!
    Συγχαρητήρια στις βραβευμένες και σε όσες πάσχισαν να δώσουν το αποτέλεσμα!
    Οσοι γράψατε να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά Αντιγόνη μου!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα και συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στις νικήτριες και την διοργανώτρια! Τα συγχαρητήρια μου και στην Φλώρα για τις υπέροχες δημιουργίες/δώρο που θα στείλει στις νικήτριες!

    Δυστυχώς αυτή την φορά δεν κατάφερα να απολαύσω το παιχνίδι γιατί η ζωή (για την ακρίβεια ο θάνατος) είχε άλλα πλάνα για τον ελεύθερό μου χρόνο...

    Ελπίζω στο επόμενο παιχνίδι να καταφέρω να ξανασυμμετάσχω ολοκληρωτικά!

    Σας φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Συγχαρητήρια και σε σένα για τις όμορφες ιστορίες σου!
      Δυστυχώς η ζωή μας παίζει και άσχημα παιγνίδια...
      Να είσαι καλά κορίτσι μου..φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Τα συγχαρητήρια μου σε όλους που συμμετείχαν στο παιχνίδι. Απο το πολύ διάβασμα και ξαναδιάβασμα, ΄ξέχασα την προθεσμία και δεν πρόλαβα να βαθμολογήσω. Για μένα ήταν όλες οι ιστορίες πολύ ωραίες.
    καλή συνέχεια Φλώρα και Μαρία.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Μαρία μου...
      σε ρίξαμε σε βαθιά μελέτη...δεν πειράζει που δεν βαθμολόγησες..αρκεί που τις χάρηκες!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. δεν πρόλαβα να τις διαβάσω...θα διαβάσω όμως μερικές αυτές τις μέρες! μπράβο σε όλους για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαράκι σ' ευχαριστώ πολύ για την υπομονή & την ευγένειά σου, σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.
    Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι και πόση ευθύνη απαιτεί, να φιλοξενείς ένα "κομμάτι" από μια άλλη "οικογένεια". Είτε παιχνίδι είναι αυτό, είτε μια ζωντανή ύπαρξη. Για μένα έχει την ίδια βαρύτητα.
    Με εντυπωσίασε η σοβαρότητα και η ψυχραιμία σου, μου θύμισες έντονα την παρουσία της Φλώρας. Που ξέρει να ισορροπεί με επιτυχία, ανάμεσα στην απαραίτητη αποστασιοποίηση του οργανωτή, αλλά και στη ζεστή παρουσία της οικοδέσποινας.

    Καλή συνέχεια στις δημιουργικές σου διαδρομές και ειλικρινά εύχομαι να δω τα έργα σου σ' ένα χώρο που θα σε αντιπροσωπεύει.
    Την εκτίμηση και τη φιλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου..κι εγώ ευχαριστώ για όλα..και για την εμπιστοσύνη και για την υπομονή σας..(θα ξεχάσω εγώ εκείνες τις αναρτήσεις των ιστοριών που έβγαιναν λες και τις ανέβαζα μεθυσμένη?)..
      Πάντως έχεις δίκιο για την ευθύνη..την ένιωθα σε κάθε μου ανάσα..!!
      Τα συγχαρητήριά μου για τη νίκη σου...όπως έγραψα παραπάνω και στην Αριστέα, παραλίγο να γράψω νικήτρια (και) αυτή τη φορά...χαχα!
      έχεις κι εσύ την εκτίμησή μου και τη φιλία μου!!

      Διαγραφή
  17. Μια γλυκιά καλησπέρα στη μελλοντική συνεργατάρα μου!!
    Αλλά και σε όλες τις φίλες και τους φίλους που πέρασαν από δω και διέθεσαν τον χρόνο τους για να διαβάσουν 33 ενδιαφέρουσες πραγματικά ιστορίες. Το Μαράκι μου είναι άξια συνεχίστρια της γλυκιάς και αξιέπαινης Φλώρας μας και το αποτέλεσμα υπήρξε άψογο! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για αυτό το βραβείο, το οποίο με συγκινεί απίστευτα! Είναι ωραίο να ανοίγεις την καρδιά σου για να γράψεις κάτι και να εισπράτεις την ανταπόκριση πολλών φίλων.. Τελικά το παιχνίδι εξελίσσεται σε..εμμονή και συνεχίζουμε όλοι ακάθεκτοι! Για το "Κανελλάκη" μου πραγματικά δεν έχω λόγια! Προτείνω στο επόμενο παιχνίδι, το δώρο να είναι μια..μπιζουτιέρα, γιατί υποψιάζομαι πως θα είναι πολύ χρήσιμη στην..επόμενη νικήτρια!! Χαχαχαχα!! Σας φιλώ όλους, σας εύχομαι καλό Σουκού και σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ! Συνεργατάρα μου, έσκισες από οργάνωση, αλλά είχες και μια πολύ καλή δασκάλα!.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά, πάω να βρω τη Funky Monkey, να την γνωρίσω κιόλας, για να της δώσω τα συγχαρητήρια μου και να της ευχηθώ πάντα τέτοια!!

      Διαγραφή
    2. Να πας να πας, θα σου αρέσει σίγουρα εκεί!!

      Πολλά συγχαρητήρια για τη νίκη σου!!
      Δεν ξέρω ποιος σε τσάντισε τόσο (που παραλίγο να τρομάξω κιόλας), αλλά σε έκανε να γράψεις αριστούργημα..
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια συνεργατάρα μου...
      Χαχα...δεν έχεις άδικο για την μπιζουτιέρα!!...μάλλον θα τη χρειαστεί..χαχα!
      Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  18. Μπράβο σε όλους όσους πήραν μέρος!
    Ηταν όλες οι ιστορίες τέλειες!
    Μπράβο και σε σένα Μαρία και στην Φλωρούκο έκανες πολύ καλή δουλειά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους σας!!! :)
    Όλες οι δουλειές ήταν καταπληκτικές... Το παιχνίδι γίνεται όλο και καλύτερο!!!
    Τα φιλιά μου!!! :* ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!
      Το παιχνίδι μήνα με το μήνα απογειώνεται!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια!!! Ήμουν σίγουρη ότι το αμάν μπαιλντι που εδωσα κι εγω 3 ψηφουσ, ήταν της κ. Κανελλακη, απο το ύφος του κειμένου, χωρίς καν να τη γνωρίζω... Έχει δίκιο η προηγούμενη κοπέλα-μπιζουτιερα την επόμενη φορα!!!
    Μπράβο και στις άλλες ιστορίες που ανήκουν στην 5άδα ας πούμε. Λόγω των πολλών καλών ιστοριών οι ψήφοι διασκορπιστηκαν και για αυτο αξίζουν συγχαρητήρια σε πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μια μπιζουτιέρα θα ήταν ό, τι πρέπει!!..χαχα!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ...!!

      Διαγραφή
  21. συγχαρητηρια στις νικητριες αλλα και σε όλους του συμμετεχοντες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μπραβο σε ολα τα παιδια, θα διαβασω σήμερα τα παντα γιατι ειχα χαθει λίγο
    παντως μπραβο, ειναι απο τις ωραιες τις ωραιες στιγμές στον πλανητη των μπλογκς και διπλα μπραβο στην μαρια για την προσπαθεια για επικοινωνια και χαρα που κανει με αυτήν την ιστορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο και σε σένα!!!
      Είναι πραγματικά από τις πιο ωραίες στιγμές..ένα παιχνίδι που μας ενώνει και το χαιρόμαστε!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητηρια σε ολους! Κανελλακη σαρωνει!!! Και ολες οι ιστοριες υπεροχες, κριμα να δινουμε μονο τρεις ψηφους! Ευχαριστω παρα παρα πολυ οσους ψηφισαν τη δικη μου ιστορια!
    Μαρια ησουν υπεροχη οικοδεσποινα! Οντως το παιχνιδι εχει γινει εμμονη!Ανυπομονω να τις νεες λεξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αααα! Μαρια μολις ειδα οτι εμεις οι δυο ισοβαθμισαμε στην... 4η νομιζω θεση! Δεν ειναι τελειο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή