Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Βραβειάκι επί 2 και #FMSphotoaday


H Neli με τις υπέροχες συνταγές της και το pergamonto μου χάρισαν το παρακάτω βραβείο!


Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ και τις δυο!!

Day 2...Lunchtime
Μιάμ...μιάμ!!

Day 3...This happened today
Το μεσημεράκι άρχισε να συννεφιάζει και όλα έδειχναν ότι θα βρέξει...τελικά δεν έβρεξε!

Άνθισε κι ένας από τους καπουτσίνους μου...χτες το βράδυ το πρόσεξα...σήμερα τον φωτογράφισα...
Δίπλα στο έτοιμο λουλούδι, ένα ακόμα μπουμπούκι ετοιμάζεται να ανοίξει τα πέταλά του...
Ιδού λοιπόν τι άνθη κάνει ένας από τους καπουτσίνους...αναμένουμε τους υπόλοιπους!!

29 σχόλια:

  1. Καλέ τι είναι αυτό το μεσημεριανό;;;
    Φαίνεται λαχταριστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Πάντα πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Το φαγητό σου μου άνοιξε την όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου έλεγα να κοπιάσεις, αλλά ήταν χτες και είναι ήδη παρελθόν...όχι το χτες, το φαΐ!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες φωτογραφίες!!Ο καπουτσίνος πανέμορφος!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!
    Υπέροχες φωτογραφίες όπως πάντα! :)
    Λάτρεψα το σχέδιο στο πιάτο ( στο φαγητό!)χιχιχι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο δεν είναι το σχέδιο?
      Φθινοπωρινό φθινοπωρινό!!
      Σε ευχαριστώ πολύ...φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Να το και το άνθος του καπουτσίνου που λέγαμε..! Πόσο λατρεύω τη φύση για όλη την ομορφιά και τις μυρωδιές της. Καλό βράδυ να έχεις ψυχή μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιάστηκε να βγει..όταν έγραφα τις προάλλες, δεν είχα ακόμα δείγμα άνθους..λες και μας άκουσε και βγήκε..καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Απίθανο το άνθος, πρέπει να σας δείξω τη ρολογιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου τη δείξεις, γιατί θα σου δείξω τη δική μου...
      Κοίτα...http://mytripssonblog.blogspot.gr/2012/06/day-4close-up-photo-day-june.html

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Μαράκι γιά τά βραβεία!Ωραία η τηγανιά!!Αλλά καί τά λουλούδια σου πολύ όμορφα!!Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα τέλειες!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μου συγχαρητήρια! Τι πανέμορφες φωτογραφίες!! Καλά αυτό το μεσημεριανό σου απίθανο φαίνεται!!! και πολύ ωραίο πιάτο επίσης!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω τηγανιά βλέπουν τα μάτια μου;
    Τέλειες οι φωτογραφίες και τα χρώματα στον ουρανό!
    Φιλάκιαα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τηγανιά βλέπουν..είσαι κι εσύ λάτρης ε?
      Σε ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα! Συγχρητήρια για το βραβείο!! Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο λουλούδι κάνει ο καπουτσίνος τελικά!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Μιαμ μιαμ εκείνα τα κρεατάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Wonderful post!!! thank you so much for your sweet comment!!
    G+ for you...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή